Sikeresen lebonyolítottuk a mini találkozót BLC-vel és v_tiborral. Megbeszéltük, hogy össze kellene hozni egy találkozót a fórum résztvevői között. Lenne is egy javaslatunk a helyszínnel kapcsolatban: Ópusztaszeri Nemzeti Történeti Emlékpark. Lehetne egy egész napos programot szervezni és a hozzátartozók sem unatkoznának, mivel rengeteg látnivaló van a parkban. Van szálláslehetőség is a közelben. Akit érdekel a dolog jelezze és egyeztessük az időpontot.
Illeték: ccm x 13 Ft (dCi esetén 18.993 Ft.)
Törzskönyv + forgalmi: 8.000 Ft
Rendszám: 4.135 Ft
Matrica: 375 Ft
Sűrgősségi díj: 375 Ft
Műszaki vizsga (zöldkártyával): 12.875 Ft
Környezetvédelmi besorolás igazolása zöldkártyán: 1.500 Ft
...és ha hozzávesszük, hogy 2-3 év múlva talán el sem lehet adni a különböző extrák nélkül, talán nem is okos dolog lebutított autóért milliókat kiadni (másszóval érdemes inkább várni, hogy meglegyen az a párszázezer plusz)
Jajj, hát miért nem léptek be a Meganeklubba? Én se vagyok Megne-os (Cliom van), mégis benne vagyok, tiszteletbeli tagként. Pl. jövő hétvégén lesz klubtali, Siófokon, jún. 13-15-ig, gyertek el, jönnek a Clios fórumból is Cliosok, R19-esek...
1.igen minden autónál van forgalombahelyezési díj. de az már nem szép , hogy erről az utolsó elötti pillanatban tudtak értesíteni.
2. a forumban (lehet olvasgatni!) közzétett thalia-lopás esetekben (kb 5 db, mind pesten történt)jellemzö volt, hogy a CSAK gyári immobilájzer volt a kocsikban. olyan esetet nem hallottunk (bár biztos volt olyan is) ahol más védelmi rendszerek együttese ellenére történt volna lopás. mellesleg: 2 dolgot kell tudni az autólopásról: I. a casco nem fizeti ki a teljes károdat, hiszen a 2 milkás kocsid már másnap csak 1.7 mill-t ér... tehát 1 éves koráig biztos buksz, még ha fizet is a biztosító. /ergo: ne bizz a csacoban/ II.: a rabló a "könnyü prédát" keresi: ha többfajta (mégha gagyi) lopásgátlót lát kormányzár, sebváltózár , kis villogó led... inkább keres egy egyszerübben megszerezhetö kocsit. /ergo: minnél több,annál jobb/
3. ...
4. ...
5. ...
Nalam is jelentkezett a pattogas, ugyancsak a jobb elso ajtonal. Eloszor ugy 2 hete, egesz utazas kozben, szerintem az ablaktol jon a hang, ha leengedtem egy picit akkor megszunt (majdnem teljesen ;). Szerintem csak a melegnek lehet valami koze hozza, akkor a napon allt a joszag.
Egyszer hallottam a sofor ajtajanal is 1-2 pattanast.
En csak menet kozben vettem eszre, igaz, nem hallgatoztam megallas utan.
Az utóbbi időben thalics meglepő hangokat produkál a jobb első ajtó kárpitozása mögül. Konkréten erős pattanás hallatszik, függetlenül attól, hogy az autó áll-e vagy sem. A pattanással egyidejűleg érezhető a műanyag "Moccanása" is az ajtón. (Olyan, mintha valaki "belülről" jó erősen megpöckölné a műanyagot. Amit eddig kizártam:
- nem a kp-i zár motorja a ludas, annak más hangja van.
- nem hőtágulás, ettől is független a jelenség
- nem engedett el a rögzítés, a pattanás nincs szinkronban a karosszéria csavarodásával (pl. úthibáknál)
- a ráadás: ha résnyire lehúzom az ablakot, jóval ritkábban pattan, de időnként ekkor is.
Tisztelt RENAULT tulajdonosok! Brámilyen típusú Renault személygépkocsiba csatlakoztatható! VDO CH 0600-ás 6-os digitális CD-TÁR(ak) kaphatók minden tartozékkal (lábak+kábel+csavarok), vadonat újonnan, 1 év garanciával. Jelenleg van 1db 4-es CD-TÁR is, ami a műszerfalba szerelhető! Ár: 24.998 Ft
Üdvözlettel: Horváth Ákos
06-30/253-70-46
akosakos@mailbox.hu
természetesen nem általában "félek" az itt-ott gyártott autóktól, csak az astra az egy konkrét példa arra, hogy el lehet cseszni (nem véletlenül volt az ára 2 milla alatt), állítólag.
1. valami volt a papíron erre vonatkozólag, de ez gondolom minden új autónál megvan
2. tényleg ilyen sz*r a gyári? svájci ismerősnek van clio-ja, azt már próbálták többször elvinni, egyszer sem sikerült. talán abban másmilyen van
3. kp-i zár, hát igen, az belefér még
4. na azt pont "kértem" bele (az ajánlatba), bár sosem volt szervós kocsim, pont most kölcsönben van egy szervós nálam, és kedvelem
5. ABS igazad van, nem vettem észre, hogy nincs benne az alapárban, mert amúgy a többi biztonsági dolog benne van (dupla légzsák, 3 db 3 pontos öv hátul, övfeszítő, stb)
Mazda6 ügy. Több helyen olvastam már mazda6 diesel tesztet, mindenki egyértelműen dícsérte az autót, és mindenkinek egyöntetűen 8 fölötti átlagfogyi jött ki. Szerintem is igencsak sok 1 jó dieseltől.
Pl. az utolsó generációs 626-os a ditd motorral jóval kevesebbet, kb. 6 lityit nyel be, igaz kisebb és könnyebb a karosszéria. Továbbá gondolom, hogy a 2ezres benzines vegyesen (vagy akár ennél a 150-nél) mondjuk bekap 10et is.
Kérdés, a hdi is második generációs cr diesel nem??
Szó se róla, minden szubjektív :-))
De hidd el, egy jól megtervezett mechanikus áttételezéssel sem sokkal nehezebb tekerni, persze a szervó mindig kényelmesebb.
(bár anno a 31 éves Opelemnek egy jólirányzott gömbfejcsere után egyujjal tekerhetően könnyű lett a kormánya, előtte én is szervóért sóhajtoztam ;-))
Azt se felejtsuk el, hogy amikor a forint eorodott az eurohoz kepest, akkor meg Te jartal jobban, a szerencsetlen exportor meg rosszabul. De ez mar (gazdasag)politika.