Helló!
Az előkészítés azt jelenti, hogy a rádiegységhez és onnan mind a hat hangszóróhelyhez be van vezetékezve. Ide elvileg bármilyen fizikailag és elektromosan stimmelő eszköz beilleszthető. Ha teljesen laikus vagy, érdemes valamiféle szakival megnézetni.
Sziasztok!
Az én kis athocskámban csak rádió előkészítés van. Mostanában szeretnék valami nem túl drága autóhifi-t beleteni (CD+4 hangszóró). A kérdésem annyi lenne, hogy ez az előkészítés mit takar. Én is összetudom rakni azaz csak csatlakoztatni kell az egységeket vagy ennél bonyolultabb a dolog és szakember nélkül ne is próbálkozam vele.
Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata?
Ironmen
Anno tavaly, mikor még úgy volt, hogy új autót veszünk, a szalonban mikor nézegettem az autót kérdeztem, hogy lehet-e rendelni hozzá kartámaszt azt válaszolták, hogy lehet.
Ha jól emlékszem 15e Ft-ért.
Aztán végül használt lett amiben persze nincs kartámasz, bár gondolom utólag is be lehetne szereltetni, de most másra kell a zseton.
Pedig kényelmes és hasznos, mert én is keveslem a rakodóhelyet.
Persze a tutit a szalonban tudják megmondani.
Most találtalak meg Benneteket, beleolvasva a topikba, máris
szimpatikusak vagytok!
A keresgélésnek azért van egy kis oka is.
Eddig, - 20 hónap - semmi gondom nem volt a járgánnyal. (Th-I RN 8V)
Most viszont gyanus lett a kicsike.
Alig használtam az ablakmosót, mégis kifogyott a kék lötty belőle. Gondoltam, b. nejem nyomta ki, - nem tud emlékezetből vezetni, neki látni kell az utat. :-))
Fogtam hát és a nyárra való tekintettel feltöltöttem desztillált vízzel. 2,7 lityi ment bele. Erre pár nap múlva próbálom használni, - semmi.
Úgy néz ki mintha üres lenne. Nem látom, hogy lenne benne "anyag", jól be van zsufizva a tartály.
Van az ablakmosó vízzel kapcsolatban valakinek hasonló tapasztalata?
Kilyukadt a tartály, v. valami csőkötés engedett el, v. a kék lötty nem volt
elég fagyálló a kemény télhez?
A szervízben megmosolyogtak a munkafelvételnél, és csak 1 hét múlva érnek rá ilyen hülyeséggel foglalkozni.
Ja, természetesen nemcsak az jöhet, aki itt már jelentkezett. Jöhet bárki, aki csak hallot róla és megvan a szándéka, vagy közben úgy alakult, hogy mégis el tud jönni ...
Hi!
Ha visszaolvasol, valaki már összeszedett néhány tartozékot árakkal. Nekem a tetőtartó Corás (no problem). Légterelőm az első ablakra most a klíma miatt nem szükséges, az előző járgányon (Skoda Fav.) volt és nagyon szerettem. A szélzajt nem csökkenti szvsz, de esős párás időben két dolog miatt jó: nem esik be az eső, és ha nincs klíma, esőben jóval hatékonyabb az ablakok páramentesítése (persze csak ha egy kicsit letekerjük az ablakokat).
Hello!
Várhatóan Alizé meg én már 9 előtt ott leszünk, és MINDEN JELENTKEZŐT összevárunk. A járgányok szvsz a parkolóban lesznek szinte végig (amíg a parkban leszünk). Kötött program nincs, egy kis részletezést Alizé írt a 3360. hozzászólásban, de semmi "rossznak" nem vagyunk elrontói.
Útvonal: Ha Kecskemét felől jövünk, Kisteleken a körforgalomnál balra, s onnan kb. 11 km, de ki van jól táblázva. A biztonság kedvéért hamarosan a fórumon megadott e-mail címekre a résztvevőknek elküldünk két mobil számot is.
A környékkel kapcsolatban a kompetenciám Szeged: Dóm, Vadaspark, Tiszapart, Széchenyi tér, Kárász u. ("sétálóutca") ...
2 éves Thalia I. 1,4 8V a lovam. Keresek első ablak spoilert és tető csomagtartót. Az előbbit a buhogás miatt, az utóbbit praktikus okokból. Van valakinek tapasztalata a spoilerről, megszűnik tőle a picit leengedett ablak esetén a nagy szélzaj??? Ja, ami a lényeg, nem gyári Renault kiegészítők érdekelnek. Várom segítő válaszotok: Johnzy
Ha rendelés előtt még hezitálsz.
Ha megveted, de valamit nem értesz.
Ha valami problémád van.
Ha szeretnél egy kicsit büszkélkedni.
Ha segítségre szorulsz.
Ha szívesen segítenél másoknak.
Ha új thársaságra vágysz,
Az összes thípus egy helyen!
(eco)
Ez a THALÁLKA! THALÁLKA! THALÁLKA!
2003. június 22. (vasárnap reggel 9-től) Ópusztaszeri Nemzeti Történeti Emlékpark parkolója
Hello
A 9 órát pontosan be kell tartani, vagy mindegy, mert Dunakesziről jövünk, szóval kb 160-180km és nem lehet kiszámítani. Lesz vmi közös program, vagy csak egyszerűen összejövünk. Ha kések és nem vagytok már a parkolóban, akkor hol keresselek benneteket?
Gondoltam, hogy thali után H.vásárhely, Makó, Szeged kirándulást is teszek, kicsit szétnézünk a párommal a környéken. Van vmi tipp, mit érdemes megnézni? Esetleg rendezvények, események?
Kösz....
egy kérdés:
holnapután veszem át az új thaliámat, és hallottam valamiféle gyártási jegyzőkönyvről, amibe betekinthetek az átvételkor.
a kérdés az, hogy mi ennek a pontos neve?! ugyanis nem akarok leégni a márkakereskedőnél, hogy még azt sem tudom mit akarok megnézni... :)
+ egyéb ajánlatok?
Azt viszont nem írtad le hogy mekkora a motorja a Clio-nak, mert én mostanában nézegettem vásárlás céljából, és 1-1,2 miller között 95-96-os RSi-t, vagy 16v-t nézegettem egy párat. 1.2-nél, kb reális az ár, az 1,4-nél 900k felett lehetetlen lesz elkérni.
Üdv a Thaliasok táborában! (és közöttük is a 8V-s "különítményben")
Remélem jól fog menni az autó!
(Nekem még nem égett ki! Igaz csak kedden vehetem át!) :))
Ez jó "vicc", hogy addigra kapod meg az autót, mikorra a legnagyobb szükséged lesz a légkondira - ÖSSZEL!
Még új vagyok itt és egy 1996-os Clio-m van.Tegnap voltam a Renault szalonban és megrendeltem egy Thalia Oasist metálfénnyel hologramszürke színben.Sajnos csak augusztus elején vehetem át,de addig is szívesen olvasom a tapasztalatokat és remélem majd egy találkozóra is eljutok az új autómmal.Így marad a várakozás.Azért írok egy kis rosszat is:a kis Cliot csak 750000-ért számolják be,ami szerintem szörnyen kevés,inkább megpróbálom eladni,mert a Renault szervízben van haverom és azt mondta , hogy egy ilyen autó kb 1 millát ér.Ja és kérdeztem a kocsiról,hogy milyen hibái vannak,erre azt felelte,hogy néha kiég egy izzó:)))
Így elsőre ennyi,balesetmentes vezetést mindenkinek:rema.com
Hi viccy
akkor te nyersz, én szerdán kapom meg - ha a autófelügyelet is ugy szeretné... :)
de inkább rászámolok még egy hetet, igy legalább pozitiv csalódás lesz, ha mégis megjön! :)
én ujonnan veszem, a thalia II-t.8V-vel...
te használtat vettél?
igen a 8V verzió tesztjét én is hiába kerestem, és sajnálom is, mert én is ilyent rendeltem meg. mindenesetre komoly munkával végignéztem a forumosok hozzászólásait: ime a leszürt lényeg néhány hozzászólás alapján...
elöször is nyomatékgörbéket láthatsz táblázatosan (nagyon klassz) v__tibornak köszönhetően az (1877) es hozzászólásban!
********
Osszeirtam a sebesseg-fordulatszam adatokat, kicsit kiegeszitve.
Megegyszer, 8V 1.4
100-3100, 110-3400, 120-3700-3800, 130-4000, 140-4300
Ennel nagyobb sebessegel(150+) mostanaban egyszer mentem csak rovid ideig, akkor viszont valahogy nem akarodzott a ford. szam merot sasolni. :)
**************
Eddigi adatok: 2-es, 6500-as fordulat, kb. 80km/h(nemtom pontosan, mert be kellett kanyarodni), 4-es, 6500-as fordulat, 160 km/h, ment volna meg, de nem akarom kiirtani... Ezeket is csak a proba erejeig.
*************
A 8V Thaliaval gond nelkul 6.5-7 kozott tarthato a fogyi vegyes hasznalat mellett ebben a tavaszi huvosben is.
***************
En 4000km utan csereltem benne (1.4/75LE)olajat, most ugy 22 ezer kornyeken jarok. Szep tiszta az olaj, mast nem venni eszre.
*************
Eleinte nekem is ilyesmi volt (8-9 liter/100km), de 2500-3000 km után lement 6-7 literre/100km. Városban azóta a max 7,5l/100km volt, de abban költöztetés is volt, országúton (nem autópálya) 6,2-6,5 körüli fogyikat mértem. Ja, az enyém 1,4 8V RT és nincs légkondi.
***************
Van egy dolog amire talan jobban kell figyelni: a Renaultoknal (relativ) gyakori a kulcsban levo inditasgatlo chip meghibasodasa. Ugy nyilvanul meg, hogy a piros ego nem kialszik hanem elkezd gyorsabban villogni valamint forog az onindito de a motor nem indul.
A potkulcsal rogton beindul.
Ha az incidens 500km-re tortenik otthonrol ahol a potkulcs van, a helyzet igen kellemetlen.
Mindezt egy Megan-os ismerostol tudom, aki azota hosszu utra mindig magaval viszi a masodik kulcsot is.
***************
8V(75LE)ALIZE tapasztalataim 9hónap után:
:)
kiváló egyenesfutás, dinamikus csendes motor(kivéve alapjárat), jó szervókormány, kényelmes elsõ ülések, fogyasztás klímával 7l/100km (130-140)
***********
Újabb tapasztalat(8V):
Bárki bármit mond 10e Km után teljesen más lett a motor, simább a "járása", és kevesebbet fogyaszt.(még az ajtó is máshogy csukódik :))))
Úgyhogy szerintem 10e Km-ig csak szerényen!!!
Ja és nálam a hátsó ablakfûtés kapcsolója zörgött más szerencsére nem.
**************
Nekem 1.4/8v motor van a Thaliaban, most kb 3.500km.
Fogyasztasi adatok:
- varoson kivul 6L korul (5.9-6.1; 100-120as tempo);
- varoson belul ezen a telen (rovid tavolsagok, nagy hideg) 10L folott.
Szerintem nem erdemes vegyes fogyasztas atlagot szamitani mert mindenki eltero szazalekban hasznalja varosban es kint az autojat.
Ez a fogyasztas meg csokkenni fog egy kicsit mert a motor csak most kezd igazan bejaratva mukodni.
A gyari adatok szerint az 1.4/16v motor egy gondolattal kevesebbet fogyaszt mint az elobbi.
**********
az még javulni fog (téli városi fogyi), nekem 8-8,5 volt idén, csak bp, igaz az enyémben 30000 van.
nyáron országúton 80-90-nel 2 személlyel egyszer sikerült a 4,5. de ezt csak félve merem leírni.
ja 1.4 8v
:)
******************
hát ennyi remélem megspórosz némi képernyö elötti
üldögélést... talán jövö szerdátol saját tapasztalataimet is közzé tudom tenni.... :)
A TC-n a Thalia I RT (16V) van. Ez szvsz irányadónak jó, csak a motorban különbözik. Ha viszont pont erre lennél kíváncsi, hagyatkozz a fórum(társak)ra és a thalálkozó(k)ra.