Kopiteki!
A gumihoz annyit, hogy két telet autóztam vele és amíg nem volt hó még elment, havon viszont katasztrófa úgyhogy az idei telet már reményeim szerint egy téligumi készlettel kezdem.
CD tár, valóban mukszik, vezérli a távirányító. Ellenben legjobb tudomásom szerint más készüléket berakva az autóba már felejtős a dolog, és a kijelzőt sem fogja használni.A gyári rádió szvsz teljesen korrekt 6 hangszóróval, jól beállítva, hifit meg otthon hallgasson az ember.
A másik, az olajszint, ami nem minden Thalicskában működik, egyes szervizesek szerint csak 16v-nél, mások szerint véletlenszerüen.
Helló Kopi!
Valóban a Talicskákra jóév gumikat raktak, az enyém is azon gurul. Hivatalos minősitési adataim nincsenek, csak tapasztalatiak. Ime: Nálam nem hangos, nem csúszkál, nem fél a viztől (legalábbis nyáron). De ez nyári gumi (van aki azt mondja rá, hogy vegyes használatú, de ebben nem vagyok bizti) és nem tudom, hogy fog viselkedni télen. Sokan mondták már, hogy télre tipikus téli gumi kell majd. Ám felhivnám figyelmed a gumi előirás szerinti mértékű felfujására, mert a tapadás ettől is függ. Talán még a zajhatás is.
CD tár: én 2 hete vettem a sráctól egyszerűen beteszed egy darab madzag a rádió végébe bedug csomagtartóba felfúr és kész. Nagyonjó nekem semmi bajom vele.
Olajszint: amikor a gyujtást ráadod és megyomod a nullázót akkor irja ki hogy OilOk és ha mégegyet rányomsz akkor kapod az olajszintet 'ooooo'.
A'szem de ha nem megy megnézem pontosan.
igen, ugy hirdetik, hogy a CD tárat a kormányról is lehet vezérelni. a rádió szintén marad a helyén, a CD tár a 6 CD lemeznek való hellyel pedig természetsen nem fér el a középkonzolon csak pl anyosülés alatt, ill. csomagtartóban.
Kis segítséget kérnék Tisztelettel! Úgy él emlékeimben, hogy a Rönó Tháliákat, Good Year GT2-es gumikkal szerelték! Ha így van, infó kellene ezekről a gumikról, ki, mit tud róla? Mennyire tapad,vizes úton is jó-e, hangos-e vagy halk, stb?
Csak azt nem vágom, hogy a gyári magnósrádió vezérli a cd-tárat az-az a fej egység marathat és elég bele a tár?
A távirányítóról már nem is beszélve :)
látszik uj vagy és még nem olvastad a soxor feladott hirdetést: ( nincs részesedésem belöle, és még nem is próbáltam, de thalia-társak esküsznek rá!) ha megjön a kocsim én is rendelek majd töle:
:
RENAULT tulajdonosok figyeljetek!!! Bármilyen típusú Renault típusú személygépkocsiba csatlakoztatható VDO (Philips leányvállalata) típusú cd-tárak kaphatók. 6-os ill. 10 lemezes. Vadonat új, karcmentes állapotban, garantáltan még egyszer sem volt beszerelve! Minden tartozékkal ( lábak + kábel + csavarok)!
24.999Ft ill. 29.999Ft -os áron. 1 év garancia!
Üdvözlettel: Horváth Ákos
06-30/253-70-46
Akkor maradok a risztó + rejtett kapcsoló mellett!
De akkor is rakatok bele risztót, mert megnyugtat,igazából tudom,hogy csak időt nyerek vele.
Milyen ötletek van cd-s rádió-ügyben, mert a gyári magnó nem igazán felel meg nekem! Mi van olyan márka amit lehet ezzel a távirányítóval vezérelni, és még viselhető árban van!
Szia Kispipi!
Azért nem tudsz ilyen story-t, mert nagy valószínűséggel nincs is.
Nincs elvihetetlen autó, cask minél körültekintőbben, illetve jobban van felszerelve -ennek egyik eleme a riasztó-, annál könnyebben marad a Tied, mert vagy keresnek egy könnyebben elvihetőt, vagy megpróbálják, de nem fog menni.
Hogy minden EGYEDI megoldás -indításblokkolás, stb.- ér a legtöbbet, abban a végsőbbmenőkig egyetértük...
Az a helyzet, hogy gondolkodtam azon, hogy tudok-e olyan történetet, mely arról szól, hogy VALAMILYEN tipusú riasztó miatt nem tudták az autótolvajok feltörni a kocsit... de nem tudok ilyen storyt... Ennek ellenére az enyémbe is rakattam egy laserline tipust. De az egyéni mechanikai védőeszköz a legjobb, melyet magad találsz ki, tervezel meg, és alkotsz meg. Én is most ezen munkálkodok, mert azt egyetlen tolvaj sem ismeri. És ebben van a nagy értéke.
Más:
Nem tudjátok hogy a 2001-es RT változatoknál ( ahol nincs középkonzol, és a rádióba van a kijelző) nekem a műszerfali kijelzőn nem irja ki, hogy Oil Ok vagy hogy mennyi van benne! Sehogy nem tudom elérni!
Szia BLC!
Nem reklám, mert semmi közöm a Buzna Kft.-hez azon kívül, hogy az én dCi-mbe is ők csináltak cuccot, ami hibátlan lett, de hívd Őket fel, és mindent megtudhatsz, ami érdekel... www.buznakft.hu
Vagy nézz át az Autólopás topicba, ha még nem jártál arra, na, ott sok minden infó, amit a nagyrabecsült topictársaktól be lehet szerezni aranyat ér... :)
Más:
Látom hogy épp a hátsó löki kormolódásáról volt itt szó.. Mennyire kormolódik? Csak azért kérdem, mert minap szép, telitalpas gázadással való elinduláskor -nem szoktam kínozni, de muszály volt-, épp a tükörbe nézve akkora fekete koromfelhőt pillantottam meg, amit én hagytam ott, hogy majdnem megijedtem, mert egy 220 éves diesel mercinek is becsületére vált volna...
Ezen kívül alapból felkészülnek rá az autótolvajok, kicsi a tudása, és ha hatástalanították a riasztót (Cobra kb 1-2 perc max), akkor már a központi zárral legalább nem kell bajlódniuk, és már indul is a kocsi.
Végül is a Renyós csak el akarja adni, mert hegyekben áll a cucc.
Renault gyárit nem tudom milyen típusú, de azt mondta a csavókám a renaultnál hogy nem kell szétfaragni az autót és meg van a helye! Ahova illik, csak ha meg urángyártottat rakok bele, akkor tuti megfúrjak a karosszériát a motorházon belül szerintem. Anno így tették bele az Opelembe.
Na meg a gyárinak az-az előnye, hogy a kulccsal is nyílik (kp. záras) így nincs még más is, ami fityeg a slusszkulcson
Ha arra a Cobra szutyokra gondolsz, amit beleraknak, az felejtős, ne pazarold rá a pénzt.
Rakass bele AMAX-ot (u.a. mint Enforcer vagy mi)többet tud, és rengeteg modul van hozzá.
tefi!
Én úgy veszem észre hogy 120 az a határ ami alatt igazából mindegy, hogy hogy megyek az átlag a 6.5 környékén van 120 tól fölfele meg igazából minden 10 km/h emelés kb 1 liter plussz 100 km-enként. Egyébpként ezért járok vele én is 120-ig általában de néha nem számít a benzin és akkor kicsi tempo belefér (autópályán) de ez a ritkább.
A sportlégszűrőtől jobb hangja lesz a gépnek, tehát nagy eséllyel jobban is fogod nyomni neki, nagyobb fogyasztás.A LE többlet az jelentéktelen, viszont nyomatékban a szűrő, és a gyertya is észrevehető változást hozhat, dinamikusabb gyorsulás, megjelennek a sportos vezetési stílusjegyek, tehát megint nőhet a fogyasztás :))))
Ja, és asszem 10000 km-ként tisztítani kell a sportlégszűrőt :)))
De hogy ne gondold, hogy lehurroglak, én is hasonlóban töröm a fejemet az " új " autómon.
De hát a tunningnak ára van.
Sziasztok!
Megjöttem egy parádi üdüléstől. Ott sok szerpentines utat jártunk végig, és ugye sik vidékek is voltak. A fogyasztás: 6,08 l/100 benzinből. Ez jónak mondható. EGY KÉRDÉS: Most egy esküvő kapcsán menyasszony szállitó lesz a Natalia, és feldiszitik. Azt mondják, hogy tapadókorongokkal erősitik fel a diszitést. Szerintetek a tapadókorongok ártanak a lakkozásnak????
NETH !
Mivel még 1.000 km alatt voltam ezek az adatok 110-120 km/h sebesség között /autópályán/ jöttek, oda-vissza végig légkondival 4 személlyel. Most már 1.200 km-nél tartok, 1 kicsit majd jobban pörgetem, nehogy ellustuljon a kicsike. Ahogy írod azonban jobban járok ha 120 alatt maradok !!
sziasztok!
az alábbi részletet a renaultclub.hu -oldalon olvastam a tuningolásról
szerelt már valaki közületek sport-légszüröt 1.4 8V ill 16V thaliába? és jobb gyertyákat?
"A direkt és sport légszürö sz?rö a motor teljesítményét 6-7 LE-vel növeli meg.
A direkt és sport sz?r?k árai típustól és gyártótól függ?en változnak kb. 10-17 ezer Ft körül mozognak. Ajánlom a piacvezet? amerikai K&N sz?r? családot, amelyek elég jó áron kaphatók és kiváló min?ség?ek. De megemlíthet? még J&R típus családot és Green fantázia nev? sz?r?ket is.
- A második lépés a gyújtó gyertya kicserélése. A gyári ill. kommersz gyertyák h? érétke és szikrája sokkal gyengébb a speciális sport gyertyákéinál. Ezen gyertyák speciális kiképzésénél és anyagánál fogyva (lásd kép) nagyobb és egyenletesebb szikrát biztosítanak gyujtáskor, ezáltal el?segítve a tökéletesebb égést. Sajnos az ára többszöröse a kommersz gyertyáknak viszont élettartamuk 3-4 szerese annak. Egy BRISK Premium Sport gyertya 1800-2000 Ft/db áron kapható.
Fontos! A megfelel? típusú gyertyát kell kiválasztani a motorunkhoz!
A teljesítményt 1-2 LE-vel növeli, viszont dinamikusabb és egyenletesebb gyorsulást érhetünk el. Léteznek a BRISK termékein kívül más ?nevesebb? gyártók termékei is de ezek elég borsos összegekbe kerülnek és kimagasló min?ség különbség nincs a két gyártó között.
A fent felsorolt motor tuningolási eljárások viszonylag kevés pénzb?l oldhatóak meg és biztosak lehetünk, hogy a motort semmilyen káros behatás nem fogja érni. Ha ügyesen vezetünk akár jelent? fogyasztás csökkenést is elérhetünk ;-)
"
várom a tapasztalatokat!
még a régmúltban írt valaki valamit a sebváltózárakról: egész pontosan arról, hogy milyen könny? öket feltörni. arra is emlkékszem, hogy mintha a clio-kban lenne valami védölemez, ami a váltót védi alulról, ez nem növelné a biztonságot? be lehet szereltetni thaliába?