Szerintem nézd meg a sárvédőt. Nekem egy garázskiállás (tolatva) után az utról eltolt majd megfagyott 15-20 cm-es hóbucka "piszkálta" meg az egyik hátsó sárfogó toldatot, és balos kanyarban súrlódott. Helyretettem, s azóta OK.
A Clio II és a Thalia ugyebár szinte ua. a kasztni. A Thalia hátsója meg szvsz felfogható energiaelnyelő gyűrődési zónának is.
Törésteszt:
http://www.auto2.hu/1tores/kisa2k/renaultclio.htm
Ez egy 2000-es Clio II modell tesztje, de nem hiszem, hogy az újabbak rosszabbak lennének. Többek közt a tesztben kifogásolt figyelmeztető matrica megváltoztatott helyéről és a jobb első légzsák kikapcsolójáról (meg pl. a hátsó középső 3 pontos biztonsági övről is) az alábbi helyen találsz még képeket (valamelyik képre kattintva a képgalériában):
http://totalcar.hu/teszt/thalia2bem/
(bár a totalcar eléggé elfogult a VW konszern felé)
Sziasztok!
Szerintetek mi lehet az oka a köv. jelenségnek: lendületes kanyarvételkor (pl. körforgalomban) hátulról sebességtől függő ritmusos súrlódó hang hallatszik. Csak balrakanyarodáskor hallom, jobbkanyarnál semmi. (Mielőtt megrónátok, nem köröztem szemben a körforgalomban. :-) ) Arra gyanakodtam, hogy a sárfogó hozzáér kanyarban a kerékhez. Szerintetek ez elképzelhető? Elég amorf módon áll a sárfogó... Vagy inkább szervíz?!
Mivel a fejlettebb piacokon a Thalia a Clio mellett csupán marginális szerepet játszik, az Euro NCAP nem törte meg.
Ehelyett ott a Clio tesztje. Mivel a Thalia a C oszlopig szerkezetileg gyakorlatilag azonos a Clioval, törésteszt eredménye is hasonló lehet (frontális és oldalütközés), ami egyébként igen szép 4*.
Az előző hozzászólásomban (2685) csak a Thalia előtti autómat vallottam be.
A teljes lista:
- Zaporozsec, 10 éven át (talán valaki még emlékszik erre a csoda járműre),
- Wartburg (2 ütemű), 3 év
- Fiat 127, 10 év
- Thalia, Expr. 3. hónapja.
Láttátok a hírt?: "minden 2003. március 1. után átvett új Renault-ra 2 éves, kilométer-korlátozás nélküli gyártói garancia!"
Sziasztok.
Alapból Francia autó mániás vagyok.
Thalia elôtt egy Citroen Kacsával rohangáltam. Szegény nagyon öreg volt, meg persze kicsit karcsú a családom számára.
November 1-én vettem 1.4 es 16 szelepes Alízka, nagyon kímélem. még csak 3000 KM van benne.
Teljesen elégedett vagyok a thaligámmal, bár lehet hogy három év múlva cserélek egy nagyobb renaultra!
Kijön addig vajon az új Megane Scenic??????
Ki hallott róla??
Ja, nem tudtam, hogy részletesen töredelmes vallomást kell tenni :-) Ennek fényében:
- MZ TS 250 (motorkerékpár)
- VW 1300 (Bogár)
- P126 (a klasszikus kispé)
- OPEL "C" Rekord Caravan 1,7
- OPEL "A" Commodore 2,8
- A két OPEL egyesítésével a Rekord "upgrade"-elése, valamint a többi fenti járgányok között mindenféle kusza idő és térbeli átfedések tömkelege :-))
Jelenleg csak a Thalicska van, valamint 3 egész és egy félkész bicikli.
Tisztelt Bíróság!
Enyhe ítéletet kérek
Nekem rövid a listám, (de kicsit bővitem):
Az első autóm:
Lada 1200 (Lady) sárga kézzel festett, és nagyon aranyos. (Egyszer még gyöngytyúkot is fogott... akarom mondani elütött)
A második autóm:
Renault Thalia 1,4 (NaThalia), nagyon virgonc, hivalkodó és igen fiatal. (Ő még nem fogott gyöngytyúkot, mert alapvetően pacifista)
Ha Isten áprilisban lenéz végre rám, akkor 1.5 dci lesz.
Eddig volt:
Skoda 100
Skoda 120
Chevy Van 30 6.2
Samara 1.3
Chevy Malibu 5.0
Honda Civic 1.5
Peugeot 205 1.8d
Ha az 1,5 dCi Thalicsommal csak annyi bajom lesz 5 éves kora után, mint az 1,3 Wartbival volt máig (13 év, 175.000 km, akkor megint nagyon jól választottunk autót!!!!
1. Polski Fiat 126P 1 évig - mindig volt valami baja, mire az egyiket megjavítottam/javíttattam jött egy újabb
2. Wartburg 1,3S 3 évig, 1,5 év gázzal - nagyon elégedett voltam vele, soha nem hagyott ott az út szélén, csak már 13 éves volt
és most Thalia 1,5 dCi Alizé - ha megáll ott az Assistance :) ,de remélem nem lesz rá szükség.
1. Wartburg 353 (1979-es évjárat) 4 évig - viszonylag minden porcikáját ismertem
2. Skoda 136L (Favorit, 1990-es évjárat) 8 évig - kb félig sk szervizzel
3. Renault Thalia 1,5 dCi Alizé (2002. augusztus) - sk szerviz szempontjából "érinthetetlen"
Nekem nem Thalia-m, hanem egy dCi Cliom van és elötte is egy Cliom volt, csak az benzines 1.4 16V volt, azelőtt meg egy Swift 1.3 GLS, Skoda 120L és az első egy Polski Fiat 126P volt.;o)
Sziasztok, már 3 hete én is egy Thalia boldog tulajdonosa vagyok.Egy 21 éves Ford Escort után űltem át ebbe az autóba.Gondolhatjátok,hogy mekkora különbség van közöttük.Eddig pozitív tapasztalataim vannak.Néha a véleményem én is kifejezném,ha nem zavar titeket.
Kéremtisztelettel:
Előző autóm egy 1969-es évjáratú, saját kezűleg rendbehozott és némileg átalakított OPEL "C" Rekord Caravan volt. Ha ez így nem mondana semmit, akkor pár adat az átalakítás utánról : 2,8 literes, soros 6 hengeres motor, teljesítmény ca. 140 - 160 LE, nyomaték adataim nincsenek, de igen emberes volt, a motor kompressziója 16:1 körüli értékeket mutatott. Az autó hossza ca. 4,9 m, szélessége ca. 1,9 m, saját tömeg 1205 kg, a csomagtartó kényelmesen befogadott többek között egy P20-as motorkerékpárt is akár.
dióhéjban ennyi :-))
kukucs33