Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

diesel_uberalles Creative Commons License 2003.02.17 0 0 2615
rede!

Pontosan erre gondoltam :) Ungarische temperamentum :)

Előzmény: rede (2614)
rede Creative Commons License 2003.02.17 0 0 2614
>egy tesztautót nem kímélnek

tesztautó rulez!
mondtam is az arcnak mielött elindultunk, hogy: "most ki fogom próbálni a jármű menettulajdonságait, kérem kösse be magát és kapaszkodjon!" :))))
szegény, vizet facsart a kapaszkodóból.....ezen a próbaúton egy nem tetszett: a kézifékes után ahogy visszalöktem a kart, bekapcsoltam véletlenül a vészvillogót. hülye helyen van.....
na ilyen tesztautót nem vennék :))))
nem kell valakinek egy eladó thalicska? megkímélt.... :))))

Előzmény: diesel_uberalles (2610)
Vámpír Creative Commons License 2003.02.17 0 0 2613
A Lurdy-ház parkolójában is van egy polgár, az öcsém Szuziján gyönyörű munkát végzett.
Előzmény: csumik (2599)
FIFTY Creative Commons License 2003.02.17 0 0 2612
Üdv peterimri!

Ahány ház annyi .....! Meg vélemény is!

A Thalia rejtett "titkairól" legtöbbet a tipusra hangolt diagnosztikai műszer tud kilesni, ez pedig (elvileg csak a márkaszervízekben van meg.

Tehát, ha kétségeid vannak egy másik Renault szervízbe kellene beméretni a kocsit.!.

Előzmény: peterimri (2606)
kukucs33 Creative Commons License 2003.02.17 0 0 2611
Hááát, nem is tudom...
7000 km nem sok, de hogy azt egyesben padlógázzal tették-e meg vele vagy kímélve a verdát - ki tudja? Az kissé furcsa, hogy nem járulnak hozzá a független szervizben való átvizsgáláshoz, de azt nem tudják megkerülni ők sem, hogy ha megvetted, és elviszed egy átvizsgálásra és ott találnak valami olyan hibát aminek szerepelnie kellett volna a "pecsétes" papíron akkor bizony övék (mármint az eladó kereskedőé) a felelősség.
Magánembertől biztosan nem vennék használt autót, ha nem járul hozzá egy ilyen átvizsgáláshoz mondjuk az Autóklubnál, egy márkakereskedés háttere azért valamivel megnyugtatóbb.
A garancia egyébként nem tulajfüggő, a garanciafüzetben benne is van, hogy milyen módon kell az új tulajnak felvennie a kapcsolatot a Renault Hungáriával az Assistance és a garancia ügyében.
Amennyire tapasztaltam, igazán komoly típushiba még nem jelentkezett, de olvasgass vissza a topicban.

Sok sikert, majd referálj, hogyan alakulak a dolgok.

Előzmény: peterimri (2606)
diesel_uberalles Creative Commons License 2003.02.17 0 0 2610
Kedves peterimri!

Ez a 7000 km-es Thalia véletlenül nem egy tesztautó (volt előző életében)? Csak azért kérdezem, mert az autót ki lehet úgy takarítani, hogy újnak látsszon (van erről egy cikk a Totalcar-on, egy Octavia került meseszép állapotba). Szóval a belsőt elnyomhatja a szép külső és hogy őszinte legyek, egy tesztautót nem kímélnek. Bár én finomkodtam vele, mielőtt megrendeltem a sajátomat, de a kereskedő is mondta, hogy ritka az ilyen hozzáállás - szét szokták taposni az autót... :( Szóval valahogy ki kellene bulizni azt a független szakértővel való megnézetést.

Előzmény: peterimri (2606)
iMre Creative Commons License 2003.02.17 0 0 2609
Szerintem amit most nem lehet megtudni az autorol de kesobb majd kiderul es nem elhanyagolhato az az, hogy mikent bantak vele az elso nehany szaz kilometer alatt.
A motor gyari bejaratasa nem az igazi, szakertok szerint (a hasznalati utasitasok szerint is) az elso 1000-1500km -en csinjan kell banni vele.
Nezd meg, nem-e ciripel a kormany (razosabb uton, kanyarodasnal tucsokhangja van); ha igen, akkor beolvashatsz a szerviznek, hogy mit er az "allapotfelmero lap", ha egy ilyen elementaris, Thaliaknal gyakori hibat nem irtak oda.
Megjegyzes: allitolag a ciripeles biztonsagi szempontbol artalmatlan csak egy kicsit idegesito. Hosszu tavra nem tudjak megjavitani, mindig ujra elojon.
Előzmény: peterimri (2606)
csumik Creative Commons License 2003.02.17 0 0 2608
köszi a tippeket. az a baj, hogy ezek a kedves szélvédő javító vállalkozók nem foglalkoznak olyan bagatel dolgokkal, mint karcolás, csak kavicsfelverődés, repedés, levegő-föld rakéták által ütött sérülések foltozgatása. ma kb. 8 szélvédő javítóval diskuráltam, csak gyantázni hajlandóak, és még hírből sem hallottak olyan szakiról, aki szélvédő polírozást vállal. a legröhelyesebb az egészben, hogy egy pászáz forintos gumi ablaklehúzó segítségével sikerült felszántanom a három hetes thalicskám üvegét. mindenkinek ajánlom, hogy kerülje el ezeket a bevásárló központokban kaphatő csodákat. mivel takarító váll. vagyok, nem kevés ablakot tisztogattam már meg, de ilyet az elmúlt 14 évben nem pipáltam.
rede Creative Commons License 2003.02.17 0 0 2607
hát előre is gratulálok...

>Esteleg annyit lehetne kicsikarni, hogy az ottani szervizben nezessem at az autot

szvsz ugyanott vagy, csak 7..10e krajcárral rövidebben. valszeg az állapotfelmérő is ott készült.

>A garancia a masodik tulajra (azaz enram) is ervenyes -e?

természetesen. a garit az autóra adják, nem a tulajra ;-)

>Van valami ertelme szerintetek "allapotfelmero lap....

kérdezz rá, hogy hány napig reklamálhatsz az állapotfelmérő alapján. asszem arra jó.

>Mit es mennyire lehet gallyra vagni szeritetek egy ilyen auton

háát, olvass vissza. :))

Előzmény: peterimri (2606)
peterimri Creative Commons License 2003.02.17 0 0 2606
Sziasztok!

Ha minden igaz ezen a heten egy thalia (remelem)
boldog tulajdonosa leszek. Az auto sajnos azonban nem uj.

Jogilag nincs vele problema. (legalabbis remelem, az auto atirasat a markakereskedo vegzi).
A markakereskedes a kocsihoz allpotfelmero lapot mellekel, ezzel igazolva az auto TOKELETES muszaki allapotat. ( a kocsiban egyebkent kb. 7000 km van,(papiron) gyari gumi van rajta, a festekvastagsagmero szerint torve nem volt. A kereskedo nem jarul hozza, hogy fuggetlen szerviz vizsgalja at az autot, hivatkozva az altaluk elkeszitett "allapotfelmero lapra" ill. arra, hogy az auto meg kb. fel evig garancialis. Esteleg annyit lehetne kicsikarni, hogy az ottani szervizben nezessem at az autot.
A kovetkezo kerdesekkel fordulnek hozzatok, remelem tudtok segiteni.
A garancia a masodik tulajra (azaz enram) is ervenyes -e? Van valami ertelme szerintetek "allapotfelmero lap" - nak (ami egyebkent nagyon csecse, van rajta pecset meg minden csak eppen a gumi gyartmanyat nem sikerult elsore eltalalni.)
A kereskedo szerint egy thalia teljes atvizsgalasa (ami alapjan a lap keszul) 30 perc mindennel egyutt. En ezt kicsit kevesnek tartom.
Mit es mennyire lehet gallyra vagni szeritetek egy ilyen auton? Ill. ti milyen (tipus)hibakat tapasztaltatok? (Ha barmely altalam felvetett temarol mar szo volt akkor bocsi)

Udv.: Peti

Ui.: Az auto egyebkent kivul-belul ujszeru allapotban van

LUKI Creative Commons License 2003.02.17 0 0 2605
:-)

Kellemes volt a Thali nagyon. Volt R5-ös, R19-es, Clio, Megane de Thalicska nem! :-(

Majd legközelebb...:-)

Üdv,
Luki

Előzmény: FIFTY (2603)
diesel_uberalles Creative Commons License 2003.02.17 0 0 2604
Kőfelverődést a budakalászi Cora parkolójában is javítanak. Egy angol rendszámos bordó Renault Safrane-t kell keresni a McDonald's-os oldalon. De meg lehet találni, feltűnik a felirat.
Előzmény: iMre (2598)
FIFTY Creative Commons License 2003.02.16 0 0 2603
Üdv Nagytesó TULAJ!

Sajnos a hét végén ez a topic általában "lefagy". Úgy látszik a Thaliás társak síelni járnak, vagy szundiznak egész nap; de az sem zárható ki, hogy "kizáródnak" a net-kapcsolat áramából!

Jó bulizást a csapatodnak!

A hómultával majd elrágódok egy olyan zöldmezős tali lehetőségén, amely a vidéki márkatársakat is megérintené hívó szavával.

Előzmény: LUKI (2601)
LUKI Creative Commons License 2003.02.16 0 0 2602
Budakalászi CORA (ez kimaradt:-)Parkolóban!
Előzmény: LUKI (2601)
LUKI Creative Commons License 2003.02.16 0 0 2601
Halihó!!! Zárolták az oldalt??? Vagy a dci tulajok megfogadták, hogy a következő tankolásig nem írnak?

Gyerünk, készülődjetek! 9:30-kor Megane Thali a Budakalászi Parkolóban! Rengeteg Clio-s is jön, csak mi Megane-osok diszkréten lelépünk majd ebédelni, de addig közös a program. Útirány Visegrád, bobpálya melletti parkoló. Részletek a www.meganeklub.hu-n.
Pár napja már kérdeztem gyün-e valaki, de senki nem reagált.
Lehet, hogy messze laktok és már tegnap elindultatok, hogy időben találkozhassunk???

Luki

zsuga666 Creative Commons License 2003.02.14 0 0 2600
Ha igaz, van a PRAKTIKER parkolójában egy ember aki kőfelverődéseket javít a szélvédőn. (Fót) Egy másik üzemel a Dózsa Győrgy úton, a Hősök terénél. Ha ők nem is, azt valsz. + tudják mondani, hogy hol.
csumik Creative Commons License 2003.02.14 0 0 2599
ÜDVÖZLET!!! meg tudná-e mondani valaki, hogy megkarcolt szélvédőt lehet-é javítani-javíttatni, és ha igen, hol-hogyan? köszi előre is. a gyári rádió nekem is rakoncátlankodik. :-(
iMre Creative Commons License 2003.02.14 0 0 2598
Na, ez jo hir :(
Ez a betegseg (ha mar annak nyilvanitotta a villanyreszelo) sajnos nem mindig jelentkezik. Le merem fogadni, hogy ha elmegyek a szervizbe, ott nem fogja produkalni. Beszamolok ha megtortent a letogatas.
Előzmény: zsuga666 (2597)
zsuga666 Creative Commons License 2003.02.14 0 0 2597
Üdv !

T. Rádióproblémás Urak! Lenyomtam a topic elé egy "rönós villanyost", aki a hozzászólásotokat végig sem olvasva, rögtön közölte: s.. a rádiójuk.
Azt javallotta, hogy tessenek visszadzsaveckálni véle a szervízbe.

kukucs33 Creative Commons License 2003.02.14 0 0 2596
Szia,

A 883-as hozzászólásban volt egy ilyen hely megemlítve, bár az inkább Clio-s kapcsolási rajz volt, de alapvető különbségek nemigen lehetnek.
kukucs33 - szintén 8V :-)

Előzmény: 1.4v8 (2594)
rede Creative Commons License 2003.02.14 0 0 2595
Á! Egy tesó!
:))
Előzmény: 1.4v8 (2594)
1.4v8 Creative Commons License 2003.02.14 0 0 2594
Üdv mindenkinek!!! új vagyok Nálatok nem volt időm
végigböngészni az előzményeket. Nekem bejött a Thalia, de ha todnátok segíteni a régebbi tipushoz
való kábelezési rajzot (1.4v8) hol lehetne venni vagy letölteni valahonnan. Egyénileg szeretnék
riasztót betenni ahhoz kéne, nem szeretném szétgányolni a szegénykét. Már majdnem 2 éve használom és szeretném hogy nálam amortizálódjon
tovább!!!! KÖSZI A TÜRELMET!!!!
iMre Creative Commons License 2003.02.14 0 0 2593
En Romaniaban lakom es a kovetkezoket mondhatom el: ugy az orszagbol kifele, mint erkezeskor Romaniaba, a roman vamosoknak be kell mutatni a forgalmit. Sot, utnek egy pecsetet az utleveledbe, hogy bejottel az xxx-yyy rendszamu autoval (a pecsetnek a szamitogepukben is "nyoma" van). Tavozaskor pedig ellenorzik, hogy nem-e felejtetted itt az autot. Ebbol sok cirkusz is van, mert ha pl. karambolozol es nem tudod hazavinni az autodat, vagy varatlan esemeny miatt repulovel mesz haza mindig hivatalos papirokkal igazolni kell, hogy miert maradt itt az auto.
En amikor kimegyek az orszagbol a sajat, roman rendszamu autommal, ugyancsak beutik az utlevelbe a pecsetet es hazatereskor megkerdik, hogy hol van. Ha vonattal utazom Magyarorszagra a sogor roman rendszamu Passatjaer (nincs pecsetem, hogy en vittem ki) akkor jon a huzavona, hogy hol talaltam, nem-e lopott.
Mindezek ellenere szerintem nem nehez atverni a rendszert es lopott autokat behozni.
Romaniaban a Renault egesz skalajat forgalmazzak, sot ez a legeladottabb kulfoldi gyartmanyu auto. Ezen belul, az eladasok topjat messze a Thalia vezeti (nalunk Clio Symbol), utana talan a Fabia kovetkezik.
A Renault eleg jol megvetette nalunk a labat, a Dacia gyarnak tobb mint 90%-a a tulajdonaban van.
Előzmény: LUKI (2591)
Z-M-an Creative Commons License 2003.02.14 0 0 2592
Javallom a Clio légterére állítani: szerintem az első hangszórók és az első ülések egymáshoz viszonyított helyszete számít.
Én sokat próbálkoztam ezzel, de Ti is kipróbálhatjátok: döntsétek hátra a háttámlát, majdnem fekvő helyzetbe és attól függően, hogy Te egyenesen ülsz vagy lefekszel, egyből hallható a hangminőség romlása-javulása.

Mindenki tudja, hogy a Megane és a Thalia nem egy kategória, azonban nem hinném, hogy közöttünk bárki is "lenézné" a típust. Általánosságban nem jellemző a topicunkon az ilyesmi, azt hiszem az egyik legnormálisabb hangvételű autós fórum (kopp-kopp) :-)

Előzmény: iMre (2588)
LUKI Creative Commons License 2003.02.13 0 0 2591
Szia!

Én is valami olyasmit hallottam, hogy a Thalicskákat Romániába viszik. Lehet, hogy itt Nálatok olvastam. Azért kabaré, hogy a határon egyáltalán nem szűrik az ilyesmit. Meddig tartana, ha kötelező lenne odaadni a forgalmit is az útlevélel??? Már rég be kellett volna vezetni. Engem nem zavarna. Persze azt is hamisítanak hozzá, de azért csak nehezítené a dolgot.

Előzmény: FIFTY (2589)
LUKI Creative Commons License 2003.02.13 0 0 2590
"Ha meglatna egy Meganos, hogy hozza hasonlitom a kis Thaliat ... :)"

Ne hülyéskedj már! A Megane vásárlók célközönségére szvsz nem jellemző ez a hozzáállás.
Segítségül annyit tudok mondani, hogy ha jól rémlik akinek Break van nálunk, az jobbnak érezte, ha a Lagunára állította. Az utastér légtere számít gondolom és az a Thalianak nem sokkal nagyobb a Clioénál. Úgyhogy szvsz nyugodtan lőd be a Cliojéra!

Üdv,

Luki

Előzmény: iMre (2588)
FIFTY Creative Commons License 2003.02.13 0 0 2589
Üdv Luki!

Az én Thalicsom általában a garázsában alszik, s egy jó kuvasz felügyeli a terepet; ha szállodáznunk kell, bizony aggódva hagyom a parkolóban.

Nem tudom a Megane-t forgalmazzák-e a keleti határainkon túl?

Előzmény: LUKI (2586)
iMre Creative Commons License 2003.02.13 0 0 2588
Tibor, koszonom a valaszt. Ha masnal is vannak ilyen furcsasagok azt jelenti, hogy nincs elromolva az en magnom, hanem a Renault lott el valami beallitasokat.
A meganeklub.hu oldalan olvastam, hogy a Renault gyari audoirendszere kepes az adott auto belso terehez igazitott beallitasokkal mukodni, javitva ezzel a zene minoseget.
Bizonyos billentyukombinacioval be lehet menni a szervizmenube ahol a kovetkezo autok kozul valaszthatunk: Clio, Megane, Laguna, Safrane.
A Thalia vajon mihez all kozelebb belter, hangszorok elhelyezkedese szempontjabol: Clio-hoz, vagy Megane-hoz (vegul is egy Sedan)
Ha meglatna egy Meganos, hogy hozza hasonlitom a kis Thaliat ... :)
zsuga666 Creative Commons License 2003.02.13 0 0 2587

Sziasztok !

Van egy jó kis cikk a diesel motorokról a totalcar.hu-n. Akit érdekel.

LUKI Creative Commons License 2003.02.13 0 0 2586
"Jómagam 2 havi vívódás, és a tesztautó alapos nyektetése után - némi kis maradék kétséggel a lelkemben"
:-)))

Ezt tökéletesen megértem. Tavaly augusztusban én is így voltam vele, de aztán ősszel vettem 2,990,000-ért egy 1,4 16V Classic Megane-t. Sajnos összetörték az elejét, most javítják, de megint felmerült bennem, hogy érzelmi okokból megválok Tőle, annak ellenére, hogy imádtam és tökéletesen lesz javítva. Így alakult, hogy megint itten rágódom...:-)Egy ilyen ügyleten, könnyen lehet, hogy még pénzem is maradna a cseréből és miután évi 25-30 ezret simán autózom, sokat spórolnék vele. A kétségek még nagyobbak bennem mint tavaly voltak (valszeg a Megane miatt, nehezebb "visszalépni" nehogy bántásnak vegyétek, csakhát ugye mégiscsak kategória különbség) de ez a fogyasztás és a gondolom kellemes vezethetőség (tavaly mentem egy kört vele és megdöbbentően kellemes volt, jó lenne felidézni:-) megerősítene döntésem helyességén. Aggaszt még, hogy a topicon olvassottak alapján, rendkivűl lopják a Thaliakát. Nálunk (Megane topic) az elmúlt 3-4 hónapban nem volt lopás. LEKOPOGOM!

Jöttök páran vasárnap a Megane Thalira? Érdeklődéssel kérdezgetnék dci tulajokat! :-)

Előzmény: FIFTY (2585)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!