Az empatikus készség hiánya nem előny. Több szempont is közrejátszik egy ilyen választásnál, de szeretném leszögezni, hogy az ár nem drága. Aztán, szeretném magam, a hozzátartozókat + a csomagokat - ami esetemben alkalmanként nem kevés - viszonylag kényelmesen eljuttatni innen- oda. Arról egyikünk sem tehet, hogy rönyóék nem hajlandók begyógyítani, csak a gyengébb motort.
Az erősebb, de fogyasztásban csak minimálisan kevesebbet fogyasztó motor előnyeit csak nem kell ecsetelni?! Arról nem beszélve, hogy akik e helyütt írdogálunk, mindannyian szeretjük, dédelgetjük KEDVENCÜNKET. Ha van, vagy volt kutyád és nagyon szereted, na őt is kefélgeted, igyexel minél jobban etetni, akármilyen gagyi pórázt nem adsz rá stb. De ezen az alapon beszélgethetünk választott nőtársunkról, akitől nem vesszük rossz néven, ha kozmetikumokra, szépészetre - értsd; tuningra - költ. Persze ismerek néhány renitens illetőt akik az un. balkáni típusú hölgyeket kedvelik....
Yolee1:
Komolyan nem értem, ha valaki vásárol magának egy új autót viszonylag drágán, akkor miért nem az igényei szerint választ?
Ez annak a családnak való, akik abban a tavalyi reklámban tátották a szájukat. Nekik a menetdinamika helyett a fogyasztás a szempont.
Tényleg nem értem, minek kellene tuningolni?
Télen 5,8 - 6.0 volt, most az első meleg időben 5.5 lityi volt, ez csak város továbbra is dugoban, hirtelen kigyorsításokkal, fékezésekkel, nem igazán nyugis vezetéssel.
Ha valaki beírja ide a Thalia és a Clio dCi (valamint esetleg a benzines) változatok váltóinak áttételezését (gépkönyvből, vagy akárhonnan), a max. teljesítményhez tartozó fordulatszámot valamint a gyári kerékméretet, akkor a kis excel fájlom megmondja, hogy az egyes fokozatokban mekkora az elérhető elméleti sebesség. (Amúgyis gyűjtöm ezeket az adatokat, már aránylag sok autó számai összejöttek, lehet összehasonlításokat tenni, stb.) Ezekből lehet következtetni a rugalmasságra, hogy hányat kell váltani egyes sebességek eléréséhez, stb.
Ha valakit érdekelnek ezek az adatok rajtam kívül, pls. adja meg az infót és szállítom az eredményt.
Jajj, lemaradtam, szóval most 14,5 k van benne, és 15-nél magamtól viszem be egy olajcserére, amúgy meg aszt mondták hogy csak 30-nál kellene.Ingyenes átvizslatásom meg nem volt.
átfutottam, és szvsz benne van a konstrukciók különbségének leírása, common rail injektor elv, áttételkülönbségek, stb. Angol megfeleltetést nem találtam. Ha valaki tudná ezeket az infókat leferdíteni, szóljon. Köszi.
Ezt tudom, köszi, én mondtam neked a másik fórumon :)))) Gondoltam van valami konkrétum.
Apropó, tegnap este hat körül nem mentél a Deák térnél a pároddal a dugóban az Astoria felé??
Jön majd a Megane-ba a 140 lovas 1,9-essel együtt. Szóbeszéd szintjén hallottam, hogy az erőtöbblet a 16V-s technikának lesz köszönhető.
Van már ugye ilyen a C3 1,4 HDI 92 lovas mocija.
Ja, ja, csak egy intercooler a különbség a 2 között, semmi több.
Én úgy tudom, hogy jelenleg csak szervízcsatin keresztül tudják magyarországon hergelni a dCi clio-kat, bár a superchips -nél van chip alapú is, de a 65 lovashoz majd 700 font-ért.Lehet még egy plusz csatlakozó szerkezetet is kapni, de azlátszik, és nem olyan jó.Ha meg profi csapat nem igazán vállalja németo-ban a tuningot, csak a csatisat , akkor lehet benne valami.
Viszont a 100 pacis dCi-ről csak elvétve hallottam, nem láttam még konkrét hírt sehol róla, pláne nem árlistában.
LUKI-nak igaza van, mindkét 1,5dCi turbós, csak a 80 pacisban van valami dízeles trükk, ami miatt 15 lovas előnyre tesz szert. Egyébként az Autó-Piacban írták, hogy épp eszű ember nem vesz más motorral Thaliát, csak a kis dízellel (összehasonlítva az 1,4 16V-vel)...
"Az eddigi két 1,4-es mellé (8v, 75 le; 16v, 98 le) érkezett egy 1,6-os 105 lovas és egy 1,5-ös 65 lóerős dCi turbódízel."
Csak egy kis idézet. Persze, hogy turbo. Az 1,9 ! sdi (szívó) VW motor 64 vagy 68 lovas csupán...
A finomságokhoz egyáltalán nem értek, nem is mondtam soha, hogy másképp lenne, ezért írtam, hogy valami köztes hütő dolgot hallottam.
:o))
LUKI, legy szives vazold fel a turbodizelmotor elonyeit, mind a 65 LE-vel... Legyolyansziveskedves gondolkodj!
Turbo/65 LE hat ez szep aranypar, 1,4-es motorral...
common rail, interkúler?? meg ilyesmik?
Javítsatok ki, ha rosszul tudom, de a mi Thalicskánkban nincsen turbó. Clióban ugyan rendelhető, attól lesz 80 lovas az egyébként 65 LE dci motor. Az apró különbség kívülről onnan látható, hogy a kocsi oldalán a dci feliratból az i betű színe kék. Egyébként a turbó témájában a tesztekben is sok sületlenség van.