Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gyap Creative Commons License 2002.12.17 0 0 2290
Harrypoti!

Köszi kicsit megnyugodtam, bár forcsállom a dolgot! Felmerült bennem nincs beépítve mégis egy mikro kapcsoló amit az első szervíznél szednek ki, bár miért a kuplungon lenne! Ha a gázon még meg is érteném!
A féket illetően azt elfelejtettem, csak a havas úton csinálja a jelenséget!!!!! Száraz vagy akár vizes úton még blokkalhatok is nincs semmi ilyen jellegű hang!
Rendszeresen a Shellnél tankolok, igaz az utobbi időben volt pld ARAL is! Molnál és egyébb kutaknál nem tankolok. Van a benzinesnél valami jelentössége???
A nem húz az autó rendesen, inkább csak az én érzésemnek tudható, hiszen elötte Skoda Favoritom volt! Egy hete M7-esen 175-el ereszkedtem és még volt a pedálban bőven!!!!

Balesetmentes közlekedést Mindenkinek!

Üdv: Gyapi

harrypoti Creative Commons License 2002.12.17 0 0 2289
:))))))
Előzmény: FIFTY (2285)
v__tibor Creative Commons License 2002.12.17 0 0 2288
Kiegészíteném még FIFTY "mentegetőzését" az olajjal kapcsolatban azzal, hogy ezt a témát (OIL OK felirat és a típus+felszereltség összefüggései) már jóval korábban tisztáztuk itt a fórumon. Imre kérdéséhez az inkompetenciám arra vonatkozott, hogy náluk egyéb más eltérések is voltak/vannak a magyarországi felszereltségekhez képest. A témaismétlés elkerülésére a fórum moderátorainak javaslata a régebbi hozzászólások ismerete.
Előzmény: Köny (2284)
harrypoti Creative Commons License 2002.12.17 0 0 2287
Szia Gyapi!
Az a kuplungos kattogás nálam is hallatszik (melegben is).
Az is teljesen "normális", hogy szivacsok lógnak ki pedál mögötti részen, hiszen az a zajszigetelő réteg. Az más kérdés, hogy esztétikailag igényesebben is megoldhatták volna, de ez van. Hasonló jelenség felfedezhető, a Fiatnál, az Opelnél és Suzukinál is.
A féket nézesd meg!!

Erőtlen a gép? Milyen kútnál tankolsz?

Az ERŐ legyen veled! :))

Harry

Előzmény: Gyap (2283)
circum Creative Commons License 2002.12.16 0 0 2286
Sziasztok!

Nemsokára átveszem (immár második) Thalicskámat. Ez most tele lesz pakolva mindenféle finomsággal (ha már karácsony van :) a tolvajok ellen; és érdeklődöm, hogy milyen szakszervizt tudtok ajánlani a mul-t-lock váltózár beszerelésére? Nem akarom ott beszereltetni, ahol megveszem.

Köszi:
Circum

FIFTY Creative Commons License 2002.12.16 0 0 2285
Köny (ű) Neked!

Ez pl. az egyik - de nem egyetlen - különbség a coolerrel + turbózott 80 lovas Clió és a Thalics között. De >>>> Nekünk a Thalics 1,5 dCi is NAGYON KEDVES!!!!!!!!!!!! Még akkor is, ha az olajszintet pálcázni kell!!!

Előzmény: Köny (2284)
Köny Creative Commons License 2002.12.16 0 0 2284
vtibor, szerinted a dCi-ben nincs motorolaj????
Nekem egy 82lovas dCi Cliom van, de az kijelzi a műszerfalon, hogy OIL OK.
Előzmény: v__tibor (2273)
Gyap Creative Commons License 2002.12.16 0 0 2283
Üdv Mindenkinek!

Hát azért szép lassan jönnek az apró gondok!Bár olyan autót még nem csináltak amin akár apró gondok nem jönnek elő! Igaz lehet csak nekem!
Amióta megjött a hideg érdekes kattogás jelentkezik a kuplung felől ha felengedem.Olyan mint egy mikrokapcsoló lenne!Ez csak nálam jelentkezik vagy már másnál is jelentkezett??? És benézve a pedál mögé azt hittem káprázik a szemem, a pedálok mögött szivacsok lógnak kifelé! Normális ez??
Ma pedig az infarktus keringetett! Fékezésnél mert én mindig kipróbálom miként reagál az autó, a jobb oldalnál éles határozott koppanás hallatszik, mintha befogna a fék és nem engedne időben!
Ne de ezt leszámítva más gondom nincs ha csak az, hogy valami miatt gyengének érzem az autót! A 16 szelepest csak 98LE-be adták ki, 75-ben nem , vagy tévedek???

Balesetmentes közlekedést!!

Üdv: Gyapi

Futóhomok Creative Commons License 2002.12.16 0 0 2282
Sziasztok!

Végre! szerdán (18-án) délután én is át tudom venni a Tháliámat (1.4/75LE Expression).
Amint tudok beszámolok a tapasztalatokról.

Balesetmente közlekedést kívánok mindenkinek.

harrypoti Creative Commons License 2002.12.16 0 0 2281
Nagy-nagy GRATULA iMre!
Használd egészséggel a thalicskát sokáig!

Üdv:
Harry

Előzmény: iMre (2272)
v__tibor Creative Commons License 2002.12.16 0 0 2280
Igen, igen, láttam azóta már! Bocsánat, nem köszöntem még meg. Most megteszem. Köszi!
Előzmény: FIFTY (2277)
Z-M-an Creative Commons License 2002.12.16 0 0 2279
M-L-ő :-) tartozék, jár a kocsihoz.
Mentőláda, 3szög, izzókészlet: kapod, de az üzembehelyezési költség tartalmazza ezek árát, így te ezt kifizeted.
Teli tank: tapasztalatom szerint nem tankolják tele az autót a kereskedők, gyárilag 5-10l benzin van benne.
Előzmény: KISPIPI (2278)
KISPIPI Creative Commons License 2002.12.16 0 0 2278
Februárban kapom meg a Tháliámat. Nem tudjátok, hogy az alábbiak közül mi az ami JÁR ingyen a kocsihoz:
mentődoboz
emelő
izzókészlet
telitank
elakadást jelző háromszög
FIFTY Creative Commons License 2002.12.16 0 0 2277
Üdv Mindenkinek!

No most lehet tesztelni a dCi-ket, meg a téligumikat!

v_tibor! Nézd meg a freemailedet!

Múlt szerdán láttam egy Thalicsot autómentőre pakolva Dormánd környékén! Jobbúlást Neki!!!

Előzmény: v__tibor (2261)
inglisvumenke Creative Commons License 2002.12.16 0 0 2276
Sziasztok, szia Harrypoti! :-))

Tényleg fantasztikus a Barum! Én is nemsoká tűzök ajándékokat venni, hát itt Kméten az éjjel leesett vagy 10 cm-es hó, de a téliguminak meg se kottyan! Köszi a közreműködést! :-))))))

(Megkaptad a mailkét? Mizujs Veled mostanában?)

Előzmény: harrypoti (2275)
harrypoti Creative Commons License 2002.12.16 0 0 2275
Szió Mindenkinek!

Régen jártam már köztetek…..
Elromlott a „vízpumpám” és eddig azt javítgatták. :(

A gép nagyon jól viseli a théli megpróbáltatásokat. Az izzítási idő egy kicsit hosszabb lett, a fogyasztás -érdekes módon- továbbra is 5 lityi alatt maradt és a teljes üzemi hőfokot 5-6 km alatt éri el.
Kipróbáltam az ÖMV új dízeljét. Nagyon jóóóó! A thalicska teljesen úgy megy vele mint nyáron. Jól húz, kevesebbet fogyaszt és talán még csendesebb is. Asszem 11(?) forinttal drágább, de megéri!

Ecoma!
A hidegben teljesen megszűnt a kopogás.:) Lehet, hogy északabbra kell költözni?:))

Krike!
Nagyon OK a Barum Polaris! Hétvégén jeges utakon közlekedtem és a gumiknak köszönhetően biztonságban érezhettem magam.:)

kukucs33 Creative Commons License 2002.12.16 0 0 2274
Gratula az új AUTÓhoz :-)))

Az olajszint kijelzés a műszerfalon a 16 szelepes motorok sajátja, az 1,4 / 75LE verzió viszont "csak" 8 szelepes, így ott a manuális ellenőrzés az egyetlen lehetőség - sajnos.

SOK - SOK BALESETMENTES KILOMÉTERT!
üdv,
kukucs33

Előzmény: iMre (2272)
v__tibor Creative Commons License 2002.12.16 0 0 2273
Gratula! Ugye, milyen nehéz kiszállni belőle (nem fizikai értelemben)! A hőmérős logika stimmel: mivel elektromos tükörrel kérted, van hőmérőd is, de ez mindig is csak a külsőt mutatta, a belsőt sosem (szerintem a belső nem is olyan fontos). Az olajhoz nem zudok mit hozzászólni, dCi-m van.
Előzmény: iMre (2272)
iMre Creative Commons License 2002.12.16 0 0 2272
Sziasztok.

Penteken atvettem az elso automat: Thalia 1.4/75LE Expression. Elso autom, mert eddig 3 Daciam volt.
Nagyon meg vagyok elegedve, autokaztam vele egy kicsit, most mar 650km van az oran.

Nalunk (Romania) az Expressionban van klima is.
Nemreg szo esett a homerorol: az en automnal van kinti homero de nincs benti.
A jobb tukor alatt kilog fel centire egy kis fekete muanyag rudacska - gondolom ez lehet a homero erzekeloje.

A melle jaro konyvecskeben azt irja, hogy ki kene jelezze a muszerfalon az olajszintet, marmint a km oran "oil OK". Nekem nem jelzi; vagy talan kell varni egy kicsit?

Udvozlet. Imre

v__tibor Creative Commons License 2002.12.16 0 0 2271
Mondtam, hogy egy kicsit macerás a légbefúvó leszedése, de nem lehetetlen. Azt hiszem öt köröm fogja: kettő fölül, kettő alul, egy pedig a külső oldalon. Asszem a külsővel kezdtem. Ha az egyik befúvót sikerül kivenned, pontosan meglátod mi hol van, a másik jóval könnyebb lesz. Az elsővel én is legalább félóráig birkóztam. Visszatenni pedig nevetségesen egyszerű. A kivét után azért még a csipogót is be kell játszani a helyére. A kulcsszavak: türelem, határozottság, óvatosság.
Előzmény: wartburger (2270)
wartburger Creative Commons License 2002.12.14 0 0 2270
Szia!
Hogy szedted ki a légbefúvót? Én megpróbáltam kipattintani, de megsérült volna. A műszerfal felső részét is majdnem leszedtem, de a utasoldali légzsáknál még kapaszkodott, úgyhogy inkább hagytam.
Előzmény: v__tibor (2167)
Köny Creative Commons License 2002.12.13 0 0 2269
dCi, nekem is hamarosan elfogy a mani az ARAL kártyámról, ezután szerintem Klubpetrolos olcsó gázolajat tankolok majd, remélem a minőségével nem lesz gond, vagy még olcsóbb, ha átmegyek Szlovákiába, ott csak 150Ft egy lityi.

Üdv.

Köny

Előzmény: dCi (2266)
krike Creative Commons License 2002.12.13 0 0 2268
Az lényegtelen, persze hogy nem gagyi, csak kevesebb üzemórát bír, ilyen megoszlás van típuson belül is.Kiszámolták, hogy átlagosan mennyit kell kibírnia, és az alapján vették meg az izzókat.De nálunk legalább 2-3-szor annyit világítanak vele, mint kint, és hamarabb letelik az üzemórakorlát is.Persze lehet hibás széria is, de szinte minden Clio-nál a gyári izzó kb. 1 év használat után kiég.Csak arra kell figyelni, hogy UV szűrőset, vagy milyet vegyél.

dCi: én az ÖMV-t ajánlanám az ARAL után, elég jó minőségűek a cuccaik, és ha jól tudom, ők kintről hozzák a naftát.

Előzmény: atesz99 (2267)
atesz99 Creative Commons License 2002.12.13 0 0 2267
Kedves Krike!

Nem tudom ki tervezte de az tuti hogy Philips izzó! (elvileg nem gagyi)
Nézd csak meg nyugottan.
Egyébként sok thaliát látok aki "kacsintva" jön velem szemben.
Üdv.

Előzmény: krike (2264)
dCi Creative Commons License 2002.12.13 0 0 2266
Circum: elküldtem

Régen jártam közöttetek :-(

Nekem is csúnya hanggal indul (kopogós) és lassan melegszik. Én még csak Aralt tankoltam (kártya miatt), de lassan elfogy és akkor rotálom én is a kutakat. Most 15.500 km-nél vagyok és nem vittem el olajat cserélni. Majd 30e-nél.

Előzmény: circum (2262)
Köny Creative Commons License 2002.12.13 0 0 2265
Nekem az előző Cliomnál 2 napot bírt az egyik izzó, utána egyszerűen szétrobbant, de csere után nem volt egyikkel sem gond, pedig már több mint 2 éves volt. Szerintem egy hibás szériát fogtál ki...

Üdv.

Köny

Előzmény: atesz99 (2263)
krike Creative Commons License 2002.12.13 0 0 2264
A gyári izzók max. egy évet bírnak ki, mivel franciák tervezték, és ott csak este kell lámpát használni, nálunk meg mindíg.
Előzmény: atesz99 (2263)
atesz99 Creative Commons License 2002.12.13 0 0 2263
Üdv.Mindenkinek!
Januárban hoztam ki gépet és ezidáig már mindkét tompítottban izzót kellett cserélnem!!!!
Szakszervizben csak a vállukat vonogatták.
Ez normális dolog????
Atesz99
circum Creative Commons License 2002.12.13 0 0 2262
dCi: nem válaszoltál a mailre, lehet, hogy rossz helyre küldtem... Elküldenéd mail-ben, hogy mit fedeztél fel annakidején a váltózáraddal kapcsolatban? Nézegetem ezt a multlock-ot, a váltókart blokkolja; elég az? A másik meg, hogy ha egy zárat feltörnek (= beledugnak egy erős fémből készült valamit, nagy erőkarral, és elfordítják), úgy nem lehet kinyitni?
v__tibor Creative Commons License 2002.12.12 0 0 2261
FIFTY!

Köszönöm! Ha lenne még egy-két info az elérhetőség tekintetében, megnézném én is ott (nejem oda való).
A fogyasztásról: közel 8 ezer km után a legutóbbi érték 5,4 (lakás-mhely táv kb 18 km megspékelve két gyerek és asszonypajtás kirak-felvesz akcióval), a kilóméterek gyakorlatilag az előbbi értékenként gyarapodnak hidegindítással, minimun fele városban.
A másik hozzászóláshoz kapcsolódva valóban 2-3 ezer között szeret duruzsolni a motor, ami a korábban feltett (1877. hsz) kW-Nm ábrákból is látszik.

Előzmény: FIFTY (2259)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!