Tanács kellene van egy X20DTH motoros Vekim meg lehet-e oldani a turbó cserélyével, hogy 40-50-nel több lóerőt adjon le a motor anélkül, hogy főtengely, hajtókart, dugatyúkat kellene cserélni.
Sziasztok! Lenne 1 kérdésem: A sima 1.7 D Kadettbe be lehet-e építeni az opel motor helyett egy ugyan csak 1.7-be való isuzut? Felfogatások stb szempontjából kell -e átalakításokat csinálni?
A nyáron vásároltam egy 2001-es 1.7DTI Corsa C-t. Eddig minden ok volt, csakhogy mostanában (rendszertelenül) mintha ugrálna (a vásárlás óta 13.000 km-t nyomtam bele). Kb. ahhoz tudnám hasonlítani, mint amikor a benzines motornál "kimarad" egy ütem, csakhogy itt diesel motorról van szó.... Nem tudom mi lehet a probléma? Valakinek bármilyen ötlet?
Az autó szerelőnél már volt, minden tökéletes (-nek tűnt), computer-re is rádugták azzal is minden ok, az üzemanyag rendszert átnézték minden ok, az olajat még én cseréltettem, szóval nem tudom.
Ja igen: főleg akkor ugrál amikor gyorsítok, illetve 130-as tempónál is. Igaz, ma 60-as tempónál rángatott meg.
Hali mindenkinek!Most szándékozom Movano 2.5cdti-t venni,23000km van benne,tudtok valamilyen tanácsot adni mire figyeljek?Eddig tranzitom és ducatom volt.Üdv
Jah a 15-ös is csak max 120lóig jó. Akkor ha már csere inkább gt17-et tennék rá az már változó geometriás remélhetőleg nem fogja összekormolni a geometriát...... Asszem a 2.2dti-n is az van. De az az igazság, hogy pont ezeket a motorokat nem szabad húzni. Csoda ha gyári állapotukban normálisan működnek...............
A 82 és a 100 lovas is 16 szelepes. A 82-esnek kisebb a turbója, adagolója, továbbá nincsen benne intercooler. Éppen ezért az első tuning egy intercooler beszerelése legyen.............
Nem tudom, hány szelepes a motorod... A modellváltás idején szerelték mindenfélével Az enyém Y20 DTH, 101 LE / 230Nm A turbóra nincs ráírva a típusa, de nagyon kicsi, a kipufogó oldali része 8 cm körül, a külső házátmérő... Ilyesmi a Tied? (védőburok leszedve)
Tuti 8 v a 82 lovas szerinted? Nekem ilyen van, de a felirat az 16V a segén... Beszélgettem egy opeldiesel doktorral róla, de szerinte a vas egyezik, viszont a 100 pacis az cooleres+ nagyobb a turbója, más az adagolója. Én mostanság kezdek keresni bele chippet, mert pont nagyon hiányzik az a kb 20 paci belőle, amitől értékelhető lenne az autó.
Elmagyarázná,vki nekem, hogy mi a különbség az 82 PS, és a 101 PS, 2.0 diesel astra mocija között?
A lényeg az lenne, hogy mit tegyek, hogy szabadon engedjek néhány +pacit a 82 PS astrában?
Igazából nem szeretném atomjaira szedni, de egy turbócsere, cooler, szabályzás beleférne, viszont a hengerfejet, a vezérlést nem szeretném tekertetni... Javaslatok, esetleg tapasztalat?
SZiasztok, és BÚÉK. SZeretnék vásárolni 1987-es Kadett Caravan-ba 1,5TD, 1,7D vagy 1,7 TD motort váltóval együtt. Va valakinek van ilyen, dobjon egy mail-t. Köszi!
Mihez képest nem javult a dinamizmusa? A 1.7CDTi 80Le 15sec, az 1.7CDTi 100Le 12.3. A 13.7sec szépen pont ezek között van mint a LE és a nyomaték is. Az 1.7 DTi-t pedig H Astra-ba nem is szerelték, csak G-be, az viszont szerintem könyebb mint a H.
Szerintem is sikergyanús kisdízel, pont a bizt. besorolás miatt.
20-21%-ka növekedtek a tulajdonságai úgy mint teljesítmény és nyomaték (például a régi 1.7 DTI-hez képest), mégsem javult a dinamizmusa, habár súlyadó és biztosítási besorolás szerint a legmegnyerőbb, és talán EU 4-et és a hosszabb szerv.ciklust hozták így ki, mondjuk a a fogyasztása érthető módon sem lett jobb, de ha az ára jó lesz, tuti siker?
Nem tudná nekem valaki +mondani ,hogy a B CORSÁBA lévő 1,5 TD(isuzu) motor helyére bemegy-e az 1,7TD(isuzu)?persze alakítás nélkül! vagy talán a B vectrában lévő 2.0Dti?
Ezek 16 szelepes motorok, egy vezérműtengellyel, turboval, kipufogógáz visszavezetéssel, a szívószelepeknél változtatható levegőhozzávezetéssel, VP44 adagolóval.
hello
remélem nem zavarok, azzal hogy itt "offolok" a hülyeségemmel a psa vs. opel, francia vs. német, stb topicban... a kérdésem az lenne, hogy mi a különbség 2.0 dti, dtl, dth motorok között. meg, hogy ezekben általában milyen technikai megoldások vannak.
köszi:
-t-