Egyébként én mindenkinek ajánlom, a telitank rendszert, mert igy a folyamatos fogyasztásmérésre lehetőség van. (ez kevés matek, tankolások után 3 perc) A fogyasztás megemelkedése rögtön valami hibára utal. Sokszor nem komoly problémára (pl. levegőszűrő elhasználódás), de megelőzhető a nagyobb baj.
Örömteli Thalicskázást!
A teljes hir itt:
http://fn.hu/cikk.php?cid=60459&id=3
Én a tettesek fülébe forró ólmot öntenék, kezüket amputálnám. (Elképzelésemet István király és Kálmán király is támogatja)
Kiváncsi lennék az őszinte véleményetekre.
Szerintetek érdemes lenne elmenni 20ezer km-nél a 30-ezres kötelezőre, ha:
- lomha az autó
- autópályán(!) 6,9 litert(!) fogyaszt (dízel autó...)
- kormol, mint a barom
- és hangos? (Már önmagához képest... )
Bezony -botozás, kaloda, egyebek...
Bár ahogy elnéztem inkább a Megane, és az annál nagyobb Renyók voltak a zsákmányaik.
Belelapoztam egy Használt autókat számba vevő újságba, és a talicska kapcsán azt írta érvényesnek, mint a Clio-nál, plusz a gyengébb anyagokat az utastérben, a beázó csomageteret (?!), de ami a lényeg: végre volt egy kevés hivatalos infó a dci-ről: azt írták, hogy erősen kenőanyag-érzékeny, és ha teurbó módra fütyül alacsony fordulaton (?!), hogy dalolnak a csapágyak, akkor az már jelzi, hogy ideje olajat cserálni. Nem biztos, hogy pontosan emléklszem, de a lényeg, hogy figyelni kell az olajra.
Ja lattam a a hiradoban!
Csak francia autóra specializálodtak a fiúk!
Más: Ma láttam egy optikai tuningol Natháliát, mit ne mondjak szép volt. Alufelni,kis odal szönyeg; hátul a csomagtartón egy kis szárny. Kipugó meg bika nagy kályhacső.
Nem semmi látvány volt!
Na fölhivtam a márkakereskedőt mikor mehetek "kötelező" szervizre. Azt mondta, bármikor bejelentkezés és egyeztetés után ;). Cirka 1,5 óra és meg is várható!
Amúgy 25-30e Ft, attól függ mit kell cserélni.
Hallottátok,hogy Bp-en elkaptak 4 retket, akik 18 Renault-ot vittek el 52 milla értékben és szétszedték, majd alkatrészként eladták. 3-at be is nyomtak őrizetbe. Így talán Bp-en talán nyugalom lesz 1 kicsit Rönci téren. Bár már az utolsókat vinnék be !!!
>Látszatra senki nem mondja + , hogy műanyag.:) A látszat engem nem érdekel -egyszerűen nem jó érzés megfogni: olyan mintha rögvest a kezemben maradna.
>Szerintem nem baj, hogy müanyag a két első sárvédő, ugyanis az kezdene elsőként rozsdálni, de igy nem tud. Az esetleges ütközésnél nincs szerepe. Az ütközést a lökháritó és az alváz fogja meg:) Pontosan ezt mondtam én is! A beöntőnyílás fedele pedig nekem nem tetszik, de emiatt nem fogom felgyújtani a kocsit.
Én sem látom hátrányát a műanyag tanksapi fedélnek. Eddig is mindig magam tankoltam és ezután sem engedek 1 kutast sem hozzá. Én meg vigyázok vele, mert elég könnyű darab. Viszont pár csepp benzinmegtakarítás a súlya. Látszatra senki nem mondja + , hogy műanyag.
Szerintem nem baj, hogy müanyag a két első sárvédő, ugyanis az kezdene elsőként rozsdálni, de igy nem tud. Az esetleges ütközésnél nincs szerepe. Az ütközést a lökháritó és az alváz fogja meg. A beöntő nyilás fedele? És mennyivel jobb, ha az fém?
Aranyos, szép Nati! Én akkor is szeretlek...
Igen tudom, de azt nem kell fogdosnom -igaz ezt se sűrűn, mert azért ez nem eszik úgy, mint egy Volga. De ezzel a sárvédővel azért sincs bajom, mert noha veterán-fan vagyok, és szeretem, ha egy kocsi nem a "használd, és dobd el"-elv szerint épül, és van benne anyag, pontosan tisztában vagyok azzal, hogy egy biztonságos kocsi nem attól biztonságos, hogy betonból van, és ha az adott elem nem teherviselő (és itt nem az), akkor minek legyen fémből ami drága, rohad, stb.
Szóval nem attól rossz, vagy jó kocsi a tália, hogy miből van az eleje, de azért tényleg nem tartott volna sokból egy fém fedelet tenni a betöltőnyílás fölé, mert így olyan érzésem támad, mintha egy gagyi játékautó lenne a kocsi. Szóval ez nem takarékosság, hanem sz*rrágás a cég részéről, és sokat elárul arról, hogy hogyan is viszonyulnak a megcélzott vásárlói réteghez ("Ezeknek ez is jó lesz!")
Csütörtöki (május29) indulás-al! (azoknak akik bandába akarnak tömörülni!:o))
- egyénileg megoldva, vagy csoportba tömörülve(egyéni megbeszélések alapján) eljutni a Rábafüzesi határátkelőig - ott a határátkelő elötti OMW kúton Tali és bandázás 13:45-ig utána indulás!
- miután átértünk a határon, megállás a hatalmas parkolóban. Kb 20-30perc várakozás, esetleges lemaradtak bevárása.
- kb 14:30-14:45-kor tovaindulás majd megállás a kb 20km-re lévő benzinkutón. (olcsobb a nafta mint nálunk + pályamatricát is lehet itt venni) - innen aztán már megállás nélkül megyünk a Tali-ra
Pénteki indulással!
- beszéljétek össze, de jöhettek egyénileg is:o) az én javaslatom, hogy talizzatok Rábafüzesnél, és gyertek minél korábban, pl: reggel 10óra körül.
- Akik pénteken jönnek: hacu, JHonny, Edgár(DNJ), Avantage....stb.
Ha valami baj van, vagy segítség kell:
0620/4681041 (Oszy)
OSZTRAK TALI UTVONALSEGITSEG
(A legrövidebb utvonal Rabafüzestöl, autopalyan:)
Rabafüzes-Heiligenkreuz-Fürstenfeld-Graz-Vogau/Strass-Ehrenhausen-Gamlitz-Leutschach
A hataron at, vegig egyenesen a föuton haladva. A hatar utan durvan olyan 20 km utan, jobbra le az autopalyara Graz fele. Utana vegig autopalya, majd Graznal leteres Szlovenia (Ljubjana, Spielfeld) fele, tovabb az autopalyan. Nem kell bemenni Grazba, nem maradtok le semmiröl! :)) Autopalyan haladva Vogau/Strass-ig, ott leagazni, majd a fent irt utvonalat követve erkeztek Leutschachba.
Remelem erthetöen irtam.
Az autopalya aszem kb 8 Euro (2000 Ft) körül kaphato, mindegy, hogy odahaza, vagy ideat veszitek.
Rabafüzes-Leutschach kb. 130 km.
2. Nemzetközi Renault találkozó, avagy: Borhegy túra 2003 Leutschach/Stajerország 2003 Május 30-31.
Tutti jönnek:
01. Jürgen - ClioII 1.9dTi -
02. Vsanci - ClioI 1,8 8V - vörös ördög (sajons a feka nem lesz kész addigra - "ká rámbá" <-ezt tuti nem így írják
03. Oszy - ClioI 1.8 16v -
04. Jimmy - ClioII Sport -
05. Szafe - ClioII 1.2 16v -
06. ClioRN - Clio 1.2 8v - (+ mennyasszony)
07. Hacu - Clio II1.4 16V - (+barinéni)
08. NagySzabi - R19 16V - + egy csapat R19 1.4e-vel. Kb 6-8 fő :))
09. csite+párja - R5 TX - (csakhogy legyen már rendes autó is!)
10. Öcsibá - R5 Gtturbo -
11. Avantage - R5 Gtturbo -
12. Williams - R5 Gtturbo - (csak 1 napra)
14. doktorúr - ClioII 1.6 16v - (+noe)
15. Edgár -R5 Gtturbo- (+ asszóny)
16. Zalán - R19 1.4T (?)
19. Bowril - R19 2.0 16v
20. JoHNNY - Clio II 1,4 16V (barátnöm)
Program:
2. Nemzetközi Renault találkozó,
avagy: Borhegy túra 2003 Leutschach/Stajerország
2003 Május 30-31.
Jürgen fordításában itt olvasható a 2. Nemzetközi Renault találkozó kiírása:
1000 Euro annak a klubbnak, aki a legtöbb autóval megjelenik!!!
PROGRAM:
Minden nap:
Ballermann6 - Disco Space
éjjel-nappal nyitva
Reggelizési lehetőség a közeli vendéglőben 11-ig
Ingyen camping - örzött parkolo
Május 29. Csütörtök érkezőnap
Május 30. Péntek:
kb.: 14 órakor: A klubbok üdvözlése, bejelentkezés az 1000 Euros kihívásra. Bejelentkezési
határidő 19 óra.
kb.: 16 órakor: A GoGo-automosó megnyitása
kb.: 16 órakor: Az ügyességi rali első menete Erich Plasch-sal, a rali ásszal
kb.: 18 órakor: A hangszoróhajítási verseny első menete
kb.: 19 órakor: Beülhetsz Erich Plasch raliász mellé egy lezárt pályán
kb.: 20 órakor: Party, Disco-mega habparty
24 órakor: tüzijatek
Május 31. Szombat:
kb.: 13 órakor: Az ügyességi rali második menete - finálé
kb.: 15 órakor: Gyorsulési verseny :)
kb.: 17 órakor: A kiírt díjak megtekintése
kb.: 18 órakor: Borhegy körút (=kocsikázás) pincelátogatással (tivornya) (esetleges közös kaja-pia)
kb.: 20 órakor: Az 1000 Euro átadása, majd "Mr. Voice" előadása.
Ezt követően "Renault Mania" (?)
Június 1. Vasárnap:
Közös rókatánc
10 órától: Reggelicske (gyanítom, hogy vmi helyi népi zenekar kiséretében, a jobb kijózanodás
reményében)
kb.: 12 órakor: Díjátadások, a győztesek ünneplése...
Aztán fájdalmas bucsú
Szobafoglalás es további infók:
Sabine Resch
Telefon: +43/664/431 14 24
sabine.resch@renaultclub.at
Tisztelt Renault tulajdonosok!! VDO CH 0600-ás típusú 6 lemezes digitális CD-TÁR(ak) kaphatóak! 1 év garanciával, minden tartozékkal ( lábak + kábel + csavarok )! Vadonat újonnan, garantáltan még soha nem voltak használva sehol sem. Gyárilag a RENAULT szalonokba is ezt teszik be, ha kéri valaki( csak ott 80 - 100e Ft-os áron).
Ár.: 24.997 Ft
Üdvözlettel: Horváth Ákos
06-30/253-70-46
akosakos@mailbox.hu
>nálunk Csongrád megyében kriminális az utak:) Csatlakozom -mint szintén e megyébe valósi. Igaz, hogy az itália erősített futóművel bír a Cliohoz képeset (ha igaz), de én még a túlzott érzékenységgel nehezen vádolható Trabantot is sajnáltam sokszor, hát még a renyót.
Jut eszem be, ahogy így kalkulálok, lehet értelmesebb egy alufelni szettet rádobni, mint tolatót radart. Csak hát itt nálunk Csongrád megyében kriminális az utak.
Megyek; látom HATALMAS tábla Vigyázz KÁTYÚ. Hm mire is fizetem a benzinben az útadót? mire a súlyadót? meg stb.
Nem tábla kéne. Na csak ezé van bennem csipetnyi határozatlanság az alufelni iránt. Mi van ha megütöm? pl.
Hello!
A gugyír gumi nem rossz: se nem hangos, se nem csúszós, csak épp nyári gumi, ami télre nem való. A téligumi elengedhetetlen télen -hacsak nem szerelmese valamelyikőtök a jégrallinak. A megcsúszó talicska amúgy sokkal nehezebben fogható meg, mint a hóban verhetetlen Trabi, és csúszik is rendesen, szóval a virtuskodás jó gumikkal is ellenjavallt.
BLC: az olajat, ha nincs is meg az előírt kilómétered ennyi idő után érdemes lecserélni, különösen az elsőt, amivel a bejáratást is abszolváltad. (Persze a bejáratás már nem olyan komoly dolog, mint anno.) A mi dci-nk augusztusban lesz egy éves, és most van benne 9800 km; kb a szülinapja körül le lesz cserélve a mekemuka a motorból, mert jobb nem kísérletezni. Igaz pénzbe kerül, nem is kevésbe, ebben igazad van. OFF: De ez még egész olcsó, ha azt nézed, hogy pl Totoya RAV4 90 E km-s szervíz (szimpla olaj, és szűrőcsere semmi más; -igaz az automata váltóba való olaj tényleg drága): tavalyi áron 64 ezer pezeta... ON.
Tegnap néztem meg a folyadékszinteket: olaj, fék, szervó. Kellett valakinek időelőtt utántöltenie bármit is? Csak azért, mert nekem a KGST-éra után fura, hogy minden rendben van ennyi km után.
Jaja: a tanksapkafedő engem is szíven szúrt. OFF: Én meg Volga-rajongó vagyok... Másfél milis (!) kazánlemez-kasztni rulez!" ON: bocs.
Winklernek meg annyi, hogy "de gustibus non est disputandum"...
Más: Megdöbbentett a tudat mikor kinyitottam a tanksapka ajtót(fedőt), hogy műanyag. Nekem ez borzasztó sokk volt :)! Német autó után ahol minden fém ami lehet.
szerintem is vidd el.Ha most nem viszed, ugrik az assistance és a szervizkönyv folytonossága is megszakadhat.Az autonak sem árt ha megszabadítod a 2 éve használt olajtól.A 2 éves szervíz nekemis 17e km-nél volt.25e Ft-ot fizettem.