Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kukucs33 Creative Commons License 2003.04.11 0 0 2915
Szia tefi,
üdv a topicban :-)
A 98-as rosszat nem fog vele tenni, hiszen nagyobb teljesítményű gépekhez előírt a magasabb oktánszám - katalizátortól függetlenül, csak éppen nem fog jobban menni (legalábbis érezhetően), mert a gyújtás és a motorvezérlés úgy általában a 95-ös kompressziójához van belőve a módosítgatás meg elég nagy macera szerintem.
Előzmény: tefi (2913)
Heller Creative Commons License 2003.04.11 0 0 2914
KISPIPI, ZSUGA666!

Előre is köszi az iránymutatást, telefonon kereslek, ha lesz egy kis időm. Még az átvétel előtt beszerzem a védőfelszerelést. Már loptak tőlem autót, fél év múlva bontóban megvásároltam az egyik alkatrészét, mint bizonyítékot, feljelentés, fényképezés, nyomozás lezárult, bontós azóta is vígan él.

Üdv. Heller

tefi Creative Commons License 2003.04.11 0 0 2913
Sziasztok !
Jövő héten leszek Thalia /1,4 16 V / tulajdonos,
ezért szeretnék érdeklődni,hogy érdemes-e 98-as
benzinnel járni ? Anyagilag nem vészes, mert évente kb. 6.000 km-t megyek - ez kb.4.000 Ft +
évente. A 98-as benzinben lévő adalék aggaszt csak, melyet azért raknak bele,hogy a nem katalizátorosok is használni tudják.
Erről tud valaki ?
Mindenkinek jó hétvégét !
zsuga666 Creative Commons License 2003.04.11 0 0 2912

Skacok !

+van a szőnyeglelőhely. Ha nem kaptok grátisz az autóhoz, véletlenül se vegyetek a m,árkakereskedőnél, merthogy itt olcsóbb ua.

kukucs33 Creative Commons License 2003.04.11 0 0 2911
KISPIPI,
Eszerint NaThali a jobbkézszabály alkalmazásának elmulasztását valamely első sárvédő behorpadásával jelezné? Sürgősen hagyd abba az oktatást!! :-)))

A váltókar bólogatása a motorfelfüggesztés lágysága miatt van. Ettől nem veszi át a karosszéria a motor rezgéseit, viszont intanzív gázadáskor ill. motorfékezéskor, amikor a főtengelyfordulatban rövid idő alatt jelentős változás áll be, a motor billen egyet és "magával rántja" a váltót és a váltókart is. Megoldás: finoman kezelni a kuplungot és a gázt - vagy ne tartsd a kezed a váltókaron :-))
Amúgy az 1,4 16V Megane-ban ugyanolyan a jelenség, ha nem rosszabb. Nemrégiben alkalmam volt vezetni egyet és meglepően intanzívebben reagált a váltókar mindenre, mint az otthoni Thalicskában :-)) /nekem még az első szériából való Thalics van/

Előzmény: KISPIPI (2910)
KISPIPI Creative Commons License 2003.04.11 0 0 2910
Kicsit off: Egyébként én most tanitom a NaThaliámat a KRESZ-re. Sokkal biztonságosabb lesz. Azt már sikeresen megtanulta, hogy jelezze ha elfogyott a benzinje. Ezt úgy teszi, hogy olyankor leáll...
Kellemes hétvégét!
zsuga666 Creative Commons License 2003.04.11 0 0 2909

Köszönöm Tibor

De. Verbálice nem voltam pontos. Az ugrálás nem szó szerint értendő, hanem; 4. folyamatos haladás, majd nem lassan veszem le a lábam, hanem lekapom. Ugyanezt produkálja ellenkező esetben is. Mondjuk, szépen, motorfékkel gurulgatok, lámpa zöld és nem durván adok egy kis gázt. Na ilyenkor is rugdal.

Előzmény: v__tibor (2906)
IOA Creative Commons License 2003.04.11 0 0 2908
Sok teszt leírta már a váltó ugrálását, de ezt a problémát a II. generációban kicsit mérsékelték. Mondjuk én is elő tudom hozni a jelenséget, ha kicsit darabosan vezetek.
dCCi-nek hála, a fogyasztásról egyenlőre nem tudok nyilatkozni: 45 litert tettem bele először, de 700 km után még kb negyedig van a tank!!!
Előzmény: v__tibor (2906)
zsuga666 Creative Commons License 2003.04.11 0 0 2907

Hajrá KISPIPI

Az elején feltűnt, hogy a váltókar rendesen rezeg, de ez nem terjedt ki a kocsi többi részére. Nade ! Mikoron kecses kis kacsóimat ottan rajta pihentetem, na akkor az olyan, mint mikor virgoncabb anyakínzó ded szórakozik mamája pocakjában. Sőt, lehet , hogy kicsit még erősebb is.

Előzmény: KISPIPI (2905)
v__tibor Creative Commons License 2003.04.11 0 0 2906
Ez a jelenség csak a dCi-kre jellemző, az is csak akkor, ha a vezetési stílus "digitális" - az általad említett gázpedálon ugrálás esete. Az ok a dCi motor finom, laza rugózású felfüggesztése, aminek köszönhető többek közt a belső komfortos rezonanciamentesség. Ha nem ugrálsz a gázpedálon, akkor is ki lehet a maximumot hozni a sárkányból. Ez az ugrálás szvsz egyik tipus esetében sem vezet jóra, igencsak igénybe veszi az összeillesztéseket, fogaskereket, gömbcsuklókat, stb.
Előzmény: zsuga666 (2903)
KISPIPI Creative Commons License 2003.04.11 0 0 2905
Nekem nyugton van a sebváltó karom... Szerintem nézesd meg a servicében.
Előzmény: zsuga666 (2903)
KISPIPI Creative Commons License 2003.04.11 0 0 2904
Ha biztonságos védelmi rendszert akarsz, akkor azt javaslom, hogy ne bizz végletekig a gyári védőcuccokban, mert azokból az autótolvajok készülnek. Persze a lopóskocsi (tréler) ellen nincs orvosság. Tehát a legjobb a saját barkácsolású védőeszköz. Például, ha a pedálsorra raksz saját alkotású bilincset az jó lehet. Engedd el a fantáziád! Például a pedálbilincsre milyen zárat tennél? Biztos, hogy zár kell rá? Milyen lenne, ha kerékőrcsavar fogná meg? Vagy valami más...(persze az sem gyári, hanem sk.) Abból készül az autófeltörő? Persze sok más védelmet ki lehet találni... De most ha ide irjuk, akkor azt az autótolvajok is elolvassák...
Előzmény: Heller (2900)
zsuga666 Creative Commons License 2003.04.11 0 0 2903

Fiatalok !

Mikor a gázpedálon ugrálok, a sebkar úgy integet, mint jelzőmatróz a hadihajón. Kb. 2 cm kilengése van. Nektek is, vagy Thimón hülyéskedik ?!

zsuga666 Creative Commons License 2003.04.11 0 0 2902

Alfred

Ha gondolod, tedd fel azokat a konkrét kérdéseket, amikre, ha +felelő választ kapol esteleg jól +győződöl. Valszeg vagyunk 1 páran, akik szívesen válaszolgatnak.

Előzmény: Alfred (2892)
zsuga666 Creative Commons License 2003.04.11 0 0 2901

Hali Heller !

Mostanság jártam körbe a kérdést, mit, hogyan, hova. Szívesen segítek, de le nem írok semmit. Tudod a para. Itt bárki bármit elolvashat. 30 3499903. Reggeltől estig.

Előzmény: Heller (2900)
Heller Creative Commons License 2003.04.11 0 0 2900
Sziasztok Thaliások,
jövő héten én is csatlakozom a csapathoz, most még csak az előörömök jutnak nekem egyelőre, meg persze a gondok, gondolok itt vmi tuti biztonsági szerkezetre, riasztó vagy akár mechanikus ketyerékre is. A Mul-T-Lock-ról sok jót nem írtatok, segít nekem vki?
FIFTY Creative Commons License 2003.04.10 0 0 2899
Öljön meg a sárga irigység????

Nem hagyom magam; szerintem ellnőriztetni kellene a km-számlálódat; az általad írt adatok inkább 90-km-re "állnak " meg; semmint 100 km-re!

dCi-márkatárs adatai teljesen kompatibilisek az én tapasztalataimmal;

+ egy számomra is meglepő adalék: sztrádán, egyenletes 140-s tempó mellett sem ment 5,3 fölé a fogyasztás.

Előzmény: Köny (2897)
krike Creative Commons License 2003.04.10 0 0 2898
Na szóval sorban:

- nekem is 5-5,5-öt fogyaszt, és csak városban közlekedem. Ha nem, akkor autópályán 130-150 között és akkor 4,3-4,4 között van.
- 3,6 lityit fogyaszt tartós 90-nél, tehát a 100-120 körüli 3,8 az teljesen reális, míg én városban van hogy szinte negyedikig sem tudok felkapcsolni.

Szombati napokion meg a tapasztalataim szerint Bp. 60-80 között teljesen jól autózható a legtöbb helyen. :)))

Köny Creative Commons License 2003.04.10 0 0 2897
Ha hiszed, ha nem, én azért nyomom neki, ritkán megyek 120-nál lassabban ahol lehet, és előzgetek is...
Előzmény: dCi (2895)
Köny Creative Commons License 2003.04.10 0 0 2896
Van benne Pest is, szombatonként.
Előzmény: krike (2894)
dCi Creative Commons License 2003.04.10 0 0 2895
Mivel mindhárman uabban az autóban ülünk én is leírom: télen 5,3-5,5, nyáron 4,6-5 között, de kevés várossal, többnyire 1500-2500 között autózva városban és 3000 körül autópályán. Nekem a legkisebb fogyasztásom 4,5 volt.
A 3,8-at csak 5.-ben 1500 körüli fordulattal megállások és légkondi nélkül autózva tudom elképzelni. Vagy Neked más motorod van? :-))
Előzmény: krike (2894)
krike Creative Commons License 2003.04.10 0 0 2894
Azért azt is tedd hozzá, hogy többnyire ez a 10-es útra vonatkozik, vagy nem???? K - BP viszonylatban :)))) Bár akkor is szép
Előzmény: Köny (2893)
Köny Creative Commons License 2003.04.10 0 0 2893
Nekem most 4.1L/100km, melegben, nyáron lemegy 3.8-ra...
Előzmény: LUKI (2884)
Alfred Creative Commons License 2003.04.10 0 0 2892
zsuga666:
Jól van, na!
Meggyőztél! Persze nem racionalitással, hanem a szenvedélyeddel!
Előzmény: zsuga666 (2890)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2003.04.10 0 0 2891
Hali!

Föltenni nincs hová, de elküldöm neked mailben.

Várom továbbra is az áttételi adatokat...:-))

Előzmény: Lokator (2887)
zsuga666 Creative Commons License 2003.04.09 0 0 2890

Alfred Úr !

Az empatikus készség hiánya nem előny. Több szempont is közrejátszik egy ilyen választásnál, de szeretném leszögezni, hogy az ár nem drága. Aztán, szeretném magam, a hozzátartozókat + a csomagokat - ami esetemben alkalmanként nem kevés - viszonylag kényelmesen eljuttatni innen- oda. Arról egyikünk sem tehet, hogy rönyóék nem hajlandók begyógyítani, csak a gyengébb motort.
Az erősebb, de fogyasztásban csak minimálisan kevesebbet fogyasztó motor előnyeit csak nem kell ecsetelni?! Arról nem beszélve, hogy akik e helyütt írdogálunk, mindannyian szeretjük, dédelgetjük KEDVENCÜNKET. Ha van, vagy volt kutyád és nagyon szereted, na őt is kefélgeted, igyexel minél jobban etetni, akármilyen gagyi pórázt nem adsz rá stb. De ezen az alapon beszélgethetünk választott nőtársunkról, akitől nem vesszük rossz néven, ha kozmetikumokra, szépészetre - értsd; tuningra - költ. Persze ismerek néhány renitens illetőt akik az un. balkáni típusú hölgyeket kedvelik....

Alfred Creative Commons License 2003.04.09 0 0 2889
Yolee1:
Komolyan nem értem, ha valaki vásárol magának egy új autót viszonylag drágán, akkor miért nem az igényei szerint választ?
Ez annak a családnak való, akik abban a tavalyi reklámban tátották a szájukat. Nekik a menetdinamika helyett a fogyasztás a szempont.
Tényleg nem értem, minek kellene tuningolni?
Előzmény: Yolee1 (2867)
LUKI Creative Commons License 2003.04.09 0 0 2888
Köszi!:-)
Előzmény: krike (2886)
Lokator Creative Commons License 2003.04.09 0 0 2887
nem akarod ezt az excelt feltenni valahova?
Előzmény: Az Utolsó Európai (2885)
krike Creative Commons License 2003.04.09 0 0 2886
Télen 5,8 - 6.0 volt, most az első meleg időben 5.5 lityi volt, ez csak város továbbra is dugoban, hirtelen kigyorsításokkal, fékezésekkel, nem igazán nyugis vezetéssel.
Előzmény: LUKI (2884)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!