Azon sorstársaktól érdeklődnék,akik már megoldották a légszűrőház,vagy a motortér beázását,hogy hogyan milyen módszerrel ? / Az autó Viváró 1.9 80LE 2005.évjárat/ Jelenleg egy fólia darabot tapasztottam a szűrőház tetejére szilopasztal,de nem a legideálisabb megoldás.
9 hónapja ropogósra sült az 1.9 es traf -on a generátor. Szervizbe azt mondták lehet, hogy felkapott valamit ami megsértette a tekercselést és azért ment tönkre.
1 hónapja 100 km mentem az autóval kb országúton hiba nélkül. Másnap reggel indítanám az autót. Hát nem igazán akar indulni. Teker mint atom de csak nehezen indult be. Mivel volt már hasonló, gondoltam megnézem a 70A biztit (lámpa mögött az első). Ahogy gondoltam, ki van olvadva. Csere. Motor szépen indul. Észre vettem, hogy a víz előmelegítőnek (sündisznó) a 4 csatiból az egyik rendesen meg van olvadva. Csati csere + a 3 db rellé (2 sárga és 1 db piros 60A ) szemrevételezése, de látszólag minden rendben.
1 hete egyik reggel indítanám az autót hát semmi. Helyzet: 70a bizti kiolvadva, piros színű 60A relé megolvadva, előmelegítőn 2 csati megolvadva, előmelegitő rendesen meleg lehetett mert a rácsatlakozó vizcsöveknél szivárgás nyom + a váltón is áll a viz, tágulási tartályban max fölött a vízszint.
Bizti ,csati relé csere és légtelenítés után látszólag minden rendben. Motor beindít, relék behúznak melegítő is melegít. Relék akkor kapcsoltak ki amikor már üzem meleg volt a motor és a mutató is vizszintben volt. Bizti eközben alig vagy egyátalán nem melegedet.
Este hazaér, akkusaru le. Reggel indítás előtt benéztem a motortérbe és látom a bizti megint cserés.
Ez lehet, hogy csak nekem fura de amikor kopra lemerítette az aksit reggelre akkor raktam bele egy másik akkut amit ha csatlakoztattam akkor határozottan szikrázott. Igen a beégett relé miatt, de az rendben van, hogy akkor is van áram ha nincs is bedugva az indító kulcs?
Szerelőm azt mondta, hogy 2 két . Hümmm az nekem akkor kb 2 hét szobafogság.
Féltem a generátort,fél éves akkut és nem utolsó sorban az autót hogy leég valamikor.
A trafic 2.0-ban vannak légtelenítési pontok? A hátsó fűtés nem megy, csak hideget fúj. Elöl dől a meleg. Víz van benne, (túl) nyomás nincs. Termosztátot cseréltem rajta pár hónapja. Lehet valahol a hátsó kört légteleníteni?
nem tudom ha nem használtam volna akkor hogyan jött volna ki a porlasztó, 3 naponta fujogattam majd két hétig és mondhatnám h kiesetek egyikkel kellet 5 perc helyett 10 percet foglalkoznom és tényleg nagyon finoman bántam velük mert ugy terveztem h felujittatom öket
nekem is igy kezdödött, annyit változatnék rajta h 1300tol felfelé én dadogásnak éreztem a gyujtás kimaradást. felvillantak a pirosak de alig láttam olyan gyorsan el is aludtak
hibakod nekem sem volt egyértelmüen ahoz képest h végül 3 henger ment csak és nulla a hiba.
egyszer volt: P0202 Befecskendezöszelep (2. henger) funkció-rendellenesség
és egyszer pedig: P0302 2. henger felismert gyújtáskimaradás
ezt 5hét alatt produkálta az utolso 3hétben pedig semmi.........
kis aproság a sorstársaknak
M9R motor kod
piezos injektorok nem lehet felújítani csak tisztitani tudják ezeke (köszönjük BOSH)
Természetesen voltam vele szerelőnél.Egy hétig állt a kocsi nála.Próbáltak kiolvasni belőle valamit,de állítása szerint semmi hiba kódot nem jelzett.Ő jelen pillanatban az injektorokra gyanakszik,és azt akarja kiszedni,megnézni.A válaszodban íród,hogy más is lehet a baj.Te mit néznél még át rajta?
Renault Trafic 1.9 dci 2003-as kiadás. 101LE. A gondjaim vele,hogy 1300-1800-as fordulaton beremeg a kaszni.Az felett a remegés megszűnik.Továbbá erőtlenné vált a motor alacsony fordulat számon és dombon.Vissza váltva is nehezen lódul neki.Amikor meg van a fordulat akkor már semmi gond.
Remélem valakinek van valami ötlete,hogy mi lehet a gond vele,illetve valakinek volt már ilyen gondja és meg oldódott.
Van valakinek tapasztalata egy olyan hibajelenséggel kapcsolatban, hogy a motor menet közben egy vagy esetleg néhány másodpercre leáll, majd kuplungolással, a saját lendületétől újraindul?
Renault Trafic 1.9dci, 2001 80Le.-ről van szó.
Az autó hidegen is hibátlanul, "pöccre" indul. Alapjárat szabályos, egyenletes. És alapjáraton még soha nem is produkálta a hibát csak menet közben félmeleg vagy meleg motornál. Amikor megy, akkor sem tapasztalható semmi rendellenesség. Leállás előtt nem erőtlen, nem köhög. Olyan, mintha egyszerűen a kulcs elfordításával leállítanám.
A Stop és a motorjel ilyenkor kigyulad, majd újrainduláskor elalszik.
Természetesen szerelőhöz viszem, csak egyszerűen nem jutok el odáig. Meg nem is árt, ha több véleményt is meghallgatok, mielőtt végtelen kisérletezésbe fognánk.
Két kérdésem lenne. 2007-es 2.0 dCi Traficba milyen váltóolajat tegyek? M9RE780 a motorkód.
Az aggasztóbb dolog: tegnap a tankban kb. 10 liter dízel lehetett egy 250 km-es út után és rátankoltam 75 litert tele tankig. Ezután mentem kerek 30 km-t, és menet közben bekapcsolt az izzítás hiba lámpa, autó max. 100-al ment (vészüzemmód). Megálltam 3 km múlva, a szervízkönyv szerint víz van dízelben, vagy elektromos hiba, ha nem alszik ki. Újraindítottam a kocsit, a hibalámpa már kialudt. Az autó mintha kicsit erőtlenebb lett volna, de 150 km után mintha ugyanúgy ment volna, mint kellene neki. Lehet, hogy tényleg "csak" víz volt a dízelben, vagy érdemes szerelőhöz vinni? Kínai ELM327 nevű (ami ugye nem az, csak a neve az) gagyi adapter hibakódot nem talált a kocsiban.
Nekem nagyjából ugyanezt művelte Karácsonykor. Először termosztátra gondoltam, de az úgy tűnik jó. Valszeg elektromos hiba, holnap viszem elektromos szerelőhöz, kódolvasás, aztán (remélem) meglátjuk mi a tennivaló.
Sziasztok!tegnap teljesen felment a víz kijelző,de nem tört fel a víz fel le ugrált a legfelső ès a közèp szint között.ma már el sem indul ès ahogy gyújtáskapcsoló adok rögtön fent van nagyon a jelző.ahogy leveszem a gyújtáskapcsoló azonnal bekapcsol a ventilátor ès fèl perc után ki!mi lehet a gond????a válaszokat előre is köszönöm!Gabesz