Eladóak az alábbi Indóház-magazinok; a lapok hibátlan állapotban vannak, ár: 500,- HUF/db.
Némi pontosítás a rácalmási balesetről szóló cikkhez. A vonat 13. kocsijának (31 55 599 3686-1) csapágyháza esett szét, emiatt a tengely elvesztette vezetést és a kocsi a 187+85 sz. szelvényben 1 tengellyel siklott. A tovább haladó szerelvény a 192. sz. szelvényben fekvő 2. sz. váltót felvágta, így a 14-nek futó kocsi a III. vágányra, a 15 kocsi hátsó forgóváza már a II. vágány felé terelődött. Összesen 12 kocsi siklott, ebből 9 borult és egymásra torlódott, a szerelvény szétszakadt. A pálya 520 méter hosszban rongálódott, a K2 jelű kijárati jelző kidőlt. Tíz kocsi selejtezésre vár, további kettő javíthatóságáról vizsgálat fog dönteni.
Idézet egy blogból. Nem plágium, ma itthon erre nagyon harapnak. Forrás: http://virginbunny.uw.hu Archívum.
2008. augusztus 6. szerda
Az Indóház irodalmi babérokra tör
Néhány éves múltra visszatekintő vasúti folyóirat neve ez, nekem valamennyi száma a birtokomban van. Aki szereti a vasutat (nem a MÁV -ot, a vasutat !!), sőt futtatja a Train Simulatort, annak ajánlott olvasmány. Mindamellett néha jókat szórakozok némely szellemes, de valamennyire erőltetett irodalmi remeklésükön. Mint pl.: A Szergej (M62 sorozatú, orosz eredetű dízelmozdony) "lélegzetelállítóan szép füstöt ereszt", valamint "óvatos duhaj" egy a LAEV pálya emelkedőjén baktató kisvasúti moci. Továbbiak: "Gázolajszagú nyár" a mostani, hisz vasútmániás fotósaink dízelvontatású szerelvényeket szeretnek leginkább lencsevégre kapni. "Veszélyben a királyné !", mert egy mozdonysorozat kivonására készülnek Ausztriában. "RhB-pozitív" a svájci Rhatische Bahn kapcsán. És ez nem a teljes lista ...
Sajnos duplázások miatt megválnék az alábbi INDÓHÁZ újságaimtól: 2009: április, május, július, november, és 2009december 2010 januári számoktól. Áruk: 400Ft/db, személyesen Keszthelyen és Pécsen lehet átvenni, egyéb esetben postázom is. Érd: dibdob@citromail.hu címen lehet. Üdv!
Nem. Amit beraktam, az 1933 novemberi. Ezen kívül találtam egyet 195x-ből (talán 1955, de fejből nem emlékszem), ott viszont nincsenek feltüntetve a környező épületek.