Az éjjeli jégeső ismét alázatra tanított. Nem muszáj szépnek lenni annak, ami jó. Ámde ! Ha van 1 baromi jó ötletetek arra nézve, hogy miként lehetne a jármű viszonylag vízszintes felületeit gödörmentesíteni, azt jól megköszönöm. Például; tudtok valami közelebbit erről a szippantós karosszéria gyógyításról !??
Nekem új Cliom van, megnéztem az ajánlott honlapot. Sajnos semmilyen termékinformációt nem láttam, árlistán szintén nem. Kb. mennyibe kerül egy tárolórekeszes, viszonylag széles első kartámasz Clioba? És vajon be is szerelik?
Feltettem a képeimet. Sajnos a teljes arzenálról nem csináltam képet, de a többieknél biztos megvan. (http://kep.tar.hu/v__tibor/index.phtml?aid=27574220 címen érhető el.)
Ha valaki nem tudja feltenni a netre a fotóit, küldje el emilen, szívesen felteszem ...
Nos, tényleg sajnálom, hogy nem sikerült végül is a túra végére beiktatni a Thalit... Pedig készültem rá, szerettem volna thalálkozni Veletek, remélem a legközelebbi összejön sikeresen!
Remélem jól éreztétek magatokat nagyon, és állatira várom a képeket amik készültek esetleg...!!!
Viszont "cserébe" kiégett a változatosság kedvéért a jobb tompítottunk, most viszont az új izzóval nagyságrenddel erősebb a fénye, mint a 3 hete kicserélt balnak. Még nem értem, de megnézem, mitől lehet.
15 ezres assistance +olajcsere amit én kértem 20 ezer volt péntek reggel... Nem értzek az új olajjal különbséget, de ártani nem ártott, az tuti.
Elég ritkán irogatok, de azért aktívan figyelek. Nos mesélnék egy keveset: múlt héten belekerült a 30ezredik km a 10 hónapos kis gázolajos szörnybe. A szervízben (Budaörsi úti Baumgartner) a szereléskor azt mondták, hogy a generátorszíjam kopott, és rojtos, úgyhogy lecserélik, mert ez garis, és nem így kellene lennie. Hát így is lett, le is cserélték. Eltelt pár nap, péntek hajnalban autózom haza, oltári csattanás, stoplámpa és az akku töltés lámpája békésen felvilágít a felkelő nap fényénél... Jó, akkor valószínű elszállt a szíj. Éljen az assistance, kihívtam, bevontatott a 1,5 km-re lévő Budaörsi úti Baumgartnerhez, ami külön jó, mert úgyis ott tették fel a régit. No, kihozták kisebb huzavona és technikai fennakadások után, hogy a szíjat feszítő görgő csapágyazása ment tönkre (garis), de sajna nincs alkatrész raktáron. Ergó talán hétfőn, de kedden már biztos lesz autóm. Az assistance helyből biztosította a csereautót. 1,4, 8V Thalia. Azonos felszereltség mint az én dCi-m. Tehát alapvetően pozitív az élmény az assistance-szal és a segítőkészségükkel. A másik, hogy tényleg megérte megvenni a dCi-t. Komolyan mondom. Annyival jobb, hogy nyomaték van és nem végsebesség, hogy ej. És fogyasztása látványosan jobb... Viszont egy megállapítás: noha totál azonos felszereltség, 1 különbség van: ebben szebb a váltógomb. Nem egy anyagból van, hanem a számok egy kis műanyag betéten vannak. Kicsit jobban néz ki mint az én 10 hónappal ezelőtti megoldásom... A negyedik dolog: egy renault-szervizes barátom szerint a dCi-knél visszahívás is volt az általam ecsetelt probléma miatt... tehát esetleg tudjatok róla, ha ilyen történik veletek, hogy ne húzzanak csőbe... Hát ennyi! Minden jót! Jó talicskázást!
Ezúton is szeretném megköszönni a Thalálkán megjelenteknek a résztvételt. Remélem, mindenki sikeresen hazatér(t) és az ott begyűjtött tapasztalatokkal érdemben gazdagodott. Hamarosan képeket is teszek fel a netre.
Én a Thalia-I-esem elejére és hátulsó lökhárítójára vettem itt Suzuki gumicsíkot a sarkokra. Nagyon jól bevált! Tudom ajánlani minden régi Thaliásnak!
A honlappal ellentétben itt is meglehet venni minden terméket nagyker áron, ugyan úgy mintha 1000 db vennél adnak egy garnitúrát is.
Szia mindenki,
köszi a bátorítást a festékproblémák és az ABS ügyében, a THALIt komolyan meggondoltam, de sajnos utánajárva a Sopron-Ópusztaszer távolságnak, inkább most maradnék...
majd egyszer, ha közelebb lesz pl Pest!!!
Igen, túrának mindenképp jó, meg fogyasztásmérésnek is, főként, ha belevesszük, hogy oda le is kell menni, ami cca. 300 km., onnan a thali még annyi, és még vissza kell érni Bp.-re... :)))
De azért már nem nézem nagyon, mennyit eszeget a kicsike, mert ez a Bp.-Kisvárda megesik egy hónapban egyszer legalább, úgyhogy már tudom...
Bár ma reggel volt első 15.000.-es szervizen, ahol külön kértem az olajcserét, hogy ne kelljen 30-ig elmenni az első olajjal... Hát, mit mondjak, szép fekete volt a lötyi, amit leengedtek...! Kíváncsi vagyok, ez most változtat-e valami minimálisat, vagy nem...
Mert nyilván bekéredzkedtem a szerelési időre... :)))
Ha rendelés előtt még hezitálsz.
Ha megveted, de valamit nem értesz.
Ha valami problémád van.
Ha szeretnél egy kicsit büszkélkedni.
Ha segítségre szorulsz.
Ha szívesen segítenél másoknak.
Ha új thársaságra vágysz,
Az összes thípus egy helyen!
(eco)
Ez a THALÁLKA! THALÁLKA! THALÁLKA!
2003. június 22. (vasárnap reggel 9-től) Ópusztaszeri Nemzeti Történeti Emlékpark parkolója
Igen, tervben van nagyon, főleg, hogy mi lennénk az egyetlen Clio (ami miatt is nagyon megtisztelve érezzük magunkat !! :)), viszont a rossz hír az, hogy közbejött egy ballagás szombaton, ami nem lenne még baj, de Kisvárdán van, ezért ma megyünk oda Bp.-ről, és vasárnap indulunk vissza... Még meggyőzöm a Kedvest, hogy így is érdemes lemennünk, hogy csak később érünk oda, és nagyon sietünk, persze csak balessetmentesen, vigyázva... :)
Szóval max. dél-kora délután.... :((
Valaki lentebb kérdezte az ablaktörlőlapátok hosszát, szóval 450 és 510 mm hosszúak.
Az első légterelővel kapcsolatban annyit, hogy nekem volt lengyel gyártmány, igaz még az előző kocsimhoz, és meglepően kultúrált és jó minőségű.
Szerintem puhább mint a magyar.
korl!
Az ABS működésekor a fékpedálon remegést, pulzálást,kéne érezned a szakírók szerint, szvsz ha nem ütemes hanem össze vissza érzed az nem hiba mert ha belegondolsz az ABS csak akkor működik ha a kerék csúszik,hogy mikor csúszik az meg a talajtól, lengéscsillapítótol függ.
A festékhiányról csak annyit a márkaszervizek elég jó minőségu festékkel dolgoznak hagyd hogy kijavitsák(addig nincs baj mig nem rozsdásodik) ha meg nem látható helyen van ecsettel megkenik és kész.
Thalálka!!!Thalálka!!!Thalálka!!!Thalálka!!!
Hi!
Az ABS-hez nem tudok érdemben reagálni, a festék esetén szerintem ragaszkodj eredeti gyári minőségű festékkel való helyreállításhoz, de minimum csinálják meg úgy, hogy ne látszódjon a javítás. Bár nem tudom, hol a hiány, de szvsz az ajtónak az a része korrózió szempontjából talán nem vészes, jól ki tud szellőzni.
Fenn van a TC-n a Thalálka!!! (http://totalcar.hu/tprogram/). Az onnan idelátogatóknak tehát:
Thalálka 2003. június 22. (vasárnap reggel 9-től) Ópusztaszeri Nemzeti Történeti Emlékpark parkoló, eddig az alábbi résztvevőkkel:
Alizé (Thalia-II 1,5 dCi Alizé) 2+2 fő
BLC (Thalia-I RT 1,4 8V) 1 fő
v__tibor (Thalia-II 1,5 dCi Alizé) 2+2 fő
harrypoti (Thalia-II 1,5 dCi Alizé) 1 fő
grevindog (Thalia-II 1,4 16V Alizé) 2 fő
Sofia (Thalia-II 1,5 dCi Alizé) vagy Punto ?
joe69 (Thalia-II 1,4 16V Oázis) 2+1 fő
poiuztre (Thalia-II 1,4 16V Alizé) 1 fő
nagya2 (Thalia-II 1,5 dCi Authentiq+) 3+2 fő
Tessék, tessék beszállni, van még hely!
Várhatóan Alizé meg én már 9 előtt ott leszünk, és MINDEN JELENTKEZŐT összevárunk. A járgányok szvsz a parkolóban lesznek szinte végig (amíg a parkban leszünk). Kötött program nincs, egy kis részletezést Alizé írt a 3360. hozzászólásban, de semmi "rossznak" nem vagyunk elrontói.
Útvonal: Ha Kecskemét felől jövünk, Kisteleken a körforgalomnál balra, s onnan kb. 11 km, de ki van jól táblázva.
ujra felteszem akérdést, hátha tud valaki válaszolni!!!!
(1.4 8V oasis+ABS)
van itt valaki, aki ABS-es thaliát vett?
mert az enyém olyan, és ha az ABS müködésbe lép (erös fékezés) beindul a jól ismert ropogó, kattogó hang+érzet a fékpedál felől... NOS: ennek a ropogásnak ütemesnek kellene lennie, nemigaz? mert nekem eléggé szagattott. Ez hiba?
2. kérdés
az átvételkor fényezési hibát találtam: az egyik ajtó kivülröl nem látható részén (nyitott ajtonál látszik csak), közel a széléhez kb 5 mm2-es FESTÉKHIÁNY. aláirattam velük egy papirt, hogy fényezési hibát találtam az átvételkor... azt mondták hozatnak vmi javitó festéket, vagy mit... szerintetek higgyek nekik?
:)
Ja majd elfelejtettem, a www.autoteszt.com címen az arhivumban a 2001 oktoberi számban elég jó cikk olvasható a clió Dci 65 lovas motorrol:kiskanállal eszik a renault clio cím alatt jó olvasgatást!!!
Hi!!
Na szóval megtörtént a harkájmentesítés, kicserélték a motortartóbakot,lefuttattak egy motordiagnosztikát(minden OK),de mikor levették az alsó takaró lemezt mit látok???? nem fogjátok elhinni olajos a váltórudazatom:-((((
A szerelő azt mondja:ne foglalkozzak vele az összes thalicskáé ilyen.Hát amig garis a picinyem addig igenis fogok vele foglalkozni!!!
Gyerekek vigasztaljatok meg,hogy csak kifogtam először a főtengely szimering most meg ez
:-(((((
Ja a tücsök visszatért, nem volt alapos az irtás.
Thalálka!!!Thalálka!!!!Thalálka!!!Thalálka!!!