Németh Pálma szerint korábban több kolléganő is hasonlóan járt, de ők inkább felmondtak és elhagyták a hivatalt. Ő azonban ezt nem teheti meg a családi helyzete miatt, és különben sem érzi magát hibásnak a kialakult helyzet miatt.
Így porig alázni egy nőt, még beszélni róla is megalázó
Csütörtöktől játsszák a magyar mozikban Mészáros Márta Északi fény című új családtörténetét, amely anya és lánya kapcsolatának mélységeit és az identitáskeresést is boncolgatja.
A színházi és filmes körökben meglevő molesztálásokra visszatérve.
Ha elutasítják a zaklatást, amit az esetek szinte mindegyikében megtehettek volna, akkor nem kapják meg a főszerepet, ami valójában ebben a környezetben csak egy majdnem lényegtelen szempont, a többi lényeges: hatalmas fizetés emelkedés az epizódszereplőkhöz képest, médiákban kiemelt figyelmet kap, naponta megkeresik riport céljából, TV-ben szerepelhet, általa elhitt okosságokat beszélhet nyilvánosság előtt, tehát tündökölhet stb.
""Csakhogy, ugye, akkor oda a reménybeli pompa és csillogás, vörös szőnyeg, világhír, Oscar-díj, egyebek. Érdekes módon az események körül habzó műfelháborodott, média-nyáltengerben senkinek nem jutott ez eszébe.""
Olvastam, nem tudom a forrást hozni, mert nem mostanában történ, hogy a kedves anyuka a 8-9 éves leányát maga vitte a filmrendező lakására (Hollywood), amíg a rendező "beszélgetett" a kislánnyal, addig az anyuka a szomszéd szobában volt és reménykedett, hogy a kislány megnyeri a rendező tetszését és elindulhat a jól fizető szakmában.
A hétköznapi dolgos életben azért ilyen kirívó különbség nem tapasztalható és ezért talán nem is annyira jellemző. Mert mondjuk egy pénztáros milyen előnyt fog élvezni a másik pénztárossal szemben? Egy ügyintéző milyen előnyt fog élvezni, kap egyszer prémiumot?
Általa sok nő karriere indult el, míg Schilling ezt az egy nőt - aki ráadásul a felesége(!) is lejáratja. Marton segített, Schilling csak árt - mindezt orbanofób indítékból.
Schilling kutyából se lesz szalonna, sőt, tovább fajult, mert már nem éri be azzal, hogy az általa művészetnek vélt dolgot használja politikai célra, most már bedobta az asszonyt is.
Hiába alakváltózol, Schilling szar rendező. Csak azért sztárolják nyugaton, mert orbanofób, mint te is.
„Minden elismerésem azoké az alkotóké, akik nem hezitálnak politikai célokra használni a művészetet” – mondta megnyitóbeszédében Schilling Árpád a rangos 13. Verzió Nemzetközi Emberi Jogi Dokumentumfilm Fesztivál nemzetközi publikuma előtt. Ha bárki a hazai közéletben ilyen rossz emlékezetű, az önkényuralmi vagy pártállami időket felidéző kijelentéseket tenne, azonnal a balliberális értelmiség össztüze zúdulna rá, Schillingnek azonban ez megengedett, és nem csak egy nemzetközi filmfesztivál nemzetközi hallgatósága előtt, de a Soros-szívű, mélydemokrata Magyar Narancs hasábjain is.
Schilling Ápárd, a Magyar Narancs hasábjain leközölt beszédében többek közt bírálja a kormányt, amely a bevándorlásellenes kampányával aljas játékba, az embertelenségbe vitte bele a polgárokat.
Ja, értem, a gyapjas alakváltók beindították Schilling Árpádot Soros György útján, hogy tönkretegyék szegény jó Marton Lászlót.
Az meg, hogy ez a magát újságírónak becéző senki nem tudja, hogy Schilling miket rendezett Magyarországon és szerte a világon Rómától Berlinig, őt minősíti. A bányászbéka segge alá húsz kilométerrel.