Szombat délutánról: Az 59-esen Farkasrét felé közlekedő 4325-4331 szerelvény elöl haladó kocsija (4325) az előírások szerint írja a járatszámot és a végállomást is, a hátul közlekedő 4331 csak a végállomást írja helyesen, járatszámként viszont a semmi esetben sem értelmezhető 2-t tünteti fel.
Ma 15:18-kor a Budagyöngyénél, kifele irányú buszmegállóban lévő kijelző nem mutatta a BPO-713-as 222-es buszt egyáltalán. Bent álltunk a megállóban, a FUTÁR működött, de a kijelzőn meg sem jelent egy 222-es sem.
Helyesbítenék a 04-83-mal kapcsolatosan: ugyan az igaz, hogy nem beszél, viszont a kijelzőknek látható. Egy kijelző, a "Szent Gellért tér" megállóhelyen (Rudas felé) nem látja, de az a kijelző egyik 907-es buszt sem látja. Így volt ez a napokban a 04-22-vel és 04-35-tel is.
Múlt héten párszor, illetve ma este is a Széll Kálmánon járva még mindig a két felkiáltójel látszik az említett kijelzőn. Lehet erről tudni valamit miért van? Pár hónapja egy frissítésnél említette valaki itt a topikban, hogy onnantól kezdve már nem lehetne ilyen hiba.
A Tatra T5C5(K) villamosok nagyobb hányadában ugyan már van FUTÁR, de most az igazán nagy gondot mégis a többi típus okozza. Azt sem tudják, hogyan álljanak a dolgokhoz. Ha lehet hinni a reklámnak, akkor e hónap végén éles üzem!
MFW-527 belső kijelzője valami olyasmit produkál, mint az MDD-721 oldalsó kijelzői valamikor még a "próbaüzem" elején: random szemcsék mindenütt, értelmes kijelzés 0.
Amúgy bocsánat a túl tudományos válaszért. Azért mondtam amit mondtam, hogy összerakhasd magadnak a képet, ha már én nem tudtam, mert a kérdésedből nem sikerült.
13-02: ajtónyitásnál csak akkor beszél, ha az ajtónyitás pillanatában (akár 1 km/ó-val is) gurul a busz, amúgy néma, 18-31: ajtózárást követően mondja az aktuális megállóhelyet.
Ezt tök jó, hogy leírtad, csak nem ez volt a kérdés.
Azok az OBU-k, amik a késéssel növelt időt írják, nem frissültek le valószínűleg, ugyanis mostmár csak a menetrendi időpontot írhatná az OBU a megállókhoz, pont azért, mert a késéssel növelt időpontnál nem volt mihez viszonyítani.
1; A járművek közlekedése során előfordulhatnak olyan esetek, amikor két jármű követése nem egyenletes. Az IVU.fleet rendszer figyelmezteti a diszpécsert ráfutás vagy lemaradás esetén.
2; Ilyen esetben két diszpécseri intézkedés létezik a követési idők szabályozására:
2.1; HIM: Helyi Ideiglenes Menetrend: automatikus beavatkozás, egy módosított, ideiglenes menetrend kerül kiküldésre az érintett járművekre. Ezáltal a járművezető számára kijelzett menetrendi eltérés (késés, sietés) is módosul.
2.2; HII: Helyi ideiglenes Intervallum: manuális beavatkozás, bármely járművek részére. Jármű meghibásodás miatt keletkezett egyenetlenségek kezelésére is alkalmas.
3; A diszpécser által alkalmazott HIM/HII hatása:
A módosított menetrendi eltéréseket az alapértelmezettől (+ és -) eltérő szimbólumokkal jelöli az IVI.cockpit.
4; A járműfedélzeti hatására az OBU-n a menetrendi eltérés szimbóluma az alábbiak szerint módosul:
Sietés esetén: egy mínusz helyett "két mínuszjel"
Késés esetén: egy pluszjel helyett "dupla pluszjel"
Tartózkodási idő jelzése esetén: csillag helyett százalékjel
5; A járművezető feladata:
Sietés esetén: lassítás
Késés esetén: a forgalmi viszonyok és a közlekedési szabályok adta keretek között a késés csökkentése, azaz feszítettebb közlekedése.
Azt meg tudja mondani nekem valaki,hogy mitől függ az,hogy az obu késëskor a menetrendi adatot mutatja a megálló nevek alatt,vagy a késéssel megnövelt időpontot?