Nem érdemes "konfekciót" keresni; vannak készítők akik rendelkeznek Nathi szabásmintájával; és még a szövetet is Te választhatod ki!
Én egy egri címet tudok; de valamelyik márkatárs fővárosi céget is emlegetett egy réges-régi hozzászólás során.
Jómagam november óta "Thalicskázok" egy dCi-vel. Bizony az első 1500 km-en majd belegebedtem a (gázpedálos)lábam visszatartásába, különösen autópályán. DE NEM SZABAD ELCSÁBULNI!!!
Most 7000 km-nél tartok, az autó a 3000 - 5000 km közötti időszakban napról-napra pörgősödött. Persze "gyorsúló" versenyre Ő sohase lesz alkalmas; de közlekedni nagyon jó Vele. 130-nál is bátran bevállalható az előzés; mert még onnét is elég jól gyorsúl.
Amíg a "harmadik pöttyöt" el,nem éri a vízhőmérséklet igyekszem 2500 fordulat alatt maradni, de azután......
800 km átlagában 5,5-nél nagyobb fogyasztást még a leghidegebb időben sem sikerült "elérni. A legjobb nyolocszázas etapom 5,2-re jött ki.
A fogyasztás alakulását döntően meghatározza, hogy sajnos nem tudok ellenálni hegymenetben a gázpedál megtaposásával elérhető élvezkedésnek!
Ja! És még valami: autó üléshuzat. Néztem boltokban, de ráirva Kangó,Tvingó, R19, Clió, Megane stb. volt, de Thalia nem. Szerintetek egyáltalán létezik?
Blacky!
A Suzuki árát a magam részéről szívesen elárulnám, de nem akarom a kereskedő esetleges mérlegelési lehetőségét károsan befolyásolni (hiszen kvázi megneveztem, és a kialkudott ár ugyebár a két fél mindegyikének titka). Elég-e annyi, hogy az átvizsgálás után az eurotax felvásárlási árat szó nélkül megadták?
A dízel vásárlása előtt azért én is elmentem próbaútra. Az volt a tapasztalatom, hogy a gázpedál útja sokkal hosszabb, mint a Suzukiban volt. Ha jó mélyre nyomom, akkor jön meg igazán az ereje. Persze a sajáton még nem próbáltam ki, először szigorúan betartom az 1500 km bejáratást.
Akku téma: Alapból én télen keveset használom a kocsit, idén meg pláne, de a másfél éves bringa a majd' két hónapos egybefüggő téli pihi után pöcc-röff indult (szó szerint), pedig készültem, hogy akku kiszed, lakásba felcipel és szorgalmasan töltöget lesz a kötelező program kocsizás előtt. A jobb közérzetem miatt (hiába, a régi megszokás nagy úr) valamikor talán mégiscsak kiveszem és ráteszem a töltőre. Bár inkább csak a kíváncsiság motivál, mert azon van műszer, ami megmutatja a töltöttségét. De lassanként kezdek hinni a modern tudományban :-))
Ecoma!
Ha jól emlékezem, Neked van nagyon pöpec módon lesötétítve a Thalicskád. Meg tudnád adni a műhely elérhetőségét ahol ezt elkövették? Jöhet akár mailben, akár itt a nagy nyilvánosság előtt is. Lassan kezd aktuálissá válni a dolog és inkább mennék olyan helyre akikről már van jó referencia...
Előre is köszönet,
Kukucs33
Ahogy elneztem, ha ezt az aksit felbontod, hogy kiegeszitsd az eltunt savat rogton eszreveszik a szervizben es elveszted a garanciat ra. Lehet az o dolguk lenne a periodikus szemlen azt is ellenorizni.
Sziasztok!
Mit tudtok az akkumulátorjainkról? Azt mondják, hogy nem igényel karbantartást. Ám én még nem hallottam olyan savas akkuról, melyet ne kellett volna desztvizzel olykor töltögetni. Még ha zárt rendszerű is az aksi, akkor is hihetelennek tűnik. Mit gondoltok erről?
Üdv:pipi
Tisztelt dci-s tagtársakhoz fordulnék egy kérdéssel.
A legutóbbi nyílt napon volt szerencsém egy öngyújtós Thalicst kipróbálni.
Hááát egy kicsit csalódás volt nekem a sima nyolcszelepes benzines után is.
( Pedig az a legkisebb a benzines kínálatban )
Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy teljesen hideg volt a motor, csak a próbakör végére kezdett bemelegedni kicsit ( akkor érezhetően jobb lett ) és még csak 1800 km volt a motorban.
Erre irányulna a kérdésem is, mennyivel élénkül a motor felmelegedés és normális bejáratás ( mondjuk 5-10 e km után ).
Volt régebben egy 1.8-as szívódízel Fiestám ( 65 LE ), így nagyjából tudtam, hogy mire számíthatok, de valahogy így sem volt az igazi, pedig a Fiestával meg voltam elégedve.
A következő Thaliámba egy dci-t gondoltam, de most egy picit elbizonytalanodtam.
( Pedig jókat írtatok a dci-ről ).
IOA!
Milyen felszereltségű volt a Suzuki és mennyit adtak érte ?
( Persze csak, ha nem indiszkrét a kérdés :-))) )
Várom válaszotokat és tanácsaitokat !
Mindenkinek jó utat!
Üdv, én tegnap vettem át a Thaliát Fóton, dCi. Aki most akar vásárolni, ajánlhatom a kereskedést! Maximálisan korrektek, az előleg befizetésétől számítva 7 munkanapon belül megkaptam a kocsit, és még a 9 éves Suzit is beszámították korrekt áron.
Kedves dízeles kollégák! Az érdekelne, hogy Bécsban vajon tankolhatok-e biodízelt?
A biztosítás nálam is érdekes, ugyanis az oazis (alizé) felszereltség nincs még a biztosítók eurotax listájában, ezért kénytelenek voltunk a klímát extraként feltüntetni, így lehetséges, hogy az eurotax ár magasabbra jöhet ki, mint a vételár (viszont a biztosítási díj is magasabb). Keves szomorú Gyap! Milyen biztonsági szerkezetek voltak az ellopott Thaliában?
Sajnos nekem vitték el a Thalicskámat!!! Jelen állapot szerint nem vívok senkivel mert....
A február 18-án lezárt nyomozati anyag hivatalos papírját március 18-án kaptam kézhez! Nekem ami a biztosítót illeti szerencsém volt mert a magánnyomozói megbízást nem az ügy lezárása után adták ki hanem elötte, így már azon is túl vagyok! Viszont a hitelező bank már egy kicsit körülményesebb! 3 hét mire kikérik a forgalomból való kivonást és csak utána 15 napon belül fizet elvileg a biztosító!!! Sikerült eurotax árat szereznem, de érdekes mert az autó értéke magasabb mint a vételi ár volt!!! Kiváncsi leszek mit és hogyan fognak számolni!
Az autok eurotax erteke nem titok.Szerintem barmelyik komolyabb kereskedohoz bemesz, es megmondja. Jobban jarsz, ha hasznaltautoshoz mesz. Udv. Nem neked loptak el a Thaliad? Vettel masikat? Vagy meg mindig a biztositoval vivsz?
Tul vagyok az 51 ezren.
Eleg sokat vezettem a kicsit ejszaka, de eddig valami nem tunt fel (lehet, mert autopalyan vezettem, most meg nem, vagy mert sosem egyedul vezettem). Egy ido utan zavaro a reflektor kek visszajelzokeje. Mondjuk nem nagy tortenet, mert egy parkolocetli utohasznositasa mar segitett a "probleman". Amugy jo Thalicskazast.
Hali!
Nekem a 1,5 hónapos Thalicskáról a Tesco parkolóban lopták el a dísztárcsákat. Este mentünk rokonokhoz, a 15 éve unokaöcsém nevetve közli: több osztálytársának ez a zsebpénz szerzési módszere. Üdvözlöm őket... :o(
Azóta figyelek, egyre több a dísztárcsa nélküli autó...
Egyébként az autó (dájzel) baromi jó, 4700nál tartok. Mióta megvan, nem is olyan nehéz reggel felkelni!
Ha nincs feltüntetve, akkor nincs megkötött forgásirány. Ez a mintázatból is látszik: "előre" ugyanaz a minta, mint megfordítva "hátra". Viszont ha már egyszer fel lett szerelve és futott legalább egy szezont, arra érdemes odafigyelni, hogy ezt a felszerelési forgásirányt a későbbi cserélgetéseknél megtartsuk: ha felnivel együtt mozgatjuk, akkor csak az azonos oldal első-hátsó csere javasolt; felni nélkül (gumiszereléssel) lehet jobb-bal oldalcsere is az eredeti "forgásirány" megtartásával. Mindenesetre a pihentetésre elrakott téli vagy nyári gumikat célszerű megjelölni, hogy melyik kerékről lett levéve.
Érdekes módon az enyémet nem Goodyear gumikkal, hanem Pirelli P3000-es gumikkal szerelték fel. (2002.10.31, 0 km) Télire (a következőre :) tudom ajánlani a Semperit gumikat. 3 áráért 4-et adtak a Budakalászi Renaultnál.
Ezt kicsit korábban kiveséztük, a lényeg röviden: a sima GT2 nyári, ez van a Thalicskán is, de van egy hasonló nevű (GT2 Eagle, ha jól emlékszem), ami négyévszakos, viszont a mi Thalicskáinkat nem azzal szerelik gyárilag.
A "jóév" adott tipusa abszolút nyárigumi, tehát télire nemcsak a Nati és Tsa. biztonsága miatt kell lecserélni; hanem a gumi tartósabb használhatósága okán is!
Én novemgeri Thalicskás lévén már eleve téligumival jöttem ki a kereskedőtől; a "jóév" garnitúrát valószinűleg áprilisban fogom felrakatni.
A Nati GOODYEAR gumikkkal van ellátva. Nem tudom, ez milyen minőség. Nektek is ilyen gumival adták a thalicskát? A "goodjear" jó évet jelent. Lehet, hogy csak egy jó évig tart ki?
Renault szervizben 32eFt-ért! cseréltek első oldalablakot (mellettem haladó beterített apró kövekkel, ha nem velem történik el sem hiszem, de még a festéket is leverte néhány helyen, persze nem ismerte el) még jó hogy van cascom.
Tudod, az emberek elengedik a fantáziájukat és ettől kezdve a Renault jel igen népszerű tud lenni... Most a kocsid semleges nemű lett..De javaslom, hogy ne pótold, mert ha a körzetedben ilyen műsunákat gyüjtenek, ismét ellopják...
Nem tudom sírjak vagy nevessek, de tegnap a munkahelyem előtt lelopták a műanyag renault jelet a kocsi orráról. Emlékszem régen a merci csillag volt a menő, de ezek szerint a rönyó is felküzdötte magát ide :-)
Gyapi! Próbálkozz több biztositó társasághoz bemenni, valamelyik hátha ad infót. De mondd el a történeted közbe, és hangsúlyozd, hogy más bizti társaság a hunyó...Ha nem megy, akkor egy biztositós adminisztrátornak ajánljál fel mutyiba egy doboz konyakmeggyet, ha kifénymásolja a kellő oldalt. Esetleg az autószalonokban is lehetne próbálkozni... Drukkolok Neked!
Bocs, a gyöngyszemet, a Peugeot 104-est kihagytam. Tündéri kis jármű volt, bár nagyon rohadt. (Egyedülálló megoldásképpen sziloplasttal beragasztott bádog lemez volt a padló.) Annak ismeretében, hogy 70E-ért vettem két év műszakival... Szóval nem ért váratlanul a tény:o)