tudja valaki, hogy a thalia beépített rádiós magnójához lehet-e valahogy külső egységet csatlakoztatni line bemeneten? (még kiszerelnem se sikerült a trükkös rögzítés miatt, pedig a hátlapjáról kiderült volna).
egy mp3 lejátszót szeretnék jobb minőségben hallgatni mint most a kazetta adapteren keresztül. ez valahogy iszonyatosan halk lejátszást ad, ha meg jól felnhangosítom (20-24-es hangerő) akkor hallható alapzaja van. Nem is beszélve mikor véletlenül átkapcoslok rádióra 24-es hangerőnél:)
Tegnap megnéztem a kipufogó hosszabbítót, és a Cora-ban is lehet kapni több fajtát. 1.5-11e Ft ig terjed. Nekem egy olyan változat tetszett, aminek a vége egy több helyen felsliccelt fekete lemez és AWAB bilinccsel lehet az eredeti kipufogóra rászorítani.Egyenlőre nem szántam rá 5e Ft-ot.
Hi Emberek!!
Mi ez a pénteki hangulat senkinek semmi irnivalója??
Na jó nekem van, azt a hirt kaptam egy thalicskás ismerősömtöl, hogy a thalicsra is van küszöbvédő müanyag(clió felirattal)ez arra jó,hogy a lábunk ne koptassa le a festéket a küszöb belső felületéröl.Szfvári rönyó-nál 8000 huf a 4db.
Sajnos ma nem érek rá megnézni, de a jövő héten igen, majd megirom mi a tapasztalat.
A jövő héten (3.-átol) lesz a Metróban akcióban tolatóradar (2 érzékelős metrikus visszajelzős)5000 huf áron, ez azért elgondolkodtató nem?
További jó Thalicskázást a hétvégére(vak rendört stb)
Nagya
A gyártó a RATI Kft, ők nem forgalmaznak, csak kereskedőknek, de ha megkérdezed, akkor készséggel segítenek!
(A tulaj mondta egy felvételi elbeszélgetésen!:) )
A Ratipurnak ugyanaz a tulaja. A cég Komlón van!
Ha Pécs-Komló a közeledben van, akkor a Ratipur olcsobb lehet, mint a többi (bár nem tudom, hogy milyenek az árai)
nagya2:
Nem, nem nézték, illetve nézettem még a töltőfeszültséget, de meg fogom tenni, köszi a tippet!
Az olajos témához:
Beszéltem én is a Total Final Elf Hungaryval, ahol mondták, hogy szerintük két féle olaj is mehet bele, a 10w40, illetve a relatíve drága 5w40 is, ami mindenképp jobb minőségű. Hozzátették, hogy szerintük is kibírja a 30 ezret bármelyik olaj a 2 közül, utóbbi kicsit könnyebben, és biztonságosabban, de ha előbbit tetetem bele, akkor sem kell aggódnom.
Viszont mindenképp javasolták (és nem csak Ők), hogy a bejáratós olajat érdemes lecseréltetni előőb, így én sem vártam meg, hanem lecseréltettem 15 ezres átnézés + Assistance-nál. Ezzel már mehetek 45 ezerig.
Más gond nem volt, sőt, odaengedtek a kicsihez, végig ott voltam, amíg tartott a szervíz, és beszélgettem a szerelő kollégával...
Büszke lettem, mert mondta, hogy szép száraz az egész alja, sehol egy olajkönny, vagy bármi más... :)
Fogyi:
Mi szinte kizárólag Budapesten használjuk, sokat dugózva, ilyenkor megy a klíma is, ha nem is folyamatosan, és 5.2-5.3 közé van betonozva a fogyasztás. Elégedettek vagyunk, mert mi is meglépünk vele, ahol lehet, persze, csak ha nem veszélyes...
Nyomaték - lóerő:
Előtte csak benzineseim voltak, volt R5 GTT-m is.
Én nagyon élvezem ezt is, igaz, picit meg kellett szokni nyomatékból autózni, de végül is relatíve nem kevés a 82 ló sem, de kifejezetten élmény a 180 Nm.
Hőmérő a jobb tükör alatt...
Bocs, hogy hosszú lett, de nem néztem fórumot szégyen szemre pár napja már...
Üdvözlet minden új fórum társnak, öröm látni, hogy egyre gyarapodunk! Javasolom mindenkinek, hogy olvassa el egy évre visszamenőleg a hozzászólásokat, én is találok még benne új és hasznos ötleteket.
A vegyes fogyasztási kategóriát kifejezetten nekem találták ki, ugyanis legtöbbször előváros-Budapest viszonylatban autózom, de van benne autópálya és földút is. Így a fogyasztás stabil 5.1 liter körül alakul, de ez annak is betudható, hogy egy szituációt sem tudok kihagyni, ahol gyorsan megléphetek.
A hőmérőt viszonylag egyszerűen megoldottam, ugyanis volt otthon egy ezer forintos noname egység, amit a riasztó beszerelésekor odanyomtam a srác kezébe, hogy a madzagját vezesse előre az aksi környékére. Onnan otthon levittem a sárvédő aljához, és egy hozzáférhető belső felületre felragasztottam. Ezzel a megoldással jobb közelítő hőmérsékletet kapok az útfelületről, ami télen roppant hasznos információ. Hátránya, hogy nyáron napsütésben is az útfelület melegebb értékét mutatja (a levegő hőmérséklete helyett), illetve megállásnál a klíma hőcserélőjétől szintén kap egy kis plussz hőt. Viszont a felszerelés és a költség minimális volt.
Üdv!
zsuga666!
A hoszzsabbító kb 15cm hosszú cső a megfogó résznél fekete zsugor festékkel a vége krómozott enyhén lapitott a felső rész enyhén ives.A belseje pirosra festve.Az, hogy a krómozás mennyire lesz tartós majd meglátjuk, volt egyszerü hajlított krómozott cső is a hajlításnál síkba fürészelve(1800 huf),volt dupla csöves krómozott is az árát nem tudom. Guszti autósbolt Szfvár cserepes köz, ezek mind Olasz gyártmányok.A Fister autósboltban (Móri ut)láttam ladára valót igényes 3pontos rögzítéssel(kell is rá mert dög nehéz) 3800 huf áron.
Mindenkinek: Ha vesztek ügyeljetek a cső átmérőre a Thalicskán a kipufogó átmérő 45 mm !!!!
Múlt év novemberi dCi-m most tart 15000 km-nél. Precíz - mániákus?- ember lévén mindíg csak fullra tankolok 750 - 850 km megtétele után. (A fogyi állapotjelző is!)
A legjobb etap 4,8 ra jött ki, de ez tartalmazott egy kényelmes, andalgós (~400 km) kirándulónapot is.
A hajtós használat mellett (sztráda, országút, földút, kevés városi)mostanábann állandó klímázással 5,2 - 5,4 között változik. NAGYON ELÉGEDETT vagyok vele, mert nem spórolok a kedves dinamizmusával!!
Szipusz2!!
Tavaly augusztus óta van DCI-m. Télen városban 5 perc helybenjárással abszolút rövidtávon(5,5km)+karácsonyi nagybevásárlással
ird és mondd 6 LITER!!!!!
Április-május városi forgalom 4.8 LITER!!!!!Hosszútáv(Szfvár-Egervár-Szfvár-Ópusztaszer-Szfvár)100-120 Km/h-tempó 4 szeméjjel ird és mondd 3,9 LITER:-)))))!!!!!
Ha kiszámolom az egész éves átlagot augusztusban azt is megírom.
BLC!!!
Kösz a tippet vettem a kipufugó végére egy krómozott hosszabítót (1300 huf)már nekem se kormos a lökhárítóm:-)))
Üdv mindenkinek
Nagya
Fogyasztást egyszer mértem és többet nem igen fogok!
Kb. 800km volt benne. Tankot full-ig nyomtam.
Napi számláló nulláz! Voltam vele Pesten a belvárosban (frász kerülgetett). A mátrában kétszer, három felnőtt+ a lányok, csomagtartó tele, oda-vissza szerpentin. Országúton a 100-as tempót szereti + légkondi bekepcsolva.
960km megtétele után megint full és még 6 liter volt benne!!
Szóval jó a fogyasztás, de a nagyobb százalékban országúton közlekedem!
Szeretnék csatlakozni hozzátok, egy március végén átvett 1.5 dci-vel.
Van némi tapasztalatom, mert közel 3500 km-t mentem már vele. Magamról csak annyit hogy Szolnok mellett lakom, mozdonyvezető vagyok és van két leány csemetém.
Egy autóm volt, egy R11 1.6D-t terelgettem 10 évig.
A Thali nagyon megy, keveset fogyaszt, bőven elférünk benne és imádja a család.
Mindenkinek balesetmentes közlekedést kívánok!
(Vasúti átjárókban óvatosam mert jövök)
Április közepén kezdtem el a fórumot olvasni.
Hozzászólni viszont nem tudtam, mert az előző modemmel még regisztrálni sem lehetett. Ha ez a szöveg fel megy akkor végre írni is tudok nem csak olvasni!! Egy próbát meg ér.
örülök hogy rátaláltam erre a forumra, én is büszke thaliás vagyok. ez már a második saját autóm és egyben a második thaliám. miután az elsőt összetörték nem tudtam megállni, hogy nem vegyek mégegyet:)
mi a véleményetek az oljacsere kérdéséről? ugye 30ezernél kellene szervizbe vinnem, és akkor kell az olajat is cserélni(?). egészséges ez? a bejératós olajjal lenyomni 30ezer km-t?
Az ablakmosó tartályom lyukasnak bizonyult a hétfői "szemlén".
Megrendelték és majd cserélik, ha megjön.
Mivel elmult 1 éves, ezért nem ingyen. 80%-ban állja a Renault, 20%-ban én, de így is 4 000 HUF-ra számíthatok.
Hogy mi kerül egy műanyag kannácskán 10 000 HUF-ba? Nem tudom!
És még másfél évig sem húzza.
"Sajnos semmilyen termékinformációt nem láttam, árlistán szintén nem. Kb. mennyibe kerül egy tárolórekeszes, viszonylag széles első kartámasz Clioba? És vajon be is szerelik?"
Lehet benne valami, mert a hőérzékelő a bal tükörben van, és ha nem elektromos akkor nem is megy semmilyen vezeték a tükörbe, ergo nem vezetik ki az érzékelőnek sem.
Mi is sikeresen haza értük.A fogyasztás is nagyon jó lett szerintem .530 km-en 6 Liter.Végig klimával 100 és 120 km tempoval.
A tesztett én is olvastam ,én nem érzek semmijen hátrányt más autoval szemben.A Thaliának nagyon jó az ár érték aránya.Ez volt az egyik érv amiért vettük .Ahogy én észre vettem a legtöbb tesztelönek csak a full börös 3000 cm2 300 LE autó az igazi.