Keresés

Részletes keresés

BPO-105 Creative Commons License 2014.03.24 0 0 236

Szombat délutánról:
Az 59-esen Farkasrét felé közlekedő 4325-4331 szerelvény elöl haladó kocsija (4325) az előírások szerint írja a járatszámot és a végállomást is, a hátul közlekedő 4331 csak a végállomást írja helyesen, járatszámként viszont a semmi esetben sem értelmezhető 2-t tünteti fel.

430 322 Creative Commons License 2014.03.20 0 0 235

Hibajelentés:

 

Mikrofon gombra kapcsoló OBU-k:

11-80, 13-23

 

Mikrofon gombra sem kapcsoló OBU-k:

FJX-224

 

Nincs kapcsolat a műholddal:

07-45, 13-83, MFW-516

 

Abszolút semmi kapcsolat nincs (GSM/ADAT, műhold):

05-10

 

Nincs kapcsolat a külső kijelzőkkel:

11-53, 11-57

430 322 Creative Commons License 2014.03.19 0 0 234

Hibajelentés:

 

Mikrofon gombra sem kapcsoló OBU-k:

MFW-511, MFW-521.

430 322 Creative Commons License 2014.03.19 0 0 233

A 05-78 már mikrofon gombra sem kapcsol be.

Előzmény: 430 322 (218)
430 322 Creative Commons License 2014.03.19 0 0 232

A 11-22 már mikrofon gombra sem kapcsol be.

Előzmény: 430 322 (223)
430 322 Creative Commons License 2014.03.17 0 0 231

Az MFW-512-nek a működésképtelenségéhez a rongálás is közrejátszhat.

Előzmény: 430 322 (218)
430 322 Creative Commons License 2014.03.17 0 0 230

Az MFW-504 már mikrofon gombra sem kapcsol be.

Előzmény: 430 322 (218)
430 322 Creative Commons License 2014.03.16 0 0 229

Hibajelentés:

 

MIkrofon gombra kapcsoló OBU-k:

02-02, 08-92, 13-80

430 322 Creative Commons License 2014.03.14 0 0 228

Hibajelentés:

 

Mikrofon gombra kapcsoló OBU-k:

11-59, FJX-224, MFW-535.

fberci Creative Commons License 2014.03.14 0 0 227

Ma 15:18-kor a Budagyöngyénél, kifele irányú buszmegállóban lévő kijelző nem mutatta a BPO-713-as 222-es buszt egyáltalán. Bent álltunk a megállóban, a FUTÁR működött, de a kijelzőn meg sem jelent egy 222-es sem.

FJX-220 Creative Commons License 2014.03.13 0 0 226

Igy van, igy van.

Előzmény: 280p7 (220)
430 322 Creative Commons License 2014.03.13 0 0 225

Helyesbítenék a 04-83-mal kapcsolatosan: ugyan az igaz, hogy nem beszél, viszont a kijelzőknek látható. Egy kijelző, a "Szent Gellért tér" megállóhelyen (Rudas felé) nem látja, de az a kijelző egyik 907-es buszt sem látja. Így volt ez a napokban a 04-22-vel és 04-35-tel is.

Előzmény: 430 322 (218)
430 322 Creative Commons License 2014.03.13 0 0 224

Pókhálós a kijelző. Azt kétlem, hogy egy kátyútól repedt volna be.

Előzmény: 280p7 (221)
430 322 Creative Commons License 2014.03.13 0 0 223

Hibajelentés:

 

Mikrofon gombra kapcsoló OBU-k:

03-70, 11-22, MFW-523, MFW-529

 

Mikfofon gombra sem kapcsoló OBU-k:

10-68, MFW-532

 

Rongálás nyomait lehet felfedezni az OBU-n:

07-20, 07-73

BPI-779 Creative Commons License 2014.03.13 0 0 222

Igen, és igen. Régi FGY-es kiírás, ráadásul azt is egy eldippelte kezelő adta ki a kijelzőnek...

Előzmény: 280p7 (220)
280p7 Creative Commons License 2014.03.12 0 0 221

Rongálás nyomait lehet felfedezni az OBU-n

Bővebben?

Előzmény: 430 322 (218)
280p7 Creative Commons License 2014.03.12 0 0 220

Magyarul be vannak fagyva? Külső kijelzőkön nagy betűs a Pesterzsébet?

Előzmény: FJX-220 (219)
FJX-220 Creative Commons License 2014.03.12 0 0 219

08-04

 

Belso kijelzoknek koze nincs a futarhoz, a 24-es villamosra valo atszallast ajanljak. Kulso kijelzokon "Pesterzsébet,".

430 322 Creative Commons License 2014.03.11 0 0 218

Hibajelentés:

 

Mikrofon gobmra kapcsolodó OBU-k:

02-05, 05-78, 12-77, 13-99, 19-74, MFW-504, MFW-522, MFW-528, MFW-530, MFW-536

 

Mikrofon gombra sem kapcsoló OBU-k:

01-99, 13-85, 13-99, MFW-512

 

Nem beszél, néhány kijelzőnek láthatatlan:

04-83

 

Rongálás nyomait lehet felfedezni az OBU-n:

KPX-926

Nbbarcs Creative Commons License 2014.03.04 0 0 217

Múlt héten párszor, illetve ma este is a Széll Kálmánon járva még mindig a két felkiáltójel látszik az említett kijelzőn. Lehet erről tudni valamit miért van? Pár hónapja egy frissítésnél említette valaki itt a topikban, hogy onnantól kezdve már nem lehetne ilyen hiba.

Előzmény: 280p7 (201)
430 322 Creative Commons License 2014.03.02 0 0 216

2014 03. 02.-a, vasárnap:

 

FUTÁR-ral felszerelt próbajáratok:

4061+4084+4090

4074+4132+4137

 

A Tatra T5C5(K) villamosok nagyobb hányadában ugyan már van FUTÁR, de most az igazán nagy gondot mégis a többi típus okozza. Azt sem tudják, hogyan álljanak a dolgokhoz. Ha lehet hinni a reklámnak, akkor e hónap végén éles üzem!

Törölt nick Creative Commons License 2014.03.02 0 0 215

170-es járaton a KXM-036, Rákospalota, Kossuth utca helyett, Rákospalota, Kossut utcát ír...

BPO-105 Creative Commons License 2014.03.02 0 0 214

MFW-527 belső kijelzője valami olyasmit produkál, mint az MDD-721 oldalsó kijelzői valamikor még a "próbaüzem" elején: random szemcsék mindenütt, értelmes kijelzés 0.

430 322 Creative Commons License 2014.03.01 0 0 213

Amúgy bocsánat a túl tudományos válaszért. Azért mondtam amit mondtam, hogy összerakhasd magadnak a képet, ha már én nem tudtam, mert a kérdésedből nem sikerült.

Előzmény: Törölt nick (208)
430 322 Creative Commons License 2014.03.01 0 0 212

Hibajelentés:

 

13-02: ajtónyitásnál csak akkor beszél, ha az ajtónyitás pillanatában (akár 1 km/ó-val is) gurul a busz, amúgy néma,
18-31: ajtózárást követően mondja az aktuális megállóhelyet.

430 322 Creative Commons License 2014.02.23 0 0 211

A kérdés nem ez volt, mégis következtethető a kérdésre a válasz.

Előzmény: BPI-779 (210)
BPI-779 Creative Commons License 2014.02.23 0 0 210

Ezt tök jó, hogy leírtad, csak nem ez volt a kérdés.

 

Azok az OBU-k, amik a késéssel növelt időt írják, nem frissültek le valószínűleg, ugyanis mostmár csak a menetrendi időpontot írhatná az OBU a megállókhoz, pont azért, mert a késéssel növelt időpontnál nem volt mihez viszonyítani.

Előzmény: 430 322 (209)
430 322 Creative Commons License 2014.02.23 0 0 209

A követési idő kezelése:

 

Járművezetői összefoglaló

 

1; A járművek közlekedése során előfordulhatnak olyan esetek, amikor két jármű követése nem egyenletes. Az IVU.fleet rendszer figyelmezteti a diszpécsert ráfutás vagy lemaradás esetén.

 

2; Ilyen esetben két diszpécseri intézkedés létezik a követési idők szabályozására:

 

2.1; HIM: Helyi Ideiglenes Menetrend: automatikus beavatkozás, egy módosított, ideiglenes menetrend kerül kiküldésre az érintett járművekre. Ezáltal a járművezető számára kijelzett menetrendi eltérés (késés, sietés) is módosul.

 

2.2; HII: Helyi ideiglenes Intervallum: manuális beavatkozás, bármely járművek részére. Jármű meghibásodás miatt keletkezett egyenetlenségek kezelésére is alkalmas.

 

3; A diszpécser által alkalmazott HIM/HII hatása:

A módosított menetrendi eltéréseket az alapértelmezettől (+ és -) eltérő szimbólumokkal jelöli az IVI.cockpit.

 

4; A járműfedélzeti hatására az OBU-n a menetrendi eltérés szimbóluma az alábbiak szerint módosul:

 

Sietés esetén: egy mínusz helyett "két mínuszjel"

Késés esetén: egy pluszjel helyett "dupla pluszjel"

Tartózkodási idő jelzése esetén: csillag helyett százalékjel

 

5; A járművezető feladata:

 

Sietés esetén: lassítás

Késés esetén: a forgalmi viszonyok és a közlekedési szabályok adta keretek között a késés csökkentése, azaz feszítettebb közlekedése.

Előzmény: Törölt nick (208)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.22 0 0 208

Üd

Azt meg tudja mondani nekem valaki,hogy mitől függ az,hogy az obu késëskor a menetrendi adatot mutatja a megálló nevek alatt,vagy a késéssel megnövelt időpontot?

Találkozok nap mint nap mindkettővel

430 322 Creative Commons License 2014.02.20 0 0 207

Hiba jelentés:

 

01-61: már csak ideiglenesen lehet bejelentkezni,

12-08: folyamatosan mutatja, hogy a kocsi eltért az útvonaltól, már erősen sípolva.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!