Sziasztok. Szeretnék segítséget kérni, a feleségem 2002-es C3-asába nem áll le a belső ventillátor, mind esetben az ablakra nyomja a levegőt, nem számít, hogy hova állítom. ha kikapcsolom teljesen, akkor is megy tovább a ventillátor. A digitklima kijelzője tökéletesen működik, kijelez mindnent, de nem reagál rá. találkozott már közületek valaki ilyennel? az akkusarut levettem, de az nem jött be. köszi, Zsolti
Tudtommal a fólia lényege nem a hangszigetelés (persze az is valami), hanem az, hogy hideg fémen lecsapódó pára ne rohassza ki a kárpit alatti anyagot, illetve magát a kárpitot. Szóval oda spéci anyag kell, ha hab, akkor feltétlen zártcellás. És persze nem is tudod akármivel ragasztani, mert az odószeres ragasztó esetleg "megeszi". De a tuningosok, autó hifisek biztos tudják a tutit. (Régen sima nejlon fólia volt felragasztva a kocsikban, igaz, már az 5-6 évesek is rohadtak rendesen. :-) )
Sziasztok! Első ajtónál cserélek ajtóféket. A ajtó belső burkolatának levétele során a kis műanyag gombák töredeznek. Hol találok ilyeneket, tudjátok? Az ajtó belsejében lévő vékony szigetelő sem örök élet, ez ragasztva van, nem hiszem, hogy bontóban érdemes lenne keresni. Valamivel lehetne helyettesíteni? Minimális hang és hőszigetelése lehet.
Ha régi az akku, cseréld ki! Általában ez a probléma fő okozója! Ha nem, akkor először nézd át az akkusarukat, testelési pontokat! Csak az első reggeli indításnál csinálja, vagy mindig?
Vettem egy c3-ast használtan,de minden alkalommal egy pár km megtétele után úgy nyikorog a hátsó fertálya felől mint egy rossz talicska,ráadásul több szólamban,amikor a fékre lépek elhallgat. Mi lehet az oka?
Sziasztok! Segitséget szeretnék kérni! Adott citroen c3 1.4 hdi mosás után megszünt minden elektronikus dolog, csak a helyzetjelző és a rádio háttérvilágítása megy. lassan 3 hete áll az autó és nem jöttünk rá hol lehet a hiba. Valaki esetleg tudna segiteni? Köszönöm!
Ha csináltál már ilyet más autón, ezen is meg tudod csinálni. Nézd meg az olajszűrőt, hogy milyen (betétszűrő-e, esetleg a hosszát, átmérőjét kb), lehet többféle méretű .
Itt nálunk a környéken nincs egy megbízható szerelő, csak is olyan aki úgy csinálja meg, hogy rövidesen visszavidd a verdát!
Tavasszal én is tervezem a lengőkarok, szilentek, toronycsapágy, vezérlés cseréjét, de hogy őszinte legyek....egyszerűen nem találok olyan szerelőt, akiben megbízhatnék!
Ne érts félre, én kifizetem a munkadíjat meg ami kell, de az nekem nem gyere be, hogy utána hetekig-hónapokig visszajárkálok hozzá mert szarul és/vagy nem jól rakja össze...
Még esetleg a lengőkarokat ki tudnám cserélni magam is, de a vezérlés az feladná a leckét... :(
Oké, megbeszéltük. (De komolyan.) 2000 euró környékén keresek 1,4 benzinest, működő tetővel. Ott már -úgy tűnik- van merítés a normális darabokból is, főleg, ha hajlandó vagyok a Ruhr-vidékig, vagy a tengerig menn érte.
Sziasztok! Segitséget szeretnék kérni. mosás után c3 as nem indul csak tekertet, nem működik semmilyen elektronika csak a helyzetjelző azt se lehet kapcsolni. Mi lehet a gond?
Köszi a tanácsot! Ültem pár évet a szopórolleren az elvileg mindig jó 1,9 tdi Xantiával, de volt tök problémamentes BX, meg AX is. És hát a Fez-Kuksi párosban bekötött szemmel is megbízom, szóval csak az a kérdés, mennyit alkudjak le a Pluriel feléből. :-) Szóval akkor marad az 1,4 benya, csak attól félek, hogy az a 70 LE, ami a BX-et vidáman vitte, az ide esetleg kevés lesz. A BX nem volt egy tonna sem, ennek a kádnak meg gondolom be van vasalva az alja rendesen, hogy ne nyíljon ki.
Pont múltkor javítottunk egy Plurielt. Szegényke eléggé odavolt. :-(
Mi "csak" a tetőt csináltuk, de szerencséd lehet velünk, hogy hozzányúlunk, mert a szakszervizek nem vállalják ill. mindenki a Citroën Hungáriába küldi be javításra, ott is csak egy ember van, aki nekiáll. :-P
A tetőhöz is kell egy vastagabb pénztárca, de ahogy már írták, adott esetben a váltóhoz is elkél.
Ha sikerül egy nem szétcseszett példányt szerezned, akkor okés lehet a dolog, de ha nem........ :-(
Az egészet nézve én azt mondom, hogyha nincs benne szenzo', akkor egy problémával kevesebb, amiből eleve el van rejtve a rendszerben jó pár.