Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

LUKI Creative Commons License 2003.04.09 0 0 2877
Totalcar, de bárhol megtalálhatod.
Előzmény: Yolee1 (2875)
LUKI Creative Commons License 2003.04.09 0 0 2876
pszt!

Előzmény: krike (2874)
Yolee1 Creative Commons License 2003.04.09 0 0 2875
LUKI, legyszives mond el, honnan az idezet...
Udv
Előzmény: LUKI (2870)
krike Creative Commons License 2003.04.09 0 0 2874
Ezt tudom, köszi, én mondtam neked a másik fórumon :)))) Gondoltam van valami konkrétum.
Apropó, tegnap este hat körül nem mentél a Deák térnél a pároddal a dugóban az Astoria felé??
Előzmény: LUKI (2873)
LUKI Creative Commons License 2003.04.09 0 0 2873
Jön majd a Megane-ba a 140 lovas 1,9-essel együtt. Szóbeszéd szintjén hallottam, hogy az erőtöbblet a 16V-s technikának lesz köszönhető.
Van már ugye ilyen a C3 1,4 HDI 92 lovas mocija.
Előzmény: krike (2872)
krike Creative Commons License 2003.04.09 0 0 2872
Ja, ja, csak egy intercooler a különbség a 2 között, semmi több.
Én úgy tudom, hogy jelenleg csak szervízcsatin keresztül tudják magyarországon hergelni a dCi clio-kat, bár a superchips -nél van chip alapú is, de a 65 lovashoz majd 700 font-ért.Lehet még egy plusz csatlakozó szerkezetet is kapni, de azlátszik, és nem olyan jó.Ha meg profi csapat nem igazán vállalja németo-ban a tuningot, csak a csatisat , akkor lehet benne valami.
Viszont a 100 pacis dCi-ről csak elvétve hallottam, nem láttam még konkrét hírt sehol róla, pláne nem árlistában.
Előzmény: LUKI (2870)
Köny Creative Commons License 2003.04.09 0 0 2871
LUKI-nak igaza van, mindkét 1,5dCi turbós, csak a 80 pacisban van valami dízeles trükk, ami miatt 15 lovas előnyre tesz szert. Egyébként az Autó-Piacban írták, hogy épp eszű ember nem vesz más motorral Thaliát, csak a kis dízellel (összehasonlítva az 1,4 16V-vel)...
Előzmény: LUKI (2870)
LUKI Creative Commons License 2003.04.09 0 0 2870
"Az eddigi két 1,4-es mellé (8v, 75 le; 16v, 98 le) érkezett egy 1,6-os 105 lovas és egy 1,5-ös 65 lóerős dCi turbódízel."

Csak egy kis idézet. Persze, hogy turbo. Az 1,9 ! sdi (szívó) VW motor 64 vagy 68 lovas csupán...
A finomságokhoz egyáltalán nem értek, nem is mondtam soha, hogy másképp lenne, ezért írtam, hogy valami köztes hütő dolgot hallottam.

Előzmény: Yolee1 (2869)
Yolee1 Creative Commons License 2003.04.09 0 0 2869
:o))
LUKI, legy szives vazold fel a turbodizelmotor elonyeit, mind a 65 LE-vel... Legyolyansziveskedves gondolkodj!
Turbo/65 LE hat ez szep aranypar, 1,4-es motorral...
common rail, interkúler?? meg ilyesmik?
Előzmény: LUKI (2866)
LUKI Creative Commons License 2003.04.09 0 0 2868
Lenyügöző a szociális érzékenységed! :-)
Előzmény: Alfred (2862)
Yolee1 Creative Commons License 2003.04.09 0 0 2867
Szia Alfred! Mi a baj, Hold honap vege van?
Te miert koltesz az autodra, trolibuszodra, Krazodra?
Udv
Előzmény: Alfred (2864)
LUKI Creative Commons License 2003.04.09 0 0 2866
Hogyne lenne benne turbó? Persze, hogy van. Valami köztes hütő differencia van csupán.
Előzmény: IOA (2865)
IOA Creative Commons License 2003.04.09 0 0 2865
Javítsatok ki, ha rosszul tudom, de a mi Thalicskánkban nincsen turbó. Clióban ugyan rendelhető, attól lesz 80 lovas az egyébként 65 LE dci motor. Az apró különbség kívülről onnan látható, hogy a kocsi oldalán a dci feliratból az i betű színe kék. Egyébként a turbó témájában a tesztekben is sok sületlenség van.
Alfred Creative Commons License 2003.04.09 0 0 2864
Mi értelme van tuningolni egy Thaliát?
Vettem egy sámlit, mit kell átalakítanom rajta ahhoz, hogy szék legyen?
Előzmény: zsuga666 (2863)
zsuga666 Creative Commons License 2003.04.09 0 0 2863

Szíveim !

Mielőtt nagyon belebonyolódnátok csak azért, mert nem mondtam eleget... Ember arra is célzást tett, hogy azért IS ilyen drága a lógyógyítás, mert mechanikai átalakítást is igényel. Azonkívül ennél nem veszik el a gyári gari. Ő is említette, hogy van olcsóbb, csak oda a gari.

Alfred Creative Commons License 2003.04.09 0 0 2862
Én tudok! Jópofa volt a tavalyi tévéreklám. "És nem is jár hozzá semmi?!" Kiválóan mutatta a megcélzott réteget... Most már nem csak az alap Szuzukikat kell kerülgetni a városban, hanem a Thaliás-cekkeres családanyákat is.
Köny Creative Commons License 2003.04.09 0 0 2861
Chip tuningra gondoltam, azt nem hinném, hogy ki tudják programozni a Renault szervízben, max. ha kiforrasztják a chipet...
krike, szerintem a 100 ló kéne a Clionkba, néha legalábbis úgy érzem. Szerintem bírná minden szerkezeti elem, már létezik 100 lovas gyári 1,5dCi is.
Előzmény: krike (2860)
krike Creative Commons License 2003.04.09 0 0 2860
100 pacit még simán elbír, a futómű, és a fék teljesen elbírja.De a Clio, és a Thalia futóműve különbözik, utóbbinak a hasmagassága is nagyobb, ezért más az útfekvés.Inkább azzal lehet probléma, hogy ez csak szoftveres tuning, amivel a turbonyomást emelik meg, és kérdés, hogy meddig bírja a rendszer különösebb károsodás nélkül, illetve egy szervizlátogatáskor mikor kerül vissza véletlenül a gyári program, aztán huss lóerők, garancia, és tuningra kidobott pénz.
Előzmény: KISPIPI (2858)
krike Creative Commons License 2003.04.09 0 0 2859
szvsz a változó geometriáju turbot kilőheted a listából, mert ha a kissebbik clioban az van, akkor muszály a Thaliaba is olyat rakni gyárilag.
Előzmény: v__tibor (2856)
KISPIPI Creative Commons License 2003.04.09 0 0 2858
Biztos, hogy kell annyi ló? És mi van akkor, ha szétszalad a ménes?
Előzmény: Köny (2857)
Köny Creative Commons License 2003.04.09 0 0 2857
200000Ft a dízel tuning...Állítólag 100 lóerős lesz a gép!

Üdv.

Köny

Előzmény: zsuga666 (2851)
v__tibor Creative Commons License 2003.04.09 0 0 2856
Úgy emlékszem, hogy korábban téma volt a fordulatszám-sebesség összefüggés, ami eltérő a Thalia és a Clio esetében (valószínűleg picit más áttételű a váltó). Ahogy zsuga666 is mondta pl. a Thalicskának 5.-ben a 2500-ös fordulathoz 98 km/h tartozik, a Clionál már 100 fölöttire emlékszem. Így egy esetleges Thalia tuning esetén az is elképzelhető, hogy relatíve gyorsulásban erősebb gépet kapunk. Kérdés még: ez a "gyári" upgrade mennyire gyári, hogyan érinti a garanciát, szavatosságot? Mindenesetre a 300 rugó nekem kicsit sok a változó geom. turbo + intercooler + esetleg softvercseréért.
Előzmény: krike (2855)
krike Creative Commons License 2003.04.09 0 0 2855
Bár tegyük hozzá, hogy azért a mi csökkentett hosszú tuningolt dízel thaliánk (Clio dCi 82 paci), el szokott kápráztatni a "sebesség mámora" érzéssel :)))
Előzmény: IOA (2854)
IOA Creative Commons License 2003.04.09 0 0 2854
Az alább említett márkakereskedésben minden előzetes kérés nélkül a gumiszőnyeg garnitúrát is tartozékként adták a kocsihoz.

Thaliát egyébként a magunk fajta praktikus emberek veszik, akik többnyire a munkahelyükről interneteznek, hétvégén pedig élvezik a jó levegőt, a családi együttlétet egy kellemes családi autó társaságában! (Talán ezért kisebb a fogékonyság a dízel motor tunningolására is.)

Előzmény: krike (2853)
krike Creative Commons License 2003.04.09 0 0 2853
Első körben én a Renault Békési fóti szalon/szerviz-ét ajánlanám, korrektek, gyorsak, és nem túl vészes az ár.A második körben pedig a www.meganeklub.hu oldalon a szervíztapasztalatokat.És hajrá a thalicskához :))
Előzmény: zsuga666 (2850)
KISPIPI Creative Commons License 2003.04.09 0 0 2852
Gratula! Szerintem könnyű lesz megszokni. Legyethet ovathosak és baleseth menthesek!
Előzmény: claudius25 (2846)
zsuga666 Creative Commons License 2003.04.08 0 0 2851

Még 1 kicsit...

Beszélgettem 1 kereskedő típusú emberrel aki aztat mondotta, hogy létezik a gyári upgrade kb 300 000 pénz. Ám azzal ő sem bíztatott, hogy Rönyóék terveznék a Thaligába pakolni a 80 lovas lelket. Így, ha valaki többet szeretne beleleheltetni a motorjába, kaparja elő a szekrényből a mellénykéjét. Ja, 82-84 pacira mondta, dehát messziről jár dolgozni.

zsuga666 Creative Commons License 2003.04.08 0 0 2850

Sziasztok !

Balhé van ! Alig pár napos a kis bigyó és máris több, mint 700 megtett kilóméterrel rendelkezik. 65% országút a többi város 2x dugó = 5l alatt. Ma autópályáztam kicsinyég és csak tágult a pupillám, mikor ráléptem 100-nál, előzésből kifolyólag. 1ébként igyekeztem ragaszkodni a 2500-as fordulathoz. Ez 98 km/h sebességhez elegendő. Szerintem az országút az igazán meggyőző minden új vevő számára. Tolatni, miután új és féltem, kicsit nehézkes. A 3. sebességet nehézkesen ette meg az első 100-on, azóta jó. Ellenben nagyon hosszúnak érzem a kuplung útját. Persze senki nem mondta, hogy nem vagyok béna, esetlen stb. Remek levehető vonóhoroglelőhelyet tudok. 22000 ft szerelés nélkül. Viszont érdeklődnék megbizható és OLCSÓ órabérrel dolgozó márkeszervízek után. Ha valaki tudna...?

Lokator Creative Commons License 2003.04.08 0 0 2849
rá kell tenni egy gumiszônyeget. :-)))
Előzmény: claudius25 (2846)
rede Creative Commons License 2003.04.08 0 0 2848
hát gratula, nem kezdődött szívbaj nélkül.
amikor vettem át anno a budaörsi úton, épp a papírokat töltögettük, mikoris borzalmas csattanásra figyeltünk fel. hát látjuk ám, hogy ahogy kihajtasz a szalonból és fordulnál ki a budaörsire, egy twingót épp lebontott valami toyotával egy hölgy. erre az értékesítő úriember megjegyezte, hogy kb tíz perce adta át a gépet. annyira megijedtem, hogy körbe mentem ki a sasadiról a budaörsire.
:((( :)))
Előzmény: claudius25 (2846)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!