Üdvözlet minden új fórum társnak, öröm látni, hogy egyre gyarapodunk! Javasolom mindenkinek, hogy olvassa el egy évre visszamenőleg a hozzászólásokat, én is találok még benne új és hasznos ötleteket.
A vegyes fogyasztási kategóriát kifejezetten nekem találták ki, ugyanis legtöbbször előváros-Budapest viszonylatban autózom, de van benne autópálya és földút is. Így a fogyasztás stabil 5.1 liter körül alakul, de ez annak is betudható, hogy egy szituációt sem tudok kihagyni, ahol gyorsan megléphetek.
A hőmérőt viszonylag egyszerűen megoldottam, ugyanis volt otthon egy ezer forintos noname egység, amit a riasztó beszerelésekor odanyomtam a srác kezébe, hogy a madzagját vezesse előre az aksi környékére. Onnan otthon levittem a sárvédő aljához, és egy hozzáférhető belső felületre felragasztottam. Ezzel a megoldással jobb közelítő hőmérsékletet kapok az útfelületről, ami télen roppant hasznos információ. Hátránya, hogy nyáron napsütésben is az útfelület melegebb értékét mutatja (a levegő hőmérséklete helyett), illetve megállásnál a klíma hőcserélőjétől szintén kap egy kis plussz hőt. Viszont a felszerelés és a költség minimális volt.
Üdv!
zsuga666!
A hoszzsabbító kb 15cm hosszú cső a megfogó résznél fekete zsugor festékkel a vége krómozott enyhén lapitott a felső rész enyhén ives.A belseje pirosra festve.Az, hogy a krómozás mennyire lesz tartós majd meglátjuk, volt egyszerü hajlított krómozott cső is a hajlításnál síkba fürészelve(1800 huf),volt dupla csöves krómozott is az árát nem tudom. Guszti autósbolt Szfvár cserepes köz, ezek mind Olasz gyártmányok.A Fister autósboltban (Móri ut)láttam ladára valót igényes 3pontos rögzítéssel(kell is rá mert dög nehéz) 3800 huf áron.
Mindenkinek: Ha vesztek ügyeljetek a cső átmérőre a Thalicskán a kipufogó átmérő 45 mm !!!!
Múlt év novemberi dCi-m most tart 15000 km-nél. Precíz - mániákus?- ember lévén mindíg csak fullra tankolok 750 - 850 km megtétele után. (A fogyi állapotjelző is!)
A legjobb etap 4,8 ra jött ki, de ez tartalmazott egy kényelmes, andalgós (~400 km) kirándulónapot is.
A hajtós használat mellett (sztráda, országút, földút, kevés városi)mostanábann állandó klímázással 5,2 - 5,4 között változik. NAGYON ELÉGEDETT vagyok vele, mert nem spórolok a kedves dinamizmusával!!
Szipusz2!!
Tavaly augusztus óta van DCI-m. Télen városban 5 perc helybenjárással abszolút rövidtávon(5,5km)+karácsonyi nagybevásárlással
ird és mondd 6 LITER!!!!!
Április-május városi forgalom 4.8 LITER!!!!!Hosszútáv(Szfvár-Egervár-Szfvár-Ópusztaszer-Szfvár)100-120 Km/h-tempó 4 szeméjjel ird és mondd 3,9 LITER:-)))))!!!!!
Ha kiszámolom az egész éves átlagot augusztusban azt is megírom.
BLC!!!
Kösz a tippet vettem a kipufugó végére egy krómozott hosszabítót (1300 huf)már nekem se kormos a lökhárítóm:-)))
Üdv mindenkinek
Nagya
Fogyasztást egyszer mértem és többet nem igen fogok!
Kb. 800km volt benne. Tankot full-ig nyomtam.
Napi számláló nulláz! Voltam vele Pesten a belvárosban (frász kerülgetett). A mátrában kétszer, három felnőtt+ a lányok, csomagtartó tele, oda-vissza szerpentin. Országúton a 100-as tempót szereti + légkondi bekepcsolva.
960km megtétele után megint full és még 6 liter volt benne!!
Szóval jó a fogyasztás, de a nagyobb százalékban országúton közlekedem!
Szeretnék csatlakozni hozzátok, egy március végén átvett 1.5 dci-vel.
Van némi tapasztalatom, mert közel 3500 km-t mentem már vele. Magamról csak annyit hogy Szolnok mellett lakom, mozdonyvezető vagyok és van két leány csemetém.
Egy autóm volt, egy R11 1.6D-t terelgettem 10 évig.
A Thali nagyon megy, keveset fogyaszt, bőven elférünk benne és imádja a család.
Mindenkinek balesetmentes közlekedést kívánok!
(Vasúti átjárókban óvatosam mert jövök)
Április közepén kezdtem el a fórumot olvasni.
Hozzászólni viszont nem tudtam, mert az előző modemmel még regisztrálni sem lehetett. Ha ez a szöveg fel megy akkor végre írni is tudok nem csak olvasni!! Egy próbát meg ér.
örülök hogy rátaláltam erre a forumra, én is büszke thaliás vagyok. ez már a második saját autóm és egyben a második thaliám. miután az elsőt összetörték nem tudtam megállni, hogy nem vegyek mégegyet:)
mi a véleményetek az oljacsere kérdéséről? ugye 30ezernél kellene szervizbe vinnem, és akkor kell az olajat is cserélni(?). egészséges ez? a bejératós olajjal lenyomni 30ezer km-t?
Az ablakmosó tartályom lyukasnak bizonyult a hétfői "szemlén".
Megrendelték és majd cserélik, ha megjön.
Mivel elmult 1 éves, ezért nem ingyen. 80%-ban állja a Renault, 20%-ban én, de így is 4 000 HUF-ra számíthatok.
Hogy mi kerül egy műanyag kannácskán 10 000 HUF-ba? Nem tudom!
És még másfél évig sem húzza.
"Sajnos semmilyen termékinformációt nem láttam, árlistán szintén nem. Kb. mennyibe kerül egy tárolórekeszes, viszonylag széles első kartámasz Clioba? És vajon be is szerelik?"
Lehet benne valami, mert a hőérzékelő a bal tükörben van, és ha nem elektromos akkor nem is megy semmilyen vezeték a tükörbe, ergo nem vezetik ki az érzékelőnek sem.
Mi is sikeresen haza értük.A fogyasztás is nagyon jó lett szerintem .530 km-en 6 Liter.Végig klimával 100 és 120 km tempoval.
A tesztett én is olvastam ,én nem érzek semmijen hátrányt más autoval szemben.A Thaliának nagyon jó az ár érték aránya.Ez volt az egyik érv amiért vettük .Ahogy én észre vettem a legtöbb tesztelönek csak a full börös 3000 cm2 300 LE autó az igazi.
1: Az Oasis változatot vettem 1.4 16V-s motorral, metálzöld színben.
2: Igen tudom, Mosonmagyaróváron, de úgy tudom ugyanaz a tulaj. Félő, hogy a szerizes kollegákal szemben támasztott minőségi követelmények is hasonlóak. De még körülnézek.
Ha minden rendben megy, akkor ritkán látok szervizt, mert 30k km-t sokára fogja teljesíteni a masina.
Apósomnak még az első kiadás van, de semmi gondja nem volt (bár ő sem futott vele sokat).
Nyugi, az antireklám is reklám. És valszeg, akik veszik az autót (mert ugye szépen veszik) szerencsére nem a tesztekre hagyatkoznak. Jómagam a 189 cm-mel magamnak beállított első üléspozíciónál is elférek a hátsó ülésen. Az más kérdés, hogy ugyanezek az adottságok (pl. csomagtérnyílás) mondjuk a VW polónál nem negatívum, mert ugye arra nem szabad ilyeneket mondani ... már fel sem veszem az ilyen kritikákat.
Én is olvastam a TESZT-et, sikerült ismét fikázni az autónkat. pl. szűk a csomagtartómyílás és nehézséget okoz a hajóládák beemelése. Ki JQA akar hajóládákat bepakolni. Ha pl. tv. szerelő lennék és mindennap tv-ket kéne beraknom a kocsiba, akkor nyílván 5 ajtóst veszek. A másik nézzétek + a képeket, sikerült nekik egy 2,5 m magas fazont találni, akit felteheően szívlapáttal igazítottak be a hátsó ülésre és fikázza a belmagasságot. Nem mondták még el nekik, hogy ez 1 családi autó !!! A családok többsége úgy néz ki. hogy papa+ mama+ gyerek/ek/. Nekem is van 1 szem csemetém, aki igen kényelmesen elfér a hátsó ülésen. Ha + akkorára nől, hogy nem fér el hátul, akkor helyet cserél az asszonnyal, mert Ő is elfér és már valszeg. nem nől magassabra. Nyílván ha lenne 3 db 195 cm magas gyerekem, akkor más autó után nézek.
Bocsi a terjedelemért, de kicsit mérges lettem.
Azert van benne homero, mert van benne elektromosan allithato tukrok, es asszem azzal egyutt jar vele a homero is. Nezd csak meg a belso kepet, ott latszik a kormany mellett lennt balra az allitas lehetosege, nah az en expression-omban nincs ilyen, nincs is homero. Ha tevedek javitsatok ki.
Az észrevétel: nézzétek meg a belsőről készült képet - működik a hőmérő benne! Akkor most hogy is van ez az expression felszereltség? Nem értem, help me...
HI !
DE, fizet. Kérdés mekkora az önrészed és mekkora a kár. Viszont; megtaláltam a horpadásjavító kisiparost. 4P CAR KFT. 1214 (Csepel) Rákóczi F. út 279. Tel./fax: 420-7432.
- Horpadások, kisebb sérülések javítása megvárható
- Jégkáros autók javítása, 1 nap alatt
Kérdésemre, hogy köbö hogyé lesz; - Sem én sem a kollégáim nem mondunk konkrét árakat. Azt tudom mondani, hogy volt olyan autó, amin elég kevés volt a kár, azt OLCSÓN meg tudtuk csinálni 50.000 ft-ért, volt amin sok volt a sérülés, az több, mint 100 000 ft-ba került.
Namost már hétvégére mondtak lehetséges jégesőt. Úgy döntöttem, gyűjtögetek még a nyár végéig 1-2 további horpadást, hiszen a festés nem sérült és ez a 9 nem túl mély gödröcske elfér. +hát ugye ez még valszeg az önrészembe esne.