Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

LUKI Creative Commons License 2003.04.15 0 0 2937
:-) Nem lehetne inkább 1,9 dci Megane II-re?
Előzmény: claudius25 (2933)
claudius25 Creative Commons License 2003.04.15 0 0 2936
A mienk az egyik sarkifény-metál volt:o)))

Előzmény: jan42 (2935)
jan42 Creative Commons License 2003.04.15 0 0 2935
Valóban Miskolcon vettem. A sötétzöld az enyém.
Előzmény: claudius25 (2934)
claudius25 Creative Commons License 2003.04.14 0 0 2934
Ha Miskolcon vetted (email címedből gondolom), akkor láttuk az autódat, még akkor amikor nem tudtuk eldönteni a feleségemmel, hogy az udvaron álló 3 1.4 16V közül melyik lesz a mienk. (Mi hétfőn hoztuk el)

Miskolcon vetted?

Zsolti

Előzmény: jan42 (2932)
claudius25 Creative Commons License 2003.04.14 0 0 2933
Furcsa egy ízlésed van!

Én egyátalán nem szeretnék változó geometriájú autót. Neked a kedvenced akkor a Thalicska Clióra törve? :op

Előzmény: LUKI (2930)
jan42 Creative Commons License 2003.04.14 0 0 2932
Köszönöm a jókívánságokat. Bízom benne, hogy további sok pozitív élményről számolhatok be..
LUKI Creative Commons License 2003.04.14 0 0 2931
Az "ugyanazt" úgy értem, hogy nem változó egyik sem, de olvastam, hogy más a beállítása! :-)
Előzmény: LUKI (2930)
LUKI Creative Commons License 2003.04.14 0 0 2930
Akkor elolvasom! :-)) Úgy értettem egyébként, a "csak"-ot, hogy turbo van és ráadásul ugyanaz. (ez volt itt a téma a múlt 7-en nem? :-)

Ezek a finomságok nekem kínaiak.
De ha jól sejtem, én egy köztes hűtős, commonrail, változó geometriájú, 16 szelepes diesel autót szeretnék! :-)

Előzmény: v__tibor (2929)
v__tibor Creative Commons License 2003.04.14 0 0 2929
A leírásból pont az derül ki, hogy NEM csak a köztes hűtő a különbség.
Előzmény: LUKI (2928)
LUKI Creative Commons License 2003.04.14 0 0 2928
Én is úgy sejtem, hogy csak a köztes hűtő a különbség. A változó geometria a 80 pacisban sincs benne szvsz.
Ezt az Megane II prospektusából következtettem, ahol az 1,5 dci 80 lovasnál nincs, az 1,9 dci-nél azonban fel van tüntetve, hogy változó geometriájú a turbo.
Előzmény: v__tibor (2927)
v__tibor Creative Commons License 2003.04.14 0 0 2927
Kerüljön egy kicsit tisztább víz a pohárba! 65LE contra 80LE! Íme egy leírás:

http://irishcar.com/renauclio131201.htm

A +15LE oka többek között: intercooler, spéci turbo beállítás által megemelt nyomás "An air/air intercooler allows the temperature of incoming air, and therefore of combustion, to be reduced, to the benefit of efficiency. The intercooler is associated with a new setting for the turbocharger wastegate, allowing higher boost pressure (1.2 bar maximum compared with 1.05 bar for the 65bhp version)." Ezen felül megemlítik még az injektor porlasztócsúcs megnövelt átmérőjét is.
Gondolom csavar szintig nem részletezik a különbséget ...

Előzmény: krike (2919)
IOA Creative Commons License 2003.04.14 0 0 2926
Vigyázat!
Hétvégén megtréfált a kicsike. Történt ugyanis hogy alacsony támlás kerti széket vettünk. Az áruházban nagy volt az önbizalom, de a parkolóban kiderült, sehogy sem fér be a csomagtartóba. Végül kénytelen volt a gyerkőc mellett utazni a hátsó ülésen.
Üdvözlet az új tagoknak, különösen az egykori 1.0 Suzuki márkatársaknak!
KISPIPI Creative Commons License 2003.04.14 0 0 2925
Gratula a Tháliádhoz. Legyen sok örömöd benne. És arra kérünk, hogy osszad meg majd a Thaliás tapasztalataidat velunk.
Előzmény: Jan42 (2921)
claudius25 Creative Commons License 2003.04.14 0 0 2924
Semmi baja a váltódnak, és nem csak a dci-re jellemző. Ilyen a felfüggesztése a motor-váltó blokknak.

Zsolti

Előzmény: zsuga666 (2903)
claudius25 Creative Commons License 2003.04.14 0 0 2923
Akkor nagyon hasonlóak a paramétereink:o))) Swift 1.0 GL-ből ültünk át.

7,4-et fogyasztott elsőre a kis tündérke. Szerintem ez elég jó. Kb 1/3 város, de az nagyon... (Benne volt a másfél órás várakozás is a karambol miatt.)

Zsolti

Előzmény: Jan42 (2921)
diesel_uberalles Creative Commons License 2003.04.13 0 0 2922
Kedves Jan42!
Mint ex-Suzukis, bíztatásul mondom: ez bizony így fog maradni :)
Előzmény: Jan42 (2921)
Jan42 Creative Commons License 2003.04.13 0 0 2921
Kedves Thaliások!
Örömmel tudatom, hogy péntek du. óta én is egy boldog Thalia (1,4 16V-Oasis) tulajdonosa vagyok. Az első 100 km igazán nagyszerű élményt jelentett
a Suzuki után. Ugye ez később is így marad?!
v__tibor Creative Commons License 2003.04.11 0 0 2920
Először nekem is az itteni márkaszerviz említette az (én verziómat) még a vásárlás előtt. Ne de a szó elszáll, az írás megmarad. Egyébként ha ugyebár a Thalicska egy kvázi lecsupaszított példány, akkor szvsz a motorból is kihagyták azt, amit csak lehet. Ha pedig benne van a vált.geo., akkor sem lehet az intercoolernek adni a +15 pacit, magyarul lehet, h. a Thalics több, mint 65 pacis? Bárhogy is, nem fogunk ezen összeveszni! Nekem így is elég jól megy a gép ...
Előzmény: krike (2919)
krike Creative Commons License 2003.04.11 0 0 2919
Speciel nekem a Renault szervízben a szervízfőnök mondta hogy mind a kettőben változó geometriájú a turbó, de erre szükség is van, mivel állandóan működik, és nem csak adott fordulatszámtól.
Előzmény: v__tibor (2916)
v__tibor Creative Commons License 2003.04.11 0 0 2918
Helló Utolsó Európai!

Itt találsz 1000-es fordulatokhoz tartozó sebességeket a Renyó 1.2-től egész 1.9-ig:

http://www.micar.net/carnet/MODELOS/Renault/Clio/datos.html

v__tibor

Előzmény: Az Utolsó Európai (2891)
Köny Creative Commons License 2003.04.11 0 0 2917
tefi, nekem egy 1,4 16V (98LE) Cliom volt, végig 95-össel jártam vele, szerintem pénzkidobás a 98-as benzin...

Üdv.

Köny

Előzmény: tefi (2913)
v__tibor Creative Commons License 2003.04.11 0 0 2916
"Ja, ja, csak egy intercooler a különbség a 2 között, semmi több."

Nem kötözködök, de az intercooleren kívül még a változó geom. turbo is hozzátesz a plusz 15 pacihoz. Íme:

http://www.micar.net/carnet/MODELOS/Renault/Clio/datos.html

1.5 dCi/65 Rf: K9K 704 --- Inyección directa diesel + turbo con rampa común

1.5 dCi/80 Rf: K9K 702 --- Inyección directa diesel + turbo de geometría variable e intercooler con rampa común

Bocs, csak a teljesség kedvéért ...

Előzmény: krike (2872)
kukucs33 Creative Commons License 2003.04.11 0 0 2915
Szia tefi,
üdv a topicban :-)
A 98-as rosszat nem fog vele tenni, hiszen nagyobb teljesítményű gépekhez előírt a magasabb oktánszám - katalizátortól függetlenül, csak éppen nem fog jobban menni (legalábbis érezhetően), mert a gyújtás és a motorvezérlés úgy általában a 95-ös kompressziójához van belőve a módosítgatás meg elég nagy macera szerintem.
Előzmény: tefi (2913)
Heller Creative Commons License 2003.04.11 0 0 2914
KISPIPI, ZSUGA666!

Előre is köszi az iránymutatást, telefonon kereslek, ha lesz egy kis időm. Még az átvétel előtt beszerzem a védőfelszerelést. Már loptak tőlem autót, fél év múlva bontóban megvásároltam az egyik alkatrészét, mint bizonyítékot, feljelentés, fényképezés, nyomozás lezárult, bontós azóta is vígan él.

Üdv. Heller

tefi Creative Commons License 2003.04.11 0 0 2913
Sziasztok !
Jövő héten leszek Thalia /1,4 16 V / tulajdonos,
ezért szeretnék érdeklődni,hogy érdemes-e 98-as
benzinnel járni ? Anyagilag nem vészes, mert évente kb. 6.000 km-t megyek - ez kb.4.000 Ft +
évente. A 98-as benzinben lévő adalék aggaszt csak, melyet azért raknak bele,hogy a nem katalizátorosok is használni tudják.
Erről tud valaki ?
Mindenkinek jó hétvégét !
zsuga666 Creative Commons License 2003.04.11 0 0 2912

Skacok !

+van a szőnyeglelőhely. Ha nem kaptok grátisz az autóhoz, véletlenül se vegyetek a m,árkakereskedőnél, merthogy itt olcsóbb ua.

kukucs33 Creative Commons License 2003.04.11 0 0 2911
KISPIPI,
Eszerint NaThali a jobbkézszabály alkalmazásának elmulasztását valamely első sárvédő behorpadásával jelezné? Sürgősen hagyd abba az oktatást!! :-)))

A váltókar bólogatása a motorfelfüggesztés lágysága miatt van. Ettől nem veszi át a karosszéria a motor rezgéseit, viszont intanzív gázadáskor ill. motorfékezéskor, amikor a főtengelyfordulatban rövid idő alatt jelentős változás áll be, a motor billen egyet és "magával rántja" a váltót és a váltókart is. Megoldás: finoman kezelni a kuplungot és a gázt - vagy ne tartsd a kezed a váltókaron :-))
Amúgy az 1,4 16V Megane-ban ugyanolyan a jelenség, ha nem rosszabb. Nemrégiben alkalmam volt vezetni egyet és meglepően intanzívebben reagált a váltókar mindenre, mint az otthoni Thalicskában :-)) /nekem még az első szériából való Thalics van/

Előzmény: KISPIPI (2910)
KISPIPI Creative Commons License 2003.04.11 0 0 2910
Kicsit off: Egyébként én most tanitom a NaThaliámat a KRESZ-re. Sokkal biztonságosabb lesz. Azt már sikeresen megtanulta, hogy jelezze ha elfogyott a benzinje. Ezt úgy teszi, hogy olyankor leáll...
Kellemes hétvégét!
zsuga666 Creative Commons License 2003.04.11 0 0 2909

Köszönöm Tibor

De. Verbálice nem voltam pontos. Az ugrálás nem szó szerint értendő, hanem; 4. folyamatos haladás, majd nem lassan veszem le a lábam, hanem lekapom. Ugyanezt produkálja ellenkező esetben is. Mondjuk, szépen, motorfékkel gurulgatok, lámpa zöld és nem durván adok egy kis gázt. Na ilyenkor is rugdal.

Előzmény: v__tibor (2906)
IOA Creative Commons License 2003.04.11 0 0 2908
Sok teszt leírta már a váltó ugrálását, de ezt a problémát a II. generációban kicsit mérsékelték. Mondjuk én is elő tudom hozni a jelenséget, ha kicsit darabosan vezetek.
dCCi-nek hála, a fogyasztásról egyenlőre nem tudok nyilatkozni: 45 litert tettem bele először, de 700 km után még kb negyedig van a tank!!!
Előzmény: v__tibor (2906)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!