Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Nemox20DTH Creative Commons License 2006.12.11 0 0 180
Akkor jobban járok ha maradok a gyárinál?
Előzmény: Omegatd (179)
Omegatd Creative Commons License 2006.12.10 0 0 179
Látom nem figyelsz. Az a gáz, hogy ha húzod, főleg nagyobb turbóval szét fog esni atomjaira...
Előzmény: Nemox20DTH (178)
Nemox20DTH Creative Commons License 2006.12.10 0 0 178
Mondjuk én GT20-as turbóra gondoltam csak nem tudom, hogy nem kell-e hozzá átfüzni a motort mert annyira nincs kedvem belemerülni :-)
Nemox20DTH Creative Commons License 2006.12.10 0 0 177

Köszi van itt egy oldal ahol levan írva melyi opelo-n milyen turbóva stb ha valakit érdekel :-)

http://www.dieselevante.it/turbochargers.asp?idmarca=117&idcat=2

Előzmény: Omegatd (176)
Omegatd Creative Commons License 2006.12.10 0 0 176
Onnan kellene elindulni, hogy elolvasod Manta-z 171-es hozzászólását!
Előzmény: Nemox20DTH (175)
Nemox20DTH Creative Commons License 2006.12.10 0 0 175

Sziasztok.

Tanács kellene van egy X20DTH motoros Vekim meg lehet-e oldani a turbó cserélyével, hogy 40-50-nel több lóerőt adjon le a motor anélkül, hogy főtengely, hajtókart, dugatyúkat kellene cserélni.

Ha igen milyen turbót érdemes rá tenni.

Előre is köszi üdv.

macimoci Creative Commons License 2006.12.05 0 0 174
Sziasztok!
Lenne 1 kérdésem:
A sima 1.7 D Kadettbe be lehet-e építeni az opel motor helyett egy ugyan csak 1.7-be való isuzut? Felfogatások stb szempontjából kell -e átalakításokat csinálni?
tjsz Creative Commons License 2006.11.23 0 0 173

Sziasztok!

 

A nyáron vásároltam egy 2001-es 1.7DTI Corsa C-t. Eddig minden ok volt, csakhogy mostanában (rendszertelenül) mintha ugrálna (a vásárlás óta 13.000 km-t nyomtam bele). Kb. ahhoz tudnám hasonlítani, mint amikor a benzines motornál "kimarad" egy ütem, csakhogy itt diesel motorról van szó.... Nem tudom mi lehet a probléma? Valakinek bármilyen ötlet?

Az autó szerelőnél már volt, minden tökéletes (-nek tűnt), computer-re is rádugták azzal is minden ok, az üzemanyag rendszert átnézték minden ok, az olajat még én cseréltettem, szóval nem tudom.

 

Ja igen: főleg akkor ugrál amikor gyorsítok, illetve 130-as tempónál is. Igaz, ma 60-as tempónál rángatott meg.

 

Üdv: Szabi

leonardy34 Creative Commons License 2006.09.16 0 0 172
Hali mindenkinek!Most szándékozom Movano 2.5cdti-t venni,23000km van benne,tudtok valamilyen tanácsot adni mire figyeljek?Eddig tranzitom és ducatom volt.Üdv
manta-z Creative Commons License 2006.05.06 0 0 171
Jah a 15-ös is csak max 120lóig jó. Akkor ha már csere inkább gt17-et tennék rá az már változó geometriás remélhetőleg nem fogja összekormolni a geometriát...... Asszem a 2.2dti-n is az van. De az az igazság, hogy pont ezeket a motorokat nem szabad húzni. Csoda ha gyári állapotukban normálisan működnek...............
Előzmény: Nutty (170)
Nutty Creative Commons License 2006.05.05 0 0 170
" A 82-esnek kisebb a turbója, adagolója, továbbá nincsen benne intercooler"

így igaz, plusz még kell bele egy DTH computer és meg is lesz az öröm :)

A DTH-nak Garret T15 a turbója, de ez is elég soványkának tűnik
Előzmény: manta-z (169)
manta-z Creative Commons License 2006.05.05 0 0 169
A 82 és a 100 lovas is 16 szelepes. A 82-esnek kisebb a turbója, adagolója, továbbá nincsen benne intercooler. Éppen ezért az első tuning egy intercooler beszerelése legyen.............
Előzmény: mlas (167)
mlas Creative Commons License 2006.05.02 0 0 168
Még valami: az adagolóm Bosch VP44-PSG-16
Ezt könnyen tudod hasonlitani, az oldalára van írva.
Előzmény: Fabiodiv (166)
mlas Creative Commons License 2006.05.02 0 0 167
Nem tudom, hány szelepes a motorod... A modellváltás idején szerelték mindenfélével
Az enyém Y20 DTH, 101 LE / 230Nm
A turbóra nincs ráírva a típusa, de nagyon kicsi, a kipufogó oldali része 8 cm körül, a külső házátmérő...

Ilyesmi a Tied? (védőburok leszedve)
Előzmény: Fabiodiv (166)
Fabiodiv Creative Commons License 2006.04.30 0 0 166
X20DTL, GT 13 turbó.
Előzmény: mlas (164)
Fabiodiv Creative Commons License 2006.04.30 0 0 165
Tuti 8 v a 82 lovas szerinted? Nekem ilyen van, de a felirat az 16V a segén...
Beszélgettem egy opeldiesel doktorral róla, de szerinte a vas egyezik, viszont a 100 pacis az cooleres+ nagyobb a turbója, más az adagolója.
Én mostanság kezdek keresni bele chippet, mert pont nagyon hiányzik az a kb 20 paci belőle, amitől értékelhető lenne az autó.

üdv: Fabio
Előzmény: mlas (164)
mlas Creative Commons License 2006.04.28 0 0 164
Hát tényleg nem valami pörgős...

Dízeltuningról mindenkinek a VW ugrik be.

Az enyém 101 LE-s vectra, 2.0 DTI motor. Az Astrában is volt ez, csak 8 szeleppel, meg kisebb turbóval. Meg egyszerűbb elektronikával.

Írd le pontosan a típusodat, hátha tudok segiteni.
Előzmény: Fabiodiv (162)
Fabiodiv Creative Commons License 2006.03.25 0 0 163
Javaslom trombitáltassuk el a katonai takarodót a topic temetésén...
Fabiodiv Creative Commons License 2006.03.22 0 0 162
Hali Topiclakók!

Elmagyarázná,vki nekem, hogy mi a különbség az 82 PS, és a 101 PS, 2.0 diesel astra mocija között?

A lényeg az lenne, hogy mit tegyek, hogy szabadon engedjek néhány +pacit a 82 PS astrában?

Igazából nem szeretném atomjaira szedni, de egy turbócsere, cooler, szabályzás beleférne, viszont a hengerfejet, a vezérlést nem szeretném tekertetni...
Javaslatok, esetleg tapasztalat?

Thx: Fabio
100 Quattro 1,9PDTDI Creative Commons License 2006.01.02 0 0 161
SZiasztok, és BÚÉK. SZeretnék vásárolni 1987-es Kadett Caravan-ba 1,5TD, 1,7D vagy 1,7 TD motort váltóval együtt. Va valakinek van ilyen, dobjon egy mail-t. Köszi!
mlas Creative Commons License 2005.12.10 0 0 160
Írok ide is, felhozom...

Hol vagytok, dízel-Opelesek (Barátaim?)
Alternativ üzemanyag-téma (sejtitek, mire gondolok) ?

Tapasztalatok?
MortalWombat Creative Commons License 2005.05.05 0 0 159

Sziasztok!

Szeretnék egy kicsit többet tudni egy motorról, bár visszaolvasva nem tudom, jó helyen járok-e?

Tehát egy 2,2 DTI 115 LE-s motorról szeretnék információt kérni, amely nem OPEL-be van beszerelve.(Gondolom, nem kell a márkát megnevezeni.)

Mennyire strapabíró, mire kell vigyázni, esetleg az interneten hol nézhetek utána, ahol sok infó van róla!

MW

Heartbreaker Creative Commons License 2005.05.02 0 0 158

Hello!

 

Sürgősen keresek öreg Diesel Rekord váltót, a nagyricnist. Ha van valakinek, hívjon: 20/201 03 73, vagy küldjön mailt: trafitun@freemail.hu

 

H.

HaPZi Creative Commons License 2005.02.18 0 0 156

Mihez képest nem javult a dinamizmusa? A 1.7CDTi 80Le 15sec, az 1.7CDTi 100Le 12.3. A 13.7sec szépen pont ezek között van mint a LE és a nyomaték is. Az 1.7 DTi-t pedig H Astra-ba nem is szerelték, csak G-be, az viszont szerintem könyebb mint a H.

Szerintem is sikergyanús kisdízel, pont a bizt. besorolás miatt.

Előzmény: Astra DTI (155)
Astra DTI Creative Commons License 2005.01.13 0 0 155

érdekes: Astrába kis motor

 

 20-21%-ka növekedtek a tulajdonságai úgy mint teljesítmény és nyomaték (például a régi 1.7 DTI-hez képest), mégsem javult a dinamizmusa, habár súlyadó és biztosítási besorolás szerint a legmegnyerőbb, és talán EU 4-et és a hosszabb szerv.ciklust hozták így ki,  mondjuk a a fogyasztása érthető módon sem lett jobb, de ha az ára jó lesz, tuti siker?

(azért a rugalmasságára kiváncsi lennék)

Corsa B Tdi Creative Commons License 2004.11.15 0 0 154

Sziasztok!

 

Nem tudná nekem valaki +mondani ,hogy a B CORSÁBA lévő 1,5 TD(isuzu)  motor helyére bemegy-e az 1,7TD(isuzu)?persze alakítás nélkül! vagy talán a B vectrában lévő 2.0Dti?

 

G-fourty Creative Commons License 2004.10.19 0 0 153

Milyen technikai megoldások kellenek?

 

Ezek 16 szelepes motorok, egy vezérműtengellyel, turboval, kipufogógáz visszavezetéssel, a szívószelepeknél változtatható levegőhozzávezetéssel, VP44 adagolóval.

Előzmény: TgY (151)
G-fourty Creative Commons License 2004.10.19 0 0 152
Az X20DTL-hez nincs intercooler. A DTH-hoz van. A vezérlés is kicsit más emiatt. A DTH teljesítménye 74 kW a DTL 60 kW. Egyébként ugyanaz a motor.
Előzmény: Mr. T (150)
TgY Creative Commons License 2004.10.19 0 0 151

 felhozom ezt a kerdest, hatha valaki erre téved..  engem is érdekelne :

"a kérdésem az lenne, hogy mi a különbség 2.0 dti, dtl, dth motorok között. meg, hogy ezekben általában milyen technikai megoldások vannak"

 

Előzmény: Mr. T (150)
Mr. T Creative Commons License 2004.05.25 0 0 150
hello
remélem nem zavarok, azzal hogy itt "offolok" a hülyeségemmel a psa vs. opel, francia vs. német, stb topicban... a kérdésem az lenne, hogy mi a különbség 2.0 dti, dtl, dth motorok között. meg, hogy ezekben általában milyen technikai megoldások vannak.
köszi:
-t-

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!