Veszprém városa szolgáltatóváltásra készül...
Az évtizedes Volán majd pár éves ÉNYKK szolgáltatót 2019.01.01-től új alapítású cég fogja váltani, amely a város tulajdonában lesz.
Minden érdemi információt köszönettel várok!
A rendszámmező várhatóan a TAF-800 és a TAF 850 közt lesz, számolva az elektromosokkal és még néhány tartalékkal, de ez csak találgatás részemről.
A 850 már ki lett osztva, az személyautó. 842 és 849 között - tegnapi állás szerint - még üres volt, de valahogy nehezen tudom elképzelni, hogy visszatartanának nyolc rendszámot a későbbi beszerzésekre. Szerintem az öt villanybusz majd az éppen aktuális T-s zöld rendszámmezőből kap rendszámot.
Egyébként elég hasonló a kettő. Ennek hatására végre elfelejthetjük az át nem írt tableteket, és ez automatikusan állítja a külső-belső utastájékoztatást is, szóval mindig jó végállomás lesz a buszokra kiírva. És jól mondja majd be a következő megállót.
A Veszprém TV anyagában van pár képsor a vezetőfülkéről, ott inkább az látszik, hogy olyan monitor van benne, mint amiket a Volános buszokba szereltek mostanság.
Mi busszal mögötte jöttünk a Budapest úton a mai teljes adag mögött, menő látvány volt megérkezni őket. Viszont a 806-ossal nem tudom pontosan, mi történt...
Rendőri felvezetéssel, a városvezetéssel a TAF-800 fedélzetén.
A rendszámmező várhatóan a TAF-800 és a TAF 850 közt lesz, számolva az elektromosokkal és még néhány tartalékkal, de ez csak találgatás részemről. A JSZP nyilvános adatbázisa szerint jelen pillanatban a TAF-800 és 822 közötti rendszámokhoz tartozik kocsi, ezek mind 12C-k, azaz szólók, a többi még majd valószínűleg most fog műszakizni.
Ma egyes hírek szerint 7 db, mások szerint 10 db érkezett, én 8-at láttam, ez is két részletben, a második adag jó 10-15 perces csúszással az elejéhez képest.
A buszok teljesen fel annak matricázva kívülről (gondolom belülről is), narancs színű külső kijelzőkkel rendelkeznek.
Most debütált az új formaruha is, fehér ing, szürke farmernadrág, lila nyakkendő és lila pulóver.
Holnap érkezik a következő adag, hasonló számban és ezek is szólók lesznek.
Nagyjából úgy lehet kalkulálni, hogy a 7 "mentor" 1-1 buszvezető párossal mennek el Dunaharasztiba, mivel a gyakorlati képzést úgy végzik majd, hogy félútig az egyikük, onnantól pedig a másikuk vezet. Ezért aztán feltételezem, hogy 7 db-os adagokban érkezgetnek.