Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
És ha már beszélgetünk, tudja végre valaki, hogy tényleg 331kWh az eCitaróitok akkukapacitása és hogy hányan ülnek, illetve maximum hányan állnak az utastérben?
Nem nehéz lecke, az újság szerint az első hat megérkezett április 23.-án.
A városban lévő ECITARO G.t mikor fogják tesztelni utasokkal mert ma láttam a Segner tére tartani és az útvonal alapján Józsai fordára lesz a tesztnek.
Mostmár egy jó ideje forgalomban vannak az új Reformok és Connecto-k, kinek milyen tapasztalata van velük?
Volt alkalmam többször is menni Reformmal reggeli csúcsban 25-ösön és 24-esen is, és hát én azt tapasztalom, hogy sokkal durvább rajta a zsúfoltság, mint az Alfa-Cíviseken volt. Egyértelműen érződik, hogy sokkal szűkösebb, és kevesebb rajta a férőhely. A harmadik ajtónál lévő lépcsők brutálisak. Három lépcsőfok, ráadásul nem is egyforma lépcsőfokok. Emiatt az utascsere is lassabb. Látszik, hogy nem igazán alkalmasak városi közlekedésre.
Meg nem mellesleg az egyik Reformon (asszem SVE-919) a második ajtó felett a takarólemez már most úgy rázkódik, mint a Cíviseken. (Mondjuk erről a borzalmas utak is tehetnek)
Reméljük, hogy a szóló Conecto-k érkezésével repülnek a Reformok külterületi (13, 17, 33, 33Y, 37, 39) vagy gyérebb forgalom vonalakra (11, 16, 21, 23, 23Y, 45).
Bár a legjobb az lenne, ha átfestenék sárgára őket, és mennének a Volánbuszhoz, és helyettük is szereznének be Conecto-kat.