Az alapjárat ingadozás nálam csak egyszer volt, és miután 1000-ig felpörgettem, teljesen jól beállt.Nekem garázsban áll a gép, valószínűleg ezért nem történik ilyen sűrűbben,Arra tippelnék, hogy elég egy kicsit roszabb gázolaj, ami az üzemanyag csövekben megdermed, kicsit megkocsonyásodik, ill. az adagolóban is esetleg , és így talán "darabosabbá" válik.Addig csinálja, amíg a tankból nem szippant rendes naftát addig ez van, aztán beáll az alapjárat.Talán az ÖMV -30 fokos dízelét ki kellene próbálni, hátha bejön a dolog.
A gumi nálam teljesen normális, mind a téli, mind a nyári változat.De ha neked a nyári van fent, akkor az képes jobban kopni a hideg utakon, a gumi keményebb felülete miatt egy rendesebb fékezésnél, és könnyebben elhasználódik.
Először is BUÉK minten topiclátogatónak.
Az elejétől fogva olvasom ezt a fórumot (is) mert beletelt egy kis időbe mire eldöntöttem, hogy milyen autóra költöm a pénzecskémet.
Most már írok is, mert a Jézuska végül egy Tháliát hozott a fa alá.
Igaz nem új, hanem fél éves és van benne 19e km, de legalább be van járatva. :-))
Amiről többen írtatok, ciripelés meg egyéb zörejek itt nincsenek ( vagy csak én nem hallom ).
Ugyhogy eddig nagyon elégedett vagyok vele.
Lenne néhány kérdésem.
1. A belső levegő keringtetés melyik felszereltségi szinttől van benne ?
( Ez egy Authentique Plus, legalább is a forgalmi szerint, bár az az érdekes, hogy se ez, se központi zár, se a belső világítás kikapcsolás késleltető nincs benne. Ilyennel találkoztatok ?)
2. Van bent egy rádió ( nem gyári ), de csak két ajtóba lévő hangfallal.
Hátul kerestem a hangszórók vezetékeit de nem találtam.
A rádióelőkészítésben nem kellene, hogy bent legyen a hátsó hangszórók bekábelezése.
( A rádiótól az ISO csatlakozásból elmegy a vezeték, hol lehet a másik vége ? )
3. Hogyan állítom be az időt az órán.
Ha megnyomom a gombot röviden, akkor átvált a napi km számlálóra, ha hosszan akkor elkezd villogni a napi km és ha ekkor mégegyszer megnyomom akkor nullázza le, de az óra sehogy nem akar állítódni. :-((
Próbáltam már húzni-vonni tekergetni, de nem sikerül rájönni, legalább egy Alt-Ctrl-Del lenne rajt. :-))))
Más minden nagyszerűen működik ( bár a légzsákokat még nem próbáltam :-) ).
Köszi a válaszokat, mindenkinek jó Thalicskázást !!!!!!
"bizonytalanul ingadozni 400-600 közötti fordulattal" - Sztem a Clióba is ua fordszámmérő van, mint a Th-ban, és ha a 250 fordulatonkénti vonalazást nézzük, 1000 alatt csak két vonás van, azaz 500-tól mutat a mérő. Ez elég megtévesztő, de nem kötözködni akarok. Sajnos az ingadozás okához lövésem sincs.
A gumikopáshoz: az előző Suzud 1.0-ás volt. A Clio nehezebb, jobban gyorsul, jobban lassul. És mindezt a vezetőülésből vszínű élvezetesebb is szemlélni, könnyen hozzá lehet szokni. A gumik a gyorsulás-lassulás során kopnak elsősorban.
Szerintem kell fizetni, de valószínű megéri azt a 3-4 ezer forintot.
Dízelesek. A mostani nagy hidegekben mikor indítom az autót az elején elgezd olyan bizonytalanul ingadozni 400-600 közötti fordulattal és az is előfordult, hogy a gázpedálra egyáltalán nem reagált ilyenkor. 5-6 másodperc elteltével pedig normális üzemre vált.
Más. 17500 nál vagyok és az első defektem után alaposabban átnéztem a gumijaimat és eléggé elszörnyedtem. Rendesen kopottnak (lefutottnak) tűnnek. Most ezt az időjárás tette vagy rosszul vannak beállítva a futóművek nem tudom. 6 hónap és 17500 km után nekem ez furcsa.
Szerintetek kell azert fizetni a renault szervizeben, ha atakarom vizsgaltatni az auto futomuvet, kormanyszerkezetet?
Penteken "szerencsesen" elutottem az M7-esen (!!!!) egy hatalmas kutyat, azert szerencsesen, mert en csak a masodik voltam, az elso auto totalkar lett. Nekem csak a jobb elso disztarcsam veszett el, de nem vagyok benne biztos, hogy nem lett baja az autonak, mert akkorat csattant, azt hittem az egesz eleje leszakatt.
Sziasztok.
A harom hete atvett Thaliamban (1.4/75LE) mar 1700km van. Mindent rendben, nagyon szeretem az autot, igaz, hogy meg nem probaltam ki mit tud, meg csinjan banok vele.
A tucsok elokerult; kovezett uton, kanyarodasnal hallottam a ciripelest.
Volt "szerencsem" atmenni egy fedo nelkuli kanalison es nem lett semmi baja az autonak. Az ut szelen volt, tele vizzel es latyakos hoval korulveve. Szerencsere lassan mentem de azota minden pocsolyanal lassitok.
A ket unnep kozott autoztam ~150km-t konstans -18 fokban. Azt hittem hideg lesz az autoban de nem volt. Annak idejen a Daciamba ha nem tettem egy kartonlapot a huto ele alig ment az auto (igaz, hogy annak a ventilatora ekszijjal, mindig mukodott).
Imre
Ezennel csathlakozom a ciripelők tháborába. Nem baj, a lényeg, hogy megvan (még mindig! :) Holnap viszem be a kocsit a szervizbe, én is meghallgatom saját fülűleg, mit mondanak rá.
Igen, cseréltem. A dísztárcsát nem lecsavarni kell. A pótkerékben megtalálod a szerszámokat. Van egy kis kampós "drótdarab", olyan kb 5 centis (mint a félkezü kalóz). Na ennek segítségével tudod lerántani a tárcsát.
Milyen moci van a kicsikében? Szabadban alszik? Hány km van benne?
Amúgy ne nagyon csodálkozz, mert a théli :) üzemeltetés minden kocsit megvisel és ez a fogyasztáson is meglátszik.
Mindenkinek,
Vigyázzatok a sárkányokra és persze magatokra, mert nagyon CSÚSZIK!!!
Boldog, Malacokban Gazdag Thaliás Új Esztendôt Kívánok mindenkinek!
Lenne pár kérdésem:
Novemberben vettem meg új Thaliamat... Nagyon elégedett vagyok vele...
Valaki cserélt már kereket???
A dísztárcsa lecsavaró kulcsot nem találom... A kiskönyv szerint a kesztyűtartóban van... Nincs ott!! Ellopták??? :)
Városban mennyi az átlag fogyasztás??? Én kicsit sokallom a 9 litert. Vagy tél van?? Hidegebb a motor??
Bocs ha hülyének tűnök, de az elsô kocsim!
Várom segítô válaszotokat!
Először is: BÚÉK mindenkinek! Balesetmentes Tháliázást!
A kocsi rángásról pedig: Csak sejtem, - nem vagyok biztos benne -, nen a benzinnel van baj? A Ladámnál azt tettem téli időszakban, hogy egy stamp denaturált szeszt öntöttem minden tankoláskor a benzinhez, ez az esetleges vizet keveri a benzinnel, és igy távozik a viz a tankból. Nekem februárban jön meg a Tháliám, jaj de várom már....
Üdv: Pipi
Köszönet az infóért,anyának kellene lecserélni az autóját.Ez csak diesel lehet,mivel NŐNEK kell,ezért túl nagy se lehet.A TH-diesel árban verhetetlen!Boldog Új Esztendőt kivánok MINDENKINEK!!!!!!!!!
Az általatok leírtak szerint kb. februárban én is
nyűni fogom nemrég rendelt dci Thaligámat.
Már most betegre izgulom magam. A választás nem
véletlenszerű volt, mert ebben a kategoriában
szinte mindent megnéztem. Boldog Új Évet!!!!!!!
Ha jól tudom 65 LE. A listaár nyáron 2.825.000 volt, az, hogy miért mennyit fizetsz a végén, az aktuális akción, illetve Rajtad múlik :-)) Te is szemezgetsz egy ilyen kis Thündérkével?
Összeszerelés, anyag minősége, szubjektív komfortérzés (futómű, ülések) mellett formai szempontok is vezettek, illetve hogy a csomagtér hiába tágas a Thaliánál, ha nehezen pakolható (pl. láda forma nem megy be).
És féltem a lopástól, illetve hittem a statisztikáknak. :)
De azt aláírom, hogy a Thalia alapból olcsóbb, illetve ugyanazért a pénzért modernebb, erősebb motorral, gazdagabb felszereltséggel vehető meg.
Off: A kollégám az év elején veszi át a Fabiáját, azért mint összehasonlítást testközelből tudok jelezni felétek! Alapból annyit tudok, hogy annyiért veszi mint én az Alize változatú csodámat, de neki nincs benne klíma, viszont elktromos tükör+fűtés azt kapta hozzá és nem kért metált viszont kért retardert!
On: Érdekes dologra lettem figyelmes az utobbi időben!Elindulás után úgy 5-800m-nél ránt egyet az autó pedig a lábom folyamatosan a gázpedálon van! Először csak nyengén de az utobbi időben egyre éreszhetöbben csinálja ezt az érdekességet! Viszont a gázpedál kattogása amit régebben írtam az teljesen eltünt, sőt a kormányciripelés sem halható amióta bejöttek a minuszok!!
Várom a tippeket mi lehet a gondom! Nem igazán akarok a szervízbe rohangálni, hogy a végén kiröhögjenek!
A Fabia aránytalanul drága, hasonló felszereltséggel már VW Polot vehetsz olcsóbban! Egyébként ha megnézel egy összehasonlító tesztet (pl. Skoda, Suzuki, Daewoo, Renault) a Thalia mindenben jobb a többinél...
Először is, gratulálok az új autóhoz! A kőbányai szalonukban több, mint két hete intézik a forgalombahelyezést (igaz, benne volt a karácsony is).
A pakolásról: ez biz' nagyon jó kérdés! És nem értem, miért kellett ilyen szerencsétlenül nulla pakolóhelyet rakni előre a Thaliába. A héten nálam volt egy Twingo, és ezer kis rekesz, fiók és egyéb rakhely volt a műszerfal környékén. Nem igaz, hogy ezeknek a megoldásoknak a tizede se fért bele a Thaliába... :((