Köszi. Végülis nem mértem rá mert a szűrő és olaj csere megoldotta a kérdést.Később azért megmérem majd bár csak légnyomásmérő órám van remélem az is megfelel a célnak.
Amit eddig leírtak a problémád orvoslására a kollégák az mind megoldás lehet akkor, ha tényleg kicsi az olajnyomás. Az hogy a lámpa bevillan, még nem biztos hogy a túl alacsony olajnyomást jelezné. A helyedben legelőször kicsavarnám a gombát,(ugyanis az is romolhat) a helyére csavarnék egy kis beosztású mechanikus nyomásmérőórát és meggyőződnék a valós olajnyomásról. Az én 1600-osomnak is állandóan villog, amikor rámértem, alapjáraton 1 at. volt az olajnyomás, fordulaton is normális. Ez egy 10 perces plusz meló, de megéri mert vagy megnyugszol hogy nem fog kifeküdni a motor, vagy beigazolódik hogy tényleg nincs elég olajnyomás és ekkor az előttem szólók szerinti javítást végezd el.
Próbáld meg,lecserélni,az olajszivattyú meghajtó fogaskerekét.Az problémás szokott lenni.A csere menete,kiveszed az elosztófejet,ennek helyén lenyúlsz egy háromszögreszelővel,azt finoman beleütöd.Beleszorul a régi fogaskerékbe,finoman kihúzod,az újat ovatosan bepottyantod,elosztófej megfelelő helyzetben vissza.és lehet,hogy megjavul az olajnyomás.Ennek a fogaskeréknek a belső ricnije hajtja a szivattút és az elosztót,ez megszokott kopni.
Megpróbálok egy olajcserét aztán ha nem múlik el a baj akkor megnézem a szivattyút. Van olyan ami a szivattyúnál gond szokott lenni esetleg cserélendő alkatrész amit előre érdemes beszerezni ?
Mennyire érdemes problémázni azon ha meleg motornál alapjárat környékén be - be villan az olajnyomás lámpája? Esetleg van olyan olaj amit ezek a csoda gépek különösen szeretnek?
Cserélgetem le az olajakat a nívába,a váltóba hoztam Mol 75w-80-as váltóolajat (zöld),azt mondták nyugodtan tegyem bele a difikbe is,de szerintem ez túl híg???
Tudnátok segíteni??Belerakhatom-e ??Vagy csak kárt okozom vele??
Ezek a vágottak lettek a Nivára. Még tesztelés alatt vannak de szerintem az enyhén átázott tetejű kb. mostani erdei körülményekre éppen megfelelőek.Reggel amikor még tiszta sár volt minden nagyon jól működtek.
A mélysáros terepre persze majd valami vadabbat igényel biztosan.
Szeretnék segítséget kérni, hogy az 1.7-es nivánál az első kipufogócsövet / y cső/ milyen módon lehet visszatenni a helyére a tőcsavarokra?
Szét kell szedni hozzá a jobb lengőkart vagy be lehet e feszegetni valahogy a helyére, ugyanis nekem beakad a külső burkolata a lengőkar felső alátét részében, lehet hogy én vagyok béna, de nagyon nem akar visszamenni. Cumizok vele eleget.