A Merci egyedülálló abban is, hogy az automatának a be és kimenőtengelyén is van olajszivattyúja. Ezért igenis be lehet vontatni károsodás nélkül, a kezelési könyvben leírtaknak megfelelően.
Behuzatás - nem akarok nagyon belekotyogni, de szvsz ha a gép automata váltós akkor ez igenis tönkreteszi a szerkezetet. Manuális váltónál, kettesbe rakva valóban semmit gondot nem okoz.
Lehet, hogy testel a kapcsolód. Ha nem az, le kellene tölteni hozzá egy kapcsolási rajzot, és otthon annak alapján összelegózni. Középiskolai fizikaismeret, és némi logika kell hozzá. Ismerősök tapasztalata szerint az autóvillamosságisoknak sokszor nincsen meg a türlemük kibogozni a valódi problémákat (pedig azok viszonylag egyszerű Bogár típusú autók voltak). Egy alapvető dologra kell figyelni: a gyárit kell visszaállítani.
Igen, dízel. Én is gondoltam már arra, hogy az indítógombnál lehet valami bibi, mert ahogy kihúzom, amíg izzít, addig minden rendben, aztán, mikor még kijjebb húzom, hogy indítson, na akkor áram el, se kép, se hang.
Ez huziga problema, mar ha dizel...ugye dizel? szerintem egyszeruen nem ugrik at indito allasba, amikor kihuzod a startergombot. Ez egy kapcsoloproblema, szerintem max 5 perc alatt kicsereli vagy beallitja neked aki ert hozza...Ha behuzod, nem teszel tonkre semmit, ugyhogy vidd csak el. Nem tul draga
A kocsi Tárnokon van.
H. Sz. tudtommal Budaörsön dolgozik, oda kell elhúzatnom a kocsit, ha vele beszélek. Van Bicskén is egy jó autóvillamossági szerelő, nála már járt a kocsi egyéb ügyben, de ha húzni kell, Bicske is elég messze van. De nemsokára nyári szabin leszek, több időm lesz foglalkozni a problémával, talán sikerül megoldani.
Akku új, 100 Ah-s van benne, azzal nem lehet gond.
H. Szabit meg azért nem hívom, mert egyelőre nem tudnám odaszállítani a kocsit a műhelyéhez, ezt kell először megszerveznem, és anyagilag is rá kell gyúrnom, hátha komolyabb felújításra van szükség. H. Szabi amúgy elektromos dolgokkal is foglalkozik?
Valami elektromos hibája van. Izzítás után, mikor indítani akarom, eltűnik az áram teljesen, még az utastér világítás is. Kis rázás után újra van áram, és indításkor újra lejátszódik az előbbi folyamat. A közeli autóvillamossági szerelő valamiért nagyon ódzkodik e szép régiségtől, messzebbre szállítani (vagy húzni – tolni) meg egyelőre nincs lehetőségem. Nem tudom, hogy ilyen esetben lehet-e behúzással próbálkozni, nem akarok valamit teljesen tönkretenni.
hát hogy nem kopott! :-)) Az ényém sajna fényesre kopott - mindegyiknél - majd veszek gyárit, vagy kiszerelem a Laciék által behozott 220 D-ből, esetleg ebből (de ezt túl messze van...) :-DDD
Megnéztem a német linket, szerintem ezért a csodaszekérért nem kérnek túl sokat! Ha tényleg alig több mint száz van benne, akkor még a következő tulajt is túléli!
Ami a taxi-kivtelű fedeles ajtózsebet illeti azt még Gáspár szerezte valahol, persze a kormány sem eredeti azt is olyan helyről szerezte ahol a g.k. vásárlás után nemsokkal lecserélték vmi fakormányra és a "recést" behajították vmi sufniba néhány évtizedre ahol extrém módon megkeményedett, legalábbis két éve mindennap használom és semmi kopás.
Itt egy másik kormváltós 3.0 horror áron:http://www.mobile.de/SIDoN94K1eNpOL3vfwsSpvETA-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1152078430A1Iindex_cgiD1100CCarW-t-vctpLtt~BmPA1A1B20A4%81W-t-vCaMkMoQuRDSeUnVb_X_Y_x_yrd~BSRA6D1100E17200C3.0BGND1980CPKWA0HinPublicA2A0A0A0D1960/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=4&id=11111111189923432&