Bár a legközelebbi aktualitás messze van, de azt tessék figyelembe venni, hogy a sárvédő gumi és a hólánc együttes használata sárkányainknál előírás szerint TILOS! Aki sokat jár pl. sielni akár tavasszal-ősszel is, annak mérlegelni kell ezt. A hátsó sárvédő könnyen fel-le tehető, de az első macerásabb.
Korcsimorcsi !
Gyorsan nyugodj meg. Risztó; SECALARM.hu , Trax.hu. Az előbbi legdrágábbja ~36.200.- és az autó élettartamára szóló garncia jár hozzá. A TRAX tavaly decemberi legdrágább kiszerelése ~23.000.- . Erre 3 év gari van. Ha nincs aki beszerelje, keress bátran.Hóláncot 18.000-nél csak olcsóbbat tudok, de zuhanj rá a HOMASITA honlapjára, ott annyi van, hogy el is adnak. Igaz ott is van 18-ért, de olcsóbban is. A légterelőt ma megkérdezem, de gyanús, hogy 10 alatt van.A tolatóradar SECALARM.hu 26.900.- , de valaki már tett be itt nalunk 13.000-ért, -ha jól emlékszem-.
Csomagtartószervíz.hu alatt GOMBOS féle utángyártott csomik vannak. Lehet náluk kapni használtat, fel is újíttathatod etc. Ezt személyesen még nem tapasztaltam, úgy hallottam. NEON tetőcsomagtartók a XIV. ker. Jerney u 5-ben. 221-2146, 06 30 9429-509. Itt mindent kapsz, amit a tetőre rögzíthetsz. A sebváltózár meg MUL-T-LOCK. Tillik ez az eredeti, a többi cuculista utángyártás (DEFEND,DIAMOND,TYTAN/DIPOL). Az ára beszerelve 39.000 + áfa. De biztos, hogy egyes cuccok még olcsóbbak, mint amit én tudok.
Mármint a második, nem? A klíma szereti harapdálni a naftát, szvsz ha folyton be van kapcsolva, kb. 10%-a a fogyinak erre megy. A hűsítőt sem adják ingyen ...
Megtörtént az első tankolás 854km megtételével a giverny-zöld IMD... rendszámú házi sárkányunkba, 45,72L üzemanyagfelvétel mellett! Használat 60 / 40% arányában volt kb. és szinte 80-85%-ban klímával!Lehet ezek nem jó adatok????????? Nem sok ez a fogyasztás egy kicsit???
Ja nevetni fogtok de tényleg volt egy szegény ember az úton aki marmonkannából döntötte az üzemanyagot, csak nálunk tele volt a kocsi......!
És a csomagtartóban sem volt hely!!!
Ami a biztonságot illeti, megkérdeztem a kereskedőtől mi van akkor ha szereltetek riasztót de nem náluk?? A válasz csak annyi volt a belső computerhez nem szabad nyulni, mert akkor elvész a garancia...! Talán 5-6 nap múlva szerelik a risztót és egyébb ketyeréket, úgy max 43-45000 környékén, ez ügye mégsem 70E??!!!!
köszi a mosós hozzászólásokat asszem kézileg mosom majd (már érik a "slag indul fürdoszobából- hálószoba ablak ki- 1 emelet le a kocsiig- típusú házi autómosó terve :)
talán legtöbbetek számára már nem aktuális , a vásárlás elött állóknak néhány ár a rönó gyári kiegészít?kr?l---
>Nekem forditva van: olykor a négyesből akar nehezen menni az ötösbe! Nem tudom miért... Visszafelé nincs bajom, az könnyen adja magát... :) Nekem ilyenem nem volt, viszont a váltót úgy en bloc elég pontatlannak, "ragadósnak" tartom, és az ötös néha "elbújik", és csak határozott mozdításra "kerül elő".
Az autómmal az első tankolás óta 570 km-t mentem -nagyrészt lakott területen kívül - az üzemanyagszintjelző lassan odaér a piros mezőhöz /benzines a kicsike /. Szerintetek mikor kell tankolnom, ha beleér a pirosba vagy ha majd a lámpa is kigyullad ? Ha kigyullad a lámpa még mennyi benzin lehet benne, amit ki is tud szippantani ? A hétvégén 1 hosszabb útra megyünk, akkor meglesznek az első fogyasztási adatok is.
Amikor mi voltunk a szalonba minden színt megnézhettünk, ha nem Thalia, akkor más típust.
Nálunk a többség /2 hölgy !!!/ a cseresznyepiros mellett döntött. Nekem mindegy volt.
Az valóban nehéz döntés lehet, ha színkártyáról kell színt választanod, melynek mérete talán 10 x 20 cm.
A színem tintekék metál (IGU-...). Nem sok van errefelé, az utam mindennap a kereskedés mellett visz, talán egy vagy kettő ilyen sötétkék autó jött ki a szalonból tavaly augusztus óta. A színről jut eszembe: az az érzésem, hogy itt az új tulajok csak olyan színből mernek rendelni, amit akkor az udvaron látnak, itt legjellemzőbb a hárs meg a sarkifény, esetleg fehér. A tintakéket mi egy kicsit vakon rendeltük, de tetszik, giverny-zöld még a telepen szvsz nem is állt (kivéve egy Megane II).
Bocsi, ez kimaradt:
Potenciális beszerzési helyek még a nagyobb barkácsáruházak is.
Valamint van a Thule, ami szebb és biztos jobb is, de k.... drága :(.
Hali :-)
Tetőcsomagtartóm: valami olasz fajta, négy db láb + két db keresztrúd külön csomagban (csak a Clio van rajt feltüntetve, de az kell nekünk is), beszerzés helye: CORA, de láttam más hipermarkecokban is, ára 10 - 12 ezer körül az egész együtt. Bizonyos szempontból jobb, mint a gyári, mert hosszabb a keresztrúd, így szélesebb a cucc, így több bicaj fér fel :-). Összeszerelni egyszerű (a leírása elég jó), csak a keresztrudak íveltségére figyelj, mert kicsit púposnak kell lennie, ami a rögzítés közben kisimul. A tető élénél az ajtó felső részének takarásában van négy pukli, azok fölé kell felrakni.
A kerékpártartó(k) erre kerül(nek) fel, a legegyszerűbbnek darabja 2-3 ezer körül lehet manapság (sokkal biztos nem drágább) ebből három kényelmesen, négy kis ügyességgel feltehető. Hozzáférhetőség: hipermarkecok és bringaboltok. A tető max. terhelhetőségére tessen ügyelni, mert csúnya a horpadt tetőlemez! :) (egy átlagos bringa 12-13 kiló legalább, de inkább nehezebb)
A mérések nagy része azért 30-40 liter tankolása után történt ám.:) Persze az általam megadott értékek egyből megugranak, ha esetleg hajtósabb kedvemben vagyok. Néha tényleg nehéz megzabolázni a kicsikét. :)))
Milyen színben pompázol? Az egyém sarkifény.
Más...
Van valakinek olyan tetőcsomagtartója, amelyen kerékpárokat lehet szállítani? Az ára, a beszerzés helye és a felszerelés módja érdekelne.
Ja, így már érthető, ez a tipikus mérési hiba, bárkivel megeshet: kis mennyiségből nagy átlagot számolni. Ha jól emlékszem ezt az értéket Te már említetted annak idején itt, ha nem akkor bocs.
Én mindennap az 5-ös déli részén járok, lehet, hogy találkoztunk már?
Szia v_tibor!
A 3,7 lityi is teletankos mérés volt egy 2-300 km-es utat követően. Az esetek 90%-ában családdal autózom, illetve felénk az utak minősége és terheltsége (pl. Szeged-Kecskemét) miatt csak 90-100 km/h a biztonságosan autózható sebesség. Az első 6 ezer km-ig rendszeresen mértem a fogyasztást, ezt követően már csak alkalomszerűen. No persze ha magam vagyok, szaggatom ám a betont..:))))
Egy alkalommal 170-et mutatott az óra (csak rövid ideig), de autópályán általában 130-150 közötti sebességgel autókázom. (150-nél szinte teljesen "eltűnik" a motorhang.:))
Kecskeméten a hétvégén volt autókiállítás és a kínálatot látva minden elfogultság nélkül mondhatom, hogy jól választottam!!
Na szóval.... imádom a kicsikét!:))))))
Ezen az emelkedőn csodálkozok. No meg 750 km után? Anno az osztrák utakon pont ez volt nálam az erőssége (kb 3-4ekm futásteljesítmény után), csak egy kicsit oda kellett lépni és a többiek távolodtak a tükörben az emelkedőn.
Az alapjárat 13ekm után is ugyanúgy kb 850 1/min-nél van, viszont klímával kicsit feljebb ugrik, de stabil.
Szerintem meg fogod szokni, mert ha jól sejtem, még nem jártál üz.a.kútnál. ...az az többi négy személy nem az út szélén stoppolt marmonkannával?
Cserélj olajat 15e-nél mindenképp! Én megtettem és a szerelő szerint nem lett volna ajánlatos megvárni a szervízciklus végét, mert rendesen sűrűsödött az olaj. Azt nem mondta, hogy az olaj vagy a motor az oka.
Nagyon kellemetlen latvany fogadott egyik delutan, valami "joakaro" vegighuzott egy kulcsot/szeget az auto egesz jobb felen, kezdve a benzintartaly dugojatol ... az elso sarvedo jelzolampajaig.
Nem ment a lemezig a karcolas sehol de az indigokek auton vegig latszik a feher alapozo.
Lehet ezt valami csodapasztaval orvosolni, vagy a fel autot lefestik majd?