Mindkét tünet esetében ajánlott a márkeszerviz a későbbi esetleges viták elkerülése érdekében. Ahol meg kiröhögnének, az nem komoly szerviz, elvileg ők szolgáltatnak ...
A festési garancia megmaradása miatt a hibákat az észlelés után mihamarabb orvosolni kell (az "észlelés" esetleg kitolható a következő kötelező szervizig, ha a sérülés frissessége konzerválható). De az ilyen festési dolgokat szvsz érdemes a száraz időkben letudni.
Tisztelettel köszöntöm Thaliás-társaimat. Két témában szeretnék segítséget, tanácsot kérni. 1.Menet közben a vezetö ill. a bal hátsó ülés fölül, a "tetőkárpitból" zörgés hallatszik. Ha megnyomjuk, abbahagyja. Tapasztalt már valaki ilyet, van-e házi megoldás a megszüntetésére vagy vigyem ezzel szervízbe, csinálnak-e valamit vele vagy kiröhögnek? (Decemberig még garanciális) 2.A bal hátsó sárvédőm sérült. A javíttatását muszáj a Renaultnál végeztetnem, ellenkező esetben ugrik a garancia? Mindkét esetre kérdezem, ha javíttatni viszem, melyik szervízt ajánljátok (érdi vagyok)? Előre is kösz a segitséget
Egy hete jöttem haza, és csak tippelni tudok!
Hogy miért? Mert mindenhol 5,25 kuna az euro disel, és van valami disel is de az olcsóbb! A kutasok természetesen a drágábbat ajánlják, én is azt tankoltam semmi gond nem volt! Viszont hazafelé még tele tankoltam a határnál lévő kútnál, ott viszont csak a sima disel volt! Még mindig megy az autóm!!! Javaslat: tankold kint az eoro diselt, míg ha hazafelé a határon tankolsz és van még üzi a tankban nyugodtan tankold a simát ha nincs másik!
Múltkor láttam az M7-en egy kigyulladt kb 20 éves kispolskit, de egy fiatal Thalia esetében.....
Ha az autó volt az oka akkor komolyan elgondolkodnék...
BLC!
A festék alatti anyag lehet, hogy műanyag, de alatta már fémmel kell számolni!
18.-án javítják az én kocsimat, a tapasztalatokról majd beszámolok.
A visegrádi találkozó engem is érdekelne!!!
Üdv mindenkinek!
Nagya
Hát ilyenkor lenne jó egy hivatalos vélemény akár 1 hét vagy egy hónap múlva is!!!
Aki esetleg nem látta!!
http://www.korridor.tv/e_musor.php?ktv_db=1&rovat_db=11&musor_db=2163&tema_db=3166
Sajnos szomorú látvány!
Öszinte részvétem márkatársunknak, és reméljük Ő mihamarabb felépül!!!!!
Hello! Nallam is jol lathato ugy cirka 1,5 cm es tobb felel tagozodik a repedes. Egy kicsit megnyomtam es repedt tovabb! Nem tudom hogy ha ezzel allitok csak be, megcsinljak vagy varjak meg egy kicsit? Elvileg az eso es egyeb kornyezeti karokozok nem fognak csinalni benn kart, mert mugyanyag, javitsatok ki ha tevedek!
A "leffencset" nekem sem vették le, csak a közte lévő vastag gumi két oldalát szikézték meg 2-2 mm-t + kenőanyaggal látták el (+ egy spéci alátét a csavar alá).
Hi v_tibor!!!
Na nekem is így kezdődött a harkályos kálváriám,és az lett a vége , hogy a komplett bakot cserélték, de én az uj bakon nem engedtem meg a két oldalsó gumi leffencs eltávolítását!!
Hála istennek azóta nem kopog!!!
Thalicskások figyelem!!!!!!!!!!
Javaslom mindenkinek, hogy ellenörizzétek a hátsó oszlop és a tető találkozását a hátsó ajtó és a hátsó szélvédő között.
NEKEM ÉS MÁS ÁLTALAM MEGNÉZETT THALICSON ÉS CLIÓN A FESTÉK MEGREPEDT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A festék alatt lévő kitöltő anyag lehet a hibás, nem birhatja a meleget.
18.-án viszem utolsó garis átnézésre ott javítják a festést is.(3 év a garancia festésre)
További jó Thalicskázást.
Nagya
Nekem egy dolog azért feltűnt: az internetes hírben először volt a tűz aztán a korlátfogás, a magyar RTL-n meg úgy mondták, hogy korlátnak ütközött majd kigyulladt. Az ok-okozat felcserélése azért nem mindegy. Nem tudom, lesz-e még róla valahol info ...
Na mik a tapasztalatok? Hogy tetszik a Thalcsika?
Én is várom már a sajátom, de csak kb. 20-a körül lehet átvenni. Kár hogy csak most találtam rá erre az oldalra de én is kiváncsi vagyok mi a dologban az átverés.
En is izgulok a lenti baleset miatt mert a heten veszem at az uj Kangoo-nkat (tudom, hogy OFF de nincs ilyen forum) es rossz hir egy ilyen tuz.
Milyen motor volt az autoban?
:((
Pedig van benne biztonsági tűzmegelőző rendszer - igaz, az az ütközéskor aktivizálja magát, itt meg ahogy olvasom előbb volt a tűz...Kíváncsi vagyok mi történhetett...
Szia.
Nalam valahol ott elol, a motorhazfedel retesze mellett irja 4 nyelven, hogy a ventilator beindulhat (igy mukodesben is maradhat) meg akkor is ha a motor all.
A hutofolyadek homersekletet mero senzor bent van a motorban; ha o meleget erez akkor beinditja a ventilatort. Ez a beinditas fuggetlen attol, hogy a kontaktkulcs a zsebedben vagy az autoban elforditva all.
Viszont ha a motor megallt akkor a hutofolyadekot forgato pumpa is leallt es a ventilator hiaba forog, huti le a hutoben levo vizet ha ez nem tud (?) eljutni a senzorhoz, hogy az kiadja a parancsot a ventilatornak leallasra.
En ha kiszallaskor hallom hogy forog a ventilator, visszaulok, beinditom a motort es addig jaratom amig a ventilator leall (kb. 5-10 mp, ritkan 15).
Azert feltetelezem, hogy a Renault csak beepitett valami vedelmet is, mert egy jol felhevult motort (mukodik a ventilator) ha megallitasz es a viz tobbet nem forog akkor az ott, lokalisan abban a pillanatban felfo. Ilyen vedelem lehet valami sokkal kissebb kapacitasu, akkurol mukodo masodlagos hutovizforgato pompa (?).
Apropo, tudjatok hany fokos a hutoviz ezekben a benzines Renaultokban optimalisan? 102 celsius. A rendszer nyomas alatt van, es ezert a forraspont magasabb es 102-n meg nem fo (lehet ez mas autoknal is igy van es csak nekem ujdonsag). Oda kell figyelni, hogy a tagulasi edeny fedele mindig jol be legyen csavarva.
A jelenség normális, de azt volna jó tudni, hogy ilyenkor a vízpumpa is megy vagy csak a ventillátor, mert ez utóbbi esetben a motorban levő víz nem hűl, csak ami a radiátorban van, az meg nem nagy esemény...