Valamiért nincs üzemanyag vagy befecskendezés azon a fordulat felett, elsőképp a közös nyomócső jeladóját nézném meg - cserélném ki - utána neki kell állni gondolkodni, ilyen eset m9r-en még nem volt nekem
ez a fehér csoda helyileg hol van? Mert úgy néz ki mégse tudtam normálisan összegányolni az ABS jeladót :-/, és ha meg tudnánk esetleg egyezni, elmennék én és kioperálnám a tiédből a híddal együtt, ha már azt mondják bele van rohadva mindegyikbe. Ha kell, esetleg az én hidam elvinném cserébe, hogy a kereket vissza lehessen tenni. Mit mondasz?
Legutóbb írtam h. a 2.0 -ás motortartó bak cseréje után már nem áll le.
Tegnapig bírta. Először pályán 120 környékén állt le.Utána mellékúton láttam jobbnak a folytatást. Kis megállást követően felgyorsult 80-90-ig majd leállt. 1-2 perc várakozás után egyből pöccre indult, majd megint 90-et elérve leállt. A fordulat kb. akkor érte el a 2000-et.
Ez ismétlődött kb. 8x, majd 2000 alatt tartva a fordulatot 6.ban hazahozott a hátralévő kb. 40km-en. Itthon kezdtem egy gázolajszűrő cserével (bár nemrég cseréltem kb. 18000km volt benne) és elmentem próbakörre. Nehezen indult be (pedig felpumpáltam!), de utána simán járt. Mivel a nyári kerekeket feltettem vmi nyüszögött és nem mentem gyorsan, azt hallgattam mi lehet az nem állt le egyszer sem. (Rájöttem h. rossz helyre ragasztották a felni belsején az ólmot, az ért a féknyeregbe :))
Visszakanyarodtam és az első gyorsításkor kb. 2200-nál megint leállt. Rövid gurulás után 3.-ra újraindult és gyorsításra megint leállt. Pont hazagurultam vele azóta nem tudtam beindítani...
Hibakódnak azt írta h:P0200 Jelen van P2146 Jelen van P2149 Jelen van Elhúztuk egy autóvillamosság szerelőhöz, hátha talál vmit. Ha esetleg van hozzá vélemény szívesen veszem. Köszi mindekinek! Cs!pesz
Helló! Megszeretném kérdezni, hogy egy Renault Trafic- hoz pollen szűrő csere kb mennyibe van. Az autó 2005-ös 9 személyes 2500cm3 ,135 le. Esetleg márkaszervíz ára is érdekel. Köszönöm
ha beviszed a vállalkozásba a szgk-t költségként megjelenhet, de semmi áfát nem kérhetsz vissza semmire, üzemanyagra sem.
havi 7 ezer 1600 ccm alatt, havi 15 ezer fölötte(én is ezt fizetem) a cégautó adó, ez mindenképpen van, mi személyszállítással foglalkozunk, de így is.
hogy tgk-ra átírhatod-e, azt a többiek jobban tudják, szerintem nem jön össze a magánhasználat és az áfa együtt sehogyan sem...
Hááá, persze, úgy hirdetik, templomba járós, alig visszatekert, stb.... :-)
Volt. Évekkel ezelőtt, a 90-es években még áttolták műszakin. Vámtarifaszám óta meg nem.
Ha most vásárolsz, teljesen mindegy mi van a forgalmiban, a jelenlegi adótörvények szerint könyvelheted. Nekünk is van 5 személyes, 5 ajtós gépjármű, ami forgalmi szerint tgk. Annak idején át is ment. Meg volt olyan üffél, akinek az 5 személyes Fasztra átment, oszt évekkel később fizette az áfát+büntetéseit, jó összeg volt, pedig monttuk, hogy nemkéne.
Mai szerint: összeépíthetetlenül kell elválasztani az utasteret a raktértől, azaz kevés a fal, rács, egyéb. Külön fülke, és külön raktér. Még abba is belekötöttek, hogy pikkáppnál Defendernél egy lemezből van az ajtóig, az legyen szgk. ,amelyik pedig szélesebb platós, tehát külön lemezből van, az legyen tgk.
A mi furgonjaink így csak 3 főig lehetnek tgk.-k. Létezik az a rövid üléses -nem lehet elférni rajta- 6 személyes. Azt némelyik kereskedő átlökte műszakin, de telephelyellenőrzéskor szar lenne a helyében lenni.
Köszi a választ! De akkor hogy vannak 5-6 személyes tgk. a piacon? vagyis úgy hírdetik! meg a cégnél van egy 6 szemes Master és az tgk. akkor most hogyan van ez?
Az lenne a kérdésem, hogy ha van egy 9 személyes Trafic és tegyük fel hogy a forgalmiba M1 az az szgk. vagyon írva akkor én késöbb eltudom számolni költségként számlával pl. a tankolásokat a vállalkozásomban vagy csak ha N1 van beleírva az az tgk.?
Vagy lehet esetleg 9-es szgk. ból legkevesebb 6-os tgk-t csinálni?+ érdemes e szerintetek? Nagyon nem látom a megoldást és fontos lenne!
Én is tudok egy eladó hosszú 2005-ös elsőgazdás 100lovas 1.9dci-t klímásat, de 3 fős! Nagy előnye, hogy 39E km van benne!!!! És egész életét végigkísértem, 1x kellett cserélni olajat is benne már :D
Szerintem mindenféle papírja megvan, újonnan vette. De egyszerűbb, ha a gazdáját keresed: Varga Géza, 30/240-2776. Idősebb pali, kicsit bonyolult ember, de az autóira nagyon vigyáz. Én is alkudtam erre a gépre 3 éve, de akkor még nem akarta eladni...
Egy kollégám eladná 2006-os hosszú, 9 személyes Traficját. Amit tudok róla: 100 lovas dCi, első gazdás, karambolmentes, 100e km. Az autó Siófokon taxi, tehát egy évben 2 hónapig megy, 10 hónapig a garázsban boxolja a gazdi :)
Nemfogsz találni mert nincs, gyárilag meg a bölcsővel együtt adják csak 249E ft-ért!!!! Bontottat ne vegyél mert mindegyik szar! Természetesen erre is van megoldás, én süttetek bele szilentet, már nagyon sok trafikba csináltam 70E ft a komplett bölcső az új szilentekkel, tudok ilyet adni készen. A régi bölcsőre viszont szükségem van.