Szóval az élet akkor szép ha zajlik! Nagyon oda kell figyelni vásárlásnál mit is mond az eladó!! Ha kell többszőr el kell vele ismételtetni amit nem értünk nehogy úgy járjatok mint én!! Sajnos nem mindegy mit választunk, LIZING vagy HITEL! Sőt ha lizing akkor nem-e akciós mert ha véletlen az akkor van a szívás mint nekem / bár ez a dolog még csak elvi síkon igaz, a végelszámolás nem történt meg, de ha igaz.../a lizingelő cég azt a kb 100000 ft-nyi kedvezményt amit ad a futamidő alatt szépen be is hajtja rajtunk,de ha módosítjuk a szerződést / lásd nálam, hogy ellopták / akkor egyösszegben vissza kéri!! Az üzembehelyezési dij ezért is annyi féle szinte ahányan a fórumban írunk! Van akinek 40E, de akad akinek 70E!!!! a kölcsön teljes hiteldij mutatója is úgy változik mint a...! Van ahol 12-15% de hallottam sőt tapasztaltam is 7-8 %-nyi mutatókról is!! Hogy lehet ekkora eltérés!!! Ja a fentiekben természetesen nem használt gépkocsi hitelezéséről írtam!
Új Thalia-s vagyok. Lenne egy kérdésem: a használati útmutatóban az áll, hogy az elektromos ablakot járó motor mellett teljesen le lehet húzni egy rövid gombnyomásra. Nekem ez még nem sikerült. Lehet, hogy nem is lehet?
Előre is kösz a segítséget!
Szia Tankati, es tobbiek!
Nekunk is 1.4 16v motoros Thaliam van, es benne 7500km. Az atlagos fogyasztasa 6,45 liter. Kb. 70-30 %-ban hasznaljuk orszaguton/varosban.
//40000 HUF volt a forgalomba helyezes tavaly augusztusban.
Azért én megnéztem, és a clio-m 3-ban 120-at viszi, és még nem szabályzott le.A gépkönyv szerint meg amúgy is a káros fordulat előtt jóval leszabájozna.Na nem mintha állandóan pörgetném, de 4000-ig teljes nyugalommal lehet.Autópályán 160 volt eddig nekem a csúcs, de ez még bőven nem a vége.Még legalább 20-30 km/h volt benne.
Köszönöm, hogy ilyen gyorsak voltatok. Így viszont én vagyok bánatos. Nade!!! Hallgatva az idők szavára, most hogy végre megvan Thimón,üstöllést alánéztem ellenőrizendő az általatok leírtakat a váltóról. Hááát... Az az ötletem támadott, hogy a most meglévő anyák helyére fel lehet pakolni 2 db önmetszőset, + lefíríszelni a kilógó csavarvégeket. Oszt azt is +tudtam, hogy a Clio alján ezt a jó kis rudazatot egy vékony alulemez fedi. Nagyon úgy néztem, hogy a helye itt is +van, csakcsupán a lemez hibádzik. Ha lenne, az tovább lassíthatná a retkeket. Itt a reklám helyén említeném még meg, hogy Multi lock-nak van egy motortérteteő zárja, amit együttes szereléskor jól összehangolnak a váltózárral. Így 1 db kulcs kell a 2-höz. 25 pénz. Ja, tudom, hogy jól kilökök a majdani szerelőkkel, ha felteszem az új anyákat,de most még nincs jobb ötletem.
tibi-tibi!
Köszi az infot. Asszony unszolására telefonálgattam egyet, hogy vajon mit lépnének az esetre a rönó szalonosok. Aztán..., szóval Budakalászon kicserélték a tartályt. Garanciálisan.
Üdv,
fönök
(no persze akár ragaszthatták is, csak a bemondásra vagyok utalva...)
Szia zsuga666!
Én február 07.-én vettem át az autómat és 52.000 ft-ot vettek le rólam forgalombahelyezés jogcímen.Ha a vonóhorog árát is tartalmazza az általad megadott összeg,akkor szerintem nem sok.
Más!
Mindig csak a dci-ket dicséritek!Mi van a jól megszokott benzinesekkel?Tudna valaki fogyasztási adatot szolgáltatni az 1.4 16V-os motorról?3200 km-nél tartok és az általam mért fogyasztás 7.2 l körül mozog.
További jó thalicskázást!
Az üzembehelyezési költség tavaly augusztusban az 1.5 dCi-re kb. 42.000 Ft, volt. Ez a nettó költség, ezen nem keres a kereskedő semennyit.
A vonóhorog 40-45.000 Ft között van, igy szerintem reális az általad írt összeg.
Pesten veszed át a kocsit? A kereskedő megpróbál ezért is pluszz pénz kérni, pedig a forgalombahelyezési feladatok is az új autó részét képezik, ezért szerintem etikátlan pénzt kérni. Az állam bácsinak fizetendő díj (ccm függvényében) 40-45 ezer Ft között van. Nekem speciel ez utóbbit is sikerült a kereskedőre hárítanom.
Az üzembe helyezés szerintem közel azonos lehet mindenhol. A márkakereskedő 50eFt körül számít fel ezért az aktusért, ehhez jön még a hivatalos szervek által igényelt 30 egynéhány e Ft. Hallottam viszont arról is, hogy az előzetes áralku során van lehetőség az üzembehelyezési díj beépítésére a vételárba.
Nem, kivettem a tartályt. Nem tudom a tiedben hol van, nekem a szélvédő előtti fekete müanyaggal takart rész alatt, a vezető előtt.RT 1.4 16 V klímás.
Szóval ki kell venni, teljesen kiszárítani a ragasztás helyén, és csak kb.1 nap múlva használható, ill akkor tölthető biztonsággal ujra. Az anyag Wűrth és fekete vagy sötétlila színű, többet nem tudok róla./kölcsön kaptam/
Mégiscsak van Isten, mert megjött a Drága. Ellen Berger úgy érzem az üzembehelyezési díjjal kicsinyég +akarnak vágni. T. Hölgyek, Urak ! Kinek, mennyibe volt ez az aktus ?! Jóllehet vonóhorgom is lesz, azért a 85 pézt sokallom. Persze lehet, hogy Én nem élek e földön, csakcsupán nem tudok róla ?!
dci: Hát érdekesa, amit irtál. Amugy en legalabb szintetikus olajat töltöttem volna bele, ha már egyszer (majdnem) új az autó. Nekem benzinesem van, es a 30-nal enm volt semmi az olajjal. Szinte mint az új. Persze dízelnél már én is előbb lecseréltettem volna. Byez.
Megjavíttattam az ellopott rönyó jelemet. 5300 Ft + fél óra szerelési díj (1200 Ft). Szét kellett szerelni a fél elejét azért a kis szarért. Ha már ott voltam az olajat is lecseréltettem. Korábban írtam, hogy sokallom a 30es intervallumot. Alacsony fordulaton 1250-1750 nagyon csúnya kopogós hangja volt már a meleg motornak is. Megnéztem az olajat és mint a szurok olyan fekete volt. No, mintha új motorom lenne. Hangja és a fogyasztása is csökkent.
5 liter ELF Turbodiesel 10-40-es olaj került bele 2900 Ft / literjével.
dCi fordulatszám ügyben:
SZVSZ tök felesleges 3500 fölé verni az autót (kivéve autópálya, 130 km/h), mert 2000-2500 között is húz, mint a disznó. Legalábbis nekem városban nem szokott fölé menni, pedig nem szoktam észrevenni az 50-es táblát :) (Ha jól emlékszem 1700-2000 között jön ki a max. nyomaték). Az viszont tény, hogy mélyebbre kell nyomni a gázpedált, hogy kiszabaduljon belőle az állat :) Az előtte használt Suzukival ellentétben előzésnél még soha nem kellett visszakapcsolni 4-esbe :) Még a 4-es úton sem, pedig ott...
Nekem is volt ablakmosó tartály folyás, de az inkább repedés volt a benne lévő kis szivó motor mellett repedt el. Sziloplasztnál egy fokkal komolyabb Würth ragasztóval orvosolva, azóta hibátlan. Gar.-ban úgyis azt mondják, hogy szétfagyott, biztos a Te hibád. Egy új tartály meg horror áru lehet az biztos. Korábban irt valaki a kuplungról, hogy időnként kattog. Ok a bowden amit mozgat egy félkör szerü ivre fekszik fel a pedál fölött. Spray-ként kapható zsir odanyomásával a problémát a szerviz orvosolta./Azért kattog mert a bowden ide-oda fordul benne és nem egyből feküdt bele az ivbe felengedéskor.
Sziasztok,
lassan egy éve vagyok Thalia tulaj. Örülök a fórumnak - van is egy kis problémám. Lyukadt már ki valamelyikőtök ablakmosó-folyadék tartálya? Úgy nézem, a téli hó kikoptatta az alját a keréktérben (vagy mi a neve...). Egyáltalán furának találom, hogy a tartály belóg oda... Garanciális lehet ez? (Még van egy jó hetem az egy éves szülinapig.)
Csodák ritkábban vannak, mint félreértések!!
A 3000-5000 KM az nem fordulatszám tartomány, hanem futott kilométer. A bejáratás ezen szakaszában kezdett el erősödni az autó!
A Thalicsa 65 lovas olajosa 4500 frordulat körül leszabályoz; tehát lejtőn lefelé a kocsi meg-gurulhat 162 km/h-nál picit jobban, de a fordulatszám nem nő tovább.
Ami a fogyasztást illeti, teljesen igazad van! Ha leszabályoz az elektronika fölösleges "telitalppal" nyomni a gázt, a sebesség nem nő; csak a nafta folyik el.
FIFTY, te 5000-ig huzatod a dCi-t? Nekem a 80 lovas verzió van, de még sosem kellett 4000-nél jobban kihuzatnom, mert már 3000-4000 között is elég virgonc, szerintem 4000 fölött már csak a hangja és a fogyasztása nő.
Noss a 2241-es hozzászólásban leírva az üléshuzat készítő pontos címe, telcsi száma!!!
Sajnos nekem nem sikerült feltennem de lehet ha sokat vitatkozom az asszonnyal akkor hamarosan eladó az ami itt van mögöttem!!!! Én újra Thalicskát vennék, Ő meg valami mást!! Csak nem érti meg, ilyen minőségnem és áron nincs hozzá fogható autó!!!!
Nem érdemes "konfekciót" keresni; vannak készítők akik rendelkeznek Nathi szabásmintájával; és még a szövetet is Te választhatod ki!
Én egy egri címet tudok; de valamelyik márkatárs fővárosi céget is emlegetett egy réges-régi hozzászólás során.
Jómagam november óta "Thalicskázok" egy dCi-vel. Bizony az első 1500 km-en majd belegebedtem a (gázpedálos)lábam visszatartásába, különösen autópályán. DE NEM SZABAD ELCSÁBULNI!!!
Most 7000 km-nél tartok, az autó a 3000 - 5000 km közötti időszakban napról-napra pörgősödött. Persze "gyorsúló" versenyre Ő sohase lesz alkalmas; de közlekedni nagyon jó Vele. 130-nál is bátran bevállalható az előzés; mert még onnét is elég jól gyorsúl.
Amíg a "harmadik pöttyöt" el,nem éri a vízhőmérséklet igyekszem 2500 fordulat alatt maradni, de azután......
800 km átlagában 5,5-nél nagyobb fogyasztást még a leghidegebb időben sem sikerült "elérni. A legjobb nyolocszázas etapom 5,2-re jött ki.
A fogyasztás alakulását döntően meghatározza, hogy sajnos nem tudok ellenálni hegymenetben a gázpedál megtaposásával elérhető élvezkedésnek!
Ja! És még valami: autó üléshuzat. Néztem boltokban, de ráirva Kangó,Tvingó, R19, Clió, Megane stb. volt, de Thalia nem. Szerintetek egyáltalán létezik?
Blacky!
A Suzuki árát a magam részéről szívesen elárulnám, de nem akarom a kereskedő esetleges mérlegelési lehetőségét károsan befolyásolni (hiszen kvázi megneveztem, és a kialkudott ár ugyebár a két fél mindegyikének titka). Elég-e annyi, hogy az átvizsgálás után az eurotax felvásárlási árat szó nélkül megadták?
A dízel vásárlása előtt azért én is elmentem próbaútra. Az volt a tapasztalatom, hogy a gázpedál útja sokkal hosszabb, mint a Suzukiban volt. Ha jó mélyre nyomom, akkor jön meg igazán az ereje. Persze a sajáton még nem próbáltam ki, először szigorúan betartom az 1500 km bejáratást.