2,2 HDI motoros (156 LE) az autóm, igaz, hogy nem 607 ontopic, de talán nem vágtok ki innen a 4007-essel sem. Másik Peugeot-ba nem sűrű ez a motor, így nem nagyon kapok választ másoktól.
Többször előfordul, hogy különösebb ok nélkül megy a hűtő ventilátor, pedig még üzemi hőfokot sem mindig éri el a motor. Ez jellemzően az átmeneti időkben jelentkezik 0-10 c között, városi, rövidebb utakon. Engem zavar, mert nehezen hiszem el, hogy szükséges dolog.
Szerintetek ez normális? Ha nem az, akkor mi lehet gond? Termosztát, hőgomba?
Ismerős probléma ez a 2,2 HDI motoroknál , vagy egy egyedi dolog nálam?
Remélem nekem is az lesz, ugyanis dec. 30.-án gazdája lettem egy 2.2 hdi 2001-es suhanbongónak :)
Az autó nagyon szép, kívül-belül, viszont van némi apróság amit orvosolni kellene.
Az egyik a kijelző, olvastam, típushiba. Bemelegedés után a felső része eltűnik. Tud valaki tippet, lehet-e javítani, vagy csere? A másik gondom a tolatóradar. Hátramenetben folyamatosan sípol. Előző gazdája (doktornő) a lökhárító jobb sarkát picit megtolta. Nem vészes , viszont állítása szerint azóta viselkedik így a tolatásnál.Valószínű beragadt az érzékelő. Segítség kellene, hogy tudom ellenőrizni az érzékelőt, és hogy lehet kivenni a lökhárítóból? Nem akarom összebarmolni.
Soha nem akartam ilyen autót venni, de két nap alatt meggyőzött és bele szerettem :)
Nem lehet becsukni a bal első ajtót. A zár nem reteszelődik be becsukás után. Volt már valakinek ilyen problémája? 4-én már mennem kellene az autóval. 2.2 hdi 2000.évj.
Egy 2005-ös évjáratú Peugeot 607 2,7 V6-os autóm van. Lenne vele kapcsolatban két problémám, amit orvosolni szeretnék, s ehhez keresek budapesti vagy Budapest közeli szakembert.
1, automata váltó (időnként alacsonyabb tempó mellett a váltáskor rángat az autó és a motor felpörög)
2, Navigáció (a rendszer nem követi az autó mozgását, olyan, mintha 1-2 percenként kapna csak jelet)
Eladó a képen látható kevesett futott újszerű TPMS CUB Uni-sensor kerék-nyomás ellenőrző szenzor 4db, Peugeot 607 esen volt és tökéletesen működik a PUG-rendszerével !!! Az új ára 199 Euro volt a szettnek ! Most 7500 ft /db !!! akár leszállítva is ! bagladi74@freemail.hu 06304882125.
Segítséget/ötletet szeretnék kérni. Van egy ES9J4S motorkódú autóm. Olyan hibajelenséggel, hogy a motor gyorsításkor néha rángat. Ugyancsak gyorsításkor hol nincs ereje, hol megindul, mint a veszedelem. Ez a fizikailag érezhető hibajelenség. A másik az, amit hallani lehet: több állás után indításkor szinte mindig egy kattogó/kopogó hangot ad ki a motor, főtengely fordulatonként egyet, mint ha egy dugattyú csinálná. Ez úgy múlik el, ha kap egy hirtelen gázt, minimum 3000-es fordulatra és már normális is a hangja és a kopogás nem is hallható egy hosszabb állást követő indításig már.
Amit már ellenőriztem:
semmilyen hibakód nincs az autóban, kapott 6 db új gyertyát, 6 db új gyújtótrafót, új olajat (Total Quartz Ineo ECS 5W-30), szűrőket (üzemanyag, pollen, levegő, olaj), benzinnyomás rendben van, hűtővíz rendben, olajat egy grammot nem fogyaszt, fogyasztás 11-12 körül van fele város, fele 50 km-es országúti, injektorok bemérve (olyannak minősítették őket, mint az újak), falsot nem szív, értékek (lambda, fojtószelep állás, hőmérsékleti szenzorok, stb) mind rendben vannak, tehát leheletnyi jele sincs semmiféle hibának.
Az autóban 120.396 km van, ami valós (második tulaj vagyok, van szervizkönyv és az autó teljes állapota is ezt adja, valamint egy idős egyetemi tanáré volt az autó, akinek halála miatt került hozzám a gép).
Az autóban lévő 120.000 km-ből és ebből kb. 90.000 városban került bele, mert az előző tulaj szinte csak munkába járni használta. Megtettem vele nagyobb utat (több száz km) megállás nélkül, de az sem használt neki. Lerakódás vagy koksz sehol nincs benne, a fojtószelep is szinte fémtiszta.
Várom az ötleteket/tanácsokat a hibával kapcsolatban, melyeket előre is köszönök!
A héten vettem egy 2.2 benzines (2002-es) gépet. Hát, hirtelen összeszaladt pár hiba. Párra találtam megoldási javaslatot visszaolvasgatva (légzsák, kijelző). Viszont jobb elől tócsa van a taposólemezen és nincs tetőablakom. A víz mintha olajos lenne de lehet hogy csak a szőnyegből oldódott ki valami. Hol ázhat be? Valamint a jobb oldali kihajtásnál a féltengely felől a kihajtó rudat megtámasztó csapágy meghalt. Cserénél van e valami buktató, mire kell figyelni? És végül, ha volna valakinek egy használati kézikönyve (szkennelt vagy szkennelhető), azt szívesen venném. Előre is Köszönöm: Norbi