Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hicar Creative Commons License 2007.06.07 0 0 6765
Én is most készülök a 30000-es szervizre. Kiváncsi vagyok mennyibe jön ez nekem? De így legalább tájékozott vagyok, hogy Nektek hogy jött össze.
hicar Creative Commons License 2007.06.07 0 0 6764
Hát nem tudom, hogy itt Bp.-en hol tudsz te 4000 fölött járkálni? Mit csinálsz pl. az araszolásnál, vagy ha tartósan 30-40-nel kell menned? vagy az állandó megállás elindulás 50 méterenként stb. Hányasba mész és milyen fordulatszámon??
Előzmény: cápaFeri (6749)
hicar Creative Commons License 2007.06.07 0 0 6763
Megnéztem a táblázatba 2006 EU 4-es!
Előzmény: Stocz (6752)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.06 0 0 6762

"Nekem egyébként szőröstül-bőröstül 28e volt a 30-as szervíz Vácon"

 

Ott nem olyan lehúzósak. Itt pont 20e lett a munkaköltség és az anyag költség is (netto), vannak érdekes véletlenek...

 

Előzmény: t-bird (6761)
t-bird Creative Commons License 2007.06.06 0 0 6761
OK, de azt 7 rugóért kipucolni. Mi van abban? Ha állysz, behúzod, mielőtt elindulsz, kiengeded, mégcsak nem is kophat. Nekem egyébként szőröstül-bőröstül 28e volt a 30-as szervíz Vácon, az olajat is ők adták.
Előzmény: Törölt nick (6759)
cápaFeri Creative Commons License 2007.06.06 0 0 6760
Na de most képzeld el, mennyit kell tisztítani egy rögzítőféket ha normálisan van használva, mikor egy üzemi dobféknél egy spray-vel kipucolták a 15000 km alatt felgyülemlett port? (A két spray csak amúgy lett munkalapra vezetve..:-))
Előzmény: Törölt nick (6759)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.06 0 0 6759

A kézifék az dob, ha jól tudom...

 

Előzmény: cápaFeri (6757)
Secretknight Creative Commons License 2007.06.06 0 0 6758
Hali,
szerintem tök ronda.Olyan mintha egy bugyi lenne az orrán :))
A kipu szép,a kipu jó...
Azér ne vedd a szivedre :))
Előzmény: chevycsaby (6755)
cápaFeri Creative Commons License 2007.06.06 0 0 6757

Mit vizsgáltak át 17000 ért? Annyiért én is megnézem, hogy minden rendben van az autódon! :-)

Hátsó fék tisztítás? Elsőt nem kellett? Hmm...Mi anno ráírtunk két féktisztító spray-t a DOBFÉKES! astrákra, +szétszedés összerakás az átvizsgálási díjban benne, azt jóvan. Ez max 3000 volt. Na de tárcsaféknél? Hmmm 

Előzmény: Törölt nick (6756)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.06 0 0 6756

Itt az enyém:

Olajszűrő: ~900

Motorlaj: ~10000

Pollenszűrő: ~6000

Levegőszűrő: ~3000

4 gyertya: ~4000

Hátsófék tisztítás: ~7000

30e km átvizsgálás: ~17000

És mindeegyiket lefelé kerekítettem a végösszeg ~48,5

 

Ez a Chevrolet-Délpest, Sallai u.

 

Előzmény: georgbob (6754)
chevycsaby Creative Commons License 2007.06.06 0 0 6755
Sziasztok

Feltettem a börvédőt a Lacetti-m orrára.
Ime:
Meg kipufogósnál is jártam!
georgbob Creative Commons License 2007.06.06 0 0 6754

Nekem is van egy tételes ajánlat, csak nincs most nálam, de kb. a következők vannak benne: 

Pollenszűrő:1500

olajszűrő:950

gyertya:5000

fékolaj:1500

olaj.10000

munkadíj:10000

ebből nekem lejön az olaj, mert viszem és a fékolaj, mert nemrég cserélték...

Előzmény: Törölt nick (6748)
Stocz Creative Commons License 2007.06.06 0 0 6753
bocs!
Kicsit elrontottam a formázást.
Előzmény: Stocz (6752)
Stocz Creative Commons License 2007.06.06 0 0 6752
Szeva fbh!

A Tied egy 1,4-es (ezt biztos tudod ;) ), Eu4-es gép.
Hogy mire készülj? Ki tudná ezt megjósolni? Olvasgasd a fórumot, és ha bármelyik tipushiba jelentkezik, legalább tudni fogod, hogy nem Te vagy pechhes. Minden tipusnak vannak gyenge pontjai (mondjuk az nem mindegy, hogy mennyi).
Az egyszeri sárga lámpa+rángatás még semmi roszat nem jelent. Lehet egy egyszerű, alkalmi kontakthiba a gyujtáskörben. Nekem is volt ilyen, a gyujtókábelek megmozgatásával, helyre tuszkolásával megszünt (csak óvatosan, a kábelek elég sérülékenyek!). Ha csak egyszer jelentkezett, és azóta nem, akkor egyszerűen felejsd el. Nincs jelentősége.

Athee60[/]:
A tied Eu3-as. Ha a sok sárga lámpa p300-as hibakódokat takar (a szervíznek tudnia kell!) mindenképpen ragaszkodj a szelepcseréhez! erről GM-es körlevél van, gariban kell megcsinálniuk. Ha nagyon ódzkodik a szervíz, sztem ne eröltesd, inkább keress egy másikat. Ez nem kis beavatkozás, alapvető, hogy szakmailag és emberileg jó helyre add be a gépet.

hicar:
Ez a tervem. Első körben a szervízen keresztül, aztán meglátjuk. Jó lenne, ha Te is leírnád az autó adatait, hogy bekerülhess a statisztikába.


Eddigi eredmények:

24 db autó után - 13 db. Eu4-ből 10-nél már tapasztalták a gondot.
11 db. Eu3-ból csak 4-nél. Ezek mindegyike 1,4-es motor és egy kivételével sárga lámpával együtt jelentkezett a gond (inkább a szelepcserés, p300-as gondra utal)

További szép napot mindenkinek!

Előzmény: fbh (6743)
jopek6 Creative Commons License 2007.06.06 0 0 6751

Szia Secretknight !

Szerintem nem hülyeség,amióta kutat váltottam én is visszaálltam a 95-ösre és probléma semmi ! Nem szeretnék tolakodni, de megtudhatnám hol van ez a JET kút ? Tetszik a fogyid ! :)

Előzmény: Secretknight (6741)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.06 0 0 6750
Szerintem a húzatás az autópályán, pihenőhelyről hármasban 120 ig, négyesben 135-ig, majd az ötös. :)))
Előzmény: cápaFeri (6749)
cápaFeri Creative Commons License 2007.06.06 0 0 6749
Ne haragudj, rólam aztán tényleg el lehet mondani, hogy féltem a gépemet, vugyázok rá ezerrel, de mit csinálsz Te 4000 alatt? Előzni nem is nagyon lehet abban a tartományban! Ott indul csak meg, úgyhogy a húzatás mint fogalom nálam 5000-5500-nál van. És ez valóban kíméletesnek mondható, de erről a többiek talán bővebben tudnának mesélni, mert  én közelébe sem hajszolom a leszabályozásnak!
Előzmény: hicar (6745)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.06 0 0 6748

Most nincs nálam a részletes számla, estére le tudom írni, de lényeg az, hogy maga az átvizsgálás 17+ az olaj 10+, együtt már 28, és a végeredmény 48+, ergo alkatrészekből, mint pl. gyertyacsere összejön egy huszas.

 

Előzmény: georgbob (6747)
georgbob Creative Commons License 2007.06.06 0 0 6747
Én kértem árajánlatot 30 ezrese, hozott olajjal 24 ezer. Mi kerül 50 ezerbe??? 
Előzmény: Törölt nick (6746)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.06 0 0 6746
Ma voltam 30e szervizem és ~50e forint lett a vége. Ebből csak az átvizsgálás 17,5e, a többi az anyagköltség. Az olaj olyan tizes volt.
Azt vettem észre, hogy a klíma nem hűt eléggé, de ez, mint kiderült, nem a klíma hibája volt, hanem a szellőzés lett tele trutyival. Most hogy kitakarították, meg szűrőket cseréltek, úgy hűt, mint régen.
hicar Creative Commons License 2007.06.06 0 0 6745
Hát a kut váltás sokat segített nekem, de nem oldotta meg teljesen a dolgot, ma elöször már éreztem egy kis rángást. Igaz már nagyon kivagyok hegyezve rá és a sima futástól való legkissebb eltérést is észreveszem. De az biztos, hogy egy jó kihuzatás (kb 4000-ig) időlegesen megoldja a problémát.

Vajon a GM ismeri ezt a problémát? És ha igen miért nem talál rá megoldást. Érdemes lenne ennek a fórumnak az anyagát elküldeni nekik.
athee60 Creative Commons License 2007.06.06 0 0 6744
Valaki megnézné az enyémet is? KL1NF487115K0

volt 3 folytó szelepház csere, vezérlő egység csere+rángatások hada. A sárga lámpa már fel sem tűnik.
fbh Creative Commons License 2007.06.06 0 0 6743

"Helyesbítés!!"

 

Gyengén látó vagyok.

Most látom, hogy az alvázszám kell a "vizsgálathoz".

KL1NF487J6K367423

 

Bocsánat!!

fbh Creative Commons License 2007.06.06 0 0 6742

Üdv Mindenkinek!

 

Érdeklődnék én mit várhatok 5 ajtós lacsi 2006 augusztusban vettem.

Egyszer már volt úgy 3 hónapja, hogy kicsit rángatott és villágított a sárga "szörny hazafelé, majd reggel induláskor semmi és azóta sem történt semmi.

Motorszám: F14D3416459K

 

"Doktor Úr" mire készüljek??

 

Secretknight Creative Commons License 2007.06.06 0 0 6741

Ha valakit még érdekel: 53 liter 95-ös Jet-benzina/702km vegyesben,sok klímával.Ez olyan 7,5 körül van...ja semmi rángatás,tök simán fut.Probáltam többször 5.-ben hagytam és a korlátozott utakon 40-el haladtam.Egyszer sem torpant meg,remélem így marad :)

Lehet hogy hülyeség,de nem éreztem különbséget a 98-as 95-ös között,ugyhogy visszaálltam a 95-re.

cápaFeri Creative Commons License 2007.06.05 0 0 6740
Tényleg...igazad van. Jobban átgondolva....hiába sportszűrő, a szűrőház előtt még annyi minden van, ami meghatározza, hogy adott vákumnál (szívóteljesítmény) mennyi levegő férhet be a szűrőig. Hmmmm Lehet, hogy a szűrő  mondjuk kétszer annyi levegőt enged át, mint  agyári, de a ház előtti labirintuson max 20%-kal több tud belépni fizikailag. Na megyek és megnézem, mi minden van a szűrőház előtt...Üdv!
Előzmény: R*R (6737)
Stocz Creative Commons License 2007.06.05 0 0 6739
ezek szerint Eu3-as, és nem volt torpanás.
Előzmény: R*R (6733)
Stocz Creative Commons License 2007.06.05 0 0 6738
Szeva!

Úgy könnyű!

Eu4-es
Előzmény: Törölt nick (6732)
R*R Creative Commons License 2007.06.05 0 0 6737

Helló!

lewenter válasz | megnéz | könyvjelző 2007.02.17 15:06:02 (5386)

Ha emlékszel M..num betétről írtam - nem túl jót, lewenteré (K&N) kb. annyiba kerül, mint a direkt, viszont lebonthatod akár légszűrőház alsó részét, ha felverődő csapadékoktól és hőtől védőlemezzel megvéded és rögzíted. jó nagy beőmlő felületet lehet kialakítani a gyári hattyúnyakhoz képest (egy tyuktojás ha befér rajta)

Torlónyomásról is beszélgettünk, elkészült-e valakinek?

Üdv

Előzmény: cápaFeri (6736)
cápaFeri Creative Commons License 2007.06.05 0 0 6736

Hopp.....:-)) Itt is van R*R..:-)

Csak félve kérdem...tud valaki olyan szűrőt lacsiba, ami kicsit több levegőt engedne be ennek a jókedvűen dalolászó motornak -mielőtt belefulladna az elégetlen benyába-,  és nem kell kiiktatni az eredeti felépítést? Magyarul: nem akarnék egyelőre direktben gondolkodni, csupán az eredeti szűrő helyére jó lenne egy ugyanolyan formájú sportszűrő...na persze ha nem aranyárban mérik, mert azért nem akarok több tízezret adni, hogy egy másodperccel előbb érjek az utcasarokig! Csak még egy kis-ahogy Józsefék Attilája mondaná- LEVEGŐT! :-)

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!