Többször előfordúl, hogy nyomom a gázt, de nincs erő, váltó szépen működik. Motor leállít, kulcs ki, indítás, hiba nincs, újra van erő. Majdpár nap és ismét ez a jelenség. ??? Valaki tud valami okosat?
Katalizátoromban megadta magát a kerámia betét és csörömpöl.Találtam 50-ért sportkatalizátort,ami hozza a gyári értéket.Rakott már olyat fel valaki?Bár eladom az autót,de nem akarom csak simán kiherélni,ne szívjon vele az új tulaj.
Még ha Bp. Pesterzsébeten laknál,ott a legtöbb "tesónak" ilyen verdája volt évekkel ezelőtt. (most Ódijuk van).. Amig pakolta a tulaj a kocsi hátulját,addig kilopták a motort az elejéböl... Személyre szabott "beszerzési" árakon dolgoztak:-))). Na de Fóton,elég forgalmas úton ? És nem tört el a baromnak? Ragasztva van a mozgató tárcsához...
Vasárnap 12-18 óra közt a házam előtt, szépen szakszerűen kilopva a tükörlap. Én közben a kerítés másik felén ténykedtem. Szerencséje is volt, mert egy kardán van a kapu mellé támasztva, azzal biztos elválasztottam volna a frizuráját tarkóig, ha meglátom.
Lehet kapni persze. Átszakadhatott a vákuumdob gumi. Nem lehet javitani. Dob csere. Van bontott is kismillió. Biztos kompatibilis más MB gyártmányé is. Azért a csöveket is át kell nézni.
Google a barátunk:-)) Nekem még nem volt hasonló esetem,igy érdemben nem tudok hozzá szóllni. innen el tudsz indulni. Részletes doksik vannak fönt a szelepröl-szivattyúrol.
Hello olyanba tudtok-e segíteni hogy az autó ML163 2,7cdi 2001 évjárat.a következő hibát írja P 1622. hol található amit ir rá mert pontosan nem találom a hiba forrást.
Sziasztok, segítséget szeretnék kérni. Kezdő ML Mercis vagyok, az a problémám, hogy az autó beindításakor kb 10 másodpercig a "Low Range" lámpa villog (ML 270 CDI, W163). Ez normális jelenség? Köszi a segítséget előre is!
Igen,gondolom a másik "véglet" meg az. Akkor közösen kijelentjük Sprinter CDI-vel,hogy ajtókárpitot csak szobahőmérsékleten célszerű leszedni:-)) 1ébként meg gusztusus a nagyvasad. Tudom a kocsi van mi értünk,de én sem tudom elképzelni,hogy rittyósan-szakadtan járjak vele nap mint nap.
Jó,hát én csak "fóliát" mondok. De természetesen az van minden ML ajtóban amit irtál.. (3-5 milliméteres habositott profilra préselt szigetelő-pormentesitő-rezgéselnyelő STB) . Az enyémben is az van.
A jelzett honlapon a szerszámok között rádió kiszedő eszközt is fölismertem. De a műanyag eszközök valóban tanácsosak,mivel kisebb eshetőség a bőr kárpit megsértésére. ára is baráti.
De hát én türelmetlen ember lévén azonnal improvizálok valami eszközt a célom eléréséhez. Bele halnék,ha arra kellene várnom a hiba elháritására,hogy megérkezzen a szerszám. Ha meg már megvan a célszerszám,minek vennék másikat:-))
Ez igen. Kimerítő és pontos leírás. Nagyon szépen köszönöm. A belső fóliához hozzá nem nyúlok.
Csak patent csere, és némi szivacs a kárpit belsejére talán megoldja a zörgés problémámat.
Patentot rendeltem először magyar oldalról 25db/csom 1.300Ft áron. Meg távol keletről vegyes 200db-os csomagot 300ft-ért. Talán abban is van használható. Öntapadós hangelnyelő szivacs is megvan. Még egyszer köszönöm. Nyaralás után neki is állok, addig már nem szedem szét.
Igen.. Mint ahogy az is,hogy kivülröl 2 darab torx csavar fogja a zárat az ajtóban,belül viszont imbusz fejű csavar fogja a kulcsos zárbetétet.... "torkos borz" szindróma volt vagy 10 percig,mire rájöttem,hogy az a csavar,nem ugyan az a csavar..... Ezektöl az apró felismerésektöl érzem magam gazdagnak:-)) Bezzeg,ha valaki elmondta volna nekem is,mint ahogy én is elmondtam,akkor most némileg szegényebb volnék,viszont hamarabb megcsinálltam volna az ajtót..:-)