Valószínűleg a finomszűrőnél (általában üza. cső csatlakozás), szippant be némi levegőt. Megoldás lehet a csatlakozókban lévő "O" gyűrűk cseréje, vagy a teljes szűrőház cseréje egy normálisabbra. Ha csak fél tank vagy alatta csinálja, akkor lehet még a tankban lévő valamelyik csatlakozás.
Már kicseréltem az Abs vezérlőt ugyan olyan EBC 430-ra de még mindig nem működik.
(Hiba: 35km/h fölött bekapcsol az Abs motor és zúg. A legkisebb fékezésnél azonnal bekapcsol az Abs. Kb 2-3km múlva letilt, ekkor világít az Abs lámpa a műszerfalon. Ekkor már fékezésnél nem kapcsol be az Abs, de legalább normálisan tudok fékezni.)
Élő adatokat olvasásnál mind a 4 jeladó mért sebességet a kerekeknél.
Esetleg cseréljem ki ezt is?
Voltam több szerelőnél. De mindenki mást mondott. Van aki mondta hogy hív majd mikor vihetem az autót na azóta is hív. pedig 3x hívtam azóta
Volt aki azt mondta Abs jeladó. Megcseréltem az első kettőt, de ugyan úgy bal elsőre írja a hibát. Volt aki Abs vezérlő hibát mondott. Most vettem egyet, de a hiba nem múlt el. Volt aki szerint csak fék olaj csere kell.
Valakinek valami tippje esetleg hogy mi lehet? Állítólag típus hiba, de eddig senki sem tudta mi lehet vele a baj.
Tehát mindig indul csak 5-7 masodperc után dadogás, hullámzó alapjárat. Elég furcsa hangokat hallok ilyenkor az adagoló felől.
12 óra állás után pöccre indul majd szinte biztos hogy leáll es elég sokat kell tekertetni h beinduljon. De ahogy beindul akkor is nagyon furcsa a hang az adagoló felől. Koszi megegyszer ha esetleg lesz észrevételetek.
Egy kis segitsegre lenne szuksegem. 2001es evjaratu y20 dth motorkodu b2 vectra uzemanyagellato rendszereben akadnak ismet gondjaim.
Akarmilyen hideg van az autó pöccre indul, viszont 5-7 masodpercen belül elkezd dadogni, ha kb 12 órája áll akkor szinte biztos, hogy le is áll. Ha utana esetleg sikerül beindítani az mar szinte csoda. Főleg mikor hideg van.
Cseréltük a résolaj és traverz gyűrűket de a hiba ugyanúgy megmaradt sajnos. Valakinek volt esetleg hasonló tapasztalata? Előre is koszi!
Köszönöm válaszodat én is gondoltam már rá, csak nem szívesen dobnák ki az ablakon jó párezer forintot. Az a baj hogy véletlenszerűen jelentkezik a hiba és hiába viszem szerelőhöz persze akkor semmi probléma nincs vele.
Szerintem messze nincs az 200-250 ezer Ft. Nekem 60 körül volt pár éve az Isuzu hengerfejezése, úgy hogy nem én csináltam, hanem szerelő vette le és rakta vissza. Plusz gépműhely újította fel (hegeszteni nem kellett). Nekem nem lettek cserélve pl a csavarok egy alkalommal sem, pedig több Isuzu motorom is lett hengerfejezve. Én 100-150 körül saccolom az árat, de nagyban függ attól, hogy a szerviz, illetve a gépműhely milyen áron dolgozik, és hogy mit kell a hengerfejen javítani.
Nekem műhelyben 102.000 Ft volt, hengerfejfelújítás hegesztés (gátrepedés) nélkül. Ebből a gépműhely 25 volt, a többi anyag és munkadíj. 2015 decemberében.
Ha hengerfejes szerintem 2-250ezer ft. kell tömítés, szelepek ,szelepszár szimering, nyomáspróba, hegesztés, szelepfészek marás, hf síkolása. Van valami tünete azonkívül hogy kemény a víz cső. Jól megy? nem forralja a vizet ha terheled ? Nem fogy a víz? Vízpumpát nézted?
Régen kellet hf- et javíttatni kb 80e ft volt csak a hegesztés , síkolás de az 8-10 éve volt. Ha te csinálod a szerelést, a vezérműtengely beállításához célszerszám kell asszem. Van egy két pdf szerviz könyvem ha érdekel írj egy ímél címet. Bár főleg angol.
Holnap megyek az autóval megnézem az én vízcsövem milyen kemény.
Költségekben miben ál meg kb 10 115 egy jo tömités akkor csavarok 30 körül ujitanak fel.A gát sérül leggyakrabban vagy a tömités ég ki? mi a tapasztalat. hallotam ezt is azt is. Azt is hogy lehet javitani azt is ha ennél a tipusnál a javitás után sosem lesz jo...
Az a helyzet hogy egy müszerel meg lett nézve egy műhelyben ami lehuzos volt 2 percre volt 3 ezer. azt dobta hengerfej probléma miatt nagy a viznyomásom pedig nem koszolodik a vizem nem habzik..de szép lassan felfuja a rendszert.A müely is furcsálta ök mondtak egy összeget .
De az a kérdésem mi a normál ára.Szerintem a hengerfetömités csere elég lesz de igazábol a levétel ütán érik a meglepetések az embert.Bele merjek vágni vagy..?Sajátmagamnak macera?CSinálta már valaki?
Szia. Nem vagyok jártas a témában, de szerintem lambdaszonda is hozhat ilyet. Gázelvétel - fordulatszámesés - lambda hamis vagy rossz értéket mér és belekezd egy rossz keverékképzésbe ... De ez csak az én megközelítésem.
Nem habzok.. nem nyomja ki a vizet a vékony viz csövek kitakaritva.. a motoron lévö csatlakozó furata meg is növelve a könyebb vizmózgás érdekében, eldugulva nincsen. HA elengedem a nyomást a vizröl és úgy pörgetem a motort nem emelkedik a kiegyenlitö tartályban a vizem. kupakom van már 3 db. :D
Feltöltök egy képet hátha nagyobb figyelmet kapok.... Tehát: Adott egy ecotec 1.6 16v motor gáz-benzin üzemű. A problémám az hogy visszaváltásnál, fordulatszám vissszaesésnél, mikor ujra gyorsitanék elmegy az erő a motorból és beáll egy magas alapjáratra és igen beteg hangja lesz. Egy két ujrainditás és tökéletesen müködik megint. Most kezdte el csinálni hogy egy kicsit hidegek vannak. Egyenlőre csak benzin üzemnél vettem észre. EGR szelepre gondolok. Egyéb ötlet? Előre is köszönöm az ötleteket és válaszokat!!!!
Sziasztok! kis segítségre lenne szükségem. Van gyárilag Cid kijelzővel szerelt Siemens ncdr1500-as fejegységem. A gond az ,hogy a térképet nem mutatja, fekete marad a képernyő. Járt már valaki így? Válaszaitokat előre is köszönöm.
Nem feltétlenül. Eleinte csak enyhe túlnyomás jelentkezik a tömítés átégése, vagy a hengerfej repedésének helyétől függően. Ezért beledolgozik a vízköre a motor. A megnövekedett nyomást nem bírják az elöregedett gumicsövek, és előbb utóbb egyik másik kireped, a legképtelenebb helyeken. Később egyre rosszabbodik a helyzet.
Hello a olyan kérdésem lenne hogy a b1 vectrába belemenne e a b2 való kijelző (ha jól emlékszem nekem a sárga csatlakozós van benne ) ha nem megy bele milyen átalakítás lenne szükséges válaszotokat előre is köszönöm
Értem de ha a motor beledolgozna a viztérbe akkor a vizen nyoma lenne olaj vagy valami kossz. és ha elengedem a nyomást a vizkörröl nem nyomja ki nem is buborékol semmi...marad a szép rozsaszin szinü hütövizem. igaz egy vizcsövem már megadta magát valszeg a tulnyomás. már van három db hütösapka kupakom is :D
Valószínűleg kezd beledolgozni a víztérbe. Mindenképpen derítsétek ki, hogy nem kezd-e hengerfejes lenni, mert egy idő után el fogja durrogtatni a vízcsöveket, és akkor elfolyik a hűtővíz. Amit ha nem veszel észre, akkor besül a motor.