tegnap vettem egy vw passat 1.9 TDI-t van benne gyárilag GPS de a srácnak nem volt meg hozzá a cd/dvd-je valaki tud segíteni abba hol tudok hozzá térképet letölteni? :)
"Olyan van, ami utangyartott es csak a kulso resze van meg (magyarul csak a bura es pont a led resze hianyzik"
Szerintem félreértetted. A külső rész szerintem az amelyik nem nyílik az ajtóval, a belső pedig amely az ajtón van. Ha csak a búra lenne, akkor már a ledeket is cserélni lehetne. A külső pont az írányjelző - az amineked kell. Hívd fel a számot, amimeg van adva!
Nemrég lett tele tankolva az autó (Passat 2.0 TDI 2007) és a műszerfalon a mennyiség kijelző csak félig lévő tankállást mutatott. Hát talán túl lett töltve, és kiakadt? De pár nap múlva már semmit nem mutat. Azóta nullán áll a mutató, meg se mozdul.
Volt már valakinek ilyen? Hol érdemes keresni a hibát?
Amúgy az olcsó új tolatóradar, amit beszereltünk 1 hónapja, csak pár napot üzemelt. Lehetett újat venni, persze csak a dobozt cseréltük ki. Azóta működik :)
Ha Ebayen veszed, akkor is kapsz mellé számlát, nekem pl eddig mindig benne volt a dobozban. Én itt (N.o.) 1 ojróért veszem literjét, 2x10 literes kiszerelésben, ennél olcsóbb nem igen van. A betöltő mellett van egy matrica, ott van egy ISO szám, annak meg kell felelnie, de a legtöbb nagy autógyár ugyanazt írja elő.
Na kikerestem neked: EU-Norm ISO 22241-1 Ha ez van a flakonon, és nem "útszéléről" veszed, nem lesz baj! Ja, és ha nem kis csicsás betöltős flakonosat veszel, rendszeresíts egy tölcsért is e célra... :)
U.i.:
Vigyázz, ha lejár a 2000km, az autód nem fogja engedi elindítania magát!
Írtam, h nem az olcsó megoldás, amikor egy kapcsolót építenek be.
1) Egy normális indításgátlónak van szerviz állása. Ebbe az állásba helyezve, gond nélkül indul a kocsi, így nem kell a szerelőnek jelezni, hogy itt meg itt ezt meg ezt kell csinálni az indításhoz.
2) Nekem a köb. megoldás van: Röviden legyen elég annyi, hogy van egy egyedi csatlakozó elrejtve, amit ha kihúzok, akkor 1) észre sem fogja venni, hogy ott hiányzik valami, 2) ha észre is veszi h ez lesz az, akkor nem lesz nála olyan csatlakozó ami oda kellene 3) ha lenne is ilyen csatlakozója nem fog vele működni, mert ettől egy kicsit bonyolultabb a rendszer 4) ha nekiáll szerelni akkor meg lesz egy pár óra melója.
1 éve vettem a kocsit (2006-os jetta) és szereltettem bele váltózárat + indításgátlót (nem a gagyi olcsó 8-15 ezer forintos rejtett kapcsolós történet...).
Nekem 50 ezer volt, de úgy látom most olcsóbb picivel, létezik dsg-hez is. KB 40 perc alatt szerelte be, teljesen elégedett vagyok.
1 éve végignéztem mindent, mit rakassak bele, és nem véletlen lett a bearlock (50ezer) + a spéci indításgátló (60ezer).
Ha érdekel az indításgátló, akkor küldj privátot, megmondom hol csinálják.
Néztem a 200-300 ezer ft-s pajzs és társai dolgokat is, de ha több egymástól független dolgot rakatsz bele, akkor jobban jársz szerintem, és feléből megúszod.
Ha tényleg félted, és olyan helyeken jársz, akkor a mechanikus védelem mellé (váltózár), rakassál bele elektromos védelmet is (indításgátló, rejtett kapcsoló, vagy bármi hasonló).
A mech+elekt. védelem mellé még érdemes UV-vel megjelölni karosszéria elemeket, a felniket, az üléseket, lámpákat és ragasszátok ki egyik ablakra az UV-val védett matricát (20 ezer körül van).
Sokat foglalkoztam a témával, én erre a 3 dologra esküszöm. Természetesen ettől nem lesz ellophatatlan az autó, mert mindenre meg van a megoldás, csak idő kérdése.
Mindent amit beszelnek pluszban ki is lehet iktatni (idő kérdése), de ha jó a cucc, akkor ez elég sok idő lenne, + ha meglepetés, akkor pedig nem is tud vele mit kezdeni, mert nem készült fel rá.
Meg a műhelyekkel vigyázz, mert simán lemásolhatják a kulcsot, én pl a váltózár kulcsát soha nem hagyom ott, és az indításgátlóról sem tudnak. Ezzel nem gyanúsítok senkit, de vannak ilyen helyek, ahol ezzel foglalkoznak... Sőt ha kocsit veszel, akkor is előtte nem tudhatod, h lemásolták-e a kulcsot, megvan a címed, meg van a kulcs, meg van minden...
A cikkben az en motorkodom nem szerepel... Az autom 2009 novemberi, de 2010-es modelleves, CBAC motorkodu (AdBlue-s), nemsokära 200e km-el.
En most megegyszer elolvastam, es most lätom, hogy azota frissült egy kicsit, a cikk vegen azt irjäk, hogy a 77mm hosszu tengelyt 2009 szeptembereben levältottäk 100mm-esre...
Kerdesem feletek az, hogy megnyugodhatok, vagy az en motorkodom csak veletlenül maradhatott ki, vagy ugyanugy erintett ez is szerintetek? Az hogy mär 100mm-es, engem nem tölt el teljes biztonsäggal...
Közben kiderült hogy szinte biztos a porlasztó becsöpögése okozza ezt a problémát,ki lesznek szerelve és be lesznek mérve,a 200 ezer km-t futott BOSCH pd elemek.....
Fordult már elő valakinek olyan hogy indításkor nyög egyet az autó aztán nagynehezen beindul és mikor beindult valami kerregő hangot ad 1 pillanatra,mint ha hajtana még kicsit utána is vagy valami hasonló,de ritkán csinálja van úgy hogy egymás után elindítom többször is de akkor meg minden oké,utoljára egy hosszab út után csinálta ezt.
A lánc illani szokott még 100 ezer km alatt is. Tudod, elég csak egy láncszem. Amúgy a lánc lecserélése 200 ezer körül van, nem márkaszervízben. Az a kis hatszög pedig 100 ezer km alatt nem szokott elkopni. Én 337 ezer km-nél cserélem. Rossz tüzet oltottál, drága pénzért.
"láncos átépítés" alatt azt értem, hogy egy újabb modellnek az egész olajpumpáját tokkal vonóval balansztengellyel lánccal (vagy vmi fogaskerekes megoldással) stb együtt rakta volna be a porsche buda illetve az M5 350-400 ezer forintért. Ennél azért barátibb százért a donimotors."
Természetesen barátibb, de ezzel csak az egyik hibalehetőséget szüntették meg.
Mondjuk ilyen alacsony futás mellett nem csoda, hogy még jó állapotban van a lánc.
Ha a következő 10 évben is csak ilyen keveset mész az autóval, akkor nem lesz gondod, elég, ha 50 ezrenként ellenőrizteted a láncot.