Üdv Mindenki!
Elérkeztem a benzines Thalim 1000 km-éhez. Meddig kell még kímélnem véleményetek szerint a kicsikét. A gépkönyv kb. e körülre írja a bejáratást.
Még egy! Ebben a "kellemes időben" a kocsimosással hogy álltok? Én még nem mertem ezidáig (3 hetes) elvinni (fagy, stb.)
Köszi a tippet én is veszek egy zsarumagazint!
Már kb 50 ember keresi a verdát(mindkét oldalról) de eddig semmi:(((...Nincsenek is illúzióim de azért beteszem az infós linket mégegyszer: http://kep.tar.hu/renaultthalia
Üdv minden thaliásnak!
EM
Ja, még valami fontos ... Ha akarsz külső hőmérséklet jelzőt, akkor kérd az elektromosan állítható fűthető tükröket is, mivel ezt az összefüggést régebben kilogikáztuk.
Vonóhorog (levehető), vagy tetőtartó, ha ki tudod használni. A gumiszőnyeg akción kívül is mindenképp ajánlott, főleg az ilyen locs-pocs idején. De a lentebb leírt tippek is hasznosak, persze a kihasználtságuktól függően. Ja, ha a vonóhorgot később (nem műszaki vizga alkalmával) teteted fel, azt külön le kell vizsgáztatni, úgytudom.
Amúgy sok sikert a használathoz. Dízel vagy benzines lesz?
Áprilistól én is Thalia tulajdonos leszek.
Az új limitált széria (Oasis-klímás)ekkorra érkezik meg a kereskedőhöz. Választhatok 40 000 Ft-ért valami plusz felszerelést hozzá. Mit javasoltok?
Nagyon sajnálom ami veled történt! Én aztán igazán tudom milyen lehet neked is!!!
Pont ma kaptam egy tippet, miszerint a Zsaru Magazin hátoldalán van valami adatlap egy kereső csoporthoz kell elküldeni, hátha ők tudnak segíteni!!!!!!!!
Én is megyek reggel veszek is 1-et!!!
Van egy olcsó és talán valamennyire hatékony védelem az autótolvajok ellen, nem tudom mennyire ismert:
Nevetséges összegért lehet kapni mágneskapcsolót, amit egy elektronikai szakemberrel be lehet rakatni a műszerfal mögé és csak egy mágnessel lehet bekapcsolni. Mindezt rá kell kötni mondjuk a befecskendező rendszerre. Tehát aki nem tudja, hogy hol van a kapcsoló, csak pár száz méterre tud jutni az autóval (persze lehet máshova is kötni).
Ezt lehet kiegészíteni egy házi pedálzárral, amin a legnagyobb költség a lakat, ami azért szokott drága lenni, mert a biztósító is el kell hogy fogadja. (Ennek a remek eszköznek a beceneve kaloda :)
Ezek viszonylag olcsó dolgok (a 20-30 ezres kormányzárhoz képest mindenképpen), és szerintem valamennyire védik az autót.
Bocsi a hosszú hozzászólásért! Remélem tudtam valakinek segíteni ezügyben.
Üdv mindenkinek! Csak mindig olvasok , de nagyon régen írtam.
Tehát az ominózus tel. számok:
06-70/256-2732, 06-20/575-8013
Szólni kéne a Gepárd csoportnak, hogy talán nem lenne haszontalan utána nézniük.
Sziasztok!
A közösség érzése már megérintett és erős szimpátiát váltott ki bennem :)
Sőt, néhány természetfeletti jelenség magyarázatát is megtaláltam itt, mint pl. hogy mi is zörög a kormánynál :)
Én Swiftről váltottam Thaliara. A Swift sem volt annyira tágas (ez abból adódik főleg, hogy nem vagyok egy nádszál alkat). Szóval nekem a magassággal volt gondom (amit tökéletesen orvosolt az állítható magasságú ülés), a szélességet pedig szerintem túl lehet élni. Vállban csak akkor szűk az autó, ha két nagyobb kaliberű egyéb ül elöl.
Szerintem a többi tulajdonsága az autónak ellensúlyozza, ha vállban (kicsit) szűk :)
Suzuki Swiftet cserélnék le Thaliara. Minden nagyon tetszik: a motor, a felszereltség, az ár, de egy dolgon meglepődtem: belül kevesebb hely van, mint a Suzukiban. Nem volt olyan tágas az autó belül, mint amit vártam. Nektek nem volt "szűkösségi" problémátok?
Először is részvétem.
Találkoztam egy "AUTÓ TUDÓS" nevű sajtótermékkel. Van benne néhány cikk különböző,új érdekességről, de ez elhanyagolható. Viszont a túlnyomó részét különböző cégek hirdetései teszik ki. Autóápolás, szerelés,gumik... Minden ami autóval kapcsolatos. (Remek riasztókat is hirdetnek!!) Na ebben van 1 hirdetés, ahol Thalia bontott és új alkatrészek adás-vételét ajánlgatják. Mindössze két mobiszám szerepel a névjegyen, amiknek egyikét sem vették fel tegnap többszöri próbálkozásom ellénre sem. Mindenki gondpljon azt, amit akar. Én is. De én gyanakvó természet vagyok. Lehet, hogy többen azt gondoljátok, hogy hülye is. Lehet.
Bocs, hogy csak most válaszolok, de tegnap nem voltam gépközelben. Szóval én az első olajcserével megvárom a 30.000 km-t. Úgy gondolom, ha a gyári előírás ez, akkor ki kell bírnia az olajnak ennyit. Van a kezelési könyvben egy megjegyzés a gyakoribb olajcserével kapcsolatban. Ezt akkor javasolják, ha valaki rövidebb távokon használja, úgy hogy a motor nem tud rendesen bemelegedni, illetve ha sok a hidegindítás. Gondolom a napi két hidegindítás nem ez a kategória.
A 15.000 km-es átvizsgálással kapcsolatban: úgy rémlik, mintha az assistance füzetben olvastam volna róla, de majd megnézem. Az tény, hogy a kártya csak 1 évig érvényes.