Van valami konkrét problémád a géppel? Mert ha nincs, akkor nemigen fognak neki ártani, nem cserélnek semmit, csak ellenőriznek néhány dolgot. Nálam (diesel) csak a jobboldali motorbakon állítottak egy picit (ahogy korábban írtam), s itt jegyzem meg: a néha hallható tompa kopogás azóta eddig nem jelentkezett.
Lassan 1 eves lesz Natalie, ugyhogy el kellene vinnem szervizbe (Assistance miatt ezt mondtak anno). Nah most elobb lottek ki Sopront, Gyort, en meg az eddigi tapasztalatok alapjan kilonnem Mosonmagyarovart (kedvesek, de a szakertelemmel nem igazan gyoztek meg). Tud vki GY-M-S megyeben valami jo helyet? Vagy esetleg a kozelben? Mindenki isteniti a dieselt, azert en is kiprobalnam mire jo az a 165Nm diesel nyomatek.
Gratula a leendő járgányhoz! Mik a részletek (motor, felszereltség, ...), ha lehet tudni?
BÁRMELYIK MÁRKAKERESKEDÉSBEN LEHET SZERVIZELTETNI, nem csak ott, ahol az átvétel volt. Nincs másik a közelben?
Két hét múlva én átvehetem a Thaliám (privát), de jelenleg is Renault-t használok (Megane céges).
Csak az ára/felszereltség aránya miatt vettem Renault-t, pedig egyszer elhatároztam, hogy a szalon közelébe sem megyek. A SZERVÍZ MIATT!
Szintén Iniciál. Botrányos a munkájuk. Előzőleg az Arrabona Autóház volt a Renault képviselője Győrben, szintén rettenetes szervizzel. Megörültem, mikor megtudtam, hogy kidobták őket (vagy tönkrementek - a munkájuk alapján inkább az előző). De sajna cseberből vederbe. Ha szervizre viszem a Thaliát ott fogok röpködni mint egy sas és nézem mit csinálnak. A fent említemm Megane-t teljesen leamortizálták.
Mindezek ellenére szeretem a Renault-t. F1-ben is.
én immár a 300-ik (sic!) kilométert tettem be a 8V thaliamba, ha bárkit érdekelne hát elmondom a véleményem.
10 éves lada samara 1.5 után ültem be a thaliaba (elsö uj vásárlású autóm!) és persze szuper érzés. az 1500 motor alapjáraton erösebb volt, a thalival néha lefulladtam: de ezt majd kiküszöböli a gyakorlat. annyian irtak már az überalles dieselcsodáról, egyszer majd szívesen kipróbálnám mit is jelent az NYOMATÉK. bár nekem talán nem lenne jó, mert csak városon belül3-4 kilometerekre használom, asszem ez a dieselnek nem tesz jót.
az átvételkor volt egy kis festékhiba : az egyik ajtóbelső részén kis festékhiány, de ezt hamar kijavították. nomeg a jobboldali légbefúvot nem lehetett beállítani ( mindig lefittyent) : azt mondják beállítják, várjam meg. megvártam: mondják: kész, müködik. no mondom: kösz viszlát. de azért megnéztem mit csinált a rönyó szakszerviz. HÁT EZEK A BARMOK CSAVARHÚZÓVAL JÓ MÉLYEN VÉGIGKARCOLTÁK KÉT HELYEN IS AZ 5 NAPOS AUTÓMBAN A MŰANYAGOT és még csak nem is kértek elnézést. k***va ronda lett: visszahivtam a pasit, mondom tessék kicserélni az egészet, mert ez ronda, így én is meg tudtam volna csinálni! na mindegy, remélem kicsrélik, többet megpróbálom nem oda vinni a kocsit (Sopron, Iniciál KFT)
Persze kiváló érzés, hogy az autó alá benézve LÁTOM A KOCSI SZÍNÉT (nemcsak a rozsdát, stb.)
és minden müködik. a gyári rádió a kijelzőjével is nagyon elégedett vagyok. a fogyasztást majd még megnézzük , klimával biztos több lesz...
jó hosszú lett, mert ugye frissek az élmények... DE kivel is oszthatná meg az ember a történteket leginkább, mint a klubtársakkal, nemigaz ?! :)
csá
KorI
RLK!
Megnézték már neked a töltő feszültséget??
A magas töltőfeszültség szokott ilyet produkálni(13.8-14.4V között kell lennie).Nekem lassan 1 éves és semmi ilyesmi a töltőfeszültség 14.2 v
No Addjisten!
Sikerült kipihennem az Ópusztaszeri fáradalmakat,gyerekek lógott fülem f...m mire mindent végig jártunk, de csodálatos volt tudom ajánlani mindenkinek aki még nem látta. Szerencséssen hazaértünk. Ráadásul láttunk vak rendört is (110-120km/h ránk se bagózott).
A thalics tutin csipeget 950km után az utolsó rovás és a piros között áll a mutató.
Tibor!
A motortartóbaknál nektek is kezdődik a harkály korszak?? remélem nem!! mert ha igen akkor ez is egy tipushiba.
Az ablaktörlő tipusa (amiről már írtam)WIPER BLADE.árához képest jó minőség.(az autógyártók,tesztelők úgyis azt ajánlják évente cseréljük biztos jutalékban dolgoznak)
További jó Thalicskázást(balesetmentes utat, vak rendört, stb)
Nos, előnye a 8V-snek, hogy effektív halkabb, ill. a zaja egy kevésbé hallható tartományban van (jobban elfedi a rádió hangja), kis aranyos pörgős motor, ami mozgatja is kellemesen a kasztnit Hátránya, hogy nekem horror már a fogyasztása, ha ugyanolyan tempóban és dinamikában akarok közlekedni mint a dízelemmel. Noha a vége ugyan több, de azt a sebességtartományt már nem használom. Mivel én sosem voltam egy utcai versenyző típus, ezért az én vezetésemhez a dízel jobban stimmel (noha az előtte lévő autóm is egy benzines volt). Nekem jobban fekszik, hogy nyomatékból közlekedem, mint hogy forgatom a motort, ahhoz, hogy normálisan haladjak. Ez az én véleményem, ami ember függő.
Ellenben ma megpróbáltam elhozni a kocsim a szervízből, a korábban említett problémát kijavítva. No, eljöttem, kb. 2 km után két csattanás, majd mintha hörgött volna a motor. Hát vissza a szervízbe... Valószínű a szíj egy darabját elkapta a vezérműszíj és elugrott... az assistance megtagadta a cserekocsi adást, mert már 4 napig volt nálam cserreautó, a genetárorszíj problémával. Így a baumgartner (először mastert is ajánlottak, mert nem találtak csereautót) adott egy twingót nagyon helyesen... Na mindegy. Remélem lassan lesz autóm ami működik.
Ez nem a kötelező szervizzel kapcsolatos. Abban a kialakú (A5 körüli, az akkori Renault tipusok vannak benne) katalógusban volt feltüntetve egy ilyen lehetőség (15-45-75- stb.), de utána nézek még. A szervizben zokszó nélkül megcsinálták. Külön bélyegző helye nincs, de a karbantartási igazolószelvények oldalra a gépkocsi átadása kocka alá ugyanúgy bepecsételték, mint az anno 1000km-est (az is fakultatív volt). Az assistant érvényessége miatt amúgy is évente meg kell nézetni a járgányt. A kötelező valóban 30000-ként van.
Érdekelne a véleményed, milyen az 1.4 8V a diesel után ?
Én is gondolkozom, hogy majd a következő thalics dieseles lesz a benzínes után.
Egyszer voltam kipróbálni, de egy kicsit csalódás volt a dinamikája a motornak.
Igaz télen volt és hideg, rövid útszakaszon.
Szóval te biztosan jobban érzed a különbséget pro és kontra.
Megköszönöm, ha megosztod a véleményedet.
Megvolt a 15ekm-es átvizsgálás. Ez önmagában ingyenes, csak azért kellett 3750 Ft-ot fizetni, mert betudták ezt a vizsgálatot az 1 éves assistant átvizsgálásnak. Ha majd küldi az assistant a papírt ezt kell megadni hozzá.
A géppel no problem. Olajat nem cseréltettem.
Harry ! a Thalin említett jobbról hallható tompa kotyogást megnézték (említettem nekik, hogy pl Dabason kb 3 perc alatt orvosolják a motorbaknál), s azt mondták, hogy állítottak a bakon, egy picit nem volt középen, így a mozgástere az egyik irányban kisebb volt. De kértek későbbre visszajelzést ezzel kapcsolatban. Majd ráfigyelek. Összességében megnyugtató, hiszen lassan letelik az egy év gari (kár, hogy nekünk még nem két év).
Álldogált a kis aranyos, így nem tudtam elfutni Vele egy fa alá. Az emeletről követtem aggódó tekintetemmel az eseményeket. XIV. ker. IKEA környéke. Szép, bazi nagy jegek voltak, némelyik kisebb dió nagyságú. Gondolom ezek okozták a kárt, mert hajnalban (csak a tetőt néztem) 4-5-6
huplit láttam (csak!?) a félhomályban. Majd most mindjárt jól megnézem, összeszámlálom, hogy pontosan hol és mennyi, oszt holnap pontosabban beszámolok. Reményeim szerint már a javítás lehetőségeiről is be tudok majd számolni.
Engem az is erdekelne, mekkora volt az a jegeso, hogy ilyen kart tud csinalni? (Casco?) Mennyire tipikus az, hogy a jegeso behorpasztja a kasztnit? (A buzukinak tudom, hogy _nagyon_ vekony, gyenge a lemeze (gyak. kezzel be lehet(ne) horpasztani), de Thalia is ilyen lenne? A Samara eleg erosnek tunik - ebbol a szempontbol:-))). Meg is kerdem suzukis ismerosomet, lett-e baja a kocsijanak az ejszaka?)
Az éjjeli jégeső ismét alázatra tanított. Nem muszáj szépnek lenni annak, ami jó. Ámde ! Ha van 1 baromi jó ötletetek arra nézve, hogy miként lehetne a jármű viszonylag vízszintes felületeit gödörmentesíteni, azt jól megköszönöm. Például; tudtok valami közelebbit erről a szippantós karosszéria gyógyításról !??
Nekem új Cliom van, megnéztem az ajánlott honlapot. Sajnos semmilyen termékinformációt nem láttam, árlistán szintén nem. Kb. mennyibe kerül egy tárolórekeszes, viszonylag széles első kartámasz Clioba? És vajon be is szerelik?
Feltettem a képeimet. Sajnos a teljes arzenálról nem csináltam képet, de a többieknél biztos megvan. (http://kep.tar.hu/v__tibor/index.phtml?aid=27574220 címen érhető el.)
Ha valaki nem tudja feltenni a netre a fotóit, küldje el emilen, szívesen felteszem ...
Nos, tényleg sajnálom, hogy nem sikerült végül is a túra végére beiktatni a Thalit... Pedig készültem rá, szerettem volna thalálkozni Veletek, remélem a legközelebbi összejön sikeresen!
Remélem jól éreztétek magatokat nagyon, és állatira várom a képeket amik készültek esetleg...!!!
Viszont "cserébe" kiégett a változatosság kedvéért a jobb tompítottunk, most viszont az új izzóval nagyságrenddel erősebb a fénye, mint a 3 hete kicserélt balnak. Még nem értem, de megnézem, mitől lehet.
15 ezres assistance +olajcsere amit én kértem 20 ezer volt péntek reggel... Nem értzek az új olajjal különbséget, de ártani nem ártott, az tuti.
Elég ritkán irogatok, de azért aktívan figyelek. Nos mesélnék egy keveset: múlt héten belekerült a 30ezredik km a 10 hónapos kis gázolajos szörnybe. A szervízben (Budaörsi úti Baumgartner) a szereléskor azt mondták, hogy a generátorszíjam kopott, és rojtos, úgyhogy lecserélik, mert ez garis, és nem így kellene lennie. Hát így is lett, le is cserélték. Eltelt pár nap, péntek hajnalban autózom haza, oltári csattanás, stoplámpa és az akku töltés lámpája békésen felvilágít a felkelő nap fényénél... Jó, akkor valószínű elszállt a szíj. Éljen az assistance, kihívtam, bevontatott a 1,5 km-re lévő Budaörsi úti Baumgartnerhez, ami külön jó, mert úgyis ott tették fel a régit. No, kihozták kisebb huzavona és technikai fennakadások után, hogy a szíjat feszítő görgő csapágyazása ment tönkre (garis), de sajna nincs alkatrész raktáron. Ergó talán hétfőn, de kedden már biztos lesz autóm. Az assistance helyből biztosította a csereautót. 1,4, 8V Thalia. Azonos felszereltség mint az én dCi-m. Tehát alapvetően pozitív az élmény az assistance-szal és a segítőkészségükkel. A másik, hogy tényleg megérte megvenni a dCi-t. Komolyan mondom. Annyival jobb, hogy nyomaték van és nem végsebesség, hogy ej. És fogyasztása látványosan jobb... Viszont egy megállapítás: noha totál azonos felszereltség, 1 különbség van: ebben szebb a váltógomb. Nem egy anyagból van, hanem a számok egy kis műanyag betéten vannak. Kicsit jobban néz ki mint az én 10 hónappal ezelőtti megoldásom... A negyedik dolog: egy renault-szervizes barátom szerint a dCi-knél visszahívás is volt az általam ecsetelt probléma miatt... tehát esetleg tudjatok róla, ha ilyen történik veletek, hogy ne húzzanak csőbe... Hát ennyi! Minden jót! Jó talicskázást!
Ezúton is szeretném megköszönni a Thalálkán megjelenteknek a résztvételt. Remélem, mindenki sikeresen hazatér(t) és az ott begyűjtött tapasztalatokkal érdemben gazdagodott. Hamarosan képeket is teszek fel a netre.