Azt hittem, hogy már bevitted, hogy megnézzék, mi a baj vele.Mennyi km-t raktál már bele ajószágba?Végül is nekem mákom volt, mert a mi autónkból csak az olaj folyt:)))))))))De megcsinálták!!!
Off: Szerintem azért lehet, mert nem hisznek a szemüknek, meg "nehogymáá 100-al a szélén menjek!" Szerintem van rá Sély, hogy úgy 10-15 év múlva néha néha letérjen egy-két olyan sofőr is aki nem jár rendszeresen külföldre! Szóval még ha a középső sávban is, de határozottan megyünk az EU-ba.":-). Sokkal biztonságosabb lenne a dolog, ha tudatosulna a szélső sáv létezése is. Vannak országok, ahol egy ilyen autópályán több 100 km-et autózhatsz 160km/h körüli sebességgel anélkül, hogy legbelülre kellene menned...
Sokat olvasgattam régen a Thalicska topicot, mert nagyon szimpatikus nekem ez az autó és augusztusban igen erősen foglalkoztatott egy dci változat beszerzése, de a végén elmaradt. Szóval átéltem az első kerekek kopogása okozta depressziót Harrypotival stb.:-))
Azért márkatárs leszek ha minden igaz, esetleg már a jövő 7-en, de nem Thalia személyében.
Szóval jó olvasni, hogy elégedettek vagytok az autóval. Szimpátiám fő oka az, hogy annyi negatív véleményt hallani a Thalia-ról (a kivülálloktól!), miközben motorjait tekintve igen korszerű autó. Sajnos a legtöbb embernél a divat, a külső, a közhangulat a döntő.
Legalább onnan kerülöd ki ahonnan neked a legszimpatikusabb. Jobbról vagy balról.
De felfoghatjuk úgy is hogy mindenki független politikai beállítottságú és nem akar se jobbra se balra húzódni.
Kicsit kellemesebb tema:
Tud valaki arrol valamit, hogy lehet-e gyari spoilereket kapni a Thaliahoz? En speciel hatso legterelo szarnyra gondoltam, olyan jol nezne ki vele a kicsike :))
Kormanyciripeles: most beszeltem szervizzel, penteken megint visszamegyek. Beismerte a fazon, hogy szinte mindegyik Thalianal elojon ez, azt is mondta, hogy mi okozza. Meglepetesemre meg azt is hozzatette, hogy ezt nem lehet megoldani, elo fog jonni mindig. Kerdeztem, akkor mi ertelme bemennem ujra? Hat hogy megnezzek, nehogy a kapcsolot vagy mit ott becsavarjon vagy valami ilyesmi. En nem akarok minden heten szervizbe jarni azert, hogy nehogy becsavarja azt a kapcsolot!!!
HűhaLacának üzenem, remélem nem későn, hogy csütörtökön elküldtem neki a tárat, elvileg már pénteken odaért. Remélem otthon van a napokban, nem örülnék neki ha a postán elkallódna!
Visszatérnék a ciripelő kormány esetére!
Van olyan közöttetek, akinek véglegesen elhárították a dolgot?
Amikor megcsináltattátok mit mondtak a szerelők, veszélyes lehet, mert mondjuk a légzsák nem fog működni, vagy csak egy kellemetlenség, hogy hallgatni kell?
U.i.:
-Köszönöm az önmagától visszazáródó központi zárról leírt tanácsokat, meg fogom próbálni a szervízben bekapcsoltatni.
Engem a Szonda-Ipsos hívott, két alkalommal, (mint mondta, a Renault Hungária megbízásából) először az újonnan vásárolt gépkocsi eladásával, annak körülményeivel kapcsolatban tettek fel pár kérdést, másodjára a szervízről kérdeztek. Mint utólag megtudtam, a RH így próbálja a vevői megelégedetséget mérni.
Az elobb hivtak a kereskedesbol es feltettek 4 kerdest amivel a szervizzel valo elegedettsegemet szerettek volna lemerni. Egy olyan autonal, ami mindossze egy honapos alig mult :))). Azert azt elmondtam, hogy a kormanyciripelest nem sikerult elharitaniuk.
Önmagától visszazáró kpzár: Az én kérdésemre (1,4 8V - RT felszereltség) a munkafelvevő megkérdezte a szerelőt, aki azt mondta, hogy ezt mindnek tudnia kell felszereltségtől függetlenül, legfeljebb nem lett beprogramozva, de azt megcsinálják. Beprogramozták, azóta működik, azt nem tudom, hogy hol kell programozni, ha ki akarnám iktatni, mehetnék a szervizbe. Történt mindez a kőbányai Baumgartnernél, ha nem jutsz dűlőre a "saját" szervizeddel és pesti, vagy pest környéki vagy, akkor javallom, nézz be hozzájuk valamikor még a garanciális időn belül.
Nekem is Alizém van, csak dCi. Bementem a REnaultHázba, rákérdeztem, hogy tudnia kellene-e ezt az önmagától visszazárást, és azt mondták, hogy természetesen megcsinálják. És térítésmentesen meg is csinálták, azóta működik. Szóval szerintem a te alizédnek is kellene tudni...
Ezek a funkciók nem igazán behatárolhatók.Az alap dolgok, amiket leírnak mindíg benne vannak az autóban, viszont az extra kp-i zár funkciók, vahy az én expression clio-mnál a vezetőoldali impulzív ablakmozgatás, ezek véletlenszerűek.Lehet hogy belekerül,lehet hogy nem, éppen amilyen cuccos van a raktárban.
Itt valóban opcionális a klíma az Expression esetén, csak a limitált darabszámú Alizében (klímás Expression) volt széria, igaz százezerért az opcionális asszem kettőhúsz helyett. Árban a klíma szerintem kompenzálja a felsorolt "hiányokat", a marketing döntésekre pedig nincs rálátásom.
Hát már az én thalicskámban is nyikorog a kormányban valami!
Amikor Ti megcsináltattátok, mit mondtak veszélyes ez a dolog (nem fog miatta működni pl. a légzsák?), vagy csak kellemetlenséget okoz azzal, hogy hallgatni kell?
Sikerült valamelyik szervíznek maradandóan megjavítani ezt a dolgot?
Köszi:
B.S.
U.i:
Amikor én rákérdeztem a szervízben az állás közben véletlenül kinyitott, majd önmagától visszazáródó ajtókra, kijelentették, hogy ez ebben a felszereltségi fokozatban (1.4L 8V Alizé) egyáltalán nem elérhető! Átvertek?
Snatch02: Hát nem sikerült nekik. Kb. addig tartott a varázs, míg a Vidámparktól eljutottam a Szépvölgyi útig. Ezután újra nyiszorgott... és azóta is...
Ma tankoltam meg másodszor az autót(dCi) pont 1000km-nél. 1000km egy tank gázolajjal(!), budapesti és elővárosi üzemben 45liter ment bele. Tehát 4,5l/100km! A RIO kb. 8 literrel fogja ugyanezt megcsinálni. A Twingóm (830kg) ugyanijen üzemben 6,5-t fogyaszt. Ja és a RIO értékcsökkenése = Dévú Lanos, 3 évesen kb 1,5MFt. Tehát lehet számolgatni.
üdv
WB
A dízel tényleg kevesebbet fogyaszt, nekem kb. 4,3 és 5 között. Viszont baromi lassan melegszik be. Ami nem biztos, hogy jót tesz egy kocsinak, ha a sarki boltig mész és vissza, azaz nincs ideje bemelegednie. Jelentősen haza tudja vágni a motort. Előnye a benzinessel szemben? Kis motorban nagyobb nyomatékot kapsz. A Thaliam előtt egy 1.3as 75 lovas benzines Mitsubishim volt, míg most 1,5ös 65 lovas dízel. Lényegesen kellemesebben megy. Nem kűzd úgy a csomagokkal, megpakolva is gyakorlatilag úgy megy, mint üresen. Lehet, hogy még ki is foghatsz egy akciót (mint én az enyémmel), hogy aral chipkártyán megkapod az 1,4 16V és az 1,5dCi közötti árkülönbséget.
Kia Rio-t megnézve: nem csúnya, sőt a fara talán szebb is, de nem is tud gyakorlatilag többet ennél. Ezen felül a fogyasztása szerintem sok, pláne mert 200 kgval nehezebb. Csak 5 évig vállalnak átrozsdásodás elleni garanciát. De nem győzött meg az ár-felszereltség. És szerintem a Renault szervízhálózata is szélesebb, ami jóljön, ha gáz van. Én akkoris maradnék a Tháliánál. Mondjuk egy 1,4-es Tháliával szerintem nem járnál rosszul.
Végigolvastam az utolsó 500 hozzászólást.
Új autón gondolkodunk: Thalia vs megújított Kia Rio.
Kissé megrettentem a lopás miatt. Kispest, panelház előtt az utca: ezek a "tárolási" lehetőségeink. :(
A Rio nagyobb, kényelmesebb, ugyanannyi pénzért többet tartalmaz, és csak nem lopják, de az értékállósága felől nincsenek illúzióim.
Másik felvetésem:
A dízel -hevenyészett magánszámítás szerint- kb. 4 év alatt hozná be az árát, azaz addigra dolgozná le a vételár-drágaságát az üzemanyag olcsóságán. /Nem napi hosszú utakra kellene./
Mi lehetne valami más előnye a benzinessel szemben?
iMre: nekem nem tette meg. Bekapcsoltam a gomb nyomásával azt, hogy 7km/h fölött lezárjon az ajtó, de a másik, ha 30sec után sem nyitom ki az ajtót, csak szervízben volt bekapcsolható.
Snatch02: nekem ugyanez volt. Nekem sem tudták megcsinálni 30 percnél hosszabb időre. De nekem is azt mondták, hogy a kormányban a légzsáknál mocorog valami kábel...
A kozp.zar automatikus bezarodasarol:
az, hogy 10km/h sebesseg folott bezar valamint, hogy ha (kivulrol) taviranyitoval kinyitod, de 30 masodpercen belul nem ulsz be es magatol visszazarodik egy csoportba tartozik?
Marmint az alabbiakban leirt modszerrel bekapcsolva (benti zarogomb nyomva tartasa) aktivalodik mindketto?