Valami újat talált ki a koda, ilyen még nem volt. A topic nyitásakor még nem jelent meg az autó, de az autós újságírók már tesztelték és elismerően nyilatkoztak róla. Ide várom az első tesztvezetések tapasztalatait és a majdani új autó tulajdonosok észrevételeit is!
Az ülésfűtés az egyik legfontosabb extra - szerintem....
Utólagos is nagyon jó... Én még anno 24000 pízért szereltettem a vezetőülésre a Superb-be kétállású kapcsolóval...
Nagyon jól működött, a gyári sem jobb... A kapcsoló sem nézett ki rosszul, de szerintem gyári kapcsolót is hozzá lehet "integrálni" az utólagos "fűtéslaphoz"...
HI. Nem tekintem magam fakírnak. Nekem talán 2x volt olyan, h azt mondtam na mi lesz már a melegedéssel. 60 fok alatt be sem kapcsolom a ventillátort. A múlt heti hidegben is simán felfűtötte a kocsit. Arányaiban nézve nincs gondom a fűtéssel. 5 km autókázánál pedig nem illik a meleggel foglalkozni. Szerintem. Mondajatok már egy cseh vagy német oldalt a konfigurálással kapcsolatban. megnézném a különbségeket.
azért remélem ha garázsban áll, és kint nincs -15 fok azért hamarabb bemelegszik. Nekem opelem volt eddig, dízel,és azért azt be lehetett fűteni.Rendben hogy a dízelnél kellett hozzá 15 perc, de utána menet közben jól szuperált a rendszer.
Ülésfűtést kértem a Yetihez, ezek szerint nem hiába :-)
A kiegészítő fűtést nekem is azt mondta a kereskedő hogy gyárilag benne lesz a dízelbe, csak ha még ezzel is ilyen harmatos az eredmény, akkor az nem sok jót jelent... :-(
Van benne plusz vízmelegítő, mert ha a hűtővízre kellene hagyatkozni, akkor tényleg ki lehetne fagyni az autóból (sok km után is 50 fokon vagy picivel felette a mutató, ami azt jelenti, hogy negyven fokos jó, ha van a víz). Kánikulát nem tud csinálni, simán lehet kabátban üldögélni mellette az autóban. Az ülésfűtés ha nem lenne (ami azért nagyban javítja a hőérzetet), nagyon kellemetlen lenne kabát nélkül.
Igen, be lehet szerezni és szerelni, nem bonyolult.
Ezen a fórumon kérdezz rá, jóval olcsóbb, mint a listaár, igaz ezek jellemzően 1-2 éves, de hibátlan készülékek.
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9187021
A www.tempomatszereles.hu oldalon is érdemes körülnézni , a tulaj sok gyári extrát tud utólag, kedvező áron beszerezni és beszerelni, aktiválni.
Kanyarfényt vagy esőérzékelőt a fényérzékelő mellé pl. ne rendelj extraként, csak aktiválni kell a gyári szoftverrel (neki van).
A Bolero nem navigáció és csak CD-t olvas ellenben 6-os tár van benne (mp3-al két hét zene), de lényegében csak egy szép nagy rádió.
Az Amundsen menüjét nem ismerem, de ha a Columbusra hajaz, akkor nem bonyolult.
Én megtartanám az alap rádiót és utólag betennék egy Columbust.
De rám nem kell hallgatni :-)
Amundsen navihoz:
Német fórumon olvastam róla, ők dicsérték, bár a térkép frissítése macerásabb, mint a Columbusnál. Az Amundsen SD kártyáról frissít, amit "összepárosít" a készülékkel és emiatt csak egyszer használatos, szemben a Columbus DVD-ről telepíthető és könnyebben el is érhető térképével.
A kijelző nekem kicsi, de vannak még kisebb hordozható vagy beépített navik (renault Tom-Tom).
ok, lehet hogy igazad van (sőt, szerintem is kéne tudni felvenni rendelést innenis, legfeljebb 8-9 hónap várakozással) én csak azt mondtam, amit a kereskedő mondott.
Én azt hallottam a 4x4es hajtású kocsik kvótáját inkább a jobban fogyó országok kapták meg.Lehet hogy hülyeség, én nem értek hozzá, de ténylehg tény, hogy akár a svájci, akár a német oldalt (konfigurátort) megnézve, náluk nincs semmiből fennakadás.
Sajna, lehet, hogy ez a piac túl kicsi nekik.. :-( Pláne 4x4-ből...
Az is lehet, hogy az igen kitűnő EUR/HUF árfolyam miatt már szúrta bizonyos körök szemét a megnövekedett reexport. Mindenesetre elég harmatgyenge érvelés, hogy azért nem lehet rendelni valamit, mert csak, de kultúr országokban persze minden van, az is ami itt soha nem volt, és soha nem is lesz.
Az ülésfűtés az egyetlen olyan extra, amit semmiképpen nem hagynék ki az autó rendelésénél. Hogy őszinte legyek, a mostnai autóm extrái közül ez ér a legtöbbet.
Az enyém benzines. Nagyon lassan melegszik, de fázni nem fázunk benne. Városban a víz nem hül vissza, egyedül álló helyzetben tapasztaltam hasonlót.
Következő télre megrendelem az első takarókat, és teszek rá alsó burkolatot is (+talán maciszőrt).
Tegnap próbáltam letakarni a hűtőt, de nem lehet mert nem lehet hozzáférni.
(érdekes, hogy rendelésnél egy kicsit sem gondolkodtam a fűthető ülésen, pedig a vasalóban van, ezért tudom milyen, de a fabigyóból nem hiánytott soha)
Köszi az infót, bár most egy kicsit megijedtem, mert ebben a hidegben azért jó lenne az ülésfűtésen kívül vmi kis meleg az utastérben városban is... :-(
Tényleg utánakérdezek a kiegészítőfűtésnek, (nem állófűtés) mert azért hosszabb városi furikázás közben nem szeretnék fázni!!!
Barátkozz meg a gondolattal, hogy nemcsk lassan melegszik be, hanem egy hosszabb autópályás menet után a városba beérve is képes visszahűlni üzemmeleg hőmérséklet alá a hűtőfolyadék.
Pont 2012 miatt van ez. Kicsi a korszerű dízelek veszteséghője, amit az utastér fűtésére lehetne használni.
Ja, és ezek a dolgok nem a Yeti-re vonatkoznak, hanem bármelyik mai dízelre!!!
Ülésfűtés kötelező extra ezekben az autókban (különben városban ki fogsz fagyni belőle)!
Új vagyok a fórumon, mert csak egy leendő Yeti tulaj vagyok, de már nagyon várom. A kereskedőm szerint az összes !x! es típus szállítását leállították Magyarországra. Tehát Octavia scout-ot sem lehet rendelni például. Mivel ez a dízelket érinti ezért nem lehet a 140 és 170 lovas dízelt sem rendelni. Én ezt hallottam.
Viszont lenne egy kérdésem: akinek már van Yetije, mondja meg légyszi, tényleg olyan rohadt nehezen melegszik be a dízel motorral szerelt Yeti utastere. Ugyanis német fórumon olvastam jót és rosszat is az igazán téli időben való elindulásról, meg arról, hogy milyen nehezen fűti fel az autót, illetve a motort. ( dízeleseknél ) . Ez tényleg igaz? mivel számomra ez 2012-ben elképzelhetetlen.
Köszi az esetleges válaszokat, és bocs ha belekontárkodtam a fórumba.