Véletlenül akadtam rá a Motor revű 2004/5 szám közepén egy érdekes Szibériai túrára.Két német utazó oldalkocsis Yamaha XT 600-al élvezte a
Bajkál tó jegét.A cikk szerint a www.iceride.com-on adnak felvilágosítást a vezetett túráikról.Az oldalkocsi építés a képek alapján speciális,alap esetben egy oldalkocsis fogat és egy szóló motorrol van szó,de össze lehet építeni őket úgy hogy középen van az oldalkocsi és kétoldalt a két Yamaha.Az oldalkocsi tulajdonképpen egy teher oldalkocsi.Üdv Széles utat!
Most akadtam rá erre a topicra, és örömmel olvasgatom.
Nekem TS 250-em van superelastic oldalkocsival. Sajnos műszaki lejárt, és amíg nem tudom rendezni a soraimat, úgy is marad. Pedig adott minden alkatrész, tudás. Csak idő, és pénz...
Ez egy egyszerű Earls villa, csak nem fékdob, hanem tárcsafék van benne. A rudazat pedig azért kellett, mert így fékezéskor nem emeli az elejét. Ezzel függetlenítve van a rugózás és a fékezés.
Tisztelt Luckilaci. Mindenekelőtt érdemes utánanézni annak,hogyan lehet levizsgáztatni. Transalp mellé akarok o kocsit ügyeskedni, de lassan reményvesztett leszek mert ismereteim szerint gyakorlatilag lehetetlen M.országon műszakit tenni(venni) rá. Ha valaki tud segíteni ebben a témában én is megköszönném. Üdvözlet mindenkinek és boldog ÚJÉVet mindenkinek!!!!!!!!
Tisztelt oldalkocsis kollégák! Régóta forgatom a fejemben egy oldalkocsis fogat megépítésének a gondolatát,és örülök,hogy rátaláltam a fórumra! A Tenere klub tagjaként elég sok kilóméter van a hátam mögött,( túlnyomóan terep, földút,de.. ) Európában alig van ország ahol nem jártam motorral. A terv a következő: Egy XT600-as Tenere mellé álmodtam egy Velorex oldalkocsit,viszont ez több kérdést felvet,amelyet szeretnék tapasztalt fogatosokkal megosztani ill.véleményüket kikérni! Az utánfutás beállítását és annak szükségességét a 29. hsz után megértettem,viszont szeretnék szólóban is motorozni,tehát az Earls villát ezért nem erőltetném. 2.- Hogyan oldható meg az endúró hasmagassága (és az átlag motorok hasmagassága) közötti eltérés kompenzálása? Mivel igy a fogat jobbra dől! Van-e erre megoldás?
Ezek ismeretében inkább hagyjak fel a projectel és keressek más lehetőséget, vagy akad megvalósítható ötletük erre? Köszönettel: Luci
Üdv! Segítséget szeretnék kérni! Egyszer láttam egy cikket egy srácról, aki a hagyományos első teleszkópvillás motorjára egy fura rudazatból és csuklóból álló szerkezetet szerelt, amivel lecsökkentette az utánfutást és merevebbé tette az első villát. Amolyan keresztezése az Earls-és a hagyományos villának. Mi a neve ennek a megoldásnak,ill hol találhatok képeket erről a megoldásról. Rémlik, hogy a Motor Revüben volt egy cikk, de nincs meg az összes cikk, és nem lenne egyszerű analóg átnyálazni sok évnyi újságot...
Pupos sárvédős duna oldalkocsit keresek! Csak jóállapotú érdekelne. Cserébe fel tudnék ajánlani egy 1958-as forgalmival gépkönyvel rendelkező D-125-ös csepelt. A motor teljesen hiánytalan sok gyári új pótalkatrésszel. Nem egy szétrohadt tyúkól lelet. Motorja átfordul szikrat is adott. Minden megoldás érdekel Előre is köszönöm!
Üdvözlök mindenkit. Keresek szentesi oldalkocsihoz, emblémát, kereket +tengelyt ,lámpát,ülést vagy vázát,és a csónak rugózásához rugót, vagy ötletett hogy mevel lehet helyetesíteni, bármilyen állapotu érdekel. Tell: 06304272910.
Keresek IZS OLDALKOCSIT 56-os mellé. Lehetőleg típustisztát. és hiánytalant keresek, de minden ajánlatra kiváncsi vagyok. Ha csere érdekel, tudok ajánlani SZENTESI, STOYE jellegű, és egy ismeretlen típusu oldalkocsik valamelyikét. Mind hiánytalan, és jó állapotú.
a csónak és a sárvédő jó állapotban van, a felfogatáshoz szükséges alkatrészei meg vannak, a kárpitok és a könyöklők csak mintának felelnek meg, 9új ülésrugó 4elforídhato kis fül a plexi felfogatásához, új utángyártott kutya tál+orr dísz