Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

rema.com Creative Commons License 2003.07.23 0 0 3751
Sziasztok!

Még 16 nap és lesz Thalicskám:))

Üdv:rema.com

talibe Creative Commons License 2003.07.23 0 0 3750
Szia!

Érdekes az enyém nem szabályoz le 5.-ben, már láttam 4500-as fordulatot és 175km-s sebességet is, viszont mint mondtam a fogyasztás nem annyira szép csak ha lassan megyek, de nem megyek :-).
Én is szeretem az azutómat vettem rá pótfáklámpás hátsó szárnyat nagyon jót tett a kocsi arányinak, igy nem tünik olyan csúnyának a segge, holnap lefotózom úgy hogy a szárny is és a kipuffogó vég is rajta legyen, bár azt nem tudom, hogy lehet ide képet beillszteni. A kormolást ne úgy képzeld el hogy bodor füst száll a kocsiból, hanem úgy hogy lemosod az autót és pl. a sarkifény metál kb. 1hét alatt a kipuffogó körül, felett kormos lesz a lökhárító alja, szoktam nézni a márkatársak autóit ha mögéjük kerülök, és szomorúan látom, hogy nem vagyok egyedül. Magát a kormolást legegyszerübben úgy tudod megnézni, hogy pl. álló helyben ad egy közepes gyors gázfröccsöt és amikor a fordulat visszafelé megy akkor jön a füst mint a fergeteg. Ebből az következik, hogy lámpánál induláskor kormolja a lökhárítót. Multkor állt elöttem egy új VW passat tdi két kipuffogóval és elindult a lámpánál, hát szépen füstölt az enyém csak jelenthet neki, akkor elgonlokoztam, hogy ha ezt kapja az ember 8-10millióért akkor én mire verem magam.
És még egy fontos dolog nekem ez elött nem volt dizel autóm, amikor észre vettem hogy kormol, én úgy mentem oda a szervíhez, hogy nem tudom hogy hibás-e az autóm, nézzék meg. Ők mondták, hogy szerintük sem normális, viszont amint már írtam nem oldották meg sehol.
Az olajcsere nem muszály, de pl. 120000 után az enyémből fekete olaj jött le. szerintem ártani nem árt, csak ne a renauiltnál csináltasd, ot drága. Ha eljön a 30000-s szervíz én vinni fogm az olajat, mert amit a renault 5000.-ért ad az simán beszerezhető 3200.- x4 az már durva.
bocs a bő léért. fojt köv.
Ja a kipuffogó vég, 14 cm-hosszú a Unix nagyker.-ben rendeltem jó drága ha jól emlékszem 5600.- de van rá 18 hónjap garancia :-))

Előzmény: FIFTY (3747)
Puhos Creative Commons License 2003.07.23 0 0 3749
Üdv mindenkinek.
1,4 16V Thalicskám van.2 éves,és csak 11000Km van benne.Még komolyabb probléma nem volt vele.
Tényleg nem érdemes a nívópálcát nézegetni.A műszerfal visszajelzés jónak tűnik.
Azért én is kivettem egyszer a pálcát és csak egy speciális hosszú fogóval tudtam visszarakni nagy nehézségek árán.
Előzmény: BlackBird (3746)
BLC Creative Commons License 2003.07.23 0 0 3748
Üdv all!

Egy kerdes: Nekem az ablaktorlo bajuszom 4 allasu! (gondolom mindenkie)
0.allas: kikapcsolt ablaktorlo
1.allas: szakaszos torles 2min sacc/kb
2.allas: folyamatos
3.allas: gyors

Na most nekem az 1-es allas nem nagyon akar menni, mint ha nem lenne! Oda kapcsolom es semmi reakcio!!!
Mi lehet a bibi vagy csak 2-es 3-as allas van ?

FIFTY Creative Commons License 2003.07.23 0 0 3747
Szia T(h)alibe!

Én is 1,5 dCi, tavaly novemberi, 16000 km és nyomom Neki rendesen!

JÓ AUTÓ, NAGYON SZERETJÜK, (EDDIG) ÚGY ÉRZEM MEGÉRTRE AZ ÁRÁT!

Kesztyű- (és pohár)tartó műanyag tartókütyüje kb. egy hónapja kidöglött, a közepénél eltört, mint egy sokszor hajtogatott drót.

Olajcsere még nem volt! ??? muszály lenne ??? A szervíz a 300000 km-t emlegeti.

Kormolás alig van (a kipufogó feletti fenéken fehér ronggyal meglelhető némi maszat), de a kipufogóvég érdekelne a designe miatt is. Típus és méretjavaslat???

Füstölés >> zéró.

A fogyasztást csak télen bejáratós korában sikerült 5,6 l/100 km fölé vinni; nyáron még 5,4 volt a maximum klímával együtt. (Pl.:Eger - Rédics oda-vissza; 760 km, ebből kb 500 sztráda >>140/150; a többi 120/130 = 39,8 lityi Schell extra)
A Te adataid kirívóan nagyok.

150-nél, még hat alatt van a fogyi; a 160 meglophat, mert 4250 ford körül(~162,5 km/ha)a fordulatszámot az elektronika leszabályozza; innét már csak a "semmibe" visz a gázpedál taposása.

Egri szervíz korrekt, egy másik műanyag bizb.. cseréje gariban gond nélkül; tolatóradar felinstallálása kp.-ért > szintén. Lehet motiváló tényező, hogy a megyében másik két rönyó szervíz is fungál!

Kis értékért nagy balhé nem üzlet; mert mi van ha a gari után a szavatosságról kell alkudozni??

Ne kermizz, hanem cserélj szervízt!! Aki belőlünk él az szolgáljon ki tisztességgel!

Előzmény: talibe (3732)
BlackBird Creative Commons License 2003.07.23 0 0 3746
16v-ben szemből egy picit balra van a motor feléd eső részén(ha jól emlékszem), teljesen hozzáférhetetlen helyen, igen mélyen. Én még sohasem próbáltam megnézni kézzel az olajszintet, a mérő megbízhatónak tűnik. (Egyébként anno az átvételkor felvetettem a problémát a rönyósoknak, hogy tudnillik én csak akkor érem el a nívópálcát, hogyha lebontom az autó orrát, mire közölték, hogy "ja, azt nem is kell nézegetni". Lehet, hogy gyárilag csak a kupakot rakják rá, úgyse nézi meg soha senki alapon?;)))
FIFTY Creative Commons License 2003.07.23 0 0 3745
Üdv Mindenkinek, DE FŐLEG AZ ÚJAKNAK, AKIK MOZGÁSBAN TARTJÁK A TOPICOT!!!!!

Ha arról a bizonyos vékony csőről egy sárga színű, gumival körbeágyazott kupakot sikerült levenned; akkor a nivópálca benne lapul a csőben letörve.

Egyébként a pálca helyét a kezelési utasítás 4.04 és 4.05 jelű lapjai mutatják; "1" a betöltő nyílás, "2" a nívópálca.

Előzmény: poiuztre (3741)
poiuztre Creative Commons License 2003.07.23 0 0 3744
Köszi Kukucs!
Benzines, 16V, és a kézikönyvből sem találtuk meg, de akkor újra átnézem bötűről-bötűre....
Előzmény: kukucs33 (3742)
talibe Creative Commons License 2003.07.23 0 0 3743
Kedves Korl!

Az a baj, hogy renault szervíz és renault szervíz kiszolgálási minősége között van nagy különmbség.
Volt új Daewoo lanos-om ott a szervíz mivel az autó olyan volt amilyen, mindig korrekt volt olyasmit is jóváírtak garanciába amit nem is kellett volna. Volt új Toyota Yaris-om is érdekes a szervíz ott is korrekt volt, volt új opel astram ...
Ennek a részemre hosszú távon az a tanulsága, hogy feliratkozom azok sorába akik azt mondják, hogy mármit csak francia autót ne.

Előzmény: KorI (3733)
kukucs33 Creative Commons License 2003.07.23 0 0 3742
ha benzines és 8V akkor az autóval szemben állva balra, a motor szélvédő felőli oldalán egy sárga karikát keress - nekem ilyen van, ezt tudom :-))
ha benzines és 16V akkor azért van a kijelző a km órában, mert kissé hozzáférhetetlen a mechanikus ellenőrzés eme eszköze - ilyet még nem láttam
ha dízel akkor meg fogalmam sincs
viszont a kezelési útmutatóban vannak kis rajzos képek, ahol elég jól meghatározzák a keresett objektum helyét :-))
Előzmény: poiuztre (3741)
poiuztre Creative Commons License 2003.07.23 0 0 3741
Sziasztok!
Pár 100 hozzászólással régebben volt szó róla, hogy mi minden műanyag a Thalicsban (tanksapka, sárvédők, nívópálca,...) Elég láma kérdés, és szinte szégyellem is feltenni, de én tavaly augusztus óta nem találtam meg a nívópálcát a kocsiban :-((( Ciki, de hol van???? Van egy vékony cső, ami akár erre a célra is szolgálhatna, de annak kb. 5 perc alatt sikerült levenni a kupakját, és nem volt benne semmiféle pálca.... Hova tűnt a nívópálca? :-)) De most komolyan....
nagya2 Creative Commons License 2003.07.23 0 0 3740
Hi Talibe!
Mint egy régebbi hozzászolásomban jeleztem semmi kulönös csak amikor a főtengelyszimmering megadta magát akkor a szerviz hozzányult a motortartóbakhoz is(csak ha leszedik lehet hozzáférni a vezérműszijhoz)leszedték a gumi oldalán lévő leffentyűt ezáltal nagyobb lett a hézag.Törvényszerüen a nagyobb hézag miatt 2 hónap mulva átment harkályba.Szakszervizben történő javítás: megkenték zsirral(nem szilikonnal)ami nekiállt enni a gumit ergó 2hónap ujra harkály, kenés, harkály,végre kicserélték.
Leffentyű nem levesz szilikonzsirral megken azóta kuss van.
Röviden ennyi.
Nagya
Előzmény: talibe (3739)
talibe Creative Commons License 2003.07.23 0 0 3739
Hi!

A motortartóbakkal mi volt a gond, és hogy jelentkezett? Csak hogy tudjam. A Renault Hungáriát felhívom. Nagyon mérges vagyok a kaposvári szervízre.
A kormány cincogást, hogy kell elhárítani?

nagya2 Creative Commons License 2003.07.23 0 0 3738
Hi Talibe!
A fehérvári rönyonál eddig elég korrektül kezelték a panaszaimat,(motortartobak)a csomagolással sem volt gondom,és a munkafelvevő pultnál NAGY táblára ki van irva hogyasszongya:
Ha problémája van és nincs megelégedve a szervizzel nyugodtan forduljon a RENAULT HUNGÁRIA vezérképviselethez.
Szerintem a szerviznek is érdeke, hogy a kuncsaft visszajárjon, és ezt úgy lehet elérni, hogy korrektul bánunk az ügyféllel.
További jó Thalicskázást!!!
Nagya
Előzmény: talibe (3737)
talibe Creative Commons License 2003.07.23 0 0 3737
Hi Nyagya2!

A fogyasztás stimmel apámnak kölcsön adtam a kocsit elment 250km-t 4.02 volt a fogyasztás, ha én is tudnék menni 90-el nekem is annyi lenne.

A madzag esetében nem az árral van a bajom hanem az eljárással.
De lehet ezt fokozni kb. 1 hónapja azt csinálja a kocsi, hogy ha rálépek a fékre megállás céljából és felengedem a féket nyikorog valami, elösször azt hittem hogy a pedálnál van valaminak zsírbetegsége.
Tegnap alapossabban megvizsgáltam a kérdést, a hátsó fékdob környékéről jön a nyikorgás. Ma felhivom a kaposvári szervízt, mondom nekik, hogy mit tapasztaltam erre a munkafelvevő azt modja hogy a dobban lévő vissza nyomó rugó nyikorog biztos, mondom neki szerintem is, erre azt mondja, hogy ha a renault sem tudott vele mit kezdeni akkor ő sem fog tudni. Ekkor eldobtam az agyam, mondom neki nem úgy vettem az autót, hogy nyikorgott, csinálják meg, erre nagy kegyessen holnapra beírt.
Ez egy agyrém itt kaposváron, amit szervíz csinál, mintha a garanciális munkák nem hoznának nekik a konyhára.
Arról nem beszélve hogy leviszem az autót akkor olajos redvás ruhában beleülnek, pécsen még a kormányt és a fékkart, is folpakba csomagolták mielőtt beleültek.
Csak nem értem, hogy ha van az adott városban szervíz miért kell nekem pécsre vinnem, azért hogy korrektül kiszolgáljanak, de ha már igy van akkor a renault álja számlát ne én.

nagya2 Creative Commons License 2003.07.23 0 0 3736
Hi Talibe!
Szerinted a kesztyütartó madzagért érdemes kermiztetni?? 690Huf áfássan az egész(nekem a rögzitő pöcök esett ki, csak pöcök nincs az egészet komplett vettem)
A fogyasztási esetedre azért nagyon kiváncsi lennék,szerintem a többiek is.
A füstölés nekem csak ha sokat megyek városban akkor jön elő, de csak az első talpaláskor utána már nyomhatom neki nem füstöl.A kipufogó vég nekem is bejött(olaszt ne vegyetek a kromon már megjelent a filoxéria)
A fogyasztás 2 bites klimával(melegem van leengedem az ablakot)fifti város közut(60/110 km/h)4,2-4,5l télen max 6l volt.
Előzmény: talibe (3732)
BlackBird Creative Commons License 2003.07.23 0 0 3735
Érdeklődéssel várom a kesztyűtartó bizbasz megoldását - az enyém is eltörött (szintén egyértelműen fáradás miatt), de azon gondolkodom, hogy nem egy ilyen műanyag vackot kellene visszateteni...de még az én sárkányom is garis, ezért érdekelne különösen...
kukucs33 Creative Commons License 2003.07.23 0 0 3734
Hali Korl,
Köszi a felajánlott lehetőséget, de az a helyzet, hogy én sem a motortérben elkövetendő változtatásoktól tartok (azt még magam is megcsinálnám) inkább az elektromos rendszerek kompatibilitását tartom rizikósnak. Ezért érdekelne, hogy ha esetleg valaki már túlesett egy ilyen fejlesztésen, akkor az mivel járt, miket kellett módosítani esetleg...
Egyáltalán lehetséges-e - mert ahogy itt már pár párszor szó esett róla, ha van elektromos tükör akkor lehet hőmérő is, de ha nincs akkor esélytelen.
Persze, ha tényleg összejön a pénz amire számítok akkor úgyis rákérdezek a szervizben, de jó lenne tudni előre, hogy érdemes-e foglalkozni a dologgal egyáltalán.
Előzmény: KorI (3729)
KorI Creative Commons License 2003.07.23 0 0 3733
kedves tualibe-talib-e

sok sikert a kermiztetéshez. en is ilyenekröl álmodozom, hogy mjad egyszer igaza lesz a kisembernek, és jól beolvashatok a renyonak... de valahogy mindig ki tudják dumálni az embert!
na minden jót!
kori

Előzmény: talibe (3732)
talibe Creative Commons License 2003.07.23 0 0 3732
Sziasztok!

Új vagyok itt ezért néhány szót magamról.

2002.11-hóban vettem egy thalia dci-t. 15000km van benne. A kocsival alapvetően elégedett vagyok.
Én elég gyorsan vezetek ahol lehet sztráda 150-160 egyéb út 120-140.
Fogyasztás nyáron 6~6.2 klimával vagy anélkül mindegy, télen 7 liter. (sokaltam, megnézettem, majd elmesélem érdekes történet).
10000km-nél többek ajánlására lecseréltem az olajat MOBIL 5W-40-es full szintetikus olajra, ezt a mutatványt nem a renaultnál csináltattam mert azok azt mondták, hogy 10w-40-es olaj+szürő 17000.- én jobb olajjal gyári szűrővel 12500.- ért megoldottam.
Pécsen vettem a kocsira első sárvédő gumikat 5200.-ért, nem sajnáltam mert azóta eső után sem sáros a kilincs.
Természetessen az én autóm is füstöl, mivel sarkifény metál ezért ez igen bosszantó, megnézettem kaposváron azt mondták, a computer szerint minden rendben, de szerintük se kellene füstölnie. Levittem pécsre ök is ugyanezt mondták + volt egy öttletük hogy a trafic-nál és a kangoo-nál előjött az hogy a kipuffogógázt az égéstérbe visszaforgató szelep elkokszosodott (valami lehetetlen francia neve van). kiszedték megtisztították, füst maradt, nem értem hogy cimborám clió dci-je miért nem füstöl, ugyanott tankol mint én? a renult a szar üzemanyagra hivatkozik, nem értem az egyik autóban jó az üzemanyag a másikban nem.
Megoldás: vettel egy szép lefelé forduló kipuffogó véget.
Az öttlet: Mivel a topic-ot olvasva azt láttam hogy nem vagyok egyedül (szerintem típushiba (nem vagyok autó szerelő)), ha volna köztünk egy jogász fel lehetne lépni közössen a renaultal szemben, hogy oldja meg a problémát.
A másik csúcs dolog nem tudom járt-e már valaki igy, a kesztyűtartó nyitásának végállás határolója (műanyag bizbasz a kesztyűtartó bal oldalán) eltört, felhivom a helyi renault-ot azt modja ez garanciális probléma, én rendeltetés szerűen használom naponta kétszer ki-be csukom. a müanyagon egyértelműen látszak a fáradásos törés a (közepe fehér) mi ez ha nem garanciális probléma, nem kellett volna bután megtervezni, most megyek hozzájuk személyesen és nagyon elkerítem őket, ha nem csrélik ki garba, akkor kermiztetem, bár nincsenek illúzióim a kermivel.

Sziasztok!

FIFTY Creative Commons License 2003.07.22 0 0 3731
Üdv Mindenkinek!!!

Gumitálca sokféle minőségben lehet. Én pl. közel 13 ezer pénzért vettem a csomagtartóba valót. Vegyszerálló félkemény anyagból, peremezetten, csúszásgátlóra buborékosított felszínnel. Agrárszakos + horgászőrült lévén nem csak bőröndöt szoktam hurcolászni, hanem mindenféle maszatforrásokat is. (olaj, vegyszer, csontkukac, kutyaeledel, stb)Egy kis mosószer + slagozás után szag és koszmentes a csomagtér.

Er-Go: Mindenki a várható igénybevétel alapján válassza ki a tálcáját. A legolcsóbb lehet a legdrágább, ha "átereszti" a szennyet a kárpitra!!!!!!!

Előzmény: nagya2 (3721)
tefi Creative Commons License 2003.07.22 0 0 3730
Hi Korl !
Már éppen akartam kérdezni " nem volt gyanús,hogy minden utadba eső benzinkútnál teletöltötted a csodát ? - de látom korrigáltad a fogyasztást. Így azért már OK.
Előzmény: KorI (3712)
KorI Creative Commons License 2003.07.22 0 0 3729
hi kukucs33,

kösz a biztatást a 6000es fordulatról, akkor már más is hallgatta a thali-szuperszonikus hangot!! :))

az utolag beszerelt klimárol nem tudok, de a motorra ránézve olyan, mintha semmit se kellett volna "buherálni": elöre megfurt furatokon rögzül az egész a vezéröszíj tájékán... a cikisebb rész talán inkább a levegöcsatornáknákl lesz az utastérben...

ha sopronban jársz nyugodtan keress meg, és vess egy pillantást a motortérre...

csöváz
korI

Előzmény: kukucs33 (3722)
rakoscsabai Creative Commons License 2003.07.22 0 0 3728
A www. viamichelin.com-ot mindenkinek jó szívvel ajánlom! Mi oda-vissza mentünk Ausztrián, de akár ne is vittünk volna térképet. Fantasztikus!

Az út és az autó: Ausztria, 7 nap, 1.5dCi, tetőn box, általában 140 km/h. és a dobozt meg az emelkedőket csak a fogyasztásban éreztem. Szuper autó!

Vigyázzatok magatokra és a Thalicskákra!
(J)

Előzmény: BlackBird (3676)
H.Ákos Creative Commons License 2003.07.22 0 0 3727
Bár nem tőlem rendelted meg a CD-TÁRat, de én a következő tanyácsolom neked tapasztalatból: A kesztyűtartóba semmiképp ne ragd, válaszd az anyós ülés alatti helyet vagy a csomagtartót!
VDO CH 0600- 6 lemezes digitális CD-TÁR, vadonat újonnan, minden tartozékkal stb. 25.000 Ft
VDO CH 0400- 4 lemezes CD-TÁR műszerfalba szerelhető vadonat újonnan minden tartozékkal stb. - 24.000 FT
mindkét CD-TÁR olvassa az írt lemezeket vezérli a kijelzőt és akormányvezérelhetőséhet is tudja!
Üdvözlettel: Horváth Ákos
akosakos@mailbox.hu
06-30/253-70-46
kolbi01 Creative Commons License 2003.07.22 0 0 3726
Üdvözlök mindenkit!
A héten veszem át a dci-s Thaliámat. Tetszik a fórum, sok ötletet olvastam eddig és nincs mocskolódás.
GOLF4 től rendeltem CD tárat. Az a kérdésem, hogy mit ajánlotok, hova szereljem, szereltessem. A legkézenfekvőbb a kesztyűtartó, de akkor hova teszem a kesztyűmet?
Előzmény: ABTGolf4 (3725)
ABTGolf4 Creative Commons License 2003.07.22 0 0 3725
Halihó, Zsuga Úr!

Ma délelőtt kaptam Öntől, kerek 10db SMS-t ami tök semmit nem tartalmazott!
Hogy sikerült véghez vinni eme nagy cselekedetet???

zsuga666 Creative Commons License 2003.07.22 0 0 3724
Hi !
Csökkencsünk kőccséget! Mivelhogy majd minden 7en Bfüredre kell mennyek, így aki arra esik, annak szívesen elviszek bármit, ami belefér a vasba. Így nem kelletik a m.ker. péztárcáját tömkönni fölöslegesen.
Előzmény: nagya2 (3721)
IOA Creative Commons License 2003.07.22 0 0 3723
Ha valaki érdeklődik sárfogó gumi iránt, pénteken vettem Fóton (Békési) egy pár hátsót, gyári csomagolásban 5079 Ft-ért. Igazából többre számítottam, mert nem akartam kompromisszumot kötni, ragaszkodtam elképzelésemhez a Renault feliratot illetően. Otthon, igényesen kb 1 óra alatt felszerelhető (gyorsan 20 perc alatt is megoldható). Így együtt a krómozott kipufogó toldattal már sokkal komolyabb kinézete a kocsinak hátulról (ami szerintem esztétikailag a gyenge pontja volt a járgánynak - nekem a feneke olyan pucérnak tűnt eddig).
kukucs33 Creative Commons License 2003.07.22 0 0 3722
Hali Korl!
Ha előzésnél 90 - 100 km/h körül visszarakom 3-ba és haddszaladjon akkor az 5500 - 6000 körüli fordulat mindig összejön, eddig nem tiltakozott :-))
Egyébként így szokott 6,5 l körül fogyasztani, hogy az országúti utazó tempó 100 - 120 km/h, előzés meg a fentiek szerint. Ja, és ez 1,4 8V.

Utólag rakatott már be valaki klímát? Anno nem volt rá keret, a közeli jövöben talán meg tudnám finanszírozni, de igazából nem tudom, hogy van-e értelme... (a hűtés miatt mindenképp, csak valahogy nem dob fel, hogy közben szétbuherálják azt autót)

Előzmény: KorI (3707)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!