Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

te_o Creative Commons License 2006.07.06 0 0 3358
Ja, jó nagy moci van benne. :)
Előzmény: merciw115 (3357)
merciw115 Creative Commons License 2006.07.06 0 0 3357
Doni_99 Creative Commons License 2006.07.05 0 0 3356
GaspiW123!

Szal' Tiedé volt előtte.
Tényleg szép és jól is megy.
A motorfelújítása miket foglalt magában?
Nagyon 1-ben van, Neked is gratula érte!

:D
Előzmény: GaspiW123 (3354)
Doni_99 Creative Commons License 2006.07.05 0 0 3355
össze bizony!!!

Én is megyek, ha kell a "regisytrációhoz", viszek magammal az ágy melletti állólámpát:)
Előzmény: b0b0 (3338)
GaspiW123 Creative Commons License 2006.07.05 0 0 3354

Hali!

 

Szép még mindig az autó(d)! Örülők, h jókézben a hosszúmotoros!

A kormány (a gyárival azonos) egy német bontóból, a zseb fedele pedig itthoni (egykori német taxi) bontásából származik...

Előzmény: DIESEL 3.0 (3333)
pizo Creative Commons License 2006.07.05 0 0 3353

Sőt legfeljebb 60 km-re, legfeljebb 60 km/h-val üresbe téve vontatni is lehet.

 

Zoli

Előzmény: 504LACI (3352)
504LACI Creative Commons License 2006.07.05 0 0 3352
A Merci egyedülálló abban is, hogy az automatának a be és kimenőtengelyén is van olajszivattyúja. Ezért igenis be lehet vontatni károsodás nélkül, a kezelési könyvben leírtaknak megfelelően.
Előzmény: b_bokonon (3351)
b_bokonon Creative Commons License 2006.07.05 0 0 3351
Behuzatás - nem akarok nagyon belekotyogni, de szvsz ha a gép automata váltós akkor ez igenis tönkreteszi a szerkezetet. Manuális váltónál, kettesbe rakva valóban semmit gondot nem okoz.
Előzmény: bakonyigg (3347)
merciw115 Creative Commons License 2006.07.05 0 0 3350
w115

1
te_o Creative Commons License 2006.07.05 0 0 3349
Lehet, hogy testel a kapcsolód. Ha nem az, le kellene tölteni hozzá egy kapcsolási rajzot, és otthon annak alapján összelegózni. Középiskolai fizikaismeret, és némi logika kell hozzá. Ismerősök tapasztalata szerint az autóvillamosságisoknak sokszor nincsen meg a türlemük kibogozni a valódi problémákat (pedig azok viszonylag egyszerű Bogár típusú autók voltak). Egy alapvető dologra kell figyelni: a gyárit kell visszaállítani.
Előzmény: H.László (3348)
H.László Creative Commons License 2006.07.05 0 0 3348
 

Igen, dízel. Én is gondoltam már arra, hogy az indítógombnál lehet valami bibi, mert ahogy kihúzom, amíg izzít, addig minden rendben, aztán, mikor még kijjebb húzom, hogy indítson, na akkor áram el, se kép, se hang.

Kösz a tanácsot, megpróbálom behúzatni

Előzmény: bakonyigg (3347)
bakonyigg Creative Commons License 2006.07.05 0 0 3347

Ez huziga problema, mar ha dizel...ugye dizel? szerintem egyszeruen nem ugrik at indito allasba, amikor kihuzod a startergombot. Ez egy kapcsoloproblema, szerintem max 5 perc alatt kicsereli vagy beallitja neked aki ert hozza...Ha behuzod, nem teszel tonkre semmit, ugyhogy vidd csak el. Nem tul draga

 

Előzmény: H.László (3344)
H.László Creative Commons License 2006.07.05 0 0 3346
A kocsi Tárnokon van.

H. Sz. tudtommal Budaörsön dolgozik, oda kell elhúzatnom a kocsit, ha vele beszélek. Van Bicskén is egy jó autóvillamossági szerelő, nála már járt a kocsi egyéb ügyben, de ha húzni kell, Bicske is elég messze van. De nemsokára nyári szabin leszek, több időm lesz foglalkozni a problémával, talán sikerül megoldani.

Előzmény: merciw115 (3345)
merciw115 Creative Commons License 2006.07.05 0 0 3345
kifejezetten nem!
De biztosan tud segíteni...

Te merre mozogsz (ill. merre van az autó)?
Előzmény: H.László (3344)
H.László Creative Commons License 2006.07.05 0 0 3344

 

Akku új, 100 Ah-s van benne, azzal nem lehet gond.

H. Szabit meg azért nem hívom, mert egyelőre nem tudnám odaszállítani a kocsit a műhelyéhez, ezt kell először megszerveznem, és anyagilag is rá kell gyúrnom, hátha komolyabb felújításra van szükség. H. Szabi amúgy elektromos dolgokkal is foglalkozik?

 

Előzmény: merciw115 (3343)
merciw115 Creative Commons License 2006.07.05 0 0 3343
- nincsen töltés: akku, vagy generátor probléma!

miért nem hívod fel H.Szabit?

Előzmény: H.László (3342)
H.László Creative Commons License 2006.07.05 0 0 3342
Valami elektromos hibája van. Izzítás után, mikor indítani akarom, eltűnik az áram teljesen, még az utastér világítás is. Kis rázás után újra van áram, és indításkor újra lejátszódik az előbbi folyamat. A közeli autóvillamossági szerelő valamiért nagyon ódzkodik e szép régiségtől, messzebbre szállítani (vagy húzni – tolni) meg egyelőre nincs lehetőségem. Nem tudom, hogy ilyen esetben lehet-e behúzással próbálkozni, nem akarok valamit teljesen tönkretenni.      

Előzmény: bakonyigg (3339)
merciw115 Creative Commons License 2006.07.05 0 0 3341
hát hogy nem kopott! :-))
Az ényém sajna fényesre kopott - mindegyiknél - majd veszek gyárit, vagy kiszerelem a Laciék által behozott 220 D-ből, esetleg ebből (de ezt túl messze van...) :-DDD
Előzmény: Doni_99 (3332)
te_o Creative Commons License 2006.07.05 0 0 3340
Ez élőben is ilyen szép? Belül is? A használtautón mindig megnézem. :)
(Mondjuk ennyiért árulnak már W108 -as 250S -t is... )
Előzmény: Doni_99 (3335)
bakonyigg Creative Commons License 2006.07.05 0 0 3339
Hat mar megint mi van avval a szep vassal??????
Előzmény: H.László (3321)
b0b0 Creative Commons License 2006.07.05 0 0 3338

:)))

 

gyonyoru...

 

nekem foleg az iszonyat perzsa szonyegek jonnek be:))

 

valamikor egy talit ossze kellene mar hozni.

 

Előzmény: Doni_99 (3326)
K.Tib Creative Commons License 2006.07.05 0 0 3337
Megnéztem a német linket, szerintem ezért a csodaszekérért nem kérnek túl sokat! Ha tényleg alig több mint száz van benne, akkor még a következő tulajt is túléli!
Előzmény: DIESEL 3.0 (3333)
K.Tib Creative Commons License 2006.07.05 0 0 3336
Nagyon szépen egyben van a jármű! Gratulálok!
Előzmény: DIESEL 3.0 (3334)
Doni_99 Creative Commons License 2006.07.05 0 0 3335

Gondoltam, Te!:)

Csak tanulni akarok, hogy az egyes kiegészítők hol, melyik változatnál fordulnak/hatnak elő.

 

 

 Ez meg az 1,4 misis, S1-es ARG. Bár nem borsodi, hanem bács-kiskuni, de SZÉP:)
Előzmény: DIESEL 3.0 (3334)
DIESEL 3.0 Creative Commons License 2006.07.05 0 0 3334

Az, hogy az enyémen fedeles ajtózseb vagyon, még nem jelenti azt, hogy taxi lett volna....

Nyomd be a 220D képeket is... 

Előzmény: Doni_99 (3331)
DIESEL 3.0 Creative Commons License 2006.07.05 0 0 3333

Hali !!!

Ami a taxi-kivtelű fedeles ajtózsebet illeti azt még Gáspár szerezte valahol, persze a kormány sem eredeti azt is olyan helyről szerezte ahol a g.k. vásárlás után nemsokkal lecserélték vmi fakormányra és a "recést" behajították vmi sufniba néhány évtizedre ahol extrém módon megkeményedett, legalábbis két éve mindennap használom és semmi kopás. 

Itt egy másik kormváltós 3.0 horror áron:http://www.mobile.de/SIDoN94K1eNpOL3vfwsSpvETA-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1152078430A1Iindex_cgiD1100CCarW-t-vctpLtt~BmPA1A1B20A4%81W-t-vCaMkMoQuRDSeUnVb_X_Y_x_yrd~BSRA6D1100E17200C3.0BGND1980CPKWA0HinPublicA2A0A0A0D1960/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=4&id=11111111189923432&

Előzmény: 504LACI (3327)
Doni_99 Creative Commons License 2006.07.04 0 0 3332

mivanmivanmivan???

recés, ezt úgy érted, hogy nehogy már nem kopott meg ennyi idő alatt, vagy úgy hogy... öö nincs más 5letem.

 

Hmm?

Előzmény: merciw115 (3330)
Doni_99 Creative Commons License 2006.07.04 0 0 3331

Az hát!:)

 

Csak a taxikon volt ajtózseb fedő"?

Előzmény: 504LACI (3327)
merciw115 Creative Commons License 2006.07.04 0 0 3330
ja és recés a kormánya is! :-))
Előzmény: Doni_99 (3326)
merciw115 Creative Commons License 2006.07.04 0 0 3329
"Gondolom hosszú motoros kormányváltós nem sok van."
Én sem láttam még 3.0-ásat kormányváltóval

"Bár én a taxi kivitelű ajtózsebre nem emléxem."
jó, hogy ez is megmaradt!
Előzmény: 504LACI (3327)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!