A rozsdásodás szerintem egyedi eset lehet, ebből még nem lehet általánosítani.Lehet 1 elfelejtett korrózióvédelem az oka.
Nézzétek + az auto2.hu honlapon a szerencsétlen Suzuki Swift tulajdonost. 3 év és 45.000 km alatt 2-szer cseréltek dugattyút benne - ettől még nem lehet általánosítani,hogy a Suzi-nak rossz a motorja. Hallottam olyanról,hogy 6 hónapos Volvóban motort cseréltek. Jó pár éve a vállalati Ford Escortunkba 3-400 km után elszállt a vízpumpa+ vezérműlánc ?/szíj ?/. Ezek mind egyedi esetek. Azért nem árt időnként a kocsi alját megvizsgálni ezek után!!! A tv-ben lévő Megane Break-et is törökben rakták össze mint a miénket.
nem folyik az olaj sehol, van egy ilyen kis finom olajpara minden fele az illeszteseken, de csopogni nem csopog ez biztos. egyebbkent a Renault szerint 1L/10ekm -ig normalis olajfogyas van. mondjuk nem fustol meg ilyesmi.
1,2-es thalicska???? Úgy látszik le vagyok maradva.
2. És nem szoktál alatta észrevenni pici olajfoltokat??? Szemből lehasal, az autó bal eleje alatt valami szilvia, vagy egyébb dologgal a tengelyeket védő lemezen végigtöröl, és megnéz.
A dCi clionkon volt egy főtengelyszimmering csere, mert a gép beljebb tolta picit, és attól szép óvatosan csepegett az olaj.
nekem ugyan Clio-m van, de nekem meg semmi baja nincs eddig. (1eves 17ekm) gyartasi selejtek mindig vannak, akkor van szivas ha pont a tied lesz az... ;)
van valakinek 1.2 16v-s thaliaja? szokta nezni az olajfogyast? nekem mar 7dl -t kelett utantolteni 15ekm-nel, nem tul kimelo uzemmod melett, van masnak ezzel tapasztalata?
Heh, nekem sincs talicskám, szal külsős vagyok, de érdekel az autó.
szal kis részét láttam csak, a renault budapest értékesítési igazgatója hadobált vmit a sózott utakról és azok káros hatásaitól, mitagadás Juszt nagyon beégette. A tulajnak egyébjént van egy rizenx éves r19ese is asszem és annak semmi baja sincs..
Valaki kérdezte a rádió kiszerelését. Nagyon egyszerű, van a rádió mindkét oldalán 2-2 furat. Be kell dugni minden furatba pl. 1,5-es merev rézkábelt, ez kiakaszja a rugós rögzítést és a rádiót ki lehet húzni a helyéről
Kösz éngem érdekelt! És a kormányvezérlővel mi a helyzet? :)
(Csak artatlan szemlelokent szoktam olvasni a topikot, mert tetszik a Thalia es valszeg kovetkezo kocsi az lesz:-), de most hozzaszolnek.)
Nem lattam a musort, csak a honlapon olvastam az esetet. Mire jutottak tegnap este? Vegso megoldas gondolom nem szuletett? Kik voltak a vendegek, a megszolitottak (R.H., Kermi, kereskedo, sazkerto, stb)?
A gyári magnós rádió és a CD-rádió is vezérli a CD tárat, de csak a hozzá való típusokat.
A gyári rádió VDO gyártmányú és VDO digitális CD tárat tud vezérelni, pl. a H.Ákos által árult típust. A rádió hátulján van egy üres csatlakozóaljzat, abba kell bedugni a CD tár kábelét és már működik is. Valaki kérdezte a rádió kiszerelését. Nagyon egyszerű, van a rádió mindkét oldalán 2-2 furat. Be kell dugni minden furatba pl. 1,5-es merev rézkábelt, ez kiakaszja a rugós rögzítést és a rádiót ki lehet húzni a helyéről.
De fogod is majd tudni használni a gyári kormánytávirányítót vagy csak azt amelyiket az új fejegységedhez kapod?
Írok egy-két árat, info képpen: KENWOOD KDC M6021G - 62.999 Ft
KENWOOD KDC M6024 - 69.999 Ft
KENWOOD KDC M7024 - 84.999 Ft
Ezek vadonat újak, teljesen hivatalos, a Kenwood Magyarország KFT. által kibocsátott rádiók, doboz leírás, garancia stb. !!
CDX-MP40
Miután van egy jópár mp3-as cdm, igy ezt jobban kitudnám használni!
A kormány távvezérlő meg marathat. Renault-nál azt mondták kormány levételével lehet, csak leszedni a vezérlőt.
A cd-tár árára azt írtad, hogy poton 25e...!
Nos: ez a poton 25e gyárilag Renault szalonban pl. poton 100e, ha van valami ismerősöd, aki ott dolgozik, akkor is poton 50e lesz a legeslegalja!!! Ha nem hiszed járj utána. Boltban pedig ( ha lehet kapni ) 70-75e körül van az ára. Szóval szerintem a 25 elég korrekt és így megmarad a kormányrólvezérelhetőség és a kijelzővezérlés. Ezek a funkciók elvesznek, hogyha másik fejegységet teszel be a gyári rádiód helyére. Egy kicsivel kényelmesebb megoldás csak a kormány mögé nyúlni és onnan vezérelni mindent, de ezek már kényelmi funkciók és mindenki maga választja meg, hogy mit is szeretne 25e Ft-al kezdeni.
A cd-tár feltételeit pedig szerintem már mindenki ismeri: garancia, tartozékok, vadonat új stb.
Üdvözlettel: Horváth Ákos
06-30/253-70-46
akosakos@mailbox.hu
Eszembe sem jutott vitatkozni, félreérteni. Semmi negatív felhangot nem szántam a levélbe, ezért bevallom, nem értem a hozzászólásodat.Egyszerűen tényt közöltem, miután megnéztem az otthoni jószágot.
diesel_uberalles
Az enyim 2700 km után produkálta az általad leírt jelenségeket. Bevittem a servicébe ahol közölték, hogy újra kell softverezni. Ezt megcsinálták na ettől kezelhetetlen lett az ató. Visszamentem és azt mondták, hogy porlasztó csúcsokat kell cserélni. Egy hét múlva elkészült és azóta tök tuti. Ezt persze gariba csinálták, de szerintem a tied is garis nem? Egyébként nekem is azt mondták hogy tankoljak másik kútnál. Azóta csak OMV-nél tankolok. Az utolsó méréskor 4,7-et számoltam és végig ment a klíma. A porlasztó csúcsokra azt mondták a srvicében hogy 270e-be kerülnek.
Ja és kihozattam a kipufogót a kocsi végéig.
Hi Maresz
Hello! Mit tudtok a gyári magnós rádió kiszereléséről, próbáltamár valaki? Ja és a kormányműről a távvezérlő leszedését.
Más tipust akarok belerakni (sony), és ahoz fölösleges a kormány távvezérlő.
Kedves FIFTY !
Látod,látod így van ez. Neked igazságod vagyon, émmeg jó nagy hülyeségeket írok. E nézést, hogy csak most válaszolok, de nem voltam itthon.
Hanyadszorra mondjam el, hogy a műanyag orral nincs bajom? Néha sietnem kell, és kissé konfúzusan hat amit írok, de azt a hozzászólásomat amire reagáltál nehéz félreérteni. Ennek ellenére Neked is sikerült. Ugyanis egy másik topiclakó már szintén kioktatott arról, hogy miért műanyag a kocsi eleje (mintha nem tudnám, és nem írtam volna le én is pont abban a hozzászólásomban amire reagált...), és arra hozzászólásra is válaszoltam: egész pontosan azt, hogy egyről beszélünk, és Ő ugyanazt mondja mint én.
krike!
Köszi a mailt!
Lehet, hogy meggyaláztam vele az autót, de az utóbbi időben a JET-nél tankoltam. Nem amiatt a pár forint/liter miatt, nem vagyok annyira sz**rágó, hogy tankolásonként spóroljak kb. 80 forintot. Jobban ment tőle az autó (nem csak a dCi, még a Toyota Hiace-ből is kihotzta az állatot), míg a többi kútnál ment, ment, de nem az az igazi... Az utóbbi időben 5,2 literes fogyasztások voltak klíma, dugó mellett, csak az utóbbi időben lett ilyen. Úgy kormol egy nagyobb gáztól, hogy az öreg 123-as Merci sírva fordul be a sarokba...
Időközben a szervízzel telefonos lelkisegélyt tartottunk: megnyugtattak, hogy 25 rongyomba fog kerülni, de más is okozhatja ezt az autónál, úgyhogy mindenképpen vigyem be...
Bocsi, hogy hosszú lett. Köszi a segítséget!
Viszont így elgondolkodva, mindíg ugyanott tankolsz??? Mert lehet hogy a gázolj szar amit beleraktál.Próbálj más kútnál tankolni, ahol tuti jó a gázgenya, pl. OMW, és utána nézd meg. Azt pl. tudom hogy a horvátországi gázolajtól kifejezetten óvták a commonrail dízeleket.
nem veletlenul van muanyagbol, tobbek kozott ha elutsz egy gyalogost, talan nem hal meg... meg nem rozsdal... kb. 12-17eft ennyibe kerul a megane-ra is, az lemez...
Romaniaban az 1.5 dCi Thaliat 10.000 kilometernkent kell vinni kotelezo szervizelesre. Amikor az autot vasaroltam (ami vegul csak 1.4/8v lett) felhivtam a Renault Romaniat, hogy mi ez az oriasi kulombseg, mas orszagban miert 30.000. A valasz: nalunk rosszabb a gazolaj. Szerintem az is kozrejatszik, hogy nalunk a Renault piacvezeto (nagy lepessel a tobbi marka elott) es nem indokolt, hogy a marketingesek 30 ezer kilometereket reklamozzanak ha igy is jol eladjak.
A benzines Thaliakat Romaniaban 15 ezrenkent kell bevinni.