Keresés

Részletes keresés

Bibleman01 Creative Commons License 2020.12.25 0 0 159

Ap.Csel.25-27.

 

- A per tovább folyt, további merényletkísérletekkel tarkítva, a lényeg az, hogy Pál továbbra is arra hagyatkozik hogy az Állam szekuláris, az egyházaktól elválasztva működik, és mindenkinek joga van a szabadon választott világnézete gyakorlásához, tehát amit a fideszkdnp művel a zsidóskodás, és nem #KeresztényKultúra.

- Az ügy végül már odáig jutott, hogy Augustus császár elé kellett vinni.

- "és a hajózás már veszedelmes vala, mivelhogy a bőjt is elmult immár"

 

 

- "Addig pedig, míg nappal lenne, inti vala Pál mindnyájokat, hogy egyenek, mondván: ... Mert közületek senkinek sem esik le egy hajszál a fejéről. ... és kenyeret vőn kezébe, hálákat ada Istennek mindnyájok előtt, és megtörvén" - íme a proto-utolsó-vacsora.

Bibleman01 Creative Commons License 2020.12.25 0 0 158

Ap.Csel.23-24.

 

- Pál: "Megver az Isten téged, te kimeszelt fal!" XDXDXD Micsoda káromkodás!

- Pál, kihasználva hogy egyszerre két rivális szekta is vádolja, megvádolta valamivel magát amivel amúgy senki nem vádolta, ezzel egymásnak ugrasztva a vádlókat. Pált saját biztonsága érdekében ismét bezárta az Állam. Az egyházak simán meglincselték volna.

- 40+ zsidó-zsidó éhségsztrájkba kezdett hogy végezzék ki Pált, és ha kell, öngyilkos merényletet követnek el a 77 szűz reményében. De lebuktak, és Pált átvitették az éj leple alatt máshová. Ettől persze a per folytatódott. Pál érve az volt, hogy ő nem 'eretnek', hanem 'új felekezetet indított'.

- Mivel a történetben az Állam kezdett túl jó fényben feltűnni, az író gyorsan kitalálja, hogy az állami tisztviselő egy korrupt valaki, aki azt várja mikor fizeti le végre valaki, lehetőleg Pál, mert hiszen nincs mivel vádolni az Állam előtt.

Bibleman01 Creative Commons License 2020.12.25 0 0 157

Ap.Csel.21-22.

 

- Szóval mindenki próbálta lebeszélni Pált arról hogy felmenjen Jeruzsálembe, aztán mikor látták hogy mindenképpen megy megpróbáltak trükközni (értsd: hazudni), de lebukott. Már éppen meglincselték volna, mire lejött a(z állami) rendfenntartás, hogy ezt akkor talán mégse. Végül Pált bezárták saját biztonsága érdekében. És ez a sor: "követi vala a népnek sokasága, kiáltozva: Öld meg őt!" - gyanús hogy innen vették az egész Jézus-tárgyalást.

- Érdemes összehasonlítani Ap.Csel.22.13-at az Ap.Csel.9.17-el, mert a két verzió nem ugyanaz, és ez sokat elárul a Biblia megbízhatóságáról.

- Utána jön egy jó nagy jelenet a Brian Életéből, hogy ő zsidó is, meg római is, és hogy ezért így-magy-úgy nem lehet elítélni, mit lehet csinálni stb.

A vége az, hogy behivatja az ezredes a főpapokat.

Bibleman01 Creative Commons License 2020.12.24 0 0 156

Ap.Csel.18-20.

 

- Pál Korinthusba ment, és ott elvolt egy darabig, hogy megszokják a jelenlétét, aztán belekötött a zsidókba, hogy pedig Jézus. Erre kidobták. Erre Pál: "Véretek a fejetekre; én tiszta vagyok: mostantól fogva a pogányokhoz megyek." - ami felveti a kérdést, ez a sztori volt előbb, vagy a Jézusos, mert akkor a másik másolat, azaz hazug kitaláció. Én Pálra szavazok hogy az eredeti, mert ez tökéletesen hihető történés, a Jézusos meg tökéletesen hjhetetlen.

PS: erre a zsinagóga feje keresztény lett.

- Másfél év ottartózkodás után bevádolták Pált vallási rivalizálásért. Az állami hivatalnok erre elhajtotta őket a fenébe, mert AZ EGYHÁZAK ÉS AZ ÁLLAM SZÉTVÁLASZTVA KELL MŰKÖDJENEK, szemben azzal amit a fideszkdnp csinál. Fel lesznek jelentve. Pál mindenesetre hamarosan lelépett a városból.

- Pál Efezusban megtérített 12 KJ-hívőt. Felmerült bennem: Pál említ 12 apostolt, vagy esetleg a szám innen jön?

- Pál 2 évig úgy "gyógyított", hogy leszedte az orvosi kötéseket betegekről. Emlékezzetek: ha nem tesztelünk, nem találunk betegeket, tehát nincsenek betegek, tehát nincs K-vírus az országban, ami azt jelenti #MagyarországÉlenJár!

- Pál tevékenysége nyomán 50,000 ezüstpénz értékű könyvet égettek el. Dúró "Daráló" Dóra büszke lenne.

- Pál tevékenysége állítólag olyan sikeres volt, hogy az istenség-szobor-készítők elkezdetk aggódni azon, hogy elveszítik a megélhetésüket. De az állami hivatal leszólt, hogy mindenkinek ugyanolyan joga van a saját világnézetéhez, mert egy Államnak ez a dolga, nem pedig egy egyháznak átjátszani az államhatalmat, ílymódon árulást követve el, mint a fideszkdnp. Fel lesznek jelentve.

- Pál Troásban ráfeküdt egy hullára hogy feltámassza.

- Pál: "És most ímé én a Lélektől kényszerítve megyek Jeruzsálembe, ... De semmivel sem gondolok, még az én életem sem drága nékem, csakhogy elvégezhessem az én futásomat örömmel, és azt a szolgálatot, melyet vettem az Úr Jézustól, hogy bizonyságot tegyek az Isten kegyelmének evangyéliomáról. ... én három esztendeig éjjel és nappal meg nem szüntem könnyhullatással inteni mindenkit." - gyanúsan a Jézus-történet, csak itt egy bizonyíthatóan valóban létezett személlyel.

Amúgy nem tudni min izgul össze Pál itt.

Bibleman01 Creative Commons License 2020.12.24 0 0 154

Ap.Csel.15-17.

 

- "Némelyek pedig, kik Júdeából jöttek" azt mondták a népeknek, hogy márpedig le kell vágni a kukijukból. Pál és Barnabás meg leordította a fejüket. Nem kevés kiabálás után felmentek mind Jeruzsálembe, hogy a pápa az apostolok döntsék el a kérdést egyszer és mindenkorra. A kérdés azért is érdekes, mert JK már határozott róla, így JK is mítosz, kitaláció, sosem létezett, különben ezek tudnának róla. Végül Péter felállt, hogy De hát én se vagyok körülmetélve, akkor meg mit szarozunk ezen? És ezzel el volt döntve.

Aztán az apostolok küldtek egy levelet Antiókhiába. "Valamiért" ez nem külön irat a Bibliában, és nem tudunk róla Lukács Második Könyvén kívül.

- Pál Derbében, vagy Listrában szervezte be Timótheust.

- Aztán Pálnak volt egy látomása, hogy irány Macedónia! "Mihelyt pedig a látást látta, azonnal igyekezénk elmenni Macedóniába, megértvén, hogy oda hívott minket az Úr" - miért vált át a szöveg E/1-be? Lukács maga résztvevője lett az eseményeknek?

- Macedóniában egy helyi az egész háztartásával belépett a szektába, köztük egy jövendőmondó (rab)szolga. Az folyton Pál sarkában járt, és azt óbégatta: "Ezek az emberek a magasságos Istennek szolgái, kik néktek az idvességnek útját hirdetik." Mire Pál azt mondta kuss, ezzel exoscizálta, amivel rögtön meg is fosztotta a családot legfőbb jövedelemforrásától, pedig a lányban még ördög sem volt, csak Pált zavarta, mint a Zombi Holocaustban a dokit az akartlan paciansei óbégatása, amiért egyszerűen kivágta a hangszálaikat.

Na rögtön fel lettek jelentve, és botozásra ítélték őket, majd bedugták őket a börtönbe, ahol kalodába rakták őket. Éjfélkor földrengés volt, ami leverte Pálék bilincseit. Az őr már éppen szétütötte volna a szökdöső foglyokat, de ők inkább megadták magukat. De kiderült a foglár szektatag, ezért elmentek vele.

Reggel meg jött a küldönc, hogy őr úr dobja ki a felforgató elemeket a városból. Pálék meg pofátlanul előadták a Brian Életéből, hogy ők nem zsidók, hanem rómaiak. Erre lejöttek a bírók, mire Pálék pakoltak.

- Aztán Thessalonikában is sikerült majdnem meglincseltetniük magukat. Emiatt végül a szomszéd település Béreából is kidobták őket.

- "Az athéniek pedig mindnyájan és az ott lakó jövevények semmi másban nem valának foglalatosok, mint valami újságnak beszélésében és hallgatásában." - le az értelmiséggel!

Bibleman01 Creative Commons License 2020.12.24 0 0 153

Ap.Csel.13-14.

 

- "Valának pedig Antiókhiában az ott levő gyülekezetben némely próféták és tanítók: Barnabás és Simeon, ki hivattatik vala" Niggernek...

- Barnabást és Saulust a Szent Lélek elküldte Ciprusra, ott talákoztak egy mocskos "hamispróféta zsidó"val, Barjézussal, alias Elimással az ördöngössel. Pál szemmel verve megvakította. János meg visszament Jeruzsálembe (Ezek már nem is próbálkoznak.)

- Pál Pisdiában elmondta, hogy Herr Gott elkövetett 7 holokausztot, ezért most le kell szopni Jézust.

- A mocskos zsidók meg üldözték a tisztességes keresztényeket. Mikor nagyobb lincselés kerekedett, a főkolompos keresztény vezetők mindig leléptek.

- Pál Listrában meggyógyított egy béna-lábút szóval.

- A főkeresztények mindig mikor felmerült tagadták istenségüket, hangsúlyozták hogy ők csak és kizárólag emberek, nem valami félvér szörnyek, mint Herkules meg a többi, akik úgy születtek hogy egy nő megbaszott egy hattyút, bikát, vagy ilyesmi.

 

És elértünk az utolsó előtti könyv feléhez. Bármi használhatót megtudtunk eddig, ami MA értékes lehetne számunkra? Azon túl, hogy a Biblia teli van haszontalan és visszataszító dolgokkal, merem mondani, hogy NEM.

Bibleman01 Creative Commons License 2020.12.24 0 0 152

Ap.Csel.11-12.

 

- Amikor a zsidó-zsidók hallották hogy Péter migránsokat fogadott be, kérdezték miért nem épített inkább falat köréjük és fizettette meg velük. Péter elmondta nekik a vegánságát megkérdőjelező látomását. Azok meg: Tehát a válasz Isten, akkor jó. Ha a válasz isten, minden jó. Kettő meg kettő? Isten. Háromszor három? Isten. Remek, ötös dolgozat!

- Antiókhiából Agabus azt mondta, "az egész föld kerekségén nagy éhség lesz", mert  Föld LAPOS, és ez "meg is lőn Klaudius császár idejében", ezt az indiánok is tanúsítják.

- "Abban az időben pedig Heródes király ... Megöleté pedig Jakabot, Jánosnak testvérét, fegyverrel." És elkapta Pétert is, akit húsvét napján akart kivégeztetni. De egy angyal betört a börtönbe, és megszöktette. péter pedig nagyon hálás volt hogy megszabadult a zsidók mesterkedéseiből.

 

 

- Miután kitört, Péter elment "Máriának, a János anyjának házához, ki Márknak neveztetik". Beszólt hogy jól van, oszt gyorsan lelépett a városból.

Heródes meg kivégeztette az őröket.

- "Egy kitűzött napon pedig Heródes királyi ruhájába felöltözve" a székében ülve nyilvános beszédet tartott, mikor "megveré őt az Úrnak angyala ... és a férgektől megemésztetvén, meghala."

https://www.youtube.com/watch?v=iY-QBvy3lR8

 

Bibleman01 Creative Commons License 2020.12.24 0 0 151

Kedvesem, Péter apostol nem "egy tetves zsidó volt", hanem egy tetves zsidó-keresztény. Az a baj hogy nem figyelsz, és nem ismered fel a mítoszfejlődést, a vallásszétválást. Így összekevered a zsidó-zsidókat a keresztény-zsidókkal.

 

A gyülekezeti pénzből egyébként olyasmit is finanszíroztak mint az ÉTkEZÉS. Tény ami tény, a korai keresztények vagyonközösségben, egy diktátor irányítása alatt éltek, és a munkásrétegre alapoztak - tehát komcsik voltak.

 

Szintén tolod a totál strawmant, olyat, amit külön elomdott maga a történet, és én is mikor ismertettem a történetet. De felszólítlak HAZUG, mutass nekem egy Társasházat, ahol a lakóknak egyetlen fillér saját pénze nincsen, minden forintot a közösképviselőre bíznak!

Nem fogsz tudni, mert ilyet csak kommunában élő, tehát kommunista szekták csinálnak.

 

Az se érdekel hogy ki mit tett meg. A törvényekről beszélünk. Pl. tény, hogy a fideszkdnp-egyház még nem deportálta a zsidókat. De az is tény, hogy megteremtette ennek törvényei feltételeit, hiszem magyar állampolgár törvény szerint csakis keresztény lehet, mégpedig olyan keresztény, aki nem baloldali (bármit jelentsen is a baloldaliság), nem ellenzéki, nem liberárja, és lehetőleg nem LGBT+ (melyesetben maradhat ha bekussol és szül néhány gyereket).

 

Tehát mikor rámutatsz hogy pl. Péter háromszor megtagadta, legfeljebb arra mutatsz rá, hogy Péter képmutató volt, és most a Pokolban kínoztatik örökkön örökké, elképzelhetetlen kínokkal, mert Jézus annyira szereti, vagy ilyesmi.

 

--------------------

 

Ap.Csel.8-10.

 

- "És támada azon a napon nagy üldözés a jeruzsálemi gyülekezet ellen, és mindnyájan eloszlának Júdeának és Samáriának tájaira, az apostolokat kivéve." Azért néhány gazdag szektatagnak csak sikerült elkaparnia Istvánt.

- "Saulus pedig pusztítá az anyaszentegyházat, házról-házra járva, és férfiakat és asszonyokat elővonszolva, tömlöcbe veti vala.", de ezzel csak az érte el, hogy járványgócokat teremtett, és a szekta csak még gyorsabban terjedt.

- "Egy Simon nevű ember pedig ... ördögi mesterségekkel elámította" a népeket. De Filep jól elcsaklizta ennek a híveit. Erre Simon is beállt a szektába, mert látta hogy úgy még nagyobb sikerrel szélhámoskodhat. A központból meg felküldték a nyomukban Pétert és Jánost, Simon meg azt hitte hogy ez a szcientológia, és pénzt kell adni hogy magasabb szintre lépj a hierarchiában, de akkor szembesülnie kellett vele, hogy ez a jó öreg erőből politizálunk módszer, szóval nem.

- Aztán Filepnek megjelent egy angyal, és elküldte délre. Ugyanarra ment Kandake szerecsen királynő komornyikja is, frissen felvett szektatag. Megjegyzendő, hogy az angol fordításban ez nem komornyik, hanem eunuch. Szintén megjegyzendő hogy "Kandake" cím volt, nem név, az író egyszerűen ennyir műveletlen, és nincs isteni mindentudás mögött, mostanra ez nyilván nem meglepetés. Filep megkeresztelte (vízbe merítéssel) a komornyik/aunuchot, majd elteleportált.

- Saulus meg elindult Damaszkuszba. Útközben napszúrást kapott és hallucinálni kezdett: "Saul, Saul, mit kergetsz engem?", azaz Herr Gott még a szerencsétlen nevét se találta el. Damaszkuszban felvette a kapcsolatot bizonyos Ananiással, és belépett a szektába. Gondolom rájött, mennyivel jövedelmezőbb személynek ha szélhámosnak áll, mintha keresztényvadász. Először értetlenkedés fogadta a zsidó-zsidók részéről, gondolták biztos egy terv része, Soros-összeesküvés, de mikor látták hogy őszintén meggárgyult, elhatározták hogy megorgyilkolja egy MOSZAD-osztag, de a keresztény-zsidók kimenekítették az SS karmaiból. "Barnabás azonban maga mellé vevén őt, vivé az apostolokhoz, és elbeszélé nékik, mint látta az úton az Urat, és hogy beszélt vele, és mint tanított Damaskusban nagy bátorsággal a Jézus nevében." - ami nyílt ellentmondás Pál saját leveleinek tartalmával. De Jeruzsálemben is összeszedett pár halálos ellenséget, ezért Tárzusba küldték.

- Liddában Péter meggyógyított egy Éneás nevű gutaütöttet.

- Joppéban Tábitha, azaz Dorkás, azaz Zerge meghalt. Péter meg feltámasztotta, mert a nő brutál ruhákat tudott csinálni.

- Czézáreában egy Kornélius nevű százados és szektatag hívatta Pétert mert egy pucér nő angyal azt mondta.

 

 

Mikor Péter odaért, az éhségtől hallucinálni kezdett: "És látá, hogy az ég megnyilt és leszálla ő hozzá valami edény, mint egy nagy lepedő, négy sarkánál fogva felkötve, és leeresztve a földre: / Melyben valának mindenféle földi négylábú állatok, vadak, csúszómászó állatok és égi madarak. / És szózat lőn ő hozzá: Kelj fel Péter, öljed és egyél! / Péter pedig monda: Semmiképpen sem, Uram; mert sohasem ettem semmi közönségest, vagy tisztátalant." (Péter vega volt?) Aztán megjött a három küldött, hogy menjen Kornélius házához. És mikor odaértek, Kornélius előadta, hogy mikjor az éhségtől hallucinálni kezdett, azt hallucinálta, hogy hivassa Pétert, szóval tessék, megvolt.

Közben meg folyton megy valami olyan téma, hogy ezek itt nem árják, de az nem gond, mert Jézusnál az árja az nem árja, hanem mindenki árja aki szektatag, szóval simogassuk meg ezeket a migránsokat, vagy valami.

 

Előzmény: Blade-Runner (149)
Bibleman01 Creative Commons License 2020.12.24 0 0 150

Ap.Csel.5-7.

 

- Anániás meg a felesége meg eladta ugyan mindenét, de egy kis részt megtartottak magántulajdonnak a pénzből. Péter: "Anániás, miért foglalta el a Sátán a te szívedet, hogy megcsald a Szent Lelket, és a mezőnek árából félre tégy?" És akkor egy szektatag hátulról fejbevágta Anániást, és eltemették a hátsó kertben.

Aztán ugyanígy járt a felesége is.

- "és egyakarattal mindnyájan a Salamon tornácában valának" - ezt a Salamonozásért emelem ki. Jézusnál Dávidoztak, itt Salamonoznak, tehát egyértelműen mese az egész.

- Az apostolokat a főpap és a sadduceusok ismét lecsukták, "a közönséges tömlöcbe tevék őket." De "az Úrnak angyala éjszaka" betört a börtönbe és megszöktette őket. Nyilvánvalóan nem lesz következménye hogy állami börtönből szöktek meg, mert ez mese. Végül azért engedték el az apostolokat, nehogy a tömeg meglincselje őket, a papokat.

- Aztán a görög-zsidó-keresztények meg a héber-zsidó-keresztények összevesztek vmi mindennapi dolgon, mire az apostolok kitalálták nincs kedvük a hülyeséghez, ők onnantól csak kitalálják a szélhámosságot, a napi ügyeket meg intézze hét kijelölt. "és kiválaszták Istvánt, ki hittel és Szent Lélekkel teljes férfiú vala, Filepet, Prokhórust, Nikánórt, Timónt, Párménást és Nikolaust, ki Antiókhiából való prozelitus vala;"

István nem volt népszerű választás. Bevádolták, mire István: Józsefet eladtátok Egyiptomba! Oszt mi lett belőle? Hát Salamon!

Erre megkövezték. "a tanúbizonyságok pedig felsőruháikat egy Saulus nevezetű ifjú lábaihoz rakták le." - ami Pál beemelése a mítoszba.

Blade-Runner Creative Commons License 2020.12.24 -1 0 149

úgy mondom, hogy nem kell szószerint értelmezni, hanem elvonatkoztatva átvitt értelemben.

 

A hindu vallásban szószerint értelmezik az öncsonkítást. De hálIstennek egyről se tudok ki megtette.

 

 

 

2) Látod, magad is tudod hogy NEM "példabeszéd volt" az öndarabolás, hiszen másokra mutogatsz hogy "de hát ő is", mintha attól máris jó lenne amit csinálsz. Nem az.

 

Ha az öncsonkítás NEM példabeszéd volt, akkor már Jézus idejében minden apostol megjátszotta volna. Péter apostol pl imádott hazudni - sokáig -, neki a nyelvét kellett volna kivágnia. De nem tette.

 

Mikor Jézust 3x megtagadta akkor 3x kellett volna kivágnia pl, aztán ugye az apcselben is volt, lett volna miért...

Előzmény: Bibleman01 (146)
Blade-Runner Creative Commons License 2020.12.24 -1 0 148

Péter apostol egy tetves zsidó volt, hogy tartott antiszemita beszédet és hol?

 

Az hogy a vagyon közös volt, nem jelenti hogy komcsik voltak.

A gyülekezeti pénz az közvagyon amiből finanszírozzák a gyülekezet kiadásait. Pl bowling, vagy játékterembérlés, vagy mozi

 

Társasházaknak is szokott lenni közösségi vagyona amiből felújítják a kéglit, pedig ők ateisták

Előzmény: Bibleman01 (147)
Bibleman01 Creative Commons License 2020.12.24 0 0 147

Ap.Csel.3-4.

 

- Péter egyszer meggyógyított egy születésétől sántát szóval. Aztán Péter tartott egy jó kis antiszemita beszédet ennek kapcsán. Majd hozzátette: Térjetek meg! És hogy az Ószövetségi Törvények Kötnek. Meg valamit a Dianetikából.

A Templom papjai, őrei és a sadduceusok jól le is tartóztatták őket. De addigra már 5,000-en megtértek ott helyben. A gond csak az volt, hogy az a sánta csak meggyógyult. És féltek ha elítélik Péteréket, a nép meglincseli őket, a papokat.

- És továbbra is kommunisták voltak. Közös tulajdon, meg a proletariátus felemelkedése.

Bibleman01 Creative Commons License 2020.12.24 0 0 146

1) Milyen alapon mondod hogy "példabeszéd", és "metaforikusan" mit jelentene az öncsonkítás?

 

2) Látod, magad is tudod hogy NEM "példabeszéd volt" az öndarabolás, hiszen másokra mutogatsz hogy "de hát ő is", mintha attól máris jó lenne amit csinálsz. Nem az.

 

---------------------

 

Ap.Csel.1-2.

- "Első könyvemet írtam, Theofilus, mindazokról, amiket kezdett Jézus cselekedni és tanítani" - tehát ez Lukács Második Könyve.

- "Mikor azért azok egybegyűltek, megkérdék őt, mondván: Uram, avagy nem ez időben állítod-é helyre az országot Izráelnek?" Mire JK: "Nem a ti dolgotok", ami lefordítva annyit tesz, nincs ilyen szándék, nincs lehetősége.

A beszédek végeztével JK ismét felemelkedett a mennybe, a tanítványok bámultak utána,m ire egy helybéli: Hé, ti galielaiak, ez itt mindennapos.

- Egy nap Péter jelentette az ott lévő kb. 120 fős gyülekezetnek, hogy Júdás aki feladta JK-t megbotlott, és kiömlöttek a belei, lehet ünnepelni, Jézus szeret téged.

- A 11 apostolt kiegészítették 12-re sorshúzással, az új tizenkettedik Mátyás lett, mert a másik jelölt neve túl bonyolult volt.

- Pünkösdkor meg a hívek annyira berúgtak, hogy magukra gyújtották a házat, és mikor kirohantak az utcára és nem bírtak két értelmes szót kinyögni, az utca népe ott röhögött hogy már ilyen korán részegek ("Édes bortól részegedtek meg." "hiszen a napnak harmadik órája van"). Erre megkeresztelkedett 3,000 zsidó-zsidó.

- "Atyámfiai férfiak, szabad nyilván szólanom ti előttetek Dávid pátriárkáról, hogy ő megholt és eltemettetett, és az ő sírja mind e mai napig minálunk van." - nem, nincs.

- És mind eladták a vagyonukat, a pénzt meg beadták a közösbe, és így lettek az első kommunisták.

 

 

 

 

 

Előzmény: Blade-Runner (145)
Blade-Runner Creative Commons License 2020.12.22 -1 0 145

Az öndarabolás az példabeszéd volt, nem kell szó szerint értelmezni.

 

Amúgy az a hinduizmusban is van, hogyha félrekefélsz akkor úgy tudod megúszni a poklot, ha levágod a micsodád és elindulsz kifele a városból míg elvérezve megdöglesz.

Előzmény: Bibleman01 (142)
Blade-Runner Creative Commons License 2020.12.22 -1 0 144

Előzmény: Bibleman01 (143)
Bibleman01 Creative Commons License 2020.12.22 -1 0 143

Most vagy egy hatalmas fasz vagy, vagy stockholm-szindrómád van.

Előzmény: Blade-Runner (141)
Bibleman01 Creative Commons License 2020.12.22 0 0 142

SENKI nem "valódi keresztény", a "jelek" LEHETETLENEK, a szabályok teljesen életszerűtlenek. "Add el mindened és add a pénzt a szegényeknek". "Vagdosd le a testrészeidet." Ez vállalhatatlan ostobaság.

Plusz a Föld nem lapos.

 

Derek Prince ha azt állította, kézrátétellel gyógyít, akkor HAZUDOTT. Te meg még terjeszted is az álhírt. Ezzel rontod a K-vírus elleni védekezés eredményességét. Azaz törvényt szegsz.

Előzmény: Blade-Runner (139)
Blade-Runner Creative Commons License 2020.12.22 -2 0 141

dehogy nem. Sőt még veréssel is.

 

Nekem voltak gyerekkoromban oszitársak, akiket egyszer sem vert meg az apja.

 

Oszt mindkettő börtönbe került.

 

énengem megvert faterom meg tanár is, de én főiskolára kerültem.

 

Példabeszédek könyve:19:18

Fenyítsd meg a te fiadat, mert még van remény felőle; de annyira, hogy őt megöld, ne vigyen haragod.

 

Példabeszédek könyve:23:14

Te vesszővel vered meg őt: és az ő lelkét a pokolból ragadod ki.

 

Az erőszak jó és szép

Előzmény: Bibleman01 (140)
Bibleman01 Creative Commons License 2020.12.22 0 0 140

Jézus nem szeret. A szeretet nem járhat együtt fenyegetéssel. A fenyegetés nem szeretet, hanem kihasználás, erőszak (abuse).

Előzmény: Blade-Runner (138)
Blade-Runner Creative Commons License 2020.12.19 0 0 139

A valódi keresztényeket valóban jelek követik... rengeteg az álkeresztény

 

e) "betegekre vetik kezeiket, és meggyógyulnak" - a betegek, vagy a szektatagok? Végülis mindegy, ez se fog megtörténni, maximum elkapják a betegségeket!

 

Mondok példát.

Vagy igaz vagy nem. Lehet tévedek, még az is.

 

Derek Prince kézrátétellel gyógyított tudtommal.

Előzmény: Bibleman01 (137)
Blade-Runner Creative Commons License 2020.12.19 -1 0 138

- "Azután, mikor asztalnál ülnek vala" megjelent a Tizenegynek, és jól lehordta őket hogy nem hitték el a fentieket. Most pedig húzzanak ki evangelizálni, és "Aki hiszen és megkeresztelkedik, idvezül; aki pedig nem hiszen, elkárhozik." Mert Jézus "szeret" téged. Megjegyzem, ha a legközelebbi tanítványai sem hitték el a szóbeszédet, milyen alapon várja el azt vadidegenektől? #JézusEgySzemét

 

NEM MINDENKIT SZERET+- ez egy tévtanítás és te azon lovagolsz.

 

 

Szerinted, ha Jézus önmagadért szeret, anélkül, hogy hiszel őbenne, anélkül,hogy követed, akkor miért van a Jelenések könyvében ilyen?:

 

Jelenések könyve:2:23És az ő fiait megölöm halállal; és megtudják a gyülekezetek mind, hogy én vagyok a vesék és szívek vizsgálója; és mindeniteknek megfizetek a ti cselekedeteitek szerint.

 

 

Előzmény: Bibleman01 (137)
Bibleman01 Creative Commons License 2020.12.19 0 0 137

pseudo-Márk befejezés - feltámadva

- Másnap, pontosabban hétfő reggel támadt fel Jézus, és először Mária Magdalénának (akiből 7 ördögöt űzött ki) jelent meg.

- MM ment és elmondta a többi hívőnek. Azok meg nem hitték el.

- Erre JK alakváltva megjelent kettőnek "útközben, mikor a mezőre mennek vala."

- Ezek is mentek és elmondták a többieknek. Ezeknek sem hitték el.

- "Azután, mikor asztalnál ülnek vala" megjelent a Tizenegynek, és jól lehordta őket hogy nem hitték el a fentieket. Most pedig húzzanak ki evangelizálni, és "Aki hiszen és megkeresztelkedik, idvezül; aki pedig nem hiszen, elkárhozik." Mert Jézus "szeret" téged. Megjegyzem, ha a legközelebbi tanítványai sem hitték el a szóbeszédet, milyen alapon várja el azt vadidegenektől? #JézusEgySzemét

- A keresztények az alábbiakról ismerhetőek föl:

a) "ördögöket űznek"

b) "új nyelveken szólnak"

c) "Kígyókat vesznek föl"

d) "ha valami halálost isznak, meg nem árt nékik" - NE PRÓBÁLJÁTOK KI, ILYEN NINCS, BELEHALTOK, JÉZUS HAMIS PRÓFÉTA, ÉS A BIBLIÁT TILOS KISKORÚ KEZÉBE ADNI!

e) "betegekre vetik kezeiket, és meggyógyulnak" - a betegek, vagy a szektatagok? Végülis mindegy, ez se fog megtörténni, maximum elkapják a betegségeket!

- Ez után "felviteték a mennybe, és üle az Istennek jobbjára." A hívek meg elmentek evanglizálni.

Btw, észrevettétek hogy végül nem találkoztak a Tanítványok és JK Galileában? #JézusHamisPróféta

 

Máté befejezés - feltámadva

- Szóval a nők mentek megmondani a Tanítványoknak mi van. Ésakkor egy Random Jézus ugrott eléjük, mert betévedtek a Hosszú Fűbe: "Legyetek üdvözölve!" Azok meg rögtön a lábát kezdték ölelgetni. JK: Menjetek és mondjátok meg a Tanítványoknak hogy Galileában találkozunk. Tehát ez a közjáték hót fölösleges volt, semmi új infót nem adott, biztos leütésre fizették az írót.

- Eközben az őrség ment hogy lejelentsen a főpapoknak. A Vének rögtön tanácsot tartottak, és lefizették a sír őreit, hogy mondják azt, aludtak munka közben, és a Tanítványok lopták el közben a testet. Aggódni büntetés miatt nem kell, majd lezsírozzák a dolgot a helytartóval (is). Ezt hiszik a zsidó-zsidók mind a mai napig. Ami nem igaz, a judaisták úgy tartják, Jézust felakasztották ők maguk mint csalót és hamis prófétát és varázslót.

- A 11 elment Galileába "a hegyre, ahová Jézus rendelte vala őket." - igazából eddig szó nem volt hegyről. JK: "a hegyre, ahová Jézus rendelte vala őket." Tehát menjetek és tegyetek tanítvánnyá MINDENKIT!!! "és ímé én ti veletek vagyok minden napon a világ végezetéig." - a fürdőben is, sőt, ott különösen!

 

 

 

Lukács befejezés - feltámadva

- Tehát az apostolok nem hittek az asszonyállatoknak. De Péter csak elment megnézni üres-e a sír.

- Két apostol meg ment még aznap Emmaus faluba, és az eseményekről beszélgettek. Egy Alakváltott Jézus termett előttük a Hosszú Fűből: Mi a gond haverok? Kleofás apostol: Nem hallottad mi történt? AJK: Nem, mi? Erre a két apostol elmesélt mindent. Erre az elhordta őket a sárga földig, és az Ószövetségről magyarázott. A fulhoz érve ment volna tovább, de a két apostol ottmarasztalta. Ahogy leültek kenyeret enni a fogadóban, felismerték, de akkor meg láthatlanná vált.

- Visszament erre a két apostol Jeruzsálembe, és ott találták a tizenyegy apostolt(?), meg a többi szektást, akik mondták, hogy JK megjelent Simonnak/Péternek! Erre ez a kettő is előadta a találkozását. Erre odament közéjük egy Random Jézus: "Békesség néktek!" Erre megijedtek, hogy szellem! Valaki hívja a szellemírtókat! JK: Hé, nyugi, van testem, nem szellem vagyok hanem zombi! Btw, van valami kajátok, éhes vagyok. Erre adtak neki "egy darab sült halat, és valami lépesmézet,"

- Megette, aztán telepatikusan babrált az elméjükkel hogy "értsék az írásokat." Aztán valamit a Dianetikából.

- Aztán meghagyta, hogy maradjanak Jeruzsálemben amíg nem kapnak szupererőt. Aztán Bethánia határában "felviteték a mennybe." Galileába itt se jutottak el.

 

János befejezés - feltámadva

- Hétfő este, mikor már bezárták az ajtókat a Tanítványok, mert rettegtek a zsidó-zsidóktól, JK átjött a falon és megállt a ház közepén: "Békesség néktek!" Azzal megmutogatta a kezeit és az oldalát.

- https://www.youtube.com/watch?v=hVpqxbddMsM

- Tamás, a Kettős amúgy nem volt ott. Többiek: "Láttuk az Urat." Tamás: "Ha nem látom az ő kezein a szegek helyeit, és be nem bocsátom ujjaimat a szegek helyébe, és az én kezemet be nem bocsátom az ő oldalába, semmiképpen el nem hiszem." - azaz semmi mást nem követelt, mint ami bizonyítékot a többiek is megkaptak, tehát követeljük mi is!!!

- 8 nappal később fenti jelenet, csak most Tamás is ott. JK: "Hozd ide a te ujjadat és nézd meg az én kezeimet; és hozd ide a te kezedet, és bocsássad az én oldalamba: és ne légy hitetlen, hanem hívő." És lőn.

- JK: "Mivelhogy láttál engem, Tamás, hittél: boldogok, akik nem látnak és hisznek.'" - de milyen alapon támasztható ez az elvárás? Nem támasztható, és aki bizonyítékot kér, ezek szerint kötelesség megadni annak!

- "Sok más jelt is mívelt ugyan Jézus az ő tanítványai előtt, amelyek nincsenek megírva ebben a könyvben;", itt a vége fuss el véle!

Mármint oké, jön még az Apostolok Cselekedetei.

 

Bibleman01 Creative Commons License 2020.12.13 0 0 136

Márk ev. mindjárt vége - a sír

- arimathiai József tanácsos, JK-szektatag bement Pilátushoz hogy kikérje JK testét.

- Pilátus hivatta a (ha emlékszünk frissen megtért, tehát nem megbízható a kérdésben) századost, az igazolta a halált, így kiadták JK-t.

- JK-t betekerték, berakták egy sziklába vágott (történelmileg az ilyen sír ideiglenes) sírba, aztán egy kővel lezárták az egészet. Mária Magdaléna és "Mária, a Józsé anyja" is végignézte az egészet.

- Szombat elmúltával, azaz vasárnap "Mária Magdaléna, és Mária a Jakab anyja, és Salomé" vettek egy halom drága kencét és mentek a sírhoz, már napkeltekor.

- És látták ám, hogy a sírt záró követ elgörgették.

- A sírban láttak egy fehér ruhás ifjút. Megijedtek.

- Az közölte velük hogy JK feltámadt, ne keressék. De menjenek és mondják meg JK Tanítványainak "és Péternek" hogy Galilleában várja őket.

- A nők meg elszaladtak és nem szóltak erről az egészről senkinek.

(Mk.16.8)

 

És itt ér véget Márk Evangéliuma.

 

Máté ev. mindjárt vége - a sír

- Amikor beesteledett egy gazdag arimethiai, bizonyos József, JK-szektatag kikérte Pilátustól JK testét, az pedig szó nélkül átadta.

- JK-t betekerték, és berakták az eredetileg armiethiai Józsefnek készített sírba, aztán egy kővel lezárták az egészet. Mária Magdaléna és "a másik Mária" is végignézte az egészet.

- Szombaton a főpapok és a farizeusok elmentek Pilátushoz. Kérték, hogy őriztesse a testet, nehogy azt hazudják, feltámadt. Pilátus: őriztessétek ti, én leszarom. Azok oda is állítottak néhány őrt.

- Vasárnap reggel "Mária Magdaléna és a másik Mária" kimentek megnézni a sírt.

- Egy angyal szállt le a mennyből és okozott földrengést. Aztán odament a zárókőhöz, és elgurította, majd ráült. Az őrök lemerevedtek félelmükben. Az angyal a nőknek azt mondta, ők viszont ne pánikoljanak, Jézus feltámadt, lehet menni megnézni az üres sírt. Meg hogy utána mondják meg a Tanítványoknak, hogy Galileában várja őket.

- A nők be se néztek, úgy szaladtak a Tanítványokhoz elújságolni mindezt.

(Lk.28.8)

 

Lukács ev. mindjárt vége - a sír

- József tanácsos arimethiából, JK-szektatag kikérte Pilátustól JK testét.

- JK-t betekerték, és berakták egy sziklába vágott sírba, ami éppen üres volt. pénteken.

- Szombaton a JK sleppjébe tartozó nők megnézték a sírt.

- Hazamenve kencéket készítettek. Szombaton meg nem csináltak semmit, mert az ószövetségi Törvények kötnek.

- Vasárnap, azaz a hét első napján temrészetszerűleg, kora reggel a sírhoz mentek "és némely más asszonyok is velök.".

- A zárókő nem volt a helyén. Bent nem volt a test.

- Ezután két fényes ruhás pali állt oda melléjük. A nők jól megijedtek. Azok mondták, hogy JK feltámadt.

- A nők visszamentek elmondani az egészet a Tizenegynek, "és mind a többieknek." Ezek voltak ezek a nők: a) Mária Magdaléna b) Johanna c) Jakab anyja Mária d) egyéb asszonyok ő velök.

(Lk.24.10)

 

János ev. mindjárt vége - a sír

- arimathiai József, aki titokban tartotta hogy JK-szektatag, nehogy megöljék a zsidó-zsidók kérte hogy levehesse JK-t a keresztről. Pilátus szó nélkül megengedte. Hát elment és levette.

- Nikodémus is eljött a temetésre, hozott 100 font kenetet.

- Betekerték JK testét, és "Azon a helyen pedig, ahol megfeszítteték, vala egy kert, és a kertben egy új sír, amelybe még senki sem helyheztetett vala.", és mivel péntek volt, ez a sír meg közel, oda tették.

- Vasárnap, korán reggel, mikor még sötét volt, Mária Magdaléna kiment a sírhoz, és hát nem volt helyén a zárókő.

- Elfutott "Péterhez és ama másik tanítványhoz, akit Jézus szeret vala", és mondta hogy eltűnt a test (bár erről nem győződött meg), és fogalma sincs hova.

- "Péter és a másik tanítvány" szaladtak a sírhoz. Hát a test tényleg eltűnt. És hát ugye JK sose mondta hogy fel fog támadni. Aztán visszamentek a többiekhez

- Mária benézett, és "láta két angyalt fehér ruhában ülni, egyiket fejtől, másikat lábtól, ahol a Jézus teste feküdt vala." Azok kérdezték miért sír, mondta hogy "elvitték az én Uramat, és nem tudom, hova tették őt.". De mikor megfordult látta Jézust ott állni, bár nem tudta hogy Jézus az. Az is kérdezte miért sír. Neki is mondta. Az meg: de hát én vagyok az! Mária: Ja, tényleg! JK: Viszed innen a mocskos mancsod, nem szennyezhet be egy nőstény!!! Még nem voltam a mennyben!!!!

- "Elméne Mária Magdaléna, hirdetvén a tanítványoknak, hogy látta az Urat, és hogy ezeket mondotta néki."

(Jn.20.18)

Btw, itt, Jánosnál nem tiszta mikor mentek ki a sírból Péter, és JK meleg szeretője. Simán beüthetett Máriának egy pillanatnyi elmezavar, és azt a kettőt nézhette anygaloknak-vagy-miknek. Pláne ha azok jó szélhámosként még rá is játszottak, ez az Alakváltó Jézus eléggé olyan érzést kelt, hogy kihasználták a nő gyászát szektás indíttatásból.

Bibleman01 Creative Commons License 2020.12.13 0 0 135

Máté ev. mindjárt vége -Jézust kereszthalála folyt. (we are facing technical difficulties from kkkindex)

- Az eseményeket továbbá távolabbról nézték: asszonyok, köztük: a) Mária Magdaléna b(+c?)) Mária a Jakab és Józsé anyja, és a Zebedeus fiainak anyja

(Mt.27.57)

 

Lukács ev. mindjárt vége - Jézust kereszthalála

- Szóval vitték keresztre feszíteni Jézust. Az arra járó cirénei Simont kényszerítették, hogy ő vigye a keresztet. Egész gyászmenet kísérte Jézust az útján. Jézus megállt, és beszédet rögtönzött: "Boldogok a meddők, és amely méhek nem szültek, és az emlők, melyek nem szoptattak!" - értsd: NE SZÜJJÉ!

- Mikor elértek a Koponya helyére, JK-t és a vele vitt két gonosztevőt is jól keresztre feszítették. JK: "Atyám! bocsásd meg nékik; mert nem tudják mit cselekesznek." A ruháit meg sorshúzással elosztották egymás közt a katonák.

- Az arrajárók, meg a katonák csúfolták JK-t. A "vitézek" ecettel kínálták JK-t. A keresztre ez volt írva: "Ez a zsidóknak ama Királya." A két oldalán lévő két gonosztevőből az egyik szintén csúfolta JK-t. A másik odaszólt hogy Mit röhögsz, téged is ugyanúgy halálra ítéltek. Mire JK: "Bizony mondom néked: Ma velem leszel a paradicsomban." Mire az 1980-as filmben jött a válasz: Nekem Uram, ha nem bánod, nem sürgős.

- 6-9 óra közt általános sötétség lett. "És meghomályosodék a nap, és a templom kárpitja középen ketté hasada. / És kiáltván Jézus nagy szóval, monda: Atyám, a te kezeidbe teszem le az én lelkemet."

Az ott álló százados erre: "Bizony ez ember igaz vala."

Az ott lévő tömeg pedig "mellét verve megtére."

JK ismerősei, meg az asszonyok távolabb álltak.

(Lk.23.49)

 

János ev. mindjárt vége - Jézust kereszthalála

- A zsidó-zsidók tehát vitték keresztre feszíteni Jézust, bár ehhez joguk nem volt. Vitte Jézus a keresztjét "az úgynevezett Koponya helyére, amelyet héberül Golgothának hívnak".

- Ott megfeszítették JK-t, meg másik két embert. Pilátus írt kis táblát is JK keresztjéhez, amit saját kezűleg felszögelt rá: "A NÁZÁRETI JÉZUS, A ZSIDÓK KIRÁLYA.", mégpedig egyszerre három nyelven: "héberül, görögül és latinul". Közben viszont beszóltak neki "a zsidók papfejedelmei": Ne azt írd hogy "A zsidók királya", hanem hogy "A zsidók királya vagyok". Piltáus: NE SZÓJJÁ' BE! A katonák meg igazságosan elosztották egymás közt négyfelé JK ruháit, kivéve a palástot, mert kár lett volna szétvágni, azt kisorsolták.

- A kereszt alatt közvetlen ott állt a) JK (János evangéliumában névtelen) anyja b) JK anyjának nőtestvére c) Mária, a Kleopás felesége d) Mária Magdaléna. "Jézus ... mikor látja ... hogy ott áll ... az a tanítvány, akit szeret vala", mondta az anyjának: "Asszony, ímhol a te fiad!" A tanítványnak, akibe szerelmes volt meg: "Ímhol a te anyád!" Majd: "Szomjúhozom." Erre adtak neki ecetet inni. Jézus megitta, majd azt mondta: "Elvégeztetett!", azzal meghótt.

- A zsidók meg kérték Pilátust, hogy mivel péntek van törjék el a megfeszítettek lábait, vagy probléma lesz a temetéssel, szombaton ugye nem lehet nekik dolgozni meg minden. A katonák el is törték a másik kettő lábát, de JK-ra csak ránéztek, megállapították hogy halottnak látszik, így nem vesződtek. Azért "egy a vitézek közül dárdával döfé meg az ő oldalát, és azonnal vér és víz jöve ki abból."

(Jn.19.37)

 

 

 

 

 

 

Előzmény: Bibleman01 (134)
Bibleman01 Creative Commons License 2020.12.13 0 0 134

Márk ev. mindjárt vége -Jézust kereszthalála

- Szóval Jézust elindultak megfeszíteni. Az arra járó cirénei Simont kényszerítették, hogy ő vigye a keresztet (inkább keresztrudat, de ki tudja mesemondóéknál). Mentek a Golgotára, ami annyit tesz, a koponyA heLYe.

- Mirhás bort kínáltak neki, de JK elutasította.

- Felrakták a keresztre, a ruháit meg sorshúzással elosztották egymás közt. Ekkor kb. 3 óra volt. A keresztre ez volt írva: "A zsidók királya."

- Két rablót feszítettek a két oldalán. Az arrajárók, meg a főpapok&co meg gúnyolódtak Jézuson.

- 6-9 óra közt általános sötétség lett (nem lett). "És kilenc órakor fennszóval kiálta Jézus mondván: Elói, Elói! Lamma Sabaktáni? ami megmagyarázva annyi, mint: Én Istenem, én Istenem! miért hagyál el engemet?" Egyesek azt gondolták, Illést hívja.

- Egy ember odaszaladt egy ecetes szivaccsal hogy inni adjon/és Jézus ivott (a szöveg nem egyértelmű). "Jézus pedig nagy fennszóval kiáltván kibocsátá lelkét. / És a templom kárpítja fölétől aljáig ketté hasada."

Az ott álló százados erre: "Bizony, ez az ember Isten Fia vala!"

Az eseményeket továbbá távolabbról nézték: asszonyok, köztük: a) Mária Magdaléna b) "Mária, a kis Jakabnak és Józsénak anyja" c) Salomé

Ekkor péntek volt.

(Mk.15.42.)

 

Máté ev. mindjárt vége -Jézust kereszthalála

- Szóval elindultak megfeszíteni Jézust. Az arra járó cirénei Simont kényszerítették, hogy ő vigye a keresztet. Mentek a Golgotára, ami annyit tesz, a koponyA heLYe.

- Ott méreggel kevert ecetet kínáltak neki, JK megkóstolta, aztán visszautasította.

- Felrakták a keresztre, a ruháit meg sorshúzással elosztották egymás közt. A keresztre ez volt írva: "Ez Jézus, a zsidók királya."

- Két latrot feszítettek a két oldalán. Az arrajárók, meg a főpapok&co meg gúnyolódtak Jézuson. A két lator is gúnyolódott.

- 6-9 óra közt általános sötétség lett. Kb. 9 órakor "nagy fenszóval kiálta Jézus, mondván: ELI, ELI! LAMA SABAKTÁNI? azaz: Én Istenem, én Istenem! miért hagyál el engemet?" Egyesek azt gondolták, Illést hívja.

- Egy ember odaszaladt egy ecetes szivaccsal hogy inni adjon/és Jézus ivott (a szöveg nem egyértelmű). "Jézus pedig ismét nagy fenszóval kiáltván, kiadá lelkét. / És ímé a templom kárpítja fölétől aljáig ketté hasada; és a föld megindula, és a kősziklák megrepedezének; / És a sírok megnyílának, és sok elhúnyt szentnek teste föltámada. És kijövén a sírokból a Jézus föltámadása után, bementek a szent városba, és sokaknak megjelenének."

Az ott álló százados és az emberei mind erre: "Bizony, ez az ember Isten Fia vala!"

 

 

 

 

 

 

Előzmény: Bibleman01 (133)
Bibleman01 Creative Commons License 2020.12.13 0 0 133

Márk ev. mindjárt vége - Jézus a világi bíróságon

- Reggel a főpapok, Vének és Írástudók, "és az egész Tanács" átadták JK-t Pilátusnak. Pilátus: "Te vagy-é a zsidók királya?" JK: Ha te mondod... Pilátus: Egyenes választ kérek! JK: ...

- "Ünnepenként pedig egy foglyot szokott vala elbocsátani nékik, akit épen óhajtának." - ilyen persze a valóságban nem volt. Volt ott pl. egy Barabás nevű lázadó, aki lázongás közben embert ölt. A tömeg meg elkezdte skandálni, hogy engedje el Barabást. Pilátus, aki amúgy tudta hogy semmi alapja elítélni Jézust, és így a valóságban rég elengedte volna, azt kérdezte: "Akarjátok-é, hogy elbocsássam néktek a zsidók királyát?" Tömeg: Barabást! Pilátus: Mi legyen a zsidókirállyal? Tömeg: "Feszítsd meg őt!" Pilátus: Miért? Tömeg: "Feszítsd meg őt!" Pilátus: Nekem nyóc. Azzal elengedte Barabást.

- JK-t megkorbácsolták, majd átadták az őrségnek hogy vigyék el megfeszíteni.

- Azok a belső udvar őrházához vitték, és bíborba öltöztették, töviskoszorút rakta a fejére, cukkolták, a fejét egy nádszállal verték, leköpték.

- Aztán visszaadták a ruháit, és vitték megfeszíteni.

(Mk.15.20)

 

Máté ev. mindjárt vége - Jézus a világi bíróságon

- Reggel a főpapok és a Vének összedugták a fejüket, hogyan végeztethetnék ki JK-t. Elvitték végül Poncius Pilátus helytartóhoz. Júdás ezt látva megbánta amit tett, és vissza akarta adni a pénzt nekik, mondván nem érdemli meg. Azok: "Mi közünk hozzá" hogy hogy érzed magad, felbéreltünk, leszállítottad az árút, szerződés teljesítve, tartsd meg a pénzt. JI erre hozzájukvágta az érméket, elment és felakasztotta magát. A főpapok összeszedték a pénzt, de mert tisztátalannak bélyegezték, inkább elköltötték: megvették a fazekas mezejét "idegenek számára való temetőnek." "Ezért hívják ezt a mezőt vérmezejének mind e mai napig." - nem hívják.

- Pilátus: "Te vagy-é a zsidók királya?" JK: "Te mondod." A főpapok&co vádjaira meg nem mondott JK semmit.

- "Ünnepenként pedig egy foglyot szokott szabadon bocsátani a helytartó a sokaság kedvéért, akit akarának." (elképzelhetetlen) Pilátus: "Melyiket akarjátok hogy elbocsássam néktek: Barabbást-é, vagy Jézust, akit Krisztusnak hívnak?" - azaz szó nincs arról hogy azt engedi el akit a nép kíván, ő mondja meg kikből lehet választani. Az azért legalább valahol hihetőbb. Ahogy ott várta mi lesz, üzent a felesége: "Ne avatkozzál amaz igaz ember dolgába; mert sokat szenvedtem ma álmomban ő miatta." A főpapok&Co meg felbuzdították a tömeget, hogy szavazzanak Barabásra. pilátus: És mi legyen Jézussal? Tömeg: "Feszíttessék meg!" - ami elég vérszomjasnak festi le a zsidókat, akik ugye itt láthatóan szart se tudtak arról, ki a fityfene az a Jesszus. Pilátus: "Mert mi rosszat cselekedett?" Tömeg: "Feszíttessék meg!" Pilátus erre "megmosá kezeit a sokaság előtt, mondván: Ártatlan vagyok ez igaz embernek vérétől; ti lássátok!" Tömeg: "Az ő vére mi rajtunk és a mi magzatainkon." Azzal elengedték Barabást, Jézust megkorbácsolták, és átadták az őröknek hogy vigyék el megfeszíteni.

- Az őrök elvitték JK-t az őrházba, ahol bíbor palástot adtak rá, tövisből fonott koronát tettek a fejére, és nádszálat a jobb kezébe, aztán cukkolták, leköpték, elvették a nádszálat tőle és a fejét verték vele, aztán visszaadták a ruháit és vitték megfeszíteni.

(Mt.27.31)

 

Lukács ev. mindjárt vége - Jézus a világi bíróságon

- Izibe vitték JK-t Pilátushoz ezekkel a vádakkal: "Úgy találtuk, hogy ez a népet félrevezeti, és tiltja a császár adójának fizetését, mivelhogy ő magát ama király Krisztusnak mondja." Pilátus: Te vagy-é a zsidók királya? JK: "Te mondod!" pilátus a főpapok&Conak: Ez az ember ártatlan. Főpapok&Co: "A népet felzendíti, tanítván az egész Júdeában, elkezdve Galileától mind idáig." Pilátus: Galilea? Te Galileai vagy? Akkor ez Heródesre (NEM Nagy Heródes!) tartozik, nem rám!

- (Eme) Heródes épp Jeruzsálemben tartózkodott, így átvitték hozzá. Az meg boldog volt, hogy végre láthat egy csodatévőt. De JK nem volt hajlandó csodát tenni, mire Heródes a katonáival kigúnyolta, "elöltöztette fényes ruhába", és visszaküldte Pilátushoz. És ettől az eddig ellenséges Pilátus és Heródes barátok lettek.

- Pilátus összehívta a főpapokat (igen különös fogalmazás, mert a római Pilátus számára a főpapok nem a zsidó főrabbikat jelentette!), főembereket és a népet, és kihírdette hogy JK ártatlan a felhozott vádakban. Azért szóbeli megrovást azt ad, de kivégezni, azt ugyan nem.

- Ugyanakkor itt volt az ideje hogy elengedjen egy foglyot az ünnep alkalmából. Tömeg: "Vidd el ezt, és bocsásd el nékünk Barabbást!" Btw, Barabás lázadásért és gyilkosságért ült dutyiban. Pilátus épp elmagyarázta volna a félreértést, de a tömeg elkezdte hogy "Feszítsd meg! Feszítsd meg őt!"

Végül sikerült túlkiabálni a tömeget: Hé, marhák, ez ártatlan, ezt IS szabadon engedem! De eddigre a tömegnek eszét vette a hülyeség, meg a főpapok&co fanatizálása. Látva hogy mindjárt nyílt lázadás tör ki, Pilátus inkább legyintett, hogy akkor legyen. És vitték JK-t megfeszíteni.

(Lk.23.25)

 

János ev. mindjárt vége - Jézus a világi bíróságon

- Tehát Péter megtagadta JK-t háromszor a valahanyadik kakasszóra, és vitték JK-t Kajafástól a bíróságra reggel. A zsidó-zsidók viszont nem mentek be, hogy ehessenek majd a húsvéti bárányból. Kijött helyette Pilátus: Mi a vád? Főpapok&Co: Bűnös! Pilátus: Vigyétek innen. Főpapok&Co: De mi ki akarjuk végeztetni! Pilátus erre bevitte JK-t a bíróság épületébe.

- Pilátus: "Te vagy a Zsidók királya?" (ami igen különös kérdés, lévén ez a vád nem hangzott el) JK: Ki beszélte ezt be neked? Pilátus: Nem vagyok én zsidó hogy elhiggyem! De mi a terved, mert ezek elég elszántnak tűnnek. JK: Amint látod nincs seregem, szóval miféle veszélyt is jelentenék én Rómára? Pilátus: "Király vagy-é hát te csakugyan?" JK: Ezt csak te mondod. Én ilyen vallási alak vagyok. Pilátus: Akkor most mi van? Azzal kiment a zsidó-szidókhoz: Nézzétek, részemről a fickó ártatlan. De ha már idehoztátok... Van ez a szokás, hogy húsvét alkalmából elengedek egy zsidót. "akarjátok-é azért, hogy elbocsássam néktek a zsidók királyát?" Főpapok&Co: "Nem ezt, hanem Barabbást." Barabás amúgy egy tolvaj volt.

- Erre Pilátus megkorbácsoltatta JK-t. A katonák tövisből font koronát raktak a fejére és bíbor köntöst adtak rá. És cukkolták. És felpofozták. Azátn kiment Pilátus: Értsétek meg, a fickó nem bűnös. Kiment JK, rábökött Pilátus: "Ímhol az ember!" (tehát hogy JK nem követett el istenkáromlást). A "a papifejedelmek és a szolgák" viszont egyre kiáltozták: "Feszítsd meg, feszítsd meg!" Pilátus: feszítsétek meg ti, mert részemről nincs ügy! Zsidó-zsidók: "Nékünk törvényünk van, és a mi törvényünk szerint meg kell halnia, mivelhogy Isten Fiává tette magát." Ettől Pilátus bepánikolt és bement a bíróságra.

- Pilátus: "Honnét való vagy te?", kérdezte JK-t. JK: ... Pilátus: Nem fogod fel hogy most az életedről van szó? JK: Nem érdekel. A paradicsomban 72 szűzkurva vár! Pilátus mindazonáltal el akarta engedni, de a főpapok&Co megfenyegette, hogy besározzák a császár előtt. Ekkor volt pahka péntek, kb. 6 óra. Pilátus: "Ímhol a ti királyotok!" Főpapok&Co: "Vidd el, vidd el, feszítsd meg őt!" Pilátus: Komlyan? Főpapok&Co: "Nem királyunk van, hanem császárunk!" Pilátus ekkor átadta a zsidó-zsidóknak, akiknek nem volt joguk megfeszíteni, hogy feszítsék meg.

(Jn.19.16)

Előzmény: Bibleman01 (132)
Bibleman01 Creative Commons License 2020.12.13 0 0 132

Márk ev. mindjárt vége - Péter megtagadja Jézust, tárgyalás a főpap(ok)nál

- Szóval a JK ölében pucéran üldögélő pasi elszaladt, JK-t meg vitték a főpaphoz. Péter a csapat nyomában ment a főpap udvaráig, ahol leült a gyülevésznép tábortüzéhez. A főpapOK és a Tanács pedig tanúkat keresett az előre megrendezett koncepciós perükhöz, de valahogy nem találták Pelikán elvtársat, illetve mikor megtalálták, kiderült hogy rosszul tanulták be a vallomásokat, és békaemberekkel találkoztak a fákon, néhány (hamis?) tanú azt mondta "Mi hallottuk, mikor ezt mondá: Én lerontom ezt a kézzel csinált templomot, és három nap alatt mást építek, amely nem kézzel csináltatott.", így végül a(?) főpap megkérdezte JK-tól, hogy nem izgul a per miatt? JK nem reagált, így következőleg ezt kérdezte: "Te vagy-é a Krisztus, az áldott Isten Fia?" JK: "Én vagyok." Főpap: "Mi szükségünk van még tanúkra?" Azzal halálra ítélték istenkáromlás vádjával.

- Aztán néhányan leköpték. Néhányan pofonvágták, meg ököllel ütötték. Péterhez meg odament a főpap egyik szolgálója: "Te is a Názáreti Jézussal valál!" Péter: Én ugyan nem!, azzal kiment a tornácra. De a szolgáló ott is meglátta (? Péter hülye): "Ez közülök való." Péter: Ugyan már! Erre az ott állók: " Bizony közülök való vagy; mert Galileabeli is vagy, és a beszéded is hasonló." Péter "pedig kezde átkozódni és esküdözni, hogy: Nem". És így tagadta meg Péter Jézust háromszor, mire a kakas kétszer kukorékolt.

(Mk.Ultra.14.72.)

 

Máté ev. mindjárt vége - Péter megtagadja Jézust, tárgyalás a főpap(ok)nál

- Szóval JK Tanítványai szerteszaladtak, JK-t pedig vitték Kajafás főpaphoz, ahol az Írástudók és Vének összegyűltek. Péter meg követte a csoportot, be is ment a ház udvarára, elvegyüklt a szolgák között. A főpapOK és a Tanács pedig tanúkat keresett az előre megrendezett koncepciós perükhöz, de valahogy nem találták Pelikán elvtársat, illetve mikor megtalálták, kiderült hogy rosszul tanulták be a vallomásokat, és békaemberekkel találkoztak a fákon, előállt két (hamis?) tanú akik azt mondták: "Ez azt mondta: Leronthatom az Isten templomát, és három nap alatt felépíthetem azt.", így végül a(?) főpap megkérdezte JK-tól, hogy nem izgul a per miatt? JK nem reagált, így következőleg ezt kérdezte: "Az élő Istenre kényszerítelek téged, hogy mondd meg nékünk, ha te vagy-é a Krisztus, az Istennek Fia?" JK: Te mondod, nem én mondtam. Főpap: Hallottátok az istenkáromlást, nincs szükség a továbbiakban tanúkra. Szavazzunk!

- Megszavazták hogy JK-t ki kell végezni. Aztán leköpködték (fogadok nem volt rajtuk maszk!) és felpofozták. Némelyek bottal verték.

- Odakint az udvaron eközben odament Péterhez egy szolgálóLÁNY: "Te is a Galileabeli Jézussal valál." Péter: Nem tudom miről beszélsz. De inkább kiment a tornácra. Ott meglátta egy MÁSIK szolgálóLÁNY: "Ez is a názáreti Jézussal vala." Péter: Fogalmam sincs kiről beszélsz. De az ott állók is rákezdték: "Bizony te is közülök való vagy; hiszen a te beszéded is elárul téged." Migráns! Migráns!

 

Péter "Ekkor átkozódni és esküdözni kezde". És így tagadta meg Péter Jézust háromszor, mire a kakas ELŐSZÖR kukorékolt.

(Mt.26.75)

 

Lukács ev. mindjárt vége - Péter megtagadja Jézust, tárgyalás a főpap(ok)nál

- Szóval JK-t elfogták, és vitték a főpap házába. Péter követte őket. A csoport tüzet rakott az udvaron, Péter leült közéjük. Meglátta a fényben egy szolgálólány: "Ez is ő vele vala!" Péter: Asszony, kussolj, (mert a nők alsóbbrendűek) azt se tudom kiről beszélsz. De kicsit később egy pasi szúrta ki: "Te is azok közül való vagy!" Péter: Áh, nem is. Egy óra múlva egy újabb pasi (ez már 2.5 tanú! Megáll a per!): "Bizony ez is vele vala", mert galileai, és miden galileai Jézussal van, ez alap! Péter megint tagadott, mire kukorékolt a kakas. Jézus ekkor hátrafordult és Péterre nézett, az meg elszégyellte magát és elment.

- JK fogjulejtő meg elkezdték csúfolni, meg JK-t: befogták a szemét és úgy pofozták.

- Reggel meg összegyűlt a Vének Tanácsa, a főpapOK, meg az Írástudók, és felszólították JK-t: "Ha te vagy a Krisztus, mondd meg nékünk." JK: Minek, úgyse számít nektek. Erre: "Te vagy tehát az Isten Fia?" JK: "Ti mondjátok, hogy én vagyok!" Én ilyet nem mondtam! Mire: "Mi szükségünk van még bizonyságra? Hiszen mi magunk hallottuk az ő szájából.", bár tanúk felvonultatásáról még szó sem volt ebben a verzióban.

(Lk.22.71)

 

János ev. mindjárt vége - Péter megtagadja Jézust, tárgyalás a főpap(ok)nál

- Szóval "az ezredes" és a zsidó-zsidók szolgái vitték JK-t. Annáshoz, aki Kajafás apósa volt, Kajafás meg az azévi főpap. Péter "és egy másik tanítvány" követték a csoportot.

- A Másik Tanítvány ismerte a főpapot, így be tudott lógni az udvarba. Péter kénytelen-kelletlen megállt a kapuban. Visszajött Másik Tanítvány, és lezsírozta az ajtónállóval, hogy Péter is bemehessen. (nepotizmus, korrupció). De mielőtt bement "az ajtóőrző leány" megkérdezte tőle: "Nemde, te is ez ember tanítványai közül való vagy?" Mire Péter: "Nem vagyok."

- "A szolgák pedig és a poroszlók" ott álltak az udvaron, és szították a tüzet, mert hideg volt. Péter is odaállt.

- A főpap elkezdte kikérdezni JK-t a tanairól, mire az azt mondta, nyilvánosan prédikált, minek basztatják. Erre az egyik poroszló pofonvágta, hogy válogassa meg a szavait! Mire JK: Perelj be, vagy hagyj lógva. Erre Annás elküldte JK-t Kajafáshoz.

- Odakint Péternek azt mondták: "Nemde, te is ennek a tanítványai közül való vagy?" Péter: "Nem vagyok." Akkor annak a rokona kérdezte akinek a fülét Péter levágta: "Nem láttalak-e én téged ő vele együtt a kertben?" Péter tagadott. És így tagadta meg Péter Jézust háromszor, mire a kakas ELŐSZÖR kukorékolt.

(Jn.18.27)

Bibleman01 Creative Commons License 2020.12.12 0 0 131

Lukács ev. köv.

- Naszóval JI megígérte hogy szól ha el lehet kani JK-t. "Eljöve pedig a kovásztalan kenyerek napja, melyen meg kelle öletni a husvéti báránynak;" így JK elküldte Pétert és Jánost, hogy készítsék el. P+J: Milyen magasra? Hol? JK: "Ímé, mikor bementek a városba, szembe jő veletek egy ember, ki egy korsó vizet visz; kövessétek őt abba a házba, amelybe bemegy. És mondjátok a ház gazdájának: ... És ő mutat néktek egy nagy vacsoráló helyet, berendezve, ott készítsétek el." És csinálták.

- Leülte enni JK és a Tizenkettő. Közben: "ímé annak a keze, aki engem elárul, velem van az asztalon." Mire a Tizenkettő: Melyikünk? - és egyik sem nézett az asztalra, vagy mind vakok voltak, vagy szimplán hüjék. Gyorsan össze is vesztek rajta mejikük a legodaadóbb JK-hívő. JK: Ez a Sátán műve! Meg Soros-gyíkemberek! És te Péter háromszor tagadsz meg engem mielőtt a kakas kukorékol! Namost mindenki vegye elő a kardját! Tizenkettő: Ööö, csak 2 kardunk van. JK: Megteszi. Azzal felállt és ment az Olajfák hegyére imádkozni. A Tizenkettő meg követte.

- JK szólt a Tizenkettőnek hogy maradjanak ott, és egyedül picit tovább ment, ott imádkozott. Hirtelen megjelent egy angyal. Aztán JK visszament a Tizenkettőhöz. Azok aludtak. JK felháborodottan kiabált velük: "Mit alusztok? Keljetek fel és imádkozzatok, hogy kísértetbe ne essetek." De akkor "mikor még beszéle, ímé sokaság jöve, melynek az méne előtte, aki Júdásnak neveztetik, egy a tizenkettő közül: és közelgete Jézushoz, hogy őt megcsókolja." JK: Ez most komoly? Meleg csók? A Tanítványok meg: Ööö, akkor ugye azt mondtad vegyük elő a kardokat. Kezdjük lengetni őket? "És közülök valaki megvágá a főpap szolgáját, és levágá annak jobb fülét."

- Mire JK aszondta: Ennyi elég. Azzal visszaragasztotta az illető fülét.

- JK-t meg vitték a főpap házába. Péter követte.

(Lk.22.54)

 

János ev. köv.

- Tehát ott tartottunk, hogy JK elkötött egy szamarat és bevonult Jeruzsálembe. "A husvét ünnepe előtt pedig ... Jézus ... mindvégig szerette őket." - azaz tartottak egy baszottnagy orgiát a'la Szájer. Vacsorára "az ördög" - továbbra is kisbetűvel - már megszállta JI-t, aki a Simon fia. JK vacsi közben felállt, levette az ingét, és felkötött egy kendőt.

 

 

"Azután vizet tölte a medencébe" és elkezdte mosni a Tanítványok lábát. Hát, a lábetisizmus legit. Péter: Az én lábam aztán soha! Hát, a kölcsönös beleegyezés ugye alapvető kéne legyen a szexben. JK: Akkor ki vagy dobva a szektából: Péter: Jajj ne, mosd meg amimet csak akarod! Kezem, lábam, fülem mögött...! JK: "ha én az Úr és a Mester megmostam a ti lábaitokat, néktek is meg kell mosnotok egymás lábait."

- Aztán JK: "Bizony, bizony mondom néktek, hogy egy ti közületek elárul engem." - ez a "bizony, bizony mondom néktek" Ján.ev.-ben a catchphrase. Erre a Tanítványok egymásra néztek, hogy melyikük az ügynök/gyíkember.

- "Egy pedig az ő tanítványai közül a Jézus kebelén nyugszik vala, akit szeret vala Jézus." - Jézusnak ffi szeretője volt.

- Péter jelzett JK ffi szeretőjének, hogy kérdezze má' meg kire gondolt a Mester. Az megkérdezte. JK: "Az, akinek én a bemártott falatot adom." Erre belement Sátán JI-be. Akibenm ár benne volt Sátán. Uhm... Ja, JK: "amit cselekszel, hamar cselekedjed." - azaz JI (Sátán?) fel lett szólítva hogy árulja el JK-t. És mivel a Tíntványok mind hüjék voltak, nem értették mi történik, az hitték, JK elküldte JI-t hogy vegyen valamit, vagy osszon pénzt a szegényeknek.

- Ekkora már éjszaka lett, JI elszaladt hívni a izéket, akikkel lepaktált, na.

- "Új parancsolatot adok néktek, hogy egymást szeressétek; amint én szerettelek titeket" - uhm, nem tetszik ahova ez vezet.

- Péter: "Uram, hová mégy?" JK: Bla. Péter: "Uram, miért nem mehetek most utánad? Az életemet adom éretted!" JK: MUAHAHA, mire kukorékol a kakas háromszor megtagadsz, tudom én! De ne izguljatok, csak "higyjetek én bennem." - szektajellemző.

- Tamás: "Uram, nem tudjuk hová mégy; mimódon tudhatjuk azért az útat?" JK: Bla.

- Filep: "Uram, mutasd meg nékünk az Atyát, és elég nékünk!" JK: Bla. Btw, ne feledjétek, az ószövetségi Törvények kötnek!

- "Monda néki Júdás (nem az Iskáriótes): Uram, mi dolog, hogy nékünk jelented ki magadat, és nem a világnak?" JK: Bla. Úyis megtudják előbb-utóbb.

- "Ha gyűlöl titeket a világ, tudjátok meg, hogy engem elébb gyűlölt ti nálatoknál", nyenyenye!

- "Ha ama cselekedeteket nem cselekedtem volna közöttük, amelyeket senki más nem cselekedett, nem volna bűnük" - tehát Jézus/Isten rontotta meg azokat az embereket. #JézusSzeretTéged

- JK: Mindjárt, mindjárt, mindjárt...

- Aztán JK és a Tanítványok átkeltek a Kedron-patakon, és bementek egy kertbe. Júdás pedig "magához vevén a katonai csapatot, és a papi fejedelmektől és farizeusoktól szolgákat, oda méne fáklyákkal, lámpásokkal és fegyverekkel." JK: "Kit kerestek?" Katonák: "A názáreti Jézust." JK: "Én vagyok." Erre azokat ellökte az Erő. https://www.youtube.com/watch?v=_Z0_n7tGnK0 Az egész arra ment ki hogy elengedjék a Tanítványokat. Akiket ugye el se akartak fogni. Erre Péter megütötte a főpap szolgáját, és levágta a fülét. JK: Tedd el azt a kardot, nekem kell meghalni, nem neked!

- Erre a zsidó-zsidók stb. megkötözték és elhurcolták Jézust.

(Jn.18.12)

-

Előzmény: Bibleman01 (130)
Bibleman01 Creative Commons License 2020.12.12 0 0 130

Márk ev. köv.

- Tehát JI elment feljelenteni, "És a kovásztalan kenyerek ünnepének első napján, mikor a húsvéti bárányt vágják vala", a Tanítványok kérdezték, hol készítsék el a bárányt. JK: "Menjetek el a városba, és egy ember jő előtökbe, aki egy korsó vizet visz; kövessétek őt, ... És ő mutat néktek egy nagy vacsoráló házat berendezve, készen: ott készítsétek el nékünk." - ennek a résznek semmi értelme, hacsak nem valami asztrológiai szimbolizmus. Mindenesetre este JK és a Tizenkettő odamentek. "És amikor leülnek és esznek vala monda Jézus: Bizony mondom néktek, egy közületek elárul engem, aki velem eszik." Mire mindegyik kérdezte: Én? Én? ami tök fura, mert ilyen véletlen nem történik ugye. JK: "aki velem együtt márt a tálba." Ami ugye tök fura, lévén JI már elárulta. Így maximum bevallhatja mit tett?

- Aztán JK (ismét?) rákezdte, hogy itt a kenyér, éljen a kannibalizmus, meg a többi. Aztán kimentek az Olajfák Hegyére. JK: "Ezen az éjszakán mindnyájan megbotránkoztok bennem" Péter: Én nem! JK: Te háromszor is!

Ja, és még volt ez is: "De feltámadásom után előttetek fogok felmenni Galileába."

- Onnan elmentek a Gecsemáné-kertbe. Leültette a Tizenkettőt, illetve "maga mellé vevé Pétert és Jakabot és Jánost" és elmentek ~imádkozni: " Abba, Atyám! Minden lehetséges néked. Vidd el tőlem ezt a poharat; mindazáltal ne az én akaratom legyen meg, hanem a tied." Aztán visszament a többiekhez, akik elaludtak. Felrúgdosta Pétert: "Simon, alszol? Nem bírtál egy óráig vigyázni?" Aztán visszament imádkozni. Megint visszament, megint aludtak, megint felrúgdosta őket, megint elment imádkozni, megint aludtak, akkor már csak legyintett, had aludjanak, azzal felrúgdosta őket, mert "ímé elközelgett, aki engem elárul."

- "És mindjárt még mikor ő szól vala, eljöve Júdás, egy a tizenkettő közül, és vele együtt nagy sokaság, fegyverekkel és botokkal, a főpapoktól, az írástudóktól és a vénektől.'" Lesmárolta JK-t, "Azok pedig ráveték kezeiket, és megfogák őt." Erre az egyik a Tizenkettőből előkapott egy kardot, és levágta Van Gogh a főpap szolgájának fülét. JK: oké, vigyetek. Erre a Tizenkettő elfutott. "Egy ifjú pedig követé őt, akinek testét csak egy gyolcs ing takarta" (JK szájerkodott), ezt megfogták. "De ő ott hagyva az ingét, meztelenül elszalada tőlük."

(Mk.14.52)

 

Máté ev. köv.

- Szóval JI balra el, "A kovásztalan kenyerek első napján pedig Jézushoz menének a tanítványok", hogy hát hol készítsék el a bárányt? JK: "Menjetek el a városba ama bizonyos emberhez, és ezt mondjátok néki: A Mester üzeni: Az én időm közel van; nálad tartom meg a husvétot tanítványaimmal." - ami ugye mesze nem ugyanaz mint Márknál, de haladjunk. Mentek, csinálták.Este leültek enni. JK: "ti közületek egy elárul engem." Mire a Tizenkét Ostoba: Én? Én? JK: "Aki velem együtt mártja kezét a tálba, az". JI: "Én vagyok-é az, Mester?" JK: "Te mondád." Aztán JK elkezdte a kannibalizmus dogmáját.

- Úgy berúgva elseggeltek az olajfák Hegyére danolászva. JK: "Mindnyájan ezen az éjszakán megbotránkoztok én bennem." Péter: Én nem! JK: Te háromszor! - ami mutatja, Jézus kötöszködős részeg volt. Már ha létezett volna. A Tizenkettő, Péterrel az élen: De nemnemenemnemnem, jusztsem! Hamis próféta vagy!

És közben JK: "De föltámadásom után előttetek megyek majd Galileába."

- No mindenesetre felmentek a a Gescemáné helyre. JK leültette a Tizenkettőt, illetve JK maga mellé vette "Pétert és Zebedeusnak két fiát", és elment ~imádkozni: "Atyám! ha lehetséges, múljék el tőlem e pohár; mindazáltal ne úgy legyen amint én akarom, hanem amint te." Aztán visszament a Tanítványokhoz. Azok aludtak. Mondta az alvó(!) Péternek: "Így nem birtatok vigyázni velem egy óráig sem!?", azzal visszament imádkozni. Visszament, azok megint aludtak. Nem érdekelte, visszament, visszajött, majd legyintett, hogy akkor aludjatok. Azzal felrúgdosta őket, mert "Keljetek fel, menjünk! Ímé elközelgett, aki engem elárul."

- "És még mikor beszél vala, ímé Júdás, egy a tizenkettő közül, eljöve és vele együtt sok nép fegyverekkel és fustélyokkal, a főpapoktól és a nép véneitől." JI leszájerolta Jézust, el is fogták JK-t. Az egyik Tanítvány erre előkapott egy kardot és levágta a fület. Mire JK: tedd el azt a szart vagy levágnak. Különben is, megidézhetnék egy 12 légió angyalt ha akarnék, hát nem? "De [akkor] mi módon teljesednének be az írások, hogy így kell lenni?" - azaz ha lennének is írások (ahogy nincsenek mint láttuk), a valóraválásuk akkor se számítana. A Tanítványok jól elfutottak.

(Mt.26.56)

Bibleman01 Creative Commons License 2020.12.12 0 0 129

Lukács ev. folyt.:

- A Templomi garázdaság után pár nappal JK megint a Templomban volt, és jöttek a főpapok, az Írástudók, meg a Vének együtt, és kérdezték, milyen alapon működik itten? Mire JK: "A János keresztsége mennyből vala-é, vagy emberektől?", aminek szimpla terelés volt. Az ellentábor meg: 1) csodák nem léteznek, tehát marad a logika. 1a) ha azt felelik KJ legit volt, akkor az lesz hogy miért nem támogatták. 1b) ha azt mondják nem voltlegit, akkor egyonveri őket a tömeg. Ami bizonyítja, hogy JK is kamu volt. 2) Maradt tehát a válasz, hogy nem tudják, ami az igazság. Erre JK: akkor én sem mondom meg - ami egy hatalmas lózung, és semmiképpen nem azonos kategória mint a "nem tudjuk".

- Azzal JK visszafordult a hívőkhöz, és tolta a szőlőműves példázatát (l. Mk, Mt).

- A főpapok és Írástudók felbéreltek vkit hogy kérdezze meg szabotázsból: "Szabad-é nékünk adót fizetnünk a császárnak, vagy nem?" De JK látta a csapdát, ezért enem azt a választ adta amit egyébként adott volna, helyette azt mondta "Adjátok meg azért ami a császáré, a császárnak, és ami az Istené, az Istennek.", ami ugye azt jelenti, szolgáljatok két úrnak, amiről ugye korábban azt mondta nem lehet. És ugye akkor Jézus itt HAZUDOTT, hiszen más választ adott volna ha nem tudja hogy ezek felforgatók.

- Aztán odament pár sadduceus (akik nem hisznek a feltámadásban), és az Öröklött Özvegyről kérdezték (l. Mk, Mt).

- Aztán JK felnézett, és látta hogy a gazdagok adakoznak, meg hogy egy szegény özvegy adakozik. (Merthogy az "özvegy" a szegénység szinonímája volt akkoriban, tehát ez egy extra-szegény valaki volt, tehát az egész egy példázat, tehát nem történt meg.) Jól felhívta rá a figyelmet JK hogy vagyon%-ban a szegény sokkal többet adakozott (ő meg pénzt akar, SOK pénzt, a pénzből soha nem lehet elég, kell kajára, piára, meg fiúkákra... Bocs, az később jön).

- Aztán a népek megkérdezték: "Mester, mikor lesznek azért ezek? és mi lesz a jel, mikor mind ezek meglesznek?", aaz Második Eljövetel, meg Világvége. Mire JK: Bla. "Mikor pedig látjátok Jeruzsálemet hadseregektől körülvéve, akkor tudjátok meg, hogy elközelgett az ő elpusztulása. ... Mert azok a bosszúállásnak napjai, hogy beteljesedjenek mind azok, amik megírattak. ... és Jeruzsálem megtapodtatik a pogányoktól, míglen betelik a pogányok ideje. ... amik e föld kerekségére következnek (mert a Föld LAPOS)" - azaz Blabla.

- Nappal a Templomban ette a fene, esténként az Olajfák hegyén táborozott JK. Aztán majdnem itt volt már a páshka napja, "Beméne pedig a Sátán Júdásba, ki Iskáriótesnek neveztetik", és besúgta a főpapoknak és a Vezéreknek JK-t.

(Lk.22.6)

 

János ev. folyt.:

-

 

 

 

Előzmény: Bibleman01 (128)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!