Engem ugyan nem érint még a kesztyűtartó műanyag törése,de arra gondoltam,hogy ugye két patent van a végén a kis szalagnak és ha el fog törni ,akkor a patentig levágom és egy kis láncot fogok a patentokhoz rögzíteni(esetleg rugót).Mit szóltok hozzá?
A tapasztalatokról:ez az első szervókormányos kocsim és élvezet vele a parkolás.Az egyik kedvencem pedig a rádiósmagnó kormányvezérlője.A két éves kicsi lányom is imádja,úgy hívja csak,hogy: "apaújótója":))
Jut eszembe:van köztetek debreceni?
Üdv.rema.com
Hi mindenkinek!!!
Megvolt az 1 éves átnézés(festés,rozsdásodás)+egyéb,2688 Huf leperkál. Natalját lemosták, a repedt festést garanciában javították (a kitöltő anyagot kiszedték,kipótolták) szin nem tér el, de közelről látni az ecset nyomát,a szervizes szerint javitott festésü még nem repedt meg.
Még van garancia a festésre!!! majd az idő eldönti.
További jó Thalicskázást a Nathaljákkal!!!
Nagya
A kocsimnak a fogyasztása 7 liter,1.4 16V.
120-140 km/h tempoval állandó klima használattal,föleg ország út.A nati idei év májusi 5000 km halatt eddig a magyar utakon.
Nalam is eltort a kesztyutarto ajtajanak visszatarto muanyag csikja. Esetleg talalt mar ki valaki mas, tartosabb megoldast? Mostani formajaban felirhatjuk a fogyoalkatreszek koze levegoszuro, fekpofa, muanyag csik, ... olyan gyakran torik el.
Nem értem, hogy egyiktek-másiktok esetében mitől oly sok a fogyasztás? Nekem a Nati 6,00-6,10 körül issza a benzint 100-on, bár az enyémben nincs klima, és igen lájtosan vezetek. (1,4 8v)
A lakkozás repedése nálam is megvan a hátsó ablak feletti nútban....
Tapasztalataim szerint az alsó piros vonást elérve kb. 40 liter szalad a tankba, tehát még 10 liter marad.
A dízeles változatnál egyszerű hasonlattal minden vonás 100 km megtételét jelenti.
Ma voltam ismét tankolni,kb 400 km országút,nagyrészt klímával kb 6.5 l jött ki:)) (670 km van a kocsimban)421 km-27,3 l benzin ment a tankba.
Kérnék egy kis segítséget: a bezinmérő műszer hogy van kb beosztva? Pl nekem amikor félig volt 21 l ment bele,most meg alulról a második osztásnál 27,3 l.Ugyi 50 literes a tank,ezek szerint alulról a második osztásnál még 23 liter van benne??Na majd eccer kijárom jelzésig:))
Korl:még most is fülig ér a szám,ha vezethetem,nemcsak átvételkor:))
Más: gondoltam ma egy kicsit meghajtom a kicsikét ,140-ig mertem csak ,de bőven volt még a pedálban:)))
Üdv:rema.com
Hi Korl !
Megnéztem a R. honlapon a 2 autó fogyasztását - az 1,4-es város-9,7 - közút 5,7 - átlag: 7,1 l. Az 1,4 16V-s város 9,9, közút 5,4 - átlag: 7,0 l. Negnéztem katalógusban - minden típusnál /ha van belőle / az ugyanolyan köbcentis, de 16 szelepes motorral kevesebb benyát fogyaszt és jobbak a paraméterei /gyorsulás, végsebesség /. Mivel nem vagyok otthon műszakiak terén az okot nem tudom. Egyébként a múlt hónapban voltunk 1 tengerparti nyaraláson, mentünk 1424 km-t és /101,2 l/ 7,1 l-re jött ki a fogyasztás. Ebből kb. 600 km volt autópálya ahol 130-150 között mentünk. Igaz, hogy nem engem kérdeztél, de én pont úgy vezetek, ahogy írtad - országúti 100-ról lakott területi 60-ra 5-ben hagyom lelassulni, a piros lámpánál sem nyomom neki az utolsó 8 méterig és akkor satufék. Pedig a lábam 46-os. A száguldozásból már kiöregedtem. A kocka 1500 Ladám is éves átlagban 8,2 l-et fogyasztott 9 éven keresztül. Persze azzal is a többség nem város volt !!! Gondolom azért a légkondi -főleg a városban - neked is megdobja a fogyasztást, majd ősszel biztosan kevesebb lesz.
nos jó, akkor beszéljünk a vezetésröl!
igaz, a lábam 44 es de nem hordok ólombakkancsot (!) :)
szóval komolyan:
még csak 4000 ik km-t nyüvöm, tehát bitztos van javulnivaló, de te pl. hogy vezetsz?
azt, hogy pl. a leengedett ablak, a tetöcsomagtartó és a rossz keréknyomás nagy fogyit okoz, azt már hallottam. de pl. közreadnád a váltási szokásaidat? (fordulatszám a felváltásnál, vagy pl. ha országuti 100ról lakott területi 60ra mész le 5-ben hagyod? stb...)
autópályan: sebesség?
üresbe kapcsolt gurulás a pirosig?
várom a beszámolódat!
kori
Ne huzd fel magad! Nem a szelep szam miatt tobb a Te fogyid. Az enyem is 8V-s, de (a legnagyobb teli hidegek kivetelevel+varos) sosem tudtam megetetni vele 8 litert.
Tavaly aprilisban kezdtem el irni a fogyasztasi ertekeket es a cirka 1.5 eves atlagom 6.68-ra jott ki. Es en is legkondival jarok szinte mindig.
Nem akarlak meggyanusitani, de hanyas labbal vezetsz? Mert ha vmi meg tudja dobni a fogyasztast, akkor az igen!
és én még azt hittem a 8V motorral jobban járok: mivel olcsobb, azt hittem a kisseb lóeröhöz kevessebb fogyasztás is jár! igaz jobban is megnézhettem volna a fogyasztási adatokat amibe tisztán le van irva különbség...
és most meg mit látok?
16V klimás kocsi 6,8 lit átlagfogyi (igaz hosszútávon)
az én 8V klimásom meg nemcsak kevésbé pörög, de még 1,2 literrel több is az átlagfogyija.
komolyan mondom , ha ezt jobban elmagyarázta volna nekem a renultos kiscsaj, simán rápengetem azt a 125000 forintot. de hát nem volt elég agyam/agyuk hoizzá!!!
Nekem holnapután lesz 4 hónapos a Th./1,4 16V/ az utolsó tankolásnál 3.920 km volt benne és 266,6 l benyát fogyasztott el - ez 6,8 l-es átlag. Javarészt lakott területen kívül +autópálya volt, de szinte mindig légkondival. Én is Ladából ültem át /kocka 21053 /, nekem is " fülig ért a szám amikor kihajtottam a szalonból ". Jó hétvégét midenkinek.
szia rema!
gratula az uj szerszámhoz, én már 4000 km óta nyüvöm a az immár 2 honapos 8V oasist.
nekem is nagyon bejön, hja! a lada samara után nagy ugrás volt!
a fogyasztás adataimat gyorsan összefoglalom neked, hogy ne ilyedj meg:
9,40
7,00
8,39
8,58
7,08 -> autópálya
7,62
8,47
8,64
9,08 -> város klimával
7,60 -> vegyes klimával
7,40
reméltem hogy lesz jobb is, de asszem az öszi klimamentes idöben várható esteleges csökkenés
kérjük az első tapasztalatokat! gondolom fülig ért a szád a mikor kihajtottál a szalonból!...
(kéne ode egy kandikamera! :)
Egy hete van meg a jármű,nagyon élvezem:))A fogyasztás csak durva számítással olyan 8,5-9 l között volt,főleg város,néha klímával.Nagyon kényelmes,szépen kisimítja az sz@r utakat,a csomagtartó eszméletlen és még sorolhatnám a jókat.Az olajcsere témához annyit,hogy nekem azt mondták a szalonban,hogy olyan 5000-nél javasolják.
Az egyik haverom pedig 19-én fogja átvenni a Thalicsot,az is 1.4 8v Oasis,mint az enyém(én beszéltem rá:))
jól emlékszem, hogy a T2-esemet 15ezernél ingyen átnézethetem? (már csak az ingyen mosás miatt is elvinném:)
szerintetek kicseréltessem az olajat? tudom ez már többször felmerült, de egyértelmű megoldást nem olvastam még.
jelenleg kisebb bajai vannak csak: a bal hátsó ajtó ablakánál 1-2cm mélyen be van szakadva a gumi szigetelés, szerintetek be tudják az tömni annélkül, hogy kiszednék az egész gumicsíkot?
volt egy idegesítő kalandom: egy kávézó mellett parkoltam a járdán, párhuzamosan, ülünk kint a teraszon és látom, hogy a mercis barom tolat föl elém (persze lett volna helye bőven), nézem tovább, már éreztem, hogy ez nem nagyon törődik egy tháliával, és tényleg: rátolatott a lökhárítóra és észre sem vette, hogy 2szer is behinbálta az egész autót (ha nincs behúzva a kfék, le is tol).
Odaszaladtunk ordítva, hogy mit képzel, erre a vastag nyakú barom azt mondta, hogy hozzá se ért a kocsimhoz (4 vastagnyakú köcsög, egy merci, egy bmw és egy alfa felhozatallal, valamilyen dobozokat ratktak át egyikből a másikba). addig addig morogtam és anyáztam amíg majdnem ütés lett a vége, a haverom szerencsére elhúzott onnan.
nagyon felidegesítettem magam ezen hogy ilyen állatokat nem lehet eccerűen lepuffantani mint egy kutyát!
külsőre semmi bajt nem láttam a lökhárítón, szerintetek lehet vmi baja a tartó elemeinek?
Hatul a "c" oszlopnal, ahol a tetovel talalkozik van egy kis vajat, na ott! De nem veszes, mert 1,5 cm meg! Meg a manus azt mondta, hogy ne izguljak ott nem rozsdasodik, meg meg ez kicsi! Amugy barmikor bemehetek megcsinaljak!
Na voltam a Renaultnal! Megcsinaltak a kp. zar csomagtarto reszet, elszakadt valami vezetek! Plusz megcsinaltak az ablaktorlo 1-es fokozatat most mar nem 2,5-3 min-enkent torol!
Akkor megprobalom megcsinalni, de mondjuk en nem nagyon latom a vezeteket, ezen ne muljon szetkapom az egeszet mint foxi a labtorlot! En ugy tudtam hogy a kp. pneumatikus (suritett levegovel megy).
Eladó varatott üléshuzat (Zollmár Kft)teljes készlet (11db-ból áll) sötétszürke apró ovális minta velúr hátoldal audi kárpit anyagból feszes és vastag kiválló.(számla van, bolti ár:19200ft) eladási ár:13000ft
1 pár szatuna légterelő (számla van, bolti ár:7000ft)eladási ár:3000ft
1db Koppány kipufogó vég (számla nincs, ajándék a huzathoz)
1 pár első sárvédő műanyag (számla van, bolti ár: 10.000ft) eladási ár: 5000ft
A csomagtér zárnak annyi baja van hogy elszakadt a központi zár vezetéke a csomagtérben.
Ez típus hiba! A vezetéket baloldalt találod fölül egy gumiharang van ott húzd le és lám.A vezeték egyszerüen eltörik.Gyakori hiba de filléres dolog és érdemes erőssebb vezetékre cserélni ha nem akarsz újra visszamenni!
Nekem is ugyanez a bajom csak jobb oldalon. Nem tudtak vele mit kezdeni. A tetőkárpitot nem engedtem leszedni mert gyanítom, hogy azzal csak tovább rontották volna a helyzetet. Ja és nekem ez Clio-ban van. Meglehetősen idegesítő volt 10 órás autóúton ezt hallgatni. Nem tudom örüljek neki vagy sem, hogy 140 körül dízel autóban hallani a tetőkárpit pattogását.
Amúgy más is zörög meg pattog. Viszont 1 millával kevesebbe kerül mint egy hasonló paraméterű Toyota. Az nem pattog.
Szerintem a sarvedot barhol ha rendesen ujrafestik azt nem fogjak eszrevenni egy markaszervizben sem.
Es ha igen akkor lehet arra hivatkozni, hogy nem nalad tortent hanem valoszinu a kereskedonel mielott atvetted volna es az simitotta el a hibat: "Huha, a kereskedo mindenit, na majd visszamegyek en es megmondom neki a magamet, hogy errol bezzeg halgattak amikor atvettem, ...".
Nem egy etikus dolog, de az sem, hogy magukhoz kotnek 6 evre amig a festek garancia tart. Feltetelezzuk, hogy en pont egyik Mercedes szerviz festo-badogos foszakertoje vagyok, Renaultom van, karambolozok egyet es nem javithatom ki a sajat foszakerto kezemmel ? :)))