Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BlackBird Creative Commons License 2003.08.11 0 0 3825
Szvsz az ember _csak úgy_ nem repül ki az autóból, hogyha be van kötve. Anélkül, letekert ablak mellett meg tökmindegy, hogy milyen az autó.
JÉÉÉÉ Creative Commons License 2003.08.11 0 0 3824
Na mik a tapasztalatok? Hogy tetszik a Thalcsika?
Én is várom már a sajátom, de csak kb. 20-a körül lehet átvenni. Kár hogy csak most találtam rá erre az oldalra de én is kiváncsi vagyok mi a dologban az átverés.
Előzmény: rema.com (3817)
karpat111 Creative Commons License 2003.08.11 0 0 3823
Ugy latszik nem...
karpat111 Creative Commons License 2003.08.11 0 0 3822
Nagy a csend, senki nem tud semmit?
karpat111 Creative Commons License 2003.08.11 0 0 3821
Sziasztok!

En is izgulok a lenti baleset miatt mert a heten veszem at az uj Kangoo-nkat (tudom, hogy OFF de nincs ilyen forum) es rossz hir egy ilyen tuz.
Milyen motor volt az autoban?

kukucs33 Creative Commons License 2003.08.11 0 0 3820
:((
Pedig van benne biztonsági tűzmegelőző rendszer - igaz, az az ütközéskor aktivizálja magát, itt meg ahogy olvasom előbb volt a tűz...Kíváncsi vagyok mi történhetett...
Előzmény: vomit (3819)
vomit Creative Commons License 2003.08.11 0 0 3819
hoppa
http://index.hu/politika/bulvar/bulvarhirek/?main:2003.08.11.&143133
hastalapista Creative Commons License 2003.08.10 0 0 3818
Hello!Tud valaki Thaliához eladó klímát?Ha igen , légyszi jelezze!
rema.com Creative Commons License 2003.08.08 0 0 3817
Sziasztok!

Tegnap óta én is Thalia tulajdonos vagyok,egyből beleszerettem:))A tapasztalatokról majd beszámolok ,most megyek kocsikázni:)))))
Üdv:rema.com

iMre Creative Commons License 2003.08.08 0 0 3816
Szia.
Nalam valahol ott elol, a motorhazfedel retesze mellett irja 4 nyelven, hogy a ventilator beindulhat (igy mukodesben is maradhat) meg akkor is ha a motor all.
A hutofolyadek homersekletet mero senzor bent van a motorban; ha o meleget erez akkor beinditja a ventilatort. Ez a beinditas fuggetlen attol, hogy a kontaktkulcs a zsebedben vagy az autoban elforditva all.
Viszont ha a motor megallt akkor a hutofolyadekot forgato pumpa is leallt es a ventilator hiaba forog, huti le a hutoben levo vizet ha ez nem tud (?) eljutni a senzorhoz, hogy az kiadja a parancsot a ventilatornak leallasra.
En ha kiszallaskor hallom hogy forog a ventilator, visszaulok, beinditom a motort es addig jaratom amig a ventilator leall (kb. 5-10 mp, ritkan 15).
Azert feltetelezem, hogy a Renault csak beepitett valami vedelmet is, mert egy jol felhevult motort (mukodik a ventilator) ha megallitasz es a viz tobbet nem forog akkor az ott, lokalisan abban a pillanatban felfo. Ilyen vedelem lehet valami sokkal kissebb kapacitasu, akkurol mukodo masodlagos hutovizforgato pompa (?).
Apropo, tudjatok hany fokos a hutoviz ezekben a benzines Renaultokban optimalisan? 102 celsius. A rendszer nyomas alatt van, es ezert a forraspont magasabb es 102-n meg nem fo (lehet ez mas autoknal is igy van es csak nekem ujdonsag). Oda kell figyelni, hogy a tagulasi edeny fedele mindig jol be legyen csavarva.
Előzmény: KISPIPI (3811)
kukucs33 Creative Commons License 2003.08.08 0 0 3815
Ja, így sejtem én is, max. annyit lehet tenni, hogy leállítás előtt picit járatjuk a motort, hadd forogjon benne víz, hamár hűlni próbál...
Előzmény: R5TL (3814)
R5TL Creative Commons License 2003.08.08 0 0 3814
A vizpumpa nem megy, ha a motort leallitjuk, szvsz. Azert ez is tobb a semminel, legalabb kavarja a levegot a motorterben.
Előzmény: kukucs33 (3813)
kukucs33 Creative Commons License 2003.08.08 0 0 3813
A jelenség normális, de azt volna jó tudni, hogy ilyenkor a vízpumpa is megy vagy csak a ventillátor, mert ez utóbbi esetben a motorban levő víz nem hűl, csak ami a radiátorban van, az meg nem nagy esemény...
Előzmény: R5TL (3812)
R5TL Creative Commons License 2003.08.08 0 0 3812
Igen. Sot, gyakran akkor indul el a ventillator, ha megallsz az autoval, mert amig megy vele, huti a menetszel.
Előzmény: KISPIPI (3811)
KISPIPI Creative Commons License 2003.08.08 0 0 3811
Ez normális dolog? És ha leállitottam a motort, de a ventillátor tovább forog, majd egyszer magátol megáll?
Előzmény: R5TL (3809)
KISPIPI Creative Commons License 2003.08.08 0 0 3810
Ja! És még valamit: Van köztetek olyan, aki az Európa Biztositónál cascot kötött? Szerintetek van jelentősége annak, hogy az adott cascos biztositó társaságnak mennyire széleskörű a szervizhálózata? Mert én minél olcsóbban szeretnék cascót kötni, de a nejem azt mondja, hogy csak olyan biztositóval érdemes, melynek széleskörű a szervizhálózata.... Igaza van?
előre is köszi a válaszokért!
R5TL Creative Commons License 2003.08.08 0 0 3809
Ne csinalj semmit, ez teljesen normalis.
Előzmény: KISPIPI (3808)
KISPIPI Creative Commons License 2003.08.08 0 0 3808
Sziasztok! Már régen nem irtam, mert szabin voltam. A Nati boldogan eszi a kilómétereket és a benzint. De van egy problémám, nem tudom, hogy nálatok jelentkezett-e már ilyen: A nagy melegben bekapcsolódik időnként egy ventillátor, aztán később kikapcsol. Ám van mikor nem kapcsol ki, még akkor sem, ha már leállitottam a motort, és kivettem a kulcsot is. Ilyenkor nem tehettem mást, mint kulcs vissza, indit, leállit, és akkor van mikor csak harmadszori ilyen manőver után múlik ki a ventillátorom. Szerintetek mit csináljak?
v__tibor Creative Commons License 2003.08.08 0 0 3807
Az összeghez nem tudok hozzászólni ...
A tartalom: ha megvan a jótállási-karbantartási füzet (vmi ilyesmi a neve), amibe az eddig elvégzett karbantartásokat is beleírták, abban benne kell lennie táblázatos formában, hogy milyen szerviz (km vagy év limittel) mit tartamaz.
Az olajat már sokat tárgyaltuk. Ha korrektnek ítéled a szervizt, ők tudják mi kell bele, de a már említett füzetben a kenőanyagra is van ajánlás.
Ha jól tudom,Th-I géped van, innen nem tudom mennyi az előírt ciklus, a füzetben le van írva, de a mostani szervizelés végén asszem kapnod kell egy olyan papírt, hogy mikor kell legközelebb jelentkezned.
Előzmény: wiccy (3806)
wiccy Creative Commons License 2003.08.08 0 0 3806
Hali MIndenki!

Asszem a jovo heten megyek a 30k-s szervizre!
Kinek milyen tapasztalatai voltak?
Mennyibe kerul, mit tartalmaz?
Ha viszem az olajat, akkor jobban jarok?
Milyen olajat erdemes vinni?
Legkozelebb 60k-nal szeretnem vinni! :)

Talibe, fel tudnal rakni egy kepet, vagy maganben elkuldeni?
Nagyon megkoszonnem!
Neked van sarvedogumid is, ugye? Na, akkor ugy szeretnem (gondolom nem vagyok egyedul, igaz BLC :) ), hogy total hatulrol is legyen egy kep! :))

OK! kivansagmusornak vege! :)))

Koszi!
W.

Előzmény: BLC (3804)
v__tibor Creative Commons License 2003.08.08 0 0 3805
No, dCi-sek!

Akinek még nem oldódott meg a jobb oldali motorbak felől hallható kopogás: tegnap a hódmezővásárhelyi márkaszervíz abszolút korrektül elvégezte a beavatkozást. Már a munkafelvételkor "képben voltak", ismerték a jelenséget, ellentétben a korábbi márkaszervízzel, ahol "majd megnézzük" és "állítottunk rajta" válaszokat kaptam. Itt csak azt a kérdést tették fel a telefonos bejelentkezés végén, hogy "ugye dízel", merthogy addig nem említettem. Munka után fél ötre mentem (16:32-re értem oda) családostul, végig ott lehettem velük a kocsi mellett, a nyolc éves kifiam legnagyobb örömére, még a folyamatosan áradó kérdésekre is jutott válasz. Ahogy már az ópusztaszeri thalin Harry említette egy spéci kb 3 mmm vastag alátét + a gumibak két oldalából való 2-2 mm eltávolítás + spéci zsírozás a dolog nyitja (ha jól értetem a szerelőt ez vmiféle a gyár által ajánlott eljárás). Közben próbáltam sokmindent még kiszedni a szerelőből: ez egy jóértelembe vett igénytelen autó, nincs gond velük, amire oda kell figyelni, az az üzemanyag (egy kuncsaftnak kb 600e HUF-ba került egy bizonytalan eredetű gázolaj-tankolás; ügyelni kell a kissé jobb oldalon alul futó műa. üzemanyag csövekre és a szintén műa. tankra. Ha már alatta voltunk (mivel 15-én lejár a gari) megnézettem a fékbetéteket is: kb 80%-osak (17e km). Ez megnyugtatott. Vettem még egy állítólag spéci bogártalanítót (2200 HUF egy kg-os doboz por alakban, a neve most nem jut eszembe). Mindezekkel együtt 17:00-kor már kifelé gurultunk. Ezen tapasztalatok alapján a környékbelieknek is csak ajánlani tudom ezt a szervizt.
Ja, és a sárkány indítása és az úthibák is rázkódás-mentesebbek, csöndesebbek.

Jut eszembe: Ópusztaszeren felvetette Harry egy szeptemberi Visegrád melletti thalálka ötletét, lassan itt az idő ...

Előzmény: v__tibor (3796)
BLC Creative Commons License 2003.08.07 0 0 3804
Talibe!

Ha esetleg folnyomnal a "szarnyaidrol" egy fenykepet megkoszonnem es megneznem !

Előzmény: talibe (3789)
joe69 Creative Commons License 2003.08.06 0 0 3803
Szia talibe

Ma volt szerencsém látni a szárnyas sárkányodat.
Nagyon dögösen nézki.A gyártó cimét meg adnád nekem ha szépen kérem.

zsuga666 Creative Commons License 2003.08.04 0 0 3802
Na ! Szerintem jól +adta magát az ülésem a pille testecském alatt. Kellemes műanyag lemez hangon huppog.
FIFTY Creative Commons License 2003.08.02 0 0 3801
Üdv Poiuztre!

Már a szalonból a gyári (Clio) tetőcsomagtartóval a puttonyban hoztam ki a gépet. 20,000 körüli pénzért adták, de erre van kitalálva. 75 kg feletti terhelést a kocsi sem nagyon viselne el hosszú távon.
"Universal" (Tesco gazdaságos!!) kiegészítők az egész kocsit bóvliasíthatják!! Ezt a meggyőződésemet megerősítette a kinai eredetű talatóradar beszereltetése; működik-működget; de lelke van!

Előzmény: poiuztre (3777)
tefi Creative Commons License 2003.08.01 0 0 3800
Láttátok a mától érvényes Thalia árlistát ? Kicsit emelkedtek az árak. Az enyém /1,4 16V Oasis/ 80.000 Ft-al lett drágább. Úgy látszik a gyengülő Ft-ból adódó veszteséget eddig tudták lenyelni. Remélem a leendő TH. tulajdonosok még időben léptek !
Alexfux Creative Commons License 2003.08.01 0 0 3799
Igazad van teljesen. A Sziget nem nagyon hat ki a hetedik, hatodik kerület forgalmára. De aki haladni akar, az jövő szerdáig kihagyja a budai alsó rakpartot Szentendre felé a Margit híd után a Sziget miatt.
Előzmény: IOA (3798)
IOA Creative Commons License 2003.08.01 0 0 3798
Imre! Ez nem feltétlenül a Sziget miatt van, Budapest közlekedése ilyen hektikus. Ha a Budaörsi úton lerobban egy autó, egy óra múlva már az egész város közlekeédse áll. Az esővel ugyanez a helyzet.
Előzmény: iMre (3797)
iMre Creative Commons License 2003.08.01 0 0 3797
Udvozlet mindenkinek.
Az elmult napokban alkalmam volt 2 hiteles fogyasztasmerest vegezni.
1,4/8v motor
90-100 km/h tempoval haladva fogyasztas 5,64
110-120 km/h tempo 5,72
Megjegyzesek:
- klima nem volt bekapcsolva
- a meresek alatt 2 utas az autoban
- csomag keves
- a merest ~200km utszakaszokon vegeztem, nem Alfoldon hanem Erdelyben, volt 2 hegy is, szerpentin (Kiralyhago, kis Meszes)
- sajat kezuleg tankoltam csordulasig, az egyik meresnel pedig ugyanabbol a csobol is.
- ejszaka volt, telepuleseken minden ures, a rendorok, radarok aludtak, mindenhol jol haladtunk.
Miutan ezeket a jo fogyasztasokat produkalta az auto, szerda delutan hatkor, amikor a Sziget megnyilt (en nem oda mentem) a koruton az Oktogontol a Nyugati palyaudvarig egy orat mentem. Nem vagyok ilyenekhez szokva, soha eletemben nem szorultam ilyen dugoba. Gondolom ott megugrott a fogyasztas 10 literre.
v__tibor Creative Commons License 2003.08.01 0 0 3796
Hello Ecoma!

Rég jártál erre, mint ahogy Harry is. A kopogás revízió nagyon érdekelne. Ezzel vittem kb egy hónapja be a sárkányt, akkor állítottak a "jobb első" motorbakon, két hétig csönd, azóta egyre jobban jön elő. Leírod, a Tieddel mit bűvöltek???

Előre is köszi.

Előzmény: ecoma (3795)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!