Ha már scirocco klub és T4 a téma XD : Hát T4 böl én a TDI röl csak jót tudok mondani jó volt a fogyasztása és 2.5 L 88 Le -s létére elég jól lehetett autozni 160 at kivitte kényelmesen tehát a benzines helyére becsempésznék valami 130 Le s multivan motort meg egy kis chipet rá azt hagy szokja :D
Sajnos nem jó hír, hanem lopott scirocco... Ha valahol észrevennétek lécci szóljatok. SzeVWasztok.
2014. március 17. 18:49 Simon Balázs írta, <simonbalazs...>:
Sziasztok,
Ellopták a Vérfarkast :/ Tegnap este (2014.03.16) 21:00 és ma (03.17) 18:00 között a budai alsórakpart Lánchíd lába mellől vitték el. Ha látnátok, légyszi, jelezzétek, bár tudom, esély nem sok...
A VR6 nem rossz, volt szerencsém vezetni gyári VR6 T4-et.
Nagyon jópofa azzal a motorral a nagy bodé, ha csinálnék, akkor a 190 lovas 2.9-es VR6-ot tenném T4-be.
Corrado-ba meg GIII syncro-ba volt ez a motor, vagy még a 2.5 sor 5 benzin is jó választás, azt sajnos csak egy rövid szakazon próbálhattam T4-be, de az is tetszett.
"a malac passat motorjával azonos teljesen (1.8) itt van módosítva a löket így gyakorlatilag 1.8 ból van csi 2.0-es zsugormotor"
Nemnem, az 1.6 és az 1.8 aminél ugyanaz a furat csak más a löket, gyakorlatilag ugyanaz a blokk meg a dugó meg a hajtókar csak a főtengely más, meg a motorkód.
A 2.0 motor más furat más löket.
A blokk külseje is más, máshol vannak a motortartó bakok felfogatási pontjai is.
Nálad nem csak az elektronika más, szerintem a sűrítéssel játszottak, nálad kisebb, mint a 116 lovas 2.0 motoroknál.
ZOLEEJ
u.i.: én továbbra is azt mondom, hogy csináld meg a Digifant-ot, sokkal kevesebb szívás, mint átalakítani karbisra, rakéta ígyse úgyse lesz abból a bódéból 2.0-val
motorvezérlö van inkább nyomatékra hangolva,nem pedig teljesítményre a malac passat motorjával azonos teljesen (1.8) itt van módosítva a löket így gyakorlatilag 1.8 ból van csi 2.0-es zsugormotor :)
A kigyulladás a pancser szerelönek köszönhetö,figyelj besírtok. Talpas cserénél leszedte a testkábelt ami szépen hozzásülta generátor+ kábelére. De hogy minek szedte le a testkábelt a talpas cseréhez rejtély.
Elnézést, tudom, hogy nem hirdetési rovat. Audiból elég kevés 4*100-as van, hátha valakinek pont ilyen hiányzik a gépéről:
Eladó a fotón látható 4*100-as lyukkörű 20mm vastag nyomtávszélesítő szett a hozzá tartozó csavarokkal együtt. Audi80 B2 GTE-n volt. Plug & Play... Ára 15e HUF
az autó kigyuladt,hibakeresés kiolvasás lehetetlen nincs meg a kbel. aac motorkód 2.0 8v-s moc nemtudom h pakkba egy csomagba lehet e venni felújjitó készletet ehez a rendszerhez,mert bármelyk érzékelö rossz lehet söt talán több is meghibásodott a zárlatok által,kábelköteg cseréje már megtörtént 4 hónapba került szereznem eggyet. azt olvasom én is hogy a digifant redszer fogyasztása elég jó. esetleg még átalakitattni digifant2es redszerenemtudom ez mennyibe fájhat illetve miket kell cserélni.
A 16V hengerfej rámegy, de még az neked nem elég, más a vezérműkerék a vezérműszíj, a dugók, stb...(konkrétan hengerfej csere után nem fog átfordulni a motorod).
Az EX karbija nem fog felmenni a 16V hengerfejre, illetve nem fogja tudni ellátni a motort benzinnel.
A VW konszern elég jól legózható, de azért nem ennyire.
Miért nem rakod be a 16V motort kompletten?
Egyszerűbb, gyorsabb, biztosabb.
16V-re lehet pl. Delorto karbikat tenni (Delfin-nek van itt ilyen autója), de lezabálja a fejedet.
Jójó, tudom Delfin a tiéd jobban megy, mint az injektoros, meg kevesebbet fogyaszt, mint egy GI 1.6 TD :-PPPPPPPPP
Volt egy kis balesetem a magyar rendszámos autóval. Álltam a parkolóban, benne ültem a kocsiban, egy nő megpróbált beállni mellém, nem fért be... Aztán átállt máshová, kiszállt és elindult mint aki jól végezte dolgát. Utánamentem, hogy mot meg mi van??? Azt mondta hogy nem jött nekem és siet... és elment. Kihívtam a rendőröket. Kijöttek kérdezgettek, aztán előkerült a hölgyemény is. Valami szokolovszka... Na mind1 a lényeg, hogy a rendőr kérdezte, hogy mióta vagyok írországban, és hogy tudom e, hogy regisztráltatnom kellene az autót? Mondtam hogy nem régóta és jó majd... Nem vegzálnak minden szarért... Ha nagyjából betartod a szabályaikat hagynak élni... Nem húznak le mindenféle adóval, meg annak az adójával.
Testvéremék 5 évig jártak a magyar rendszámos kocsival. Csak mielőtt visszavitték mo. ra azelőtt volt egy kis affér. Benzinkúton tankoltak, aztán fizetés után odament egy vámos megkérdezni, hogy akkor most hogy is van ez a magyar rendszámmal való járás..? De ők sem csináltak semmit az ejnye-bejnyén kívül.
Ha hazamennék mo. ra ír rendszámmal vinnem kéne igazolást, hogy itt dolgozom meg lakom... Tiszta gáz.
Na mind1, jobb itt, csak egy kicsit többet sütne a nap... Meg a magyar gyümölcsök hiányoznak.