Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zsuga666 Creative Commons License 2003.04.11 0 0 2907

Hajrá KISPIPI

Az elején feltűnt, hogy a váltókar rendesen rezeg, de ez nem terjedt ki a kocsi többi részére. Nade ! Mikoron kecses kis kacsóimat ottan rajta pihentetem, na akkor az olyan, mint mikor virgoncabb anyakínzó ded szórakozik mamája pocakjában. Sőt, lehet , hogy kicsit még erősebb is.

Előzmény: KISPIPI (2905)
v__tibor Creative Commons License 2003.04.11 0 0 2906
Ez a jelenség csak a dCi-kre jellemző, az is csak akkor, ha a vezetési stílus "digitális" - az általad említett gázpedálon ugrálás esete. Az ok a dCi motor finom, laza rugózású felfüggesztése, aminek köszönhető többek közt a belső komfortos rezonanciamentesség. Ha nem ugrálsz a gázpedálon, akkor is ki lehet a maximumot hozni a sárkányból. Ez az ugrálás szvsz egyik tipus esetében sem vezet jóra, igencsak igénybe veszi az összeillesztéseket, fogaskereket, gömbcsuklókat, stb.
Előzmény: zsuga666 (2903)
KISPIPI Creative Commons License 2003.04.11 0 0 2905
Nekem nyugton van a sebváltó karom... Szerintem nézesd meg a servicében.
Előzmény: zsuga666 (2903)
KISPIPI Creative Commons License 2003.04.11 0 0 2904
Ha biztonságos védelmi rendszert akarsz, akkor azt javaslom, hogy ne bizz végletekig a gyári védőcuccokban, mert azokból az autótolvajok készülnek. Persze a lopóskocsi (tréler) ellen nincs orvosság. Tehát a legjobb a saját barkácsolású védőeszköz. Például, ha a pedálsorra raksz saját alkotású bilincset az jó lehet. Engedd el a fantáziád! Például a pedálbilincsre milyen zárat tennél? Biztos, hogy zár kell rá? Milyen lenne, ha kerékőrcsavar fogná meg? Vagy valami más...(persze az sem gyári, hanem sk.) Abból készül az autófeltörő? Persze sok más védelmet ki lehet találni... De most ha ide irjuk, akkor azt az autótolvajok is elolvassák...
Előzmény: Heller (2900)
zsuga666 Creative Commons License 2003.04.11 0 0 2903

Fiatalok !

Mikor a gázpedálon ugrálok, a sebkar úgy integet, mint jelzőmatróz a hadihajón. Kb. 2 cm kilengése van. Nektek is, vagy Thimón hülyéskedik ?!

zsuga666 Creative Commons License 2003.04.11 0 0 2902

Alfred

Ha gondolod, tedd fel azokat a konkrét kérdéseket, amikre, ha +felelő választ kapol esteleg jól +győződöl. Valszeg vagyunk 1 páran, akik szívesen válaszolgatnak.

Előzmény: Alfred (2892)
zsuga666 Creative Commons License 2003.04.11 0 0 2901

Hali Heller !

Mostanság jártam körbe a kérdést, mit, hogyan, hova. Szívesen segítek, de le nem írok semmit. Tudod a para. Itt bárki bármit elolvashat. 30 3499903. Reggeltől estig.

Előzmény: Heller (2900)
Heller Creative Commons License 2003.04.11 0 0 2900
Sziasztok Thaliások,
jövő héten én is csatlakozom a csapathoz, most még csak az előörömök jutnak nekem egyelőre, meg persze a gondok, gondolok itt vmi tuti biztonsági szerkezetre, riasztó vagy akár mechanikus ketyerékre is. A Mul-T-Lock-ról sok jót nem írtatok, segít nekem vki?
FIFTY Creative Commons License 2003.04.10 0 0 2899
Öljön meg a sárga irigység????

Nem hagyom magam; szerintem ellnőriztetni kellene a km-számlálódat; az általad írt adatok inkább 90-km-re "állnak " meg; semmint 100 km-re!

dCi-márkatárs adatai teljesen kompatibilisek az én tapasztalataimmal;

+ egy számomra is meglepő adalék: sztrádán, egyenletes 140-s tempó mellett sem ment 5,3 fölé a fogyasztás.

Előzmény: Köny (2897)
krike Creative Commons License 2003.04.10 0 0 2898
Na szóval sorban:

- nekem is 5-5,5-öt fogyaszt, és csak városban közlekedem. Ha nem, akkor autópályán 130-150 között és akkor 4,3-4,4 között van.
- 3,6 lityit fogyaszt tartós 90-nél, tehát a 100-120 körüli 3,8 az teljesen reális, míg én városban van hogy szinte negyedikig sem tudok felkapcsolni.

Szombati napokion meg a tapasztalataim szerint Bp. 60-80 között teljesen jól autózható a legtöbb helyen. :)))

Köny Creative Commons License 2003.04.10 0 0 2897
Ha hiszed, ha nem, én azért nyomom neki, ritkán megyek 120-nál lassabban ahol lehet, és előzgetek is...
Előzmény: dCi (2895)
Köny Creative Commons License 2003.04.10 0 0 2896
Van benne Pest is, szombatonként.
Előzmény: krike (2894)
dCi Creative Commons License 2003.04.10 0 0 2895
Mivel mindhárman uabban az autóban ülünk én is leírom: télen 5,3-5,5, nyáron 4,6-5 között, de kevés várossal, többnyire 1500-2500 között autózva városban és 3000 körül autópályán. Nekem a legkisebb fogyasztásom 4,5 volt.
A 3,8-at csak 5.-ben 1500 körüli fordulattal megállások és légkondi nélkül autózva tudom elképzelni. Vagy Neked más motorod van? :-))
Előzmény: krike (2894)
krike Creative Commons License 2003.04.10 0 0 2894
Azért azt is tedd hozzá, hogy többnyire ez a 10-es útra vonatkozik, vagy nem???? K - BP viszonylatban :)))) Bár akkor is szép
Előzmény: Köny (2893)
Köny Creative Commons License 2003.04.10 0 0 2893
Nekem most 4.1L/100km, melegben, nyáron lemegy 3.8-ra...
Előzmény: LUKI (2884)
Alfred Creative Commons License 2003.04.10 0 0 2892
zsuga666:
Jól van, na!
Meggyőztél! Persze nem racionalitással, hanem a szenvedélyeddel!
Előzmény: zsuga666 (2890)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2003.04.10 0 0 2891
Hali!

Föltenni nincs hová, de elküldöm neked mailben.

Várom továbbra is az áttételi adatokat...:-))

Előzmény: Lokator (2887)
zsuga666 Creative Commons License 2003.04.09 0 0 2890

Alfred Úr !

Az empatikus készség hiánya nem előny. Több szempont is közrejátszik egy ilyen választásnál, de szeretném leszögezni, hogy az ár nem drága. Aztán, szeretném magam, a hozzátartozókat + a csomagokat - ami esetemben alkalmanként nem kevés - viszonylag kényelmesen eljuttatni innen- oda. Arról egyikünk sem tehet, hogy rönyóék nem hajlandók begyógyítani, csak a gyengébb motort.
Az erősebb, de fogyasztásban csak minimálisan kevesebbet fogyasztó motor előnyeit csak nem kell ecsetelni?! Arról nem beszélve, hogy akik e helyütt írdogálunk, mindannyian szeretjük, dédelgetjük KEDVENCÜNKET. Ha van, vagy volt kutyád és nagyon szereted, na őt is kefélgeted, igyexel minél jobban etetni, akármilyen gagyi pórázt nem adsz rá stb. De ezen az alapon beszélgethetünk választott nőtársunkról, akitől nem vesszük rossz néven, ha kozmetikumokra, szépészetre - értsd; tuningra - költ. Persze ismerek néhány renitens illetőt akik az un. balkáni típusú hölgyeket kedvelik....

Alfred Creative Commons License 2003.04.09 0 0 2889
Yolee1:
Komolyan nem értem, ha valaki vásárol magának egy új autót viszonylag drágán, akkor miért nem az igényei szerint választ?
Ez annak a családnak való, akik abban a tavalyi reklámban tátották a szájukat. Nekik a menetdinamika helyett a fogyasztás a szempont.
Tényleg nem értem, minek kellene tuningolni?
Előzmény: Yolee1 (2867)
LUKI Creative Commons License 2003.04.09 0 0 2888
Köszi!:-)
Előzmény: krike (2886)
Lokator Creative Commons License 2003.04.09 0 0 2887
nem akarod ezt az excelt feltenni valahova?
Előzmény: Az Utolsó Európai (2885)
krike Creative Commons License 2003.04.09 0 0 2886
Télen 5,8 - 6.0 volt, most az első meleg időben 5.5 lityi volt, ez csak város továbbra is dugoban, hirtelen kigyorsításokkal, fékezésekkel, nem igazán nyugis vezetéssel.
Előzmény: LUKI (2884)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2003.04.09 0 0 2885
Sziasztok!

Ha valaki beírja ide a Thalia és a Clio dCi (valamint esetleg a benzines) változatok váltóinak áttételezését (gépkönyvből, vagy akárhonnan), a max. teljesítményhez tartozó fordulatszámot valamint a gyári kerékméretet, akkor a kis excel fájlom megmondja, hogy az egyes fokozatokban mekkora az elérhető elméleti sebesség. (Amúgyis gyűjtöm ezeket az adatokat, már aránylag sok autó számai összejöttek, lehet összehasonlításokat tenni, stb.) Ezekből lehet következtetni a rugalmasságra, hogy hányat kell váltani egyes sebességek eléréséhez, stb.
Ha valakit érdekelnek ezek az adatok rajtam kívül, pls. adja meg az infót és szállítom az eredményt.

LUKI Creative Commons License 2003.04.09 0 0 2884
Mennyi az átlagfogyi? Figyeled? :-)
Előzmény: krike (2883)
krike Creative Commons License 2003.04.09 0 0 2883
Jajj, lemaradtam, szóval most 14,5 k van benne, és 15-nél magamtól viszem be egy olajcserére, amúgy meg aszt mondták hogy csak 30-nál kellene.Ingyenes átvizslatásom meg nem volt.
Előzmény: Köny (2879)
LUKI Creative Commons License 2003.04.09 0 0 2882
Üdv...
Előzmény: Yolee1 (2881)
Yolee1 Creative Commons License 2003.04.09 0 0 2881
mea culpa...
megyek is at...
Udv
Előzmény: LUKI (2877)
v__tibor Creative Commons License 2003.04.09 0 0 2880
Találtam egy oldalt valszeg egy csomó infóval, csak valami spanyol vagy portugál nyelven:

http://www.micoche.com/articulos/2001/2001_53.html

átfutottam, és szvsz benne van a konstrukciók különbségének leírása, common rail injektor elv, áttételkülönbségek, stb. Angol megfeleltetést nem találtam. Ha valaki tudná ezeket az infókat leferdíteni, szóljon. Köszi.

Előzmény: krike (2872)
Köny Creative Commons License 2003.04.09 0 0 2879
krike, mennyi van már a Cliodban? Mikor viszed szervízbe?
LUKI Creative Commons License 2003.04.09 0 0 2878
:-)))Rémlett!:-)

Nem, nem én voltam.

Előzmény: krike (2874)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!