Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

krike Creative Commons License 2003.02.20 0 0 2650
Jóóvanna, én csak utálok fázni, és baromi jó az az ülésfűtés :))))Bár most lehet hogy lecserélem egy OFF XC 90-es Volvo SUV-ra ;o) ON
rede Creative Commons License 2003.02.20 0 0 2649
:))))
Előzmény: Köny (2648)
Köny Creative Commons License 2003.02.20 0 0 2648
Hát igen, azok a jó öreg finn exportmodellek...:o)))
Előzmény: rede (2646)
Köny Creative Commons License 2003.02.20 0 0 2647
Kispipi, gratulálok! Ez a "Príma" változat? Mennyire van lekopasztva? Az ára nagyon baráti, mondjuk egy rádiót adhatott volna a kereskedőd ajándékba!
Előzmény: KISPIPI (2642)
rede Creative Commons License 2003.02.20 0 0 2646
KISPIPInek gratula, sok örömöt!

krike! azt már megbeszéltük régebben, hogy a tiéd "finn exportmodell" (by Köny)
:)))

kukucs33 Creative Commons License 2003.02.20 0 0 2645
KISPIPI! Gratula a Thalicskához, sok-sok balesetmentes kilométert és kerüljenek a tolvajok!

A benzines fűtése szerintem elég jó, kb 3-5 perc után érezhetően nyomja a meleget, azt nem tudom, hogy hátra mennyi jut belőle, de elöl még mostanság is lejjebb kell kapcsolni a max.-ról néha.

Előzmény: KISPIPI (2642)
diesel_uberalles Creative Commons License 2003.02.20 0 0 2644
krike: a baj valahol ott kezdődik, hogy nagy súlya van a 46-os lábamnak. És furcsa módon a gázadásnál a legnehezebb a lábam :))
Előzmény: krike (2643)
krike Creative Commons License 2003.02.20 0 0 2643
kismOcsOk: kereskedőnek én a Fóti Renault Békési-t tudom javasolni.Eddig mindíg korrektek, és gyorsak voltak, bármi bajom volt, és nem akarják átvágni az embert, csak jó tapasztalatom van velük, viszont a gödöllői, és a vecsési részlegeikről semmit nem tudok.

diesel_uberalles: nekem az a 6 lityi feletti fogyi soknak tűnik, mert én full városban szoktam 5,5 - 5,9-et számolni fogyasztásra, bár nekem az erősebb dízellel szerelt Clio-m van.Kérdés persze, hogy mennyire gyorsítgatsz, és melyik fokozatban, bár én autópályán hasonló esetben 4,2-4,4 lityivel megyek el.
A klíma valóban a párát szedi le az ablakról, én mindíg használom.A fűtést azért nem értem mert nálam 3-5 km alatt legkésőbb üzemmeleg a motor( ha addig nem kapcsolom be a keringetést), bár ha alapból induláskor megy, akkor is 5-6 km elég szokott lenni neki.És nem is pörgetem, max. 2000-ig, amíg nem meleg.De azt észre vettem, hogy ha lassabban haladok, kissebb dugó, ilyesmi, akkor hamarabb melegszik be a motor.

KISPIPI Creative Commons License 2003.02.20 0 0 2642
Sziasztok!
Most már hivatalosan is kapcsolódok Hozzátok, mert tegnaptól NaThália tulajdonos lettem. 1,4 benzines csak alapkivitel. Az első 130 km alapján hibátlan. Nagyon ügyes kislány a Nati, és szép és új. Máris imádom. A városban vissza kell fogni, mert hajlamos szaladgálni. Nincs benne szervó, ABS, még rádió sem, de nekem nem is kell ilyesmi. Viszont riasztó van, és még lesz belé néhány trükk a lopás ellen. Ezen még agyalnom kell. Ciripelést nem hallani, remélem később sem lesz ilyen... majd meglátjuk...
diesel_uberalles Creative Commons License 2003.02.20 0 0 2641
Üdv mindenkinek!

A fűtés akkor sem mindig top, ha bemelegedett a motor. Márpedig a motor lassan szokott bemelegedni, kb. 15-20 km alatt, városi körülmények között, mire nem fáznék, addigra meg pont megérkeztem... :( A klímáról eddig is tudtam, hogy meleget nem fog fújni, de azért kipróbáltam ha lehet :) Köszönöm szépen a segítséget és a véleményeket.

kism0cs0k:
Nem vagyok szolnoki. Párom lakik ott, azért járok gyakran arra :)

Ui.: Ezekszerint ennyire megdobja a fogyasztást a klíma? (5.3-5.5 helyett 6.3)

Ui2.: Nálatok is felmegy a fogyasztás autópályán? (természetesen dCi-re értendő)

Előzmény: TUZI (2639)
FIFTY Creative Commons License 2003.02.19 0 0 2640
Üdv Mindenkinek!!

Hát a klíma az télen is csak hűteni tud, ha van mit!

A fűtést a levegőbefúvás volumenének növelésével lehet gyorsítani ha már legalább a második "pöttyöt" elérte a vízhőfok

Tüzinek viszont duplán igaza van:

1) a klíma valóban szárítja a levegőt, ezért a belső levegő keringetést alkalmazva sem párásodik annyira a járgány >> így közvetve kisé segít a gyorsabb felfűtésben.( a beltérből viszi vissza a levegőt a hőcserélőre; nem a kinti -20 fokosat)

2) Korszerű motor/kis fogyasztás = kevés hulladékhő!! És a fázás ugye megszűlte az "állófűtést"; ami a záporjóska benzinkályhájának korszerűsített változata, de +++ üzemanyagot fogyaszt (energiamegmaradás trv.)

Előzmény: TUZI (2639)
TUZI Creative Commons License 2003.02.19 0 0 2639
Én csak 1 féle magyarázatot tudok. A klíma szárítja a levegőt és talán azért érzed melegebbnek. Fizikailag, ha bekapcsolod a klímát elvileg hűtöd és ugyanakkor fűtöd a levegőt ergo rosszabb a fűtés.
A fűtésről nem sok jót olvastam (dízel) itt a topicban. Érthető is, mert ezeknek a korszerű dízeleknek alig van hulladék hőleadásuk. Ja nekem sose volt még dízelem de a benzinesre nem nagyon panaszkodnak.
Előzmény: diesel_uberalles (2637)
Törölt nick Creative Commons License 2003.02.19 0 0 2638
diesel
szolnoki vagy?
Előzmény: diesel_uberalles (2637)
diesel_uberalles Creative Commons License 2003.02.19 0 0 2637
A klíma elvileg meleg levegőre állítva nem működne. De ha be van kapcsolva, valahogy hamarabb melegszik be az autó. (A dolgot én sem értem, csak azt érzem, hogy a fűtés gyakorlatilag nulla). Kicsit kellemetlennek éreztem, hogy Szolnokról indulva -17 fokban fűtés sehol és a hűtővíz hőm.mutató elindult lefelé. Szóval amíg nem értem ki az M3-asra és nem mentem 130-140-nel, addig hideg volt... Valahogy nem értem az autó fűtését, de az a gyanúm, hogy ez is gyerekbetegsége az autónak. Gyűlik a lista a hibákról, közeleg a 15e km-es átvizsgálás...
Előzmény: TUZI (2635)
rede Creative Commons License 2003.02.19 0 0 2636
>Magyarországon vagyunk, bár az ember arra számítana, hogy egy renault szervíz megbízhatóbb, mint egy suzuki

azért a teljesség kedvéért tegyük hozzá, hogy néhány éve még a rönó szervizek voltak az élenjáró maffiák, ott vertek át ahol tudtak. ezért (is!) vezették be a vásárlás és a szerviz utáni ügyfélelégedettség vizsgálatot. tehát, ha valami gebasz, vita van szerviz kapcsán akkor is, ha nem csináltak az autón semmit, mindenki kérje el a munkalap másolatát(ezt ilyenkor nem szívesen teszik)! (a munkalap többpéldányos indigós) Na ekkor elvileg felhívnak az RH-tól és érdeklődnek, hogy mi volt. Ésez bukti az adott szerviznek/kereskedésnek. Tehát az igyekezet megvan a rönó részéről, inkább a simlis kereskedő a ludas. legegyszerűbb a nem megfelelően (kivéve aki utánajár :)) tájékoztatott ügyfél ésugye ilyenkor az RH sem tudja, hogy van egy elégedetlen ügyfél, akinek ilyen és ilyen negatív tapasztalata van xy kereskedéssel.
na mindegy, hagyjuk, bocs ha hosszú (hosszú?)

:)))

Előzmény: diesel_uberalles (2631)
TUZI Creative Commons License 2003.02.19 0 0 2635
"(A klíma azért kell, mert különben csak 50-60 km múlva melegedik fel az utastér... :( "

Hy.

Bocsi, hogy beleszólok de minek is a klíma ilyen hidegben?

Előzmény: diesel_uberalles (2632)
rede Creative Commons License 2003.02.19 0 0 2634
>hallottam oat hogy szetfoszlik az ules 10E km alatt, meg xarnak a garanciara
na ez azért így nem teljesen igaz....kimegyek megnézem......nem még nem foszlik (30E km) :)))
garancia csak a második évtől kalandos, az első évben semmi gond (amire vonatkozik, vásárlás elött érdeklődni!), utána meg egy táblázat alapján működik (kor/futott km)

>amost a thalia dizel mennyire valt be nektek?
nekem semennyire (sajna az enyém benzines, akkor még nem volt dízel) :)))))))))))))))

>meik a jo kereskedo?
na ez teljesen egyéni....menj el egy párba, oszt nézd meg a hozzáállást, vagy hogy melyik szimpi, stb....vásárlás után úgyis felhívnak, hogy meg vagy-e elégedve. ;))

>bele lehet e tarhalni a legkisebbe a klimat?
igen

>vagy 206/306
magánvélemény következik!!!: nem javasolnám, bár a design jobb
felmérések alapján: a minőség gyengébb mint a rönóé, a szervíz általában dettó

:)


Előzmény: Törölt nick (2630)
rede Creative Commons License 2003.02.19 0 0 2633
háát, :) és :(

> De, hogy ennyire sz*rjanak az egeszre? (mar bocs)
és hosszú évek tapasztalatai alapján tanusíthatom a következő márkák esetén is:
ford
vw
pezsó
rönó (ugye erről beszélünk)
és nissan (na ezt még csak kóstolgatom)

>nemtom olvastad-e az auto k2tto februari szamat
még nem de megigérem :)))))))

>Hungary -ban vagyunk. (Es nem Svajcban) OK
>Renault szerviz (Es nem pl. Lexus) OK
>A szerlok biztos nem keresnek vagyonokat (Bar mi sem) OK
egyetértés (végülis thalicskával a csorók járnak, a nagyrabecsült szerelő urak megugye bentley-vel meg rolls-al. ki vagyok én hozzá képest?)

:))))
deazért :(


Előzmény: peterimri (2629)
diesel_uberalles Creative Commons License 2003.02.19 0 0 2632
Közben egy fogyasztás kérdésem lenne:

6.3 sok egy 1.5 dCi-től autópálya/országút stabil 140 esetén, klímával, így télen?

(A klíma azért kell, mert különben csak 50-60 km múlva melegedik fel az utastér... :(

Előre is köszönöm!

diesel_uberalles Creative Commons License 2003.02.19 0 0 2631
Magyarországon vagyunk, bár az ember arra számítana, hogy egy renault szervíz megbízhatóbb, mint egy suzuki. (A suzukit azért említem, mert hosszú tapasztalataim vannak a simlisségekben.)

kism0cs0k:
Peugeot ügyben túl sokat nem tudok nyilatkozni, én is szemezgettem vele, de mivel munkaautó is, a csomagtér miatt végképp a Thalia mellett döntöttem. A diesel motor isteni (a Swifthez képest Mennyország :). Szóval ha fontos szempont a nagy csomagtér, akkor Thalia. Ha kicsit nagyobb a keret és nem létszükség a nagy csomi, akkor érdemes esetleg szemezni egy 206/306-tal.

Előzmény: peterimri (2629)
Törölt nick Creative Commons License 2003.02.19 0 0 2630
helo
el akarom felejteni a buzukit
ocso' varosi funyiro kene helyette
namost a thalia dizel mennyire valt be nektek?
hallottam oat hogy szetfoszlik az ules 10E km alatt, meg xarnak a garanciara
meik a jo kereskedo? bele lehet e tarhalni a legkisebbe a klimat?
szoval sok info kene rola hogy bele merjek vagni
jah az alternativaja egy pozso dizel, a citro draga
nemetek meg fapadot adnak 4M -tol, szal az kiesett
japanok meg nyomatekos motrot nem gyaranak csak porgoset az nem kell, szal marad thalia vagy 206/306
ha valaki megosztana tapastzalatait megkohonnem :)
peterimri Creative Commons License 2003.02.19 0 0 2629
De rede!

Hungary -ban vagyunk. (Es nem Svajcban) OK
Renault szerviz (Es nem pl. Lexus) OK
A szerlok biztos nem keresnek vagyonokat (Bar mi sem) OK

De, hogy ennyire sz*rjanak az egeszre? (mar bocs)
A legszomorubbnak egyebkent azt tartom, hogy ez ugy tunik nalunk teljesen altalanos dolog. (nemtom olvastad-e az auto k2tto februari szamat, nagyon tanulsagos, bar nehol van egy kis PR beutese )



Előzmény: rede (2628)
rede Creative Commons License 2003.02.18 0 0 2628
> mint 3500!! km -t tevedett(???)

ezt mondjuk nem csodálom :)))
bevittem állapotfelmérésre. csávó írogat a lapra, én belekukk, hát mit látok éppen mit ír: rádiósmagnó
ezután a következő párbeszéd zajlott köztünk:
-figyelj öreg!
-igen?
-mit írtál, rádiósmagnó?
-aha.
-te figyu, nem zavar, hogy az cd?
-cédé? (bamba tekintet)
-igen cédé (mint orvos a betegével)
fickó ellenőrzi....áthúzza háromszor a lapon a rádiósmagnót, majd föléírja: cédélejátszó

na, ennyi
:))))

Előzmény: peterimri (2626)
peterimri Creative Commons License 2003.02.18 0 0 2627
Kedves jan42:
Moment (limitalt), Expression, Dynamique.

alacsonyabb felszereltsegnel +70.000 HUF (tehat nem eri meg)szerintem...

Az uj limitalt szeria az "Oasis" ott Manualis klima van.

Előzmény: jan42 (2624)
peterimri Creative Commons License 2003.02.18 0 0 2626
Sziasztok!

Nos en kaptam allapotfelmero lapot...
Azonban nem hiszem, hogy sok hasznat fogom venni.

A szerviz ugyanis azt sem talalta el, mennyi km van az autoban tobb, mint 3500!! km -t tevedett(???), igy en (mint laikus) erosen ketelkedem az abban, hogy az allapotfelmero lap tobbi reszenek barmi koze lenne a valos allapotokhoz. (A kereskedonek kellet atjavitani a valos ertekre)

Egyebkent az autot vegre sikerult atvenni.

Mar multkor is meg akartam kerdezni: A gyertyakabelek nalatok is ket vekonyka drotbol allnak? + szigszalag +nemistudommenmicsoda? Vagy ez mar az uj Thalia vivmanya?

Előzmény: rede (2623)
rede Creative Commons License 2003.02.18 0 0 2625
régi: RT
új: Expression
kivétel: ha rendelsz bele, vagy akciós limitált széria esetén.

asszem....
:)

Előzmény: jan42 (2624)
jan42 Creative Commons License 2003.02.18 0 0 2624
AZt szeretném megkérdezni, hogy melyik felszereltségi szintnél van kormányról (alattról) történő rádióvezérlés?
Kösz..
rede Creative Commons License 2003.02.18 0 0 2623
akkor a félreértések elkerülése végett: a használtautóhoz, amennyiben hivatalos rönó kereskedésben veszed oda KELL adniuk az állapotfelmérő lapot. ha ezt nem akarják akkor a vásárlási szándéktól kb. 5-10 másodpercen belül elállni szíveskedenek!

>mert attól a pillanattól kezdve, hogy kiteszi a kerekét a kapun már semmi sem bizonyítható!?

ez bizony lehet, mert még új autó esetén is így van kopó, futómű és a garancia alá nem tartozó részegységek esetén. pl.: új gépet átvetted, elmentél 10 km-t, észreveszed, hogy a mondjuk balra húz. bizonyítsd be, hogy nem belementél egy bazi kátyúba, hanem ilyen volt gyárilag! egy ilyen esetben max a szervíz kedvességén múlik, hogy fizetni fogsz vagy sem.
és mégegyszer: az állapotfelmérés önmagában sajnos semmire nem garancia, de egy fél éves gépre még van(a garancia alá nem tartozó részegységek kivételével) gyári garancia(1+2 év).

:)

Előzmény: zsuga666 (2619)
Z-M-an Creative Commons License 2003.02.18 0 0 2622
Dabasi főnök nem jól tudja: a Renaultokba gyárilag kereskedelmi forgalomban is kapható Elf olajat töltenek, semmiféle plusz "varázsszer" nincs benne! A kiváló minőségű kenőanyag és szűrő képes lebegtetésben tartani ill. megszűrni a szennyződéseket.

Tökéletesen egyetértek azzal, hogy ha a hivatalos GYÁRI karbantartási füzet még csak nem is említi az első rendkívüli olajcserét, akkor ennek megvan az oka.

Ajánlom nektek az olajról és az olajcseréről szóló cikkecskémet.

Előzmény: kukucs33 (2621)
kukucs33 Creative Commons License 2003.02.18 0 0 2621
Anno az első thalin megkérdeztük a dabasi főnököt és ő azt mondta, hogy a gyárilag betöltött olaj olyan adalékokat tartalmaz amik miatt (hacsak valami javítás nem indokolja) nem praktikus idő előtt lecserélni. Az ajánlott olajcsereperiódus pedig asszem 30000 km. Nekem is soknak tűnik, de a fickó megnyugtatott, hogy a mérnökök ezt jól kifundálták a gyárban, meg lehet bennük bízni. Tehát nem javallom, hogy a szerviz extraprofit szerzési ajánlatának bedőlj, amúgy lehet, hogy ki sem cserélnék, csak felszámítanák és így szűrőcsere nélkül még kevésbé feltűnő a trükk, különösen ilyen kevés megtett kilométernél. Mert egyébként az olajat és a szűrőt természetesen együtt illik cserélni, néhány kivételes esettől eltekintve, de ilyesmiről Nálatok még nem lehet szó.
Előzmény: Stw (2618)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!