Köszönet az infóért,anyának kellene lecserélni az autóját.Ez csak diesel lehet,mivel NŐNEK kell,ezért túl nagy se lehet.A TH-diesel árban verhetetlen!Boldog Új Esztendőt kivánok MINDENKINEK!!!!!!!!!
Az általatok leírtak szerint kb. februárban én is
nyűni fogom nemrég rendelt dci Thaligámat.
Már most betegre izgulom magam. A választás nem
véletlenszerű volt, mert ebben a kategoriában
szinte mindent megnéztem. Boldog Új Évet!!!!!!!
Ha jól tudom 65 LE. A listaár nyáron 2.825.000 volt, az, hogy miért mennyit fizetsz a végén, az aktuális akción, illetve Rajtad múlik :-)) Te is szemezgetsz egy ilyen kis Thündérkével?
Összeszerelés, anyag minősége, szubjektív komfortérzés (futómű, ülések) mellett formai szempontok is vezettek, illetve hogy a csomagtér hiába tágas a Thaliánál, ha nehezen pakolható (pl. láda forma nem megy be).
És féltem a lopástól, illetve hittem a statisztikáknak. :)
De azt aláírom, hogy a Thalia alapból olcsóbb, illetve ugyanazért a pénzért modernebb, erősebb motorral, gazdagabb felszereltséggel vehető meg.
Off: A kollégám az év elején veszi át a Fabiáját, azért mint összehasonlítást testközelből tudok jelezni felétek! Alapból annyit tudok, hogy annyiért veszi mint én az Alize változatú csodámat, de neki nincs benne klíma, viszont elktromos tükör+fűtés azt kapta hozzá és nem kért metált viszont kért retardert!
On: Érdekes dologra lettem figyelmes az utobbi időben!Elindulás után úgy 5-800m-nél ránt egyet az autó pedig a lábom folyamatosan a gázpedálon van! Először csak nyengén de az utobbi időben egyre éreszhetöbben csinálja ezt az érdekességet! Viszont a gázpedál kattogása amit régebben írtam az teljesen eltünt, sőt a kormányciripelés sem halható amióta bejöttek a minuszok!!
Várom a tippeket mi lehet a gondom! Nem igazán akarok a szervízbe rohangálni, hogy a végén kiröhögjenek!
A Fabia aránytalanul drága, hasonló felszereltséggel már VW Polot vehetsz olcsóbban! Egyébként ha megnézel egy összehasonlító tesztet (pl. Skoda, Suzuki, Daewoo, Renault) a Thalia mindenben jobb a többinél...
Először is, gratulálok az új autóhoz! A kőbányai szalonukban több, mint két hete intézik a forgalombahelyezést (igaz, benne volt a karácsony is).
A pakolásról: ez biz' nagyon jó kérdés! És nem értem, miért kellett ilyen szerencsétlenül nulla pakolóhelyet rakni előre a Thaliába. A héten nálam volt egy Twingo, és ezer kis rekesz, fiók és egyéb rakhely volt a műszerfal környékén. Nem igaz, hogy ezeknek a megoldásoknak a tizede se fért bele a Thaliába... :((
Fabia is igen korrekt gyártmány, való igaz! :-)
Igényesebb, mint a Thalia!
Egy bajom van vele: a motor: az 1.4 68LE kevés lenne nekem és a családnak, a 100LE lépcsőshát meg NAGYON drága. Thalia 1.4 98LE szerintem verhetetlen ár/teljesítmény/minőségben.
Régóta olvasgatom a topicot, de csak most látom elérkezettnek az időt, hogy írjak is...most, hogy kis családommal megvettük első Thalia Expressionunkat (1.4, 16 szelepes, benzines) és eddig (200 km van benne) azt kell mondanom, hogy minden egyes fillér megérte...ez a kocsi egyszerűen fantasztikus!!! Ja, és (legalábbi eddig) abszulút semmi zörgést nem produkál semmilyen része, pedig végigzavartuk őkelmét a Bartók Béla út végén is...
Az eddigi tapasztalatok: A guminyomást tényleg be kellett állítani átvétel után (a 4 abroncs 4féle értéket mutatott). A 98 lóerő a mi autónkban nagyon megy, hihetetlenül alacsony fordulattól nagyon-nagyon húz. A legszebb az efészen, hogy mindezt olyan csöndesen és kényelmesen teszi, hogy teljesen el vagyok ájulva...(Egyébként MOL üzemanyag van benne per pillanat - ez volt a legközelebb...:))
A kérdéseim az első pár nap együttlét után:
Ti hová pakoltok? Sajnos elég kevés a hely vezető környezetében a kesztyűtartón kívül...van valami bevált megoldásotok? (Pl. kazettákat, ha egyáltalán hallgattok, hová teszitek?) Hamár itt tartunk, a magnóról: nagyon-nagyon meg vagyok elégedve a gyári szettel, szerintem szuper...ezzel kapcsolatos kérdésem: Ti milyen beállításokkal szoktátok használni? (Bass, Treble, stb..) Azt vettem észre, hogy időnként "fárasztó" hallgatni az egyébként -legalábbis nekem- igen szépen szóló szettet.
Más: a miénkbe "gyárilag" (magyarán a kereskedőnél) beleszereltettük a váltózárat...kérdés: tényleg nem ér sokat? Ahogy vizsgálgattam, amíg a saját lábán áll az autó, addig nem nagyon lehet vele sokmindent csinálni, tréler esetén meg úgyis mind1, nem? (Ha én is megkaphatom esetleg az íRÁST róla, a címem: bird@egyutt.hu, előre is köszönöm!!!)
Még egy kis adalék: Az autót a Renault Baumgartnermér, a sasadi úton vettük, és nagyon meg voltunk elégedve...várakozási idő, minden ügyintézéssel együtt 1,5 hét volt, igaz, hogy raktárról jött az autó. Egyetlen negatívum: amikor először mentünk a kereskedésbe, egy úr ("Az érdi szolon vezetője", mint modotta) eléggé "agresszív marketingstratégiával" próbált rávenni arra, hogy az ő szalonjában vásároljak...gusztustalan kis fickó volt... A Baumgartneres "helyi" emberkék viszont nagyon segítőkészek, pontosak, gyorsak voltak, csillagos 5-ös nekik...
További kellemes Ünnepeket, és Thalicskázást mindenkinek!
U.i.1: Bocs a hosszúért...
U.i.2: A KÉRDEZŐnek válaszul: az eddigiek alapján a legjobb vétel ma a piacon a Thalia, ha az autó használati értéke a fő szempont. A Suzuki szvsz egyértelműen felejtős, túlhaladott konstrukció. (Nem véletlen, hogy 2003 tavaszán befejeződik a gyártása) Szerintem nem érdemes már újonnan elavult autót venni...
Biztos nem leszek itt túl népszerű azzal, amit mondok, de szerintem a Suzuki és a Thalia közül válaszd a Fabiát! :)
Én is hasonló dilemmában voltam, és ez lett a döntésem.
Néhányotokkal már thalálkoztam az ősszel egy kisebb thalin.
Lassan négy hónapja, hogy nagyon boldog és elégedett gazdija vagyok egy sarkifény dCi Alizénak, aki a családban a Tündérke nevet kapta, aztán Harrypotti javaslatára Thündérke lett :-))). Azóta is IMÁDOM, a legszebb, a legjobb, a leghűségesebb, a .... mindenben a leg, legalábbis nekem.
Mindenkinek nagyon boldog ünnepeket kívánok, és gondtalan indulásokat ezekben a fagyos napokban.
Sziasztok Thaliasok!
Némileg vendég vagyok erre, de talán Titeket is érdekelhet!
OFF
Ha Te sem értesz egyet a Budapesten jelenleg uralkodó parkolási szisztémával, akkor írd alá ezt a kis petíciót, továbbá még arra is kérlek, hogy ha épp ráérsz, emilezd el a címet és a dolog kétmondatos lényegét ismerőseidnek!
Nem részletezem, mindent megtalálsz az alábbi oldalon!
A petíciót itt olvashatod és írhatod alá:
Remélem a kérdést feltetted a Suzuki topicban is, mert itt nem sokan fogják ajánlani a Suzut! :-)
Thalia-ra voksolnék, pedig volt 2 Suzuki Swiftem is!
Modernebb konstrukció, nagyobb csomagtér, sokkal jobb biztonság, magasabb utazási komfort. Hirtelen ennyi.
Ja, hogy ne legyek részrehajló: nézd meg a most debütáló Daewoo Kalos lépcsőshátú változatát is, mielőtt döntesz!
Lenne egy kérdésem. Önnök ha választhatnának egy Suzuki Swift 1,3 GLX vagy egy Renault Thalia Prima között, melyiket választanák? Kérem válaszukat indokolják. Előre is köszönöm.
Megnéztem az árakat a mul-t-lock honlapján (akciósan!), valamint a márkakereskedőnél, ahol veszem a gépet, és t0bb, mint 10000 (!) Ft a differencia! Az az igazság, hogy eredetileg nem akartam a kereskedőnél beszereltetni, mert hát az ördög nem alszik, de ennyi pénz már elég sok ahhoz, hogy megingassa szilárd elveimet. :) Mit gondoltok, sokat kockáztatok, ha ugyanott szereltetem be a biztonsági eszközt, ahol magát a kocsit is veszem?
És, ha már nem írnék karácsony előtt: mindenkinek nagyon boldog, békés, nyugodt karácsonyt kívánok!
Tisztelt márkatársak!A mai napon vagyok utoljára azidén, úgyhogy szeretnék Kellemes Karácsonyt, és Boldog Újévet kívánni ezúton nektek, és családotoknak, valamint sok örömet a meglévő vagy leendő Thalicskákhoz :)))
Ajtóvisszazárás ügyében "mániákus" vizsgálódás eredményeként mára hiteles kísérletei eredményeim vannak.
1) Csak a szervízben, a diagnosztikai számítógéppel lehet aktiválni a funkciót, ha gyárilag elfeledték.
2) Amit ez funkció NEM TUD: nem zárja be a kiszállás után nyitva felejtett autót!
3) Amit TUD: Ha a bezárt kocsit a távirányító újabb -szándékos, vagy véletlen - megnyomásával kinyitod; de 30 - 60 másodpercen belűl nem történik ajtónyitás; akkor a "jelet" tévesnek minősíti és visszazár!
4) Az előbbiből következik, hogy bármelyik ajtó kinyitása inaktiválja az automatikus visszazárást.
Sziasztok!
Tegnap délután átvettem a Thaliát. Az eddig megtett 140 km után csak pozitiv tapasztalataim vannak.
Nálam sem működik az ajtó automatikus vagy "spontán" visszazáródása. A kereskedő azt mondta ez a felszereltség (Expression) nem tudja ezt a funkciót.
De valaki azt írta itt, hogy meg lehet "tanítani", de nem emlékszem hogyan és nem találom ezt a hozzászólást. Ha valaki tud, segítsen.
Szia,
Én úgy emlékszem, hogy a fényszórók párásodására írta a könyv, hogy normális. Mindenesetre engem zavart, hogy az egyik tiszta a másik pedig teljesen matt a párától, amellett nem hiszem, hogy akár a foncsornak, akár az izzónak jót tenne. Amikor a szervizben felvetettem a dolgot, szó (és költség) nélkül leszigetelték. Azóta nem párásodik. Egyébként elég sokat láttam a telepen hasonlóan párás ködlámpákkal, nem csak Thaliákat, de Lagunákat is. Mindenesetre fura.
Azt olvastam az autoval kapott utmutatoban, hogy a kodlampak parasodasa nem hiba; esos idoben elojon, szaraz idoben kiszarad.
Azert neztem utana mert egy ismerosunknek a szervizben meg sem akartak nezni (nemhogy leszigetelni, kicserelni) amikor ezt a hibat jelezte.
Szerintem ez valami kitolas; mas autoknal a parasodast hibakent kezelik.
Az autoval kaptam egy eredeti francia utmutatot is, delutan megnezem, hogy abban is ezt irja.