Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ckerti Creative Commons License 2012.02.15 0 0 1339
http://www.superskoda.com/Skoda/Yeti/Yeti-wider-fender-flares-full-set-KI-R
Ez is olcsóbb, de van a gyáriból is:


http://www.superskoda.com/Skoda/Yeti/Yeti-ORIGINAL--Skoda-Autoas-fender-flares-full-set

Itt érdemes nézelődni, széles a választék és megbízható a cég (én legalábbis eddig rosszat nem hallottam róluk).
Előzmény: blakjak (1337)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.14 0 0 1338

http://milotec.de/index.php?cat=c352_Diverses-Aussendesign.html&XTCsid=24586c9cf711c30a1e284fddec321090

 

Itt például van valami 11 részes műanyag cucc "potom" 639 Euro-ért....

Bár az biztos, hogy a minőség rendben van...

Előzmény: blakjak (1337)
blakjak Creative Commons License 2012.02.14 0 0 1337

Kerékjárati ív-védő műanyag nem elérhető sehol sem hozzá?

Extraként sem láttam tán sehol sem és talán össz-vissz egy tunningos oldalon láttam. Autósboltban is csak néztek rám...

Plussz futómű-emelést lehet kérni valamely felszereltségi szinthez nálunk. Azt sem láttam...

 

Már alig várjuk mi is, hogy megjöjjön a mi nagylábunk :)

 

Törölt nick Creative Commons License 2012.02.14 0 0 1336

Elfogadom... :-)

 

De bőven elég a kétállású is...

A Toyota-ban pl. csak be/kikapcsoló van és az sem rossz... Na persze, jobb ha legalább kétállású....

Előzmény: stevie-w (1335)
stevie-w Creative Commons License 2012.02.14 0 0 1335

szerintem gyári kapcsolót is hozzá lehet "integrálni" az utólagos "fűtéslaphoz"...

 

 

Közös ismerősünk, Minit Doktor, határozottan visszautasította a feltételezést....

 

Előzmény: Törölt nick (1334)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.14 0 0 1334

Az ülésfűtés az egyik legfontosabb extra - szerintem....

 

Utólagos is nagyon jó... Én még anno 24000 pízért szereltettem a vezetőülésre a Superb-be kétállású kapcsolóval...

Nagyon jól működött, a gyári sem jobb... A kapcsoló sem nézett ki rosszul, de szerintem gyári kapcsolót is hozzá lehet "integrálni" az utólagos "fűtéslaphoz"...

Előzmény: bigjohni (1332)
ckerti Creative Commons License 2012.02.14 0 0 1333

Ezzt mondjuk könnyű pótolni, az utólagos beépítés is lehet igényes.

Egy bizonyos kor után már vigyázzon is az ember, nehogy felfázzon :-))

Előzmény: bigjohni (1332)
bigjohni Creative Commons License 2012.02.14 0 0 1332

Garázsból indulunk. Eddig nem volt fontos. A vasalóban is csak ritkán használtam, de a Yeti-ben kifejezetten jó lenne. (ha lenne :) )

Előzmény: _Brazil_ (1317)
bigjohni Creative Commons License 2012.02.14 0 0 1331

"Nem tekintem magam fakírnak."

Attól még simán lehetsz az. :)

 

"A múlt heti hidegben is simán felfűtötte a kocsit."

Ma kicsit hosszabb úton voltam (~150km) semmi gond nem volt a fűtéssel.

(a fogyi is 5.2 l/100km, ami csak kicsit több mint a vasalóé)

 

"5 km autókázásnál  pedig nem illik a meleggel foglalkozni. Szerintem."

Az eddigi autóimban 5km után nem fáztam.

 

www.skoda.de

www.skoda-auto.cz

 

(szerintem ne nézd meg)

Előzmény: roomi (1330)
roomi Creative Commons License 2012.02.14 0 0 1330

HI. Nem tekintem magam fakírnak. Nekem talán 2x volt olyan, h azt mondtam na mi lesz már a melegedéssel. 60 fok alatt be sem kapcsolom  a ventillátort. A múlt heti hidegben is simán felfűtötte a kocsit. Arányaiban nézve nincs gondom a fűtéssel. 5 km autókázánál  pedig nem illik a meleggel foglalkozni. Szerintem.  Mondajatok már egy cseh vagy német oldalt a konfigurálással kapcsolatban. megnézném a különbségeket.

gsgaben Creative Commons License 2012.02.14 0 0 1329

azért remélem ha garázsban áll, és kint nincs -15 fok azért hamarabb bemelegszik. Nekem opelem volt eddig, dízel,és azért azt be lehetett fűteni.Rendben hogy a dízelnél kellett hozzá 15 perc, de utána menet közben jól szuperált a rendszer.

Ülésfűtést kértem a Yetihez, ezek szerint nem hiába :-)

A kiegészítő fűtést nekem is azt mondta a kereskedő hogy gyárilag benne lesz a dízelbe, csak ha még ezzel is ilyen harmatos az eredmény, akkor az nem sok jót jelent... :-(

Előzmény: octinfo (1328)
octinfo Creative Commons License 2012.02.14 0 0 1328

Van benne plusz vízmelegítő, mert ha a hűtővízre kellene hagyatkozni, akkor tényleg ki lehetne fagyni az autóból (sok km után is 50 fokon vagy picivel felette a mutató, ami azt jelenti, hogy negyven fokos jó, ha van a víz). Kánikulát nem tud csinálni, simán lehet kabátban üldögélni mellette az autóban. Az ülésfűtés ha nem lenne (ami azért nagyban javítja a hőérzetet), nagyon kellemetlen lenne kabát nélkül.

Előzmény: stevie-w (1312)
gsgaben Creative Commons License 2012.02.14 0 0 1327

ÚÚ, nagyon köszönöm a tippet, utánanézek!

 

ckerti Creative Commons License 2012.02.13 0 0 1326
Igen, be lehet szerezni és szerelni, nem bonyolult.
Ezen a fórumon kérdezz rá, jóval olcsóbb, mint a listaár, igaz ezek jellemzően 1-2 éves, de hibátlan készülékek.
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9187021

A www.tempomatszereles.hu oldalon is érdemes körülnézni , a tulaj sok gyári extrát tud utólag, kedvező áron beszerezni és beszerelni, aktiválni.
Kanyarfényt vagy esőérzékelőt a fényérzékelő mellé pl. ne rendelj extraként, csak aktiválni kell a gyári szoftverrel (neki van).
Előzmény: gsgaben (1325)
gsgaben Creative Commons License 2012.02.13 0 0 1325

Colombust utólag is be lehet szerezni,szerelni? úgy olcsóbb? (esetleg bontóból)

Bocs ha túl alulinformált vagyok, de nem vagyok "szakmabeli", szóval én nem tudom ennyire behatóan a trükköket.

 

Előzmény: ckerti (1324)
ckerti Creative Commons License 2012.02.13 0 0 1324
A Bolero nem navigáció és csak CD-t olvas ellenben 6-os tár van benne (mp3-al két hét zene), de lényegében csak egy szép nagy rádió.
Az Amundsen menüjét nem ismerem, de ha a Columbusra hajaz, akkor nem bonyolult.

Én megtartanám az alap rádiót és utólag betennék egy Columbust.
De rám nem kell hallgatni :-)
Előzmény: ckerti (1323)
ckerti Creative Commons License 2012.02.13 0 0 1323
A választ majd elárulod?
Nem érint, de érdekel.

Amundsen navihoz:
Német fórumon olvastam róla, ők dicsérték, bár a térkép frissítése macerásabb, mint a Columbusnál. Az Amundsen SD kártyáról frissít, amit "összepárosít" a készülékkel és emiatt csak egyszer használatos, szemben a Columbus DVD-ről telepíthető és könnyebben el is érhető térképével.
A kijelző nekem kicsi, de vannak még kisebb hordozható vagy beépített navik (renault Tom-Tom).
Előzmény: stevie-w (1320)
gsgaben Creative Commons License 2012.02.13 0 0 1322

ok, lehet hogy igazad van (sőt, szerintem is kéne tudni felvenni rendelést innenis, legfeljebb 8-9 hónap várakozással) én csak azt mondtam, amit a kereskedő mondott.

Előzmény: stevie-w (1320)
gsgaben Creative Commons License 2012.02.13 0 0 1321

Bocsánat, de még egy kérdésem lenne:

 

Van valakinek tapasztalata Amundsen rádióval? Jobb mint a Boleró? jó a navija? a kijelzője nem túl kicsi? menüje jó?

Tudom, kicsit sok a kérdés, de érdekelnének a tapasztalatok!

Előre is köszi!

 

Gaben 

stevie-w Creative Commons License 2012.02.13 0 0 1320

Én azt hallottam a 4x4es hajtású kocsik kvótáját inkább a jobban fogyó országok kapták meg.

 

 

Én ezt egyszerűen nem értem, és továbbra is a honlapkészítők hibájának tudom be.

 

Az autógyártásban nem nagyon van olyan, hogy "kvóta." Ha csak pár hónap átfutással is, de minden létező konfigurációt le lehet gyártani.

 

Szerda reggel megyek a Fáy utcába tárgyalni, esküszöm, rákérdezek....

Előzmény: gsgaben (1319)
gsgaben Creative Commons License 2012.02.13 0 0 1319

Én azt hallottam a 4x4es hajtású kocsik kvótáját inkább a jobban fogyó országok kapták meg.Lehet hogy hülyeség, én nem értek hozzá, de ténylehg tény, hogy akár a svájci, akár a német oldalt (konfigurátort) megnézve, náluk nincs semmiből fennakadás.

Sajna, lehet, hogy ez a piac túl kicsi nekik.. :-( Pláne 4x4-ből...

 

_Brazil_ Creative Commons License 2012.02.13 0 0 1318

Az is lehet, hogy az igen kitűnő EUR/HUF árfolyam miatt már szúrta bizonyos körök szemét a megnövekedett reexport. Mindenesetre elég harmatgyenge érvelés, hogy azért nem lehet rendelni valamit, mert csak, de kultúr országokban persze minden van, az is ami itt soha nem volt, és soha nem is lesz.

Előzmény: Törölt nick (1316)
_Brazil_ Creative Commons License 2012.02.13 0 0 1317

Az ülésfűtés az egyetlen olyan extra, amit semmiképpen nem hagynék ki az autó rendelésénél. Hogy őszinte legyek, a  mostnai autóm extrái közül ez ér a legtöbbet.

Előzmény: bigjohni (1315)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.13 0 0 1316

"A márkakereskedőm szerint a bizonytalan szállítási határidők miatt törlődtek.
A németeknél rendelhető minden..."

 

Ez az indoklás több mint fura...bár azért örülök, mert most legalább van jó kifogásom.

A németeknél meg sőt! Még az 1.8T-hez is van DSG, amiről mondták anno, hogy benzinesnél nem is tervezik, csakis az 1.2-höz.

 

Előzmény: ckerti (1307)
bigjohni Creative Commons License 2012.02.13 0 0 1315

Az enyém benzines. Nagyon lassan melegszik, de fázni nem fázunk benne. Városban a víz nem hül vissza, egyedül álló helyzetben tapasztaltam hasonlót.

Következő télre megrendelem az első takarókat, és teszek rá alsó burkolatot is (+talán maciszőrt).

Tegnap próbáltam letakarni a hűtőt, de nem lehet mert nem lehet hozzáférni.

(érdekes, hogy rendelésnél egy kicsit sem gondolkodtam a fűthető ülésen, pedig a vasalóban van, ezért tudom milyen, de a fabigyóból nem hiánytott soha)

Előzmény: gsgaben (1313)
bigjohni Creative Commons License 2012.02.13 0 0 1314

Nekem nem szűk, sőt határozottan jól/kényelmesen tartja a lábamat.

Az OI fakírság volt a terpeszkedős lábtartás miatt, a Fabigyó pedig éles felülettel támasztott, ami megintcsak nem volt kellemes.

Nekem bejön.

Előzmény: Törölt nick (1309)
gsgaben Creative Commons License 2012.02.13 0 0 1313

Köszi az infót, bár most egy kicsit megijedtem, mert ebben a hidegben azért jó lenne az ülésfűtésen kívül vmi kis meleg az utastérben városban is... :-(

Tényleg utánakérdezek a kiegészítőfűtésnek, (nem állófűtés) mert azért hosszabb városi furikázás közben nem szeretnék fázni!!!

 

Gaben

stevie-w Creative Commons License 2012.02.13 0 0 1312

Kicsi a korszerű dízelek veszteséghője, amit az utastér fűtésére lehetne használni.

 

 

Ne má' ne legyen valami plusz vízmelegítő az autóban!

Előzmény: octinfo (1311)
octinfo Creative Commons License 2012.02.12 0 0 1311

Barátkozz meg a gondolattal, hogy nemcsk lassan melegszik be, hanem egy hosszabb autópályás menet után a városba beérve is képes visszahűlni üzemmeleg hőmérséklet alá a hűtőfolyadék.

Pont 2012 miatt van ez. Kicsi a korszerű dízelek veszteséghője, amit az utastér fűtésére lehetne használni.

Ja, és ezek a dolgok nem a Yeti-re vonatkoznak, hanem bármelyik mai dízelre!!!

 

Ülésfűtés kötelező extra ezekben az autókban (különben városban ki fogsz fagyni belőle)!

Előzmény: gsgaben (1310)
gsgaben Creative Commons License 2012.02.12 0 0 1310

Sziasztok!

 

Új vagyok a fórumon, mert csak egy leendő Yeti tulaj vagyok, de már nagyon várom. A kereskedőm szerint az összes !x! es típus szállítását leállították Magyarországra. Tehát Octavia scout-ot sem lehet rendelni például. Mivel ez a dízelket érinti ezért nem lehet a 140 és 170 lovas dízelt sem rendelni. Én ezt hallottam.

Viszont lenne egy kérdésem: akinek már van Yetije, mondja meg légyszi, tényleg olyan rohadt nehezen melegszik be a dízel motorral szerelt Yeti utastere. Ugyanis német fórumon olvastam jót és rosszat is az igazán téli időben való elindulásról, meg arról, hogy milyen nehezen fűti fel az autót, illetve a motort. ( dízeleseknél ) . Ez tényleg igaz? mivel számomra ez 2012-ben elképzelhetetlen.

Köszi az esetleges válaszokat, és bocs ha belekontárkodtam a fórumba.

 

Gaben

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!