Egy atalakitott bezos 26-osban láttam hogy a 123-as 3000 dizelmotornal afütéscsap 1 kék gazos golyoscsap volt esetleg itt hogyan lehetne ezt kivitelezni a 3 csökivezetés közül? Ma raktam fel a téligumit de minek igy fütés nélkül olyan mint 1 kabrio pedig a merciknek legendásan jo a fütésük.
Nem az enyém, a kép csak illusztráció, a neten kerestem neked egy képet segítség gyanánt. A pucolás sajnos 90% eséllyel nem segít a 126 esetében :( Vízzáró gumik elkeményednek, majd szétszakadnak, mágnespatronhoz fel megy a víz és faszán be is rohadnak.....
Javítható amennyiben a csap amúgy egyben van, én régen vállaltam is ilyet, csak kifogytam a pótalkatrészekből, most már csak olyat tudok javítani ami amúgy nem igényel új alkatrészt.
Kábelezés bent van teljesen, legalább is ami a gyári dolgokat illeti, plusz a hifi előkészítése is bent van, végre felhasználhattam a régen begyűjtött ezüst hangszóró kábeleimet, 8 évet vártak polcon erre :) Most majd jöhetnek az egyéb plusz elektronikai extrák, majd beüzemelésük, utána kárpitozás azon része amibe nem kell beavatkozni. Műszerfal, középkonzol bőrözés, vezető ülés javítás, majd összes ülés bőrápolás, puhítás (nem házi barkács szinten). Most Szombaton beraktam a 140-es üvegtetőt 80%-ban, spiátereket kell elmosnom, kenceficéznem, rá rakni az új filcbogyókat, és mehet 100%-ra össze :) Mostanában át kéne toljam csáposra, befejezni az alját, van még egy fékcsövem amit össze kell kötni, meg a hátsó féket összerakni. Ja meg a hátsó féknyergeket össze rakni. Féltengelyek felrakása, gyári vonóhorog felrakása, és bekötése gyári verzióban.
Kb így hirtelen ennyi, a sibedás képen kívül most olyanom nincs ami haladást mutat, sajnos pár plusz kábelnek nincs látszata :D
Sziasztok, meg tudja valaki mondani legyenszíves, hogy a szintszabályzó olaj az megegyezik e az automata váltó olajjal, mert a színük egy és hogy mikor van szinten?